الموضوع: مجموعه بیانات درباره ویروس کرونا و راز پنهان و مکنون آن

صفحة 5 من 7 الأولىالأولى ... 34567 الأخيرةالأخيرة
النتائج 41 إلى 50 من 62
  1. افتراضي پایان دوران هشدار با «قمر نذیر»

    - 41 -
    امام مهدي ناصر محمد اليمانيّ
    13 - رمضان - 1443 هـ
    14 - 04 - 2022 مـ
    ۲۵ - فروردین - ۱۴۰۱ ه.ش.
    11:46 صبح
    (بحسب التّقويم الرسمي لأمّ القرى)

    [ لمتابعة رابط المشاركة الأصلية للبيان ]
    https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=378556
    ________________

    پایان دوران هشدار با «قمر نذیر»

    بِسم الله الواحد القهّار، [دوران] اعلان خطر و هشدار با «قمر نذیر» سپری شد و آغاز شرعی ماه رمضان روز یکشنبه است، ای جماعت مجرمان و ملحدان نسبت به خداوند و پروردگار عالمیان، آیا گمان می‌کنید این بی‌حساب و کتاب است؟ پس ای تمام انسان‌های عاقل در میان بشریت! گوش داده و بیندیشید:

    به خداوند واحد قهار قسم می‌خورم، کسانی که نظریه گرمایش زمین در اثر پدیده گل‌خانه‌ای و دود حاصل از صنایع بشری را تصدیق و باور کرده و آن را عامل وقوع بلایای اقلیمی می‌پندارند، نسبت به خداوندی که پروردگار جهانیان است، ملحد شده‌اند؛ شما نسبت به این فرموده خداوند تعالی کافر شده‌اید:
    {أَمْ خُلِقُوا مِنْ غَيْرِ شَيْءٍ أَمْ هُمُ الْخَالِقُونَ ‎﴿٣٥﴾‏ أَمْ خَلَقُوا السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ ۚ بَل لَّا يُوقِنُونَ ‎﴿٣٦﴾‏ أَمْ عِندَهُمْ خَزَائِنُ رَبِّكَ أَمْ هُمُ الْمُصَيْطِرُونَ ‎﴿٣٧﴾‏} صدق الله العظيم [سورة الطور].
    آیا شما بدون اینکه چیزی شما را آفریده باشد، خلق شده‌اید؟ و یا شما هستید که زمین و خورشید و دریا و ابرها و اجرام آسمانی را که در اطراف شما در آسمان هستند، آفریده‌اید؟ یا مگر شما هستید که مقرر کرده‌‌اید زمین از هنگام آفرینش آسمان‌ها و زمین توسط خداوند، به صورت دقیق هر ۸۶۴۰۰ ثانیه [یعنی هر ۲۴ ساعت] یک‌بار به دور خود بچرخد تا بدانید حساب سال‌ها و زمان چگونه‌ است؟ و خداوند تمام محاسبات [مربوط به زمان] را به صورت مفصل بیان کرده‌است با اتکا به این شرط که «زمان» در کتاب، با ثانیه که واحد محاسباتی زمان است [الوحدة الحسابيّة]* آغاز می‌شود: ثانیه، دقیقه، ساعت، روز و ماه و سال و از زمان آفرینش آسمان‌ها و زمین توسط خداوند، یک سال، دوازده ماه است. تصدیق فرموده خداوند تعالی:

    {وَجَعَلْنَا اللَّيْلَ وَالنَّهَارَ آيَتَيْنِ ۖ فَمَحَوْنَا آيَةَ اللَّيْلِ وَجَعَلْنَا آيَةَ النَّهَارِ مُبْصِرَةً لِّتَبْتَغُوا فَضْلًا مِّن رَّبِّكُمْ وَلِتَعْلَمُوا عَدَدَ السِّنِينَ وَالْحِسَابَ ۚ وَكُلَّ شَيْءٍ فَصَّلْنَاهُ تَفْصِيلًا ‎﴿١٢﴾‏} صدق الله العظيم [سورة الإسراء].
    آیا نمی‌دانید که خداوند، قرآن عظیم را با علم به اینکه [به خواست او] بر چه علومی احاطه یافته و از چه چیزهایی بی‌اطلاع هستید، نازل فرموده‌است؟ تصدیق فرموده خداوند تعالی:
    {وَلَقَدْ جِئْنَاهُم بِكِتَابٍ فَصَّلْنَاهُ عَلَىٰ عِلْمٍ هُدًى وَرَحْمَةً لِّقَوْمٍ يُؤْمِنُونَ ‎﴿٥٢﴾‏ هَلْ يَنظُرُونَ إِلَّا تَأْوِيلَهُ ۚ يَوْمَ يَأْتِي تَأْوِيلُهُ يَقُولُ الَّذِينَ نَسُوهُ مِن قَبْلُ قَدْ جَاءَتْ رُسُلُ رَبِّنَا بِالْحَقِّ فَهَل لَّنَا مِن شُفَعَاءَ فَيَشْفَعُوا لَنَا أَوْ نُرَدُّ فَنَعْمَلَ غَيْرَ الَّذِي كُنَّا نَعْمَلُ ۚ قَدْ خَسِرُوا أَنفُسَهُمْ وَضَلَّ عَنْهُم مَّا كَانُوا يَفْتَرُونَ ‎﴿٥٣﴾‏ إِنَّ رَبَّكُمُ اللَّهُ الَّذِي خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ فِي سِتَّةِ أَيَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَىٰ عَلَى الْعَرْشِ يُغْشِي اللَّيْلَ النَّهَارَ يَطْلُبُهُ حَثِيثًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالنُّجُومَ مُسَخَّرَاتٍ بِأَمْرِهِ ۗ أَلَا لَهُ الْخَلْقُ وَالْأَمْرُ ۗ تَبَارَكَ اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِينَ ‎﴿٥٤﴾‏ ادْعُوا رَبَّكُمْ تَضَرُّعًا وَخُفْيَةً ۚ إِنَّهُ لَا يُحِبُّ الْمُعْتَدِينَ ‎﴿٥٥﴾‏ وَلَا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ بَعْدَ إِصْلَاحِهَا وَادْعُوهُ خَوْفًا وَطَمَعًا ۚ إِنَّ رَحْمَتَ اللَّهِ قَرِيبٌ مِّنَ الْمُحْسِنِينَ ‎﴿٥٦﴾‏ وَهُوَ الَّذِي يُرْسِلُ الرِّيَاحَ بُشْرًا بَيْنَ يَدَيْ رَحْمَتِهِ ۖ حَتَّىٰ إِذَا أَقَلَّتْ سَحَابًا ثِقَالًا سُقْنَاهُ لِبَلَدٍ مَّيِّتٍ فَأَنزَلْنَا بِهِ الْمَاءَ فَأَخْرَجْنَا بِهِ مِن كُلِّ الثَّمَرَاتِ ۚ كَذَٰلِكَ نُخْرِجُ الْمَوْتَىٰ لَعَلَّكُمْ تَذَكَّرُونَ ‎﴿٥٧﴾‏} صدق الله العظيم [سورة الأعراف].
    ای جماعت مسلمانان، مادامی که چیزی را تصدیق کنید که بر خلاف فتواهای خداوند و پروردگار عالمیان است، عقیده‌ی سکولارها، مبنی بر عدم وجود پروردگار عالمیان را تصدیق کرده‌اید و من خلیفه‌ی خدا، مهدی ناصر محمد یمانی، برائت خود را از طرفداران نظریه «گرمایش زمین بر اثر پدیده‌ی گل‌خانه‌ای» اعلان می‌کنم، بلکه آنان با این نظریه، بشریت را از تصدیق تمام آنچه که در آیات محکم قرآن عظیم در مورد اینکه [گرمایش زمین] ناشی از نزدیک شدن کوکب سقر و اثرات آن بر خورشید و سیاره‌های منظومه‌ی شمسی و مسیر سیارک‌ها آمده‌است، باز می‌دارند. و خواهیم دید چه کسی بر زمین و اقلیم و آب‌وهوای آن فرمان می‌راند، بشارتِ «سیستم جوّی کم‌فشار جهانی» داده می‌شود و جنگ صاعقه‌ها و گردبادها در خشکی و دریا و گردبادهای حاوی آتش که با ایجاد آتش‌سوزی در جنگل‌های مختلف در جهان، جنگل‌هایتان را می‌سوزانند و هجوم دریا به سمت خشکی به علت وقوع گردبادها و زلزله‌های دریایی ناگهانی و بی‌صدا که باعث هجوم [دریا] به سمت خشکی [سونامی] می‌شوند [الزلازل الفيضانيّة البحريّة ، تسونامي، الصّامتة المُباغِتة] و باران بدون ابر که به دلیل توفان‌های یخی با سرعت بسیار بالا رخ می‌دهند و ابرهایی که حاوی کوه‌های تگرگ و صاعقه‌ها [وسحاب فيها جبالٌ مِن بردٍ وصواعق] هستند و زیر آب رفتن و شکاف و گسل در زمین و متلاشی شدن و فرو ریختن و آوار شدن کوه‌های گِلی-سنگی [انهياراتِ جبالٍ رُكاميّةٍ]** بعد اشباع شدنشان از آب‌های فراوان و پی‌درپی ناشی از سیل‌ها، بلکه به فرمان خداوند انواع گوناگون ادوات جنگ‌های اقلیمی خداوند فعال خواهند شد تا یقین کنید آن‌که با جنگ کرونایی، سلاله‌های خونی را به‌سوی شما گسیل داشته‌است، همان خداوندی است که پروردگار من و شما و پروردگار عالمیان است و هم اوست که شدت جنگ اقلیمی همه جانبه خود را افزایش خواهد داد، [و می‌گویم انواع مختلف آن، از راه آسمان و خشکی و دریا] و در قارعه «جنگ اقلیمی» خداوند و سپاهیان «سلاله‌های‌ خونی» عقب‌گردی در کار نیست. چقدر قبل از شدت یافتن جنگ الهی [به دلیل استمرار قارعه جنگ اقلیمی و کیهانی الهی که بر دیار و اموالتان فرود می‌آید] به شما در مورد تصمیم خداوند واحد قهار هشدار دادم و همچنین قارعه جنگ کرونایی خداوند با سلاله‌های خونی که به نفوستان ضربه می‌زند، قارعه‌هایی که از نزد خدا فرستاده می‌شوند تا زمان وعده خداوند برای اطاعت از خلیفه‌ی او مهدی ناصر محمد یمانی فرا رسد. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
    {وَلَوْ أَنَّ قُرْآنًا سُيِّرَتْ بِهِ الْجِبَالُ أَوْ قُطِّعَتْ بِهِ الْأَرْضُ أَوْ كُلِّمَ بِهِ الْمَوْتَىٰ ۗ بَل لِّلَّهِ الْأَمْرُ جَمِيعًا ۗ أَفَلَمْ يَيْأَسِ الَّذِينَ آمَنُوا أَن لَّوْ يَشَاءُ اللَّهُ لَهَدَى النَّاسَ جَمِيعًا ۗ وَلَا يَزَالُ الَّذِينَ كَفَرُوا تُصِيبُهُم بِمَا صَنَعُوا قَارِعَةٌ أَوْ تَحُلُّ قَرِيبًا مِّن دَارِهِمْ حَتَّىٰ يَأْتِيَ وَعْدُ اللَّهِ ۚ إِنَّ اللَّهَ لَا يُخْلِفُ الْمِيعَادَ ‎﴿٣١﴾‏} صدق الله العظيم [الرعد].
    ای دانشمندان سازمان جهانی بهداشت، بشارت کوویدی را به شما می‌دهم که عذابی شدید به دنبال داشته و مرگ‌های [ناگهانی و] بدون نشانه‌ی قبلی را برای آنانی از شما و دانشمندان نجوم که خداوند بخواهد در پی خواهد داشت، چون شما عامل به عقب افتادن و تاخیر در بازگشت و رجوع مردم عالم به‌سوی پروردگارشان هستید و برای همین است که مردم در برابر پروردگارشان تواضع نکرده و به درگاه او تضرع نمی‌کنند، پس بشارت باز شدن درهای عذاب شدید کرونایی و کیهانی را به شما می‌دهم.
    و اما در مورد اخبار چین که به دلیل تکبر و غرور و سلطه جبارانه شی جین، از آنها بی‌خبرید؛ پس ما به حق به شما خبر می‌دهیم:
    به‌زودی برای دریافت کپسول‌ و دستگاه‌های مصنوعی اکسیژن‌، از تمام جهان درخواست کمک خواهند کرد، چون مکر کرونای جدید، این بار در زیاد شدن مرگ‌های بالینی است تا بخش‌‌های مراقبت‌های ویژه و تجهیزات تامین اکسیژن، اشغال شوند و به این ترتیب بخش‌های مراقبت ویژه در بیمارستان‌ها از هم بپاشند و فریاد حکومت چین برای درخواست کمک از جهان بلند شود و بخواهد دستگاه‌های تنفس مصنوعی برایشان ارسال کنند و اعلان نمایند که وضعیت از کنترلشان خارج شده‌‌است. و اینجاست که وحشت از «کووید مرگباری که گریزی از آن نیست» جهان را در بر می‌گیرد و قلب‌ها به گلو می‌رسد و منتظر مانده و خواهیم دید چه کسی پیروز می‌شود، لشکر سفیدپوش و اصحاب «کووید صفر» یا سپاهیان الهی که به کیدی شدید مجهز هستند؟ با اینکه نمی‌خواهم بیان جدیدی بنویسم چون این تحدی، به حق چند سال قبل بیان شد و الان زمان تصدیق شدن تحدی و وعده‌ی الهی است تا نگاه کرده و ببینیم چه کسی سریع‌تر مکر می‌کند، مجرمان بشر یا خداوند واحد قهار؟ و با درخواست کمک چین از جهانیان، زنگ «ساعت صفر» از چین به صدا در می‌آید و هیچ چیز به آنان کمکی نخواهد کرد و موجب نجاتشان نمی‌شود [مگر اینکه به درگاه خداوند انابه و توبه کرده و تسلیم پروردگار عالمیان شوند و اعلان کنند در برابر خلیفه خدا بر عالمیان سر خضوع و طاعت فرو می‌‌آورند] سپس کووید شدید و بسیار قدرتمند [الكوفيد الشّديد القاصف] حرکت کرده و به سراغ عالمیان می‌رود تا هرکس هلاک می‌شود بر اساس بینه هلاک شود و هرکس زنده می‌ماند نیز بر اساس بینه زنده بماند.
    ولی من خلیفه‌ی خداوند مهدی ناصر محمد یمانی، از روی ظن و گمان فتوا نمی‌دهم، [چراکه ظن، کسی را از حق بی‌نیاز نمی‌کند]، فقط حق را می‌گویم و به اذن خداوند عزیز و حمید به حق اعلان می‌کنم: کید متین اخیر الهی، دیگر مسری نیست، دیگر نیازی به قابلیت سرایت ندارد، بلکه مستقیم از راه هوا حرکت کرده و به برج‌ها و دژهای مستحکم نفوذ می‌کند. همان طور که قبلاً به امر خداوند به شما وعده داده بودیم، قرنطینه کامل هرگز به کارتان نمی‌آید و کسانی که به صورت بی‌علامت مبتلا شده‌اند، از مکر خدا در امان نیستند، نشانه آن، مرگ است مگر کسی که به درگاه خداوند انابه و توبه کرده و خداوند را به یگانگی و بدون قرار دادن شریکی برای او عبادت نماید.
    ای عجب، چگونه‌‌ است که خداوند به من فتوا می‌‌دهد شفا در بیانی است که در تاریخ ۲۶ رمضان سال ۱۴۴۱ و با این عنوان نوشتیم:
    «ويروس كرونا و بیان جداکننده حقّ از باطل، بیانی که بیهوده و شوخی نیست!»
    https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=332430
    پس چگونه شفا را در غیر این قرار دهد؟ این فتوای خداوند، دلیل قطعی بر این است که کسی که مبتلا می‌شود، شفا نمی‌یابد، حتی اگر احساس کند که شفا یافته‌است، مگر اینکه از آنچه که در آن بیان آمده‌است، پیروی کند. همانا که خداوند به شما مهلت می‌دهد تا برایتان روشن شود این به حق از نزد پروردگارتان است و هرکس هلاک می‌شود یا زنده می‌ماند، بر اساس بینه باشد و بازگشت امور به‌سوی خداوند است و ما می‌خواهیم نجات یابید نه اینکه هلاک گردید.
    ولی من در زمانی هستم که مردم عالم نسبت به پروردگار عالمیان ملحد هستند. بلکه کافران در دوران انبیا، بیش از اینان به ایمان به خداوند و پروردگار عالمیان نزدیک بودند چراکه [به خداوند اعتقاد داشتند ولی] در دعایشان، الهه‌ای را با خداوند شریک می‌گرفتند تا شفاعتشان را بکند.
    چقدر ایمان آنها به خداوند بزرگ با ایمان امت سکولار در این دوران، تفاوت دارد. چون بسیاری از کافران امت‌های اولیه، ایمان داشتند که خداوند بر ملکوت آسمان و زمین سیطره دارد و ایمان داشتند که خداوند بر نزول باران فرمان می‌راند و اوست که درختان را می‌رویاند و اوست که بندگانی را که به وی توکل کنند، از شرّ در امان نگاه می‌دارد و کسی نیست که بتوان از عذاب الهی به او پناه برد و جز او هیچ پناهگاهی برایتان نمی‌یابم مگر فرار به‌سوی خودش. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
    {قُل لِّمَنِ الْأَرْضُ وَمَن فِيهَا إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ ‎﴿٨٤﴾‏ سَيَقُولُونَ لِلَّهِ ۚ قُلْ أَفَلَا تَذَكَّرُونَ ‎﴿٨٥﴾‏ قُلْ مَن رَّبُّ السَّمَاوَاتِ السَّبْعِ وَرَبُّ الْعَرْشِ الْعَظِيمِ ‎﴿٨٦﴾‏ سَيَقُولُونَ لِلَّهِ ۚ قُلْ أَفَلَا تَتَّقُونَ ‎﴿٨٧﴾‏ قُلْ مَن بِيَدِهِ مَلَكُوتُ كُلِّ شَيْءٍ وَهُوَ يُجِيرُ وَلَا يُجَارُ عَلَيْهِ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ ‎﴿٨٨﴾‏ سَيَقُولُونَ لِلَّهِ ۚ قُلْ فَأَنَّىٰ تُسْحَرُونَ ‎﴿٨٩﴾‏}
    صدق الله العظيم. [المؤمنون]
    و به دلیل شرکشان نسبت به خداوند و توحید نداشتن در هنگام دعا و عبودیت و پیروی نکردن از انبیای الهی برای عبادت بدون شرک خداوند، می‌بینیم که خدا آنان را هلاک کرد، پس گمان می‌کنید خداوند با مستکبرانی که به کل نسبت به خداوند ملحد هستند، چه خواهد کرد؟ کسانی که در پیشگاه پروردگارشان خضوع نکرده و تضرع نمی‌نمایند، انگار که در دوران این امت سکولار، خدایی وجود ندارد و دلیل آن مغرور بودنشان به دانش و علومشان است، درحالی‌که این دانش، هیچ به کارشان نمی‌آید.
    پس بشارت باز شدن درهای عذابی بسیار شدید بر آنان باد تا جایی که از تمامی اسباب و وسایل ناامید می‌شوند، شاید به‌سوی خداوند واحد قهار بازگردند و کافران درخواهند یافت، عاقبت نیک از آن چه کسانی است. و اگر خداوند سبحان واقعاً امام مهدی ناصر محمد یمانی را به عنوان خلیفه خدا بر تمام عالم برگزیده باشد، این امر رخ خواهد داد تا بدانید خداوند امر خود را به انجام می‌رساند و نزدیک است که خورشید بعد از گذشت ۵۵۹۸۷۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ثانیه که با دقت بسیار بالا معادل ۱۸ میلیارد سال است، از سمت مغرب طلوع کند، با وجود این ما موعدی برای آن معین نکردیم.
    و نزدیک است که کوکب سقر از سمت جنوب از میان زمین و خورشید عبور کند و کسانی که رسانه‌های مجرمی را تصدیق و باور می‌کنند که حقیقت را از مردم پنهان می‌کنند، بلکه با اخباری که تمام آنها مخالف آیات محکم کتاب خدا قرآن عظیم است، مردم را از پیروی از حق بازمی‌دارند، آیات خدا را انکار کرده‌اند و به دلیل پنهان کردن حقایق، در فتنه شک سقوط خواهند کرد و عمل برخی از آنها از روی جهالت و نادانی است و تنها طوطی‌وار اخبار ملحدان را تکرار می‌کنند. ولی اخباری را که انکار آیات الهی هستند، کسی آنها را باور نمی‌کند مگر اینکه منکر آیات خداوند باشد و خواهند دانست بازگشتشان به کجاست و درخواهند یافت که خداوند امر خود را به انجام می‌رساند و حکم او صادر شده‌است و در حکم او برای انتخاب خلیفه‌اش، کسی با او شراکت ندارد و خداوند، پاک و منزه و بسیار برتر و والاتر است...
    وسَلامٌ على المُرسَلِين والحمد لله ربّ العالَمين..
    خليفة الله وعبده الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني.
    ---------------------
    * بیان امام در مورد اسرار بیشتری از کتاب در مورد حساب یوم الله:
    https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=311489
    **توضیح تکمیلی از طرف امام: کوه «الرکامیة» کوهی است که از سنگ‌های منفصل و گل تشکیل شده و کوه سنگی یکپارچه و سخت نیست.


    ـــــــــــــــــــــــــــــــــ
    ======== اقتباس =========

    اقتباس المشاركة 378621 من موضوع سِلسِلة بيانات فَيروس كورونا وسِرّه المَكنون ..

    - 41 -
    الإمام المهديّ ناصر محمد اليمانيّ
    13 - رمضان - 1443 هـ
    14 - 04 - 2022 مـ
    11:46 صباحًا
    (بحسب التّقويم الرسمي لأمّ القرى)

    [ لمتابعة رابط المشاركة الأصلية للبيان ]
    https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=378556
    ________________



    اِنقَضى التَّحذير بالقَمَر النَّذير ..


    بِسم الله الواحد القهّار..
    وانقَضى التّحذير بالقَمَر النّذير، وغُرّة رمضان الشّرعية الأحد أيَا معشر المُجرمين المُلحدين بالله ربّ العالَمِين، فهل تظنّوها فوضى؟! فاسمعوا واعقلوا يا كلّ إنسانٍ عاقلٍ في البشر: أقسمُ بالله الواحد القهّار أنّهم ألحَدوا بالله ربّ العالَمين الذين يُصَدِّقون بنظريّة الاحتباس الحراريّ أنّه بسبب عوادم مصانع البشر ويزعمون أنّه السّبب وراء الكوارث المُناخيّة فقد كفرتم بقول الله تعالى: {أَمْ خُلِقُوا مِنْ غَيْرِ شَيْءٍ أَمْ هُمُ الْخَالِقُونَ ‎﴿٣٥﴾‏ أَمْ خَلَقُوا السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ ۚ بَل لَّا يُوقِنُونَ ‎﴿٣٦﴾‏ أَمْ عِندَهُمْ خَزَائِنُ رَبِّكَ أَمْ هُمُ الْمُصَيْطِرُونَ ‎﴿٣٧﴾‏} صدق الله العظيم [الطور].

    فهل خُلِقتم مِن غير شيءٍ خَلَقكم؟ أم إنّكم مَن خَلقتُم الأرض والشّمس والبحر والسّحاب وما حولكم مِن الكواكب في السّماء؟ أم إنّكم مَن أتقن دوران أرضكم في كل ستّةٍ وثمانين ألفًا وأربعمائة ثانية بِما يساوي أربع وعشرين ساعة مُنذ أن خلق الله السّماوات والأرض لتَعلموا عدد السّنين والحساب الزّمني؟! وكل شيءٍ في الحساب فصَّله الله تفصيلًا بشرط البِدء بالوحدة الحسابيّة في الكتاب: الثّانية والدّقيقة والسّاعة واليوم والشّهر والسّنة اثني عشر شهرًا في كتاب الله يوم خلق الله السّماوات والأرض تصديقًا لقول الله تعالى: {وَجَعَلْنَا اللَّيْلَ وَالنَّهَارَ آيَتَيْنِ ۖ فَمَحَوْنَا آيَةَ اللَّيْلِ وَجَعَلْنَا آيَةَ النَّهَارِ مُبْصِرَةً لِّتَبْتَغُوا فَضْلًا مِّن رَّبِّكُمْ وَلِتَعْلَمُوا عَدَدَ السِّنِينَ وَالْحِسَابَ ۚ وَكُلَّ شَيْءٍ فَصَّلْنَاهُ تَفْصِيلًا ‎﴿١٢﴾‏} صدق الله العظيم [الإسراء].

    ألا تعلمون أنّ القرآن العظيم أنزله الله على علمٍ بما سوف يُحيطكم بعِلمه ومِمّا لا تَعلمون؟ تصديقًا لقول الله تعالى: {وَلَقَدْ جِئْنَاهُم بِكِتَابٍ فَصَّلْنَاهُ عَلَىٰ عِلْمٍ هُدًى وَرَحْمَةً لِّقَوْمٍ يُؤْمِنُونَ ‎﴿٥٢﴾‏ هَلْ يَنظُرُونَ إِلَّا تَأْوِيلَهُ ۚ يَوْمَ يَأْتِي تَأْوِيلُهُ يَقُولُ الَّذِينَ نَسُوهُ مِن قَبْلُ قَدْ جَاءَتْ رُسُلُ رَبِّنَا بِالْحَقِّ فَهَل لَّنَا مِن شُفَعَاءَ فَيَشْفَعُوا لَنَا أَوْ نُرَدُّ فَنَعْمَلَ غَيْرَ الَّذِي كُنَّا نَعْمَلُ ۚ قَدْ خَسِرُوا أَنفُسَهُمْ وَضَلَّ عَنْهُم مَّا كَانُوا يَفْتَرُونَ ‎﴿٥٣﴾‏ إِنَّ رَبَّكُمُ اللَّهُ الَّذِي خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ فِي سِتَّةِ أَيَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَىٰ عَلَى الْعَرْشِ يُغْشِي اللَّيْلَ النَّهَارَ يَطْلُبُهُ حَثِيثًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالنُّجُومَ مُسَخَّرَاتٍ بِأَمْرِهِ ۗ أَلَا لَهُ الْخَلْقُ وَالْأَمْرُ ۗ تَبَارَكَ اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِينَ ‎﴿٥٤﴾‏ ادْعُوا رَبَّكُمْ تَضَرُّعًا وَخُفْيَةً ۚ إِنَّهُ لَا يُحِبُّ الْمُعْتَدِينَ ‎﴿٥٥﴾‏ وَلَا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ بَعْدَ إِصْلَاحِهَا وَادْعُوهُ خَوْفًا وَطَمَعًا ۚ إِنَّ رَحْمَتَ اللَّهِ قَرِيبٌ مِّنَ الْمُحْسِنِينَ ‎﴿٥٦﴾‏ وَهُوَ الَّذِي يُرْسِلُ الرِّيَاحَ بُشْرًا بَيْنَ يَدَيْ رَحْمَتِهِ ۖ حَتَّىٰ إِذَا أَقَلَّتْ سَحَابًا ثِقَالًا سُقْنَاهُ لِبَلَدٍ مَّيِّتٍ فَأَنزَلْنَا بِهِ الْمَاءَ فَأَخْرَجْنَا بِهِ مِن كُلِّ الثَّمَرَاتِ ۚ كَذَٰلِكَ نُخْرِجُ الْمَوْتَىٰ لَعَلَّكُمْ تَذَكَّرُونَ ‎﴿٥٧﴾‏} صدق الله العظيم [الأعراف].

    ويا معشر المسلمين لقد صدّقتُم العلمانِيّين أنّه لا وجود لربّ العالَمِين ما دُمتم صدّقتم بما يُخالف فتاوى الله ربّ العالَمِين، وإنّي خليفة الله المهديّ ناصر محمد اليمانيّ أُعلِن البراءة مِن أصحاب نظريّة الاحتباس الحراريّ، بل هم بذلك صَدُّوا البشر عن التّصديق بكافّة ما جاء في مُحكَم القرآن العظيم أنّه بسبب اقتراب كوكب سقر وتأثيرها على الشّمس وكواكب المجموعة الشّمسيّة ومسار الكُويكِبات، ولسوف ننظر ونرى مَن المُتحَكِّم بالأرض ومُناخها؛ فأبشِروا بمُنخفَضٍ جويٍّ عالَميٍّ، وحرب صواعِق، وأعاصير البحار والبرّ وأعاصير فيها نار التي تحرقُ غاباتكم بحرائق في مختلف غابات المعمورة، وبحارٍ مَسجورةٍ على البرّ بسبب الأعاصير، والزلازل الفيضانيّة البحريّة (تسونامي) الصّامتة المُباغِتة، ومَطَر بغير سحابٍ بسبب العواصف الثلجيّة شديدة السّرعة، وسحاب فيها جبالٌ مِن بَردٍ وصواعق وغرقٍ وتصدُّعاتٍ أرضيّة وانهياراتِ جبالٍ رُكاميّةٍ مِن بعد تَشبُّعها بالماء المُنهَمِر مِن الفيضانات؛ بل سوف يَتمُّ بأمر الله تشغيل كافّة عِيارات حرب الله المُناخيّة على مُختلَف أنواعها وذلك حتى تعلموا عِلم اليقين أنّ الذي أرسَل عليكم الحرب الكورونيّة ذات السُّلالات الدّمويّة هو ذاته الله ربّي وربّكم ربّ العالَمِين الذي سوف يرفع كافّة عيارات الحرب المُناخيّة - وأقول على مُختلف أنواعها جوًّا وبرًّا وبحرًا - فلا رَجعة للوراء في قارعة حرب الله المناخيّة وجنود السّلالات الدّمويّة، فلكم حذّرتُكم الفرار مِن الله الواحد القهار مِن قبل رفع العِيار بسب استمرار قارعة حرب الله المُناخيّة الكَونيّة تُصيب دياركم ومُمتلكاتكم، وقارعة حرب الله الكورونيّة بالسّلالات الدمويّة تُصيبُكم في أنفسكم؛ قارعة مِن الله حتى يأتي وعد الله بطاعة خليفته المهديّ ناصر محمد اليمانيّ تصديقًا لقول الله تعالى: {وَلَوْ أَنَّ قُرْآنًا سُيِّرَتْ بِهِ الْجِبَالُ أَوْ قُطِّعَتْ بِهِ الْأَرْضُ أَوْ كُلِّمَ بِهِ الْمَوْتَىٰ ۗ بَل لِّلَّهِ الْأَمْرُ جَمِيعًا ۗ أَفَلَمْ يَيْأَسِ الَّذِينَ آمَنُوا أَن لَّوْ يَشَاءُ اللَّهُ لَهَدَى النَّاسَ جَمِيعًا ۗ وَلَا يَزَالُ الَّذِينَ كَفَرُوا تُصِيبُهُم بِمَا صَنَعُوا قَارِعَةٌ أَوْ تَحُلُّ قَرِيبًا مِّن دَارِهِمْ حَتَّىٰ يَأْتِيَ وَعْدُ اللَّهِ ۚ إِنَّ اللَّهَ لَا يُخْلِفُ الْمِيعَادَ ‎﴿٣١﴾‏} صدق الله العظيم [الرعد].

    ويا معشر علماء مُنظّمة الصّحة العالَميّة فلتُبشِروا بعذاب كوفيد ذي عذابٍ شديدٍ ووفياتٍ مِن غير أعراضٍ لِمَن يشاء الله منكم وعلماء المناخ؛ كونكم السّبب في تأخير رجوع العالَمين إلى ربّهم ولذلك ما اسْتكانوا لربّهم وما يتضرّعون، فأبشروا بفتح أبواب عذابٍ شديدٍ كورونيّة وكونيّة.

    وبالنّسبة لأخبار الصّين التي عَمِيَت عليكم الأنباء بسبب تكبُّر شي جين وغروره وجبروته فنحن نُنبئكم بالحقّ:
    فعَمَّا قريبٍ سوف يطلقون الاستغاثة العالميّة بإسعاف أسطوانات وأجهزة الأكسجين الصّناعي كون مَكْر كورونا الجديد هذه المرّة كثير الموت السّريريّ؛ وذلك لكي يُشغِل غُرف العنايات المُرَكّزة وأجهزة الأكسجين وذلك حتى تنهار غُرف العِنايات المُرَكّزة في المستشفيات حتى تُطلِق الحكومة الصينيّة استغاثاتٍ للعالَمين أن يُرسلوا إليهم أجهزة التّنفّس الاصطناعيّ ويُعلنوا خروج الوضع عن السّيطرة؛ فهنا يَمسّ العالم رُعب كوفيد الموت فلا فوت وتبلغ القلوب الحناجر، ولسوف ننظر ونرى مَن المُنتَصِر هل الجيش الأبيض وأصحاب (صِفْر كوفيد) أم جنود الله ذات الكيد الشّديد؟ وبرغم أنّي لا أريد كتابة بيانٍ جديد كونه سَبَق التّحدي بالحقّ منذ سنين وآن الأوان لتصديق تحدّي وعد الله لننظر ونرى مَن أسرع مكرًا هل المجرمون مِن البشر أم الله الواحد القهّار؟ فمِن ثمّ تدقّ ساعة الصّفر مِن الصّين مِن بعد إعلان الصّين الاستغاثة للعالَمين، ولن ينفعهم ولن يُنقذهم إلّا الإنابة والتّوبة إلى الله والاستسلام لربّ العالَمين؛ فيُعلنوا الخضوع والطاعة لخليفة الله على العالمين، ثمّ ينطلق الكوفيد الشّديد القاصف إلى العالمين ليَهلك مَن هَلك عن بيّنةٍ ويحيى مَن حيّ عن بيّنةٍ.

    ولكنّي خليفة الله المهديّ ناصر محمد اليمانيّ الذي لا يُفتي بالظّن الذي لا يُغني مِن الحقّ شيئًا بل الحقُّ والحقَّ أقول بإذن الله العزيز الحميد:
    إنّ كوفيد كيد الله المتين الأخير لا يكاد أن يكون مُعدٍ؛ فلم يَعُد داعٍ للتّعادي بل إصابات مُباشَرةٌ عبر الهواء الطّلق فيَخترقُ البروج المُشيَّدة؛ فلا ولن ينفعكم الحجر المَحجور كما وعدناكم مِن قبل بهذا بأمر الله مِن قبل فلا يأمَنوا مكر الله أصحاب الإصابات بدون أعراضٍ؛ فعارِضُه الموت إلّا مَن تاب وأناب إلى الله وعبَد الله وحده لا شريك له، فيا للعجب فكيف يُفتيني الله أنّ الشِّفاء في البيان الذي كتبناه في تاريخ ستة وعشرون رمضان لعام ألفٍ وأربعمائةٍ وواحدٍ وأربعين بعنوان بين قوسين:
    (فيروس كورونا والبيان الفصل وما هو بالهزل ..)
    (
    https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=329951)

    فكيف يجعل الشّفاء في سِواه؟! فتلك الفتوى مِن الله دليلٌ قطعيٌّ أنَّ مَن أُصيب لَم يُشفَى! وحتى ولو شَعر أنّه شُفِي؛ ما لم يَتَّبِعْ ما جاء في ذلك البيان، وإنّما أمهَلكم الله حتى يتبيّن لكم أنّه الحقّ مِن ربّكم، ليهلَك مَن هَلَك عن بيّنةٍ ويحيى مَن حَيّ عن بيِّنةٍ وإلى الله تُرجَع الأمور فنحن نريد لكم النّجاة وليس الهلاك.

    ولكنّي في عصر عالم المُلحدين بربّ العالَمين؛ بل الكفّار في عصر الأنبياء هم أقرب منهم إلى الإيمان بالله ربّ العالَمِين لولا أنّهم أشرَكوا مع الله في دعائهم آلهةً مع الله شُفعاء في الدّعاء، فلكَم الفرق بين إيمانهم بالله العظيم وإيمان الأمّة العالَميّة في هذا العصر؛ كون كثيرٌ مِن كفّار الأمم الأولى يؤمنون أنّ الله هو المُسيطر على ملكوت السّماء والأرض، ويؤمنون أنّ الله هو المُتحَكِّم بتنزيل المَطَر وهو مَن يُنبِتُ الشّجر، وهو الذي يُجير مِن شرِّ عباده لِمَن توكَّل عليه ولا يُجارُ عليه مِن عذابه أحد، ولن تجدوا لكم مِن دونه مُلتحدًا إلا الفرار إليه، وقال الله تعالى: {قُل لِّمَنِ الْأَرْضُ وَمَن فِيهَا إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ ‎﴿٨٤﴾‏ سَيَقُولُونَ لِلَّهِ ۚ قُلْ أَفَلَا تَذَكَّرُونَ ‎﴿٨٥﴾‏ قُلْ مَن رَّبُّ السَّمَاوَاتِ السَّبْعِ وَرَبُّ الْعَرْشِ الْعَظِيمِ ‎﴿٨٦﴾‏ سَيَقُولُونَ لِلَّهِ ۚ قُلْ أَفَلَا تَتَّقُونَ ‎﴿٨٧﴾‏ قُلْ مَن بِيَدِهِ مَلَكُوتُ كُلِّ شَيْءٍ وَهُوَ يُجِيرُ وَلَا يُجَارُ عَلَيْهِ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ ‎﴿٨٨﴾‏ سَيَقُولُونَ لِلَّهِ ۚ قُلْ فَأَنَّىٰ تُسْحَرُونَ ‎﴿٨٩﴾‏} صدق الله العظيم [المؤمنون].

    وبسبب شِركهم بالله وعدم توحيده في دعاء العبوديّة وعدم اتِّباع أنبياء الله لعبادة الله وحده لا شريك له نجد أنّ الله أهلكهم،
    فماذا تظنّون أنّ الله سوف يصنع بالمُستكبرين المُلحدين بالمرّة؟! الذين ما اسْتَكانوا لربّهم وما يتضرَّعون وكأنّ الله ليس له وجودٌ في عصر هذه الأمة العلمانيّة بسبب غرورهم بما لديهم مِن العلم! فلن يُغني عنهم شيئًا.

    فليُبشروا بفتح بابٍ ذي عذابٍ شديدٍ حتى يجعلهم يُبلِسون مِن كافّة الأسباب لعلّهم يَرجعون إلى الله الواحد القهّار، وسيَعلم الكفّار لِمَن عُقبى الدّار، فهذا ما سوف يحدث إن كان الله سبحانه حقًّا اصطفى الإمام المهديّ ناصر محمد اليمانيّ خليفة الله على العالم بأسرِه فاعلموا أنّ الله بالغُ أمره؛
    وأوشك طلوع الشّمس مِن مغربها بعد رحلة 559,872,000,000,000,000 ثانية بما يساوي بدقَّةٍ مُتناهيةٍ ثمانية عشر مليار سنةٍ، ورغم ذلك لا تحديد لدينا.

    وأوشَك كوكَب سقر أن يَمرّ بين الأرض والشّمس مِن جهة الجنوب، فمَن صدَّق الإعلام المُجرِم الذين يكتمون الحقّ عن النّاس بل يصدُّون عن حقائق آيات الله صُدودًا بأخبارٍ جميعها تُخالِف لمُحكَم كتاب الله القرآن العظيم فقد جَحَد بآيات الله فسوف يركِسوهم في فتنة الشّكّ كونهم يَكتُمون الحقائق، ومِنهم بجهالةٍ كونه مُجرّد ببّغاءٍ إخباريٍّ للمُلحدين، ولكنّ الأخبار التي تَجحَد بآيات الله فما يُصدِّقها إلّا الذين يَجحدون بآيات الله ولسوف يعلمون أيّ مُنقلبٍ ينقلبون، ولسوف يعلمون أنّ الله بالغ أمرِه وماضٍ في حُكمِه ولا يُشرك في حُكمه أحدًا في اختيار خليفته سبحانه وتعالى عُلوًّا كبيرًا.

    وسَلامٌ على المُرسَلِين والحمد لله ربّ العالَمين..
    خليفةُ الله وعبده الإمام المهديّ؛ ناصر محمد اليماني.
    ـــــــــــــــــــــــــــــــ
    اضغط هنا لقراءة البيان المقتبس..


  2. افتراضي ویروس سونامی جهانی

    - 42 -
    امام مهدي ناصر محمد اليمانيّ
    16 - رمضان - 1443 ه‍ـ
    17 - 04 - 2022 مـ
    ۲۸ - فروردین - ۱۴۰۱ ه.ش.
    02:52 بعد از ظهر
    (بحسب التقويم الرسمي لأم القرى)

    [لمتابعة رابط المشاركة الأصلية للبيان]
    https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=379040
    __________

    ویروس سونامی جهانی
    و صلوات و سلام بر تمام رسولان الهی، از اولین تا آخرینشان، محمد رسول الله و بر تمام پیروان مؤمنشان در میان امت‌های پیشین و پسین و در ملاء الأعلی تا یوم الدین و اما بعد...
    ای دانشمندانِ نجوم عرب [به صورت خاص] و غیر عرب [به صورت عام]، پیش از این و به مدت ۱۷ سال به شما هشدار دادیم که قبل از اینکه خداوند اعتبار علمی شما را [به نحوی که گمانش را هم نمی‌کردید] از بین ببرد، به وقوع ادراک [رسیدن خورشید به ماه و پیشی گرفتن از آن] که برای هشدار به بشریت رخ می‌دهد، اعتراف کنید. و حال آنچه که به شما وعده داده بودیم، رخ داد و خداوند با قدرت الهی، اعتبار و مصداقیت علم فیزیک نجومی شما را از بین برد و غروب روز جمعه/ شب شنبه سرافکنده شدید، چون شب نیمه ماه آن‌طور که انتظار داشتید، در غروب جمعه/ شب شنبه رخ نداد و خداوند در شبی مبارک، بعد از غروب آفتاب روز شنبه/ شب یکشنبه [شب آغاز شرعی ماه رمضان] شما را ذلیل و خوار نمود.
    و همچنین در شب نیمه ماه، شب پانزدهم رمضان [شبی که ماه با دقت بسیار بالا کامل شد] بعد از غروب آفتاب روز شنبه/ شب یکشنبه، خدا شما را ذلیل و خوار کرد و این به حسب غروب آفتاب روز شنبه/ شب یکشنبه بود، چراکه دورانِ نشانه هشدار با «قمر نذیر» پایان یافته و ماه، در آغازِ رمضانِ سالِ جاری بعد از غروب آفتاب روز شنبه/ شب یکشنبه، به مسیر طبیعی خود بازگشت و این از روی حکمت الهی بود تا در شب بدر فلکی به حساب آغاز شرعی ماه، شما را خوار و ذلیل کند و [ماه] بعد از غروب آفتاب روز شنبه/ شب یکشنبه، در هر مکان بر اساس افق غروب آفتاب آن منطقه و با چشم غیر مسلح قابل مشاهده باشد، همان طور که در ماه رمضان جاری رخ داد، چراکه در این ماه ادراک رخ نداد و با پایان دوران نشانه کیهانی ادراک، غروب روز شنبه ۳۰ شعبان امسال [۱۴۴۳ هجری منطبق با ۱۴۰۱ ه.ش.] تمام مردم عالم هلال ماه رمضان را دیدند و در ماه رمضان جاری، ادراک رخ نداد.
    و تکرار کرده و تذکر می‌دهیم که در ماه رمضان امسال، ادراک رخ نداد تا هلال ماه رمضان را در غروب روز شنبه/ شب یکشنبه، با چشم غیر مسلح ببینید و سپس دریافتید که نیمه ماه رمضان هم بعد از غروب آفتاب شنبه/ شب یکشنبه است، چراکه شما هلال آغاز شرعی ماه رمضان را در غروب روز شنبه/ شب یکشنبه در تاریخ اول رمضان دیدید، درحالی‌که آن روز، ۳۰ شعبان بود و ماه رمضان بعد از غروب آفتاب شنبه/ شب یکشنبه آغاز شد. تصدیق فرموده خداوند تعالی:

    {شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِي أُنزِلَ فِيهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِّلنَّاسِ وَبَيِّنَاتٍ مِّنَ الْهُدَىٰ وَالْفُرْقَانِ ۚ فَمَن شَهِدَ مِنكُمُ الشَّهْرَ فَلْيَصُمْهُ ۖ وَمَن كَانَ مَرِيضًا أَوْ عَلَىٰ سَفَرٍ فَعِدَّةٌ مِّنْ أَيَّامٍ أُخَرَ ۗ يُرِيدُ اللَّهُ بِكُمُ الْيُسْرَ وَلَا يُرِيدُ بِكُمُ الْعُسْرَ وَلِتُكْمِلُوا الْعِدَّةَ وَلِتُكَبِّرُوا اللَّهَ عَلَىٰ مَا هَدَاكُمْ وَلَعَلَّكُمْ تَشْكُرُونَ ‎﴿١٨٥﴾‏} صدق الله العظيم [سورة البقرة]
    و خداوند، علمِ دانشمندان نجوم را برد تا به دلیل بازداشتن مردم از نشانه ادراک، ذلیل و خوارشان سازد و اکثر دانشمندان نجوم، بعد از اینکه حق برایشان روشن شد، سکوت کردند و دلیل سکوتشان این است که این نشانه، متعلق به خلیفه‌ی خدا مهدی ناصر محمد یمانی است و تنها انتظاری که از آنان می‌رفت، شهادت دادن به امری بود که از آن باخبر شده‌بودند، اینکه حقیقتاً ادراک رخ داده است و خورشید به ماه رسیده و از آن پیشی گرفته و هلال قبل از کسوفِ اقتران مرکزی متولد شده‌ و خورشید با هلال ماه اجتماع کرده‌است.
    و این نشانه کیهانی، نشانه‌ی تصدیق خلیفه‌ی خدا مهدی ناصر محمد یمانی، به پایان رسید و گذشت، نشانه‌ای که هشدار برای بشریت بود و در طول سالیانی که با این نشانه برای مردم حجت می‌آورد، خداوند خلیفه‌ی خود را با آن نشانه کیهانی تصدیق می‌کرد و ماه قبل از موعد بدر می‌شد و این امر در تاریخ ۳۰ شعبان امسال [۱۴۴۳ هجری مطابق با ۱۴۰۱ ه.ش.] به پایان رسید و گذشت و هلال ماه رمضان را در غروب روز شنبه/ شب یکشنبه اول رمضان ۱۴۴۳، مشاهده کردید. شما هلال را با چشم خود دیدید، همان‌ طور که تمام ملت‌ها زمانی که شعبان را سی روزه تمام کردند، آن را با چشم خود دیدند، همان طور که شما دیدید. آیا شب نیمه ماه بر اساس آغاز فلکی آن رخ داد؟ چون اقتران مرکزی صبح روز جمعه بود. آغاز شرعی و فلکی ماه رمضان رخ نداد مگر غروب شنبه/ شب یکشنبه، چقدر به شما هشدار دادم که روزه را آغاز نکنید تا هلال ماه رمضان را ببینید و افطار هم نکنید مگر اینکه هلال [شوال] را دیده باشید. و شما باعث شدید مسلمانان در تاریخ ۳۰ شعبان، روزه را آغاز کنند، پس قبل از دیدن هلال شوال، مسلمانان را به افطار کردنِ روزه نکشانید.
    بیایید تا از قرآن عظیم به شما خبر دهیم آغاز ماه شوال امسال [۱۴۴۳هجری] چه روزی است؛ بر اساس فتوای خداوند در آیات محکم کتابش قرآن عظیم، هر یک از شما که هلال ماه رمضان را دیده‌است، حتماً سی روز روزه خواهد گرفت تا هلال شوال را ببیند. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
    {شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِي أُنزِلَ فِيهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِّلنَّاسِ وَبَيِّنَاتٍ مِّنَ الْهُدَىٰ وَالْفُرْقَانِ ۚ فَمَن شَهِدَ مِنكُمُ الشَّهْرَ فَلْيَصُمْهُ ۖ وَمَن كَانَ مَرِيضًا أَوْ عَلَىٰ سَفَرٍ فَعِدَّةٌ مِّنْ أَيَّامٍ أُخَرَ ۗ يُرِيدُ اللَّهُ بِكُمُ الْيُسْرَ وَلَا يُرِيدُ بِكُمُ الْعُسْرَ وَلِتُكْمِلُوا الْعِدَّةَ وَلِتُكَبِّرُوا اللَّهَ عَلَىٰ مَا هَدَاكُمْ وَلَعَلَّكُمْ تَشْكُرُونَ ‎﴿١٨٥﴾‏} صدق الله العظيم [سورة البقرة]
    و از آنجا که شما هلال اول رمضان را غروب روز شنبه/شب یکشنبه مشاهده کردید، این یعنی روز اول رمضان، یکشنبه است چون در ماه رمضان امسال [۱۴۴۳ هجری] ادراک رخ نداد و این یعنی حتماً رمضان را سی روزه به پایان می‌برید یعنی روز دوشنبه، ۳۰ رمضان است. به این معنی که آغاز رمضان شب یکشنبه است و نیمه رمضان یکشنبه است و ۲۹ رمضان یکشنبه است و دوشنبه سی‌ام رمضان است و هلال شوال را بعد از غروب آفتاب روز دوشنبه/ شب سه‌شنبه مشاهده کرده و سپس سه‌شنبه را به عنوان روز اول شوال و عید مبارک اعلان می‌کنید. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
    {شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِي أُنزِلَ فِيهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِّلنَّاسِ وَبَيِّنَاتٍ مِّنَ الْهُدَىٰ وَالْفُرْقَانِ ۚ فَمَن شَهِدَ مِنكُمُ الشَّهْرَ فَلْيَصُمْهُ ۖ وَمَن كَانَ مَرِيضًا أَوْ عَلَىٰ سَفَرٍ فَعِدَّةٌ مِّنْ أَيَّامٍ أُخَرَ ۗ يُرِيدُ اللَّهُ بِكُمُ الْيُسْرَ وَلَا يُرِيدُ بِكُمُ الْعُسْرَ وَلِتُكْمِلُوا الْعِدَّةَ وَلِتُكَبِّرُوا اللَّهَ عَلَىٰ مَا هَدَاكُمْ وَلَعَلَّكُمْ تَشْكُرُونَ ‎﴿١٨٥﴾}‏ صدق الله العظيم [سورة البقرة].
    ذلت و خواری بر کسانی روا خواهد شد که در برابر فرمان خلیفه‌ی خدا، مهدی ناصر محمد یمانی عناد ورزند، چون یکشنبه، سی‌امین روزی است که روزه می‌گیرند ولی در غروب روز یکشنبه/ شب دوشنبه، در افق غربی، هلال شوال را نخواهند دید با اینکه به افق تمام کشورهای عربی و اسلامی روز ۳۰ رمضان است و شب ۳۱ رمضان. اما بعد غروب آفتاب یکشنبه/ شب دوشنبه هلال شوال را نمی‌بینید، چطور در رمضان و قبل از دیدن هلال شوال، روزه‌ی مردم را افطار می‌کنید؟ تمام مسمانان دریافتند که دانشمندان نجوم باعث شدند مسلمانان در شعبان و قبل از آغاز شب رمضان روزه بگیرند، ولی مصیبت بزرگ این است که قبل از پایان رمضان امسال [۱۴۴۳هجری] به روزه گرفتن مسلمانان خاتمه بدهند و
    مسلمانان از اینکه در شعبان روزه را آغاز کرده‌اند، عبرت نگرفتند و حال برای تمام ملت‌ها روشن شده‌است که شب نیمه رمضان امسال به حق بعد از غروب خورشید روز شنبه/ شب یکشنبه بوده‌‌است، چون آغاز شرعی ماه رمضان، یکشنبه بود. پس از من پیروی کنید تا شما را به راه درست هدایت کنم. اگر اولین روز رمضان بود می‌گفتیم اشکالی ندارد، بر اساس اعلان دولتتان روزه را آغاز کنید ولی اگر در تاریخ ۳۰ رمضان، روزه مسلمانان را افطار کنند، این جرمی بسیار بزرگ است.
    بشارت «شیر» را می‌دهم، ویروس سونامی جهانی که بی‌سابقه است و توفانش، چین را درمی‌نوردد تا باعث سرنگونی حکومتِ رئیس‌جمهور چین، شی جین و قتل او گردد و به زودی خبر از پا درآمدن شی جین را خواهید شنید و خداوند او را از پا می‌اندازد و از بین خودشان تا موعدی مقرر، رئیسی برایشان انتخاب می‌کنیم تا بعد ...

    وسلامٌ على المُرسَلين والحمدُ لله ربّ العالمين..
    خليفةُ الله المُختَار بأمرٍ مِن الله الواحد القَهَّار؛ الإمام المهديّ ناصر محمد اليمانيّ.

    ======== اقتباس =========

    اقتباس المشاركة 379097 من موضوع سِلسِلة بيانات فَيروس كورونا وسِرّه المَكنون ..

    - 42 -
    الإمام المهديّ ناصر محمد اليمانيّ
    16 - رمضان - 1443 ه‍ـ
    17 - 04 - 2022 مـ
    02:52 مساءً
    (بحسب التقويم الرسمي لأم القرى)

    [لمتابعة رابط المشاركة الأصلية للبيان]
    https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=379040
    __________



    فَيروس تسونامي العَالَميّ ..


    بسم الله الرحمن الرحيم والصلاة والسَّلام على كافّة رسل الله مِن أوَّلِهم إلى خاتَمهم محمد رسول الله وعلى مَن تَبِعهم مِن المؤمنين في الأوّلين وفي الآخِرين وفي الملإ الأعلى إلى يوم الدين، ثُمَّ أمَّا بعد..

    ويا مَعشَر عُلماء الفَلَك في العرَب خاصّةً والعَجَم عامَّةً، سَبَق وأن حَذَّرناكم على مَدار سبع عشرة سنة أن تعترفوا أن الشمس أدركتِ القَمَر نذيرًا للبشر مِن قَبل أن يُذهِب الله مصداقيتكم العلميّة بِما لَم تكونوا تحتسبون، فها هو قد حَدَث ما وعَدناكم به فأذْهَبَ الله مصداقيتكم العِلميّة الفيزيائيّة الفَلَكيّة بِقدرة الله فأصبحتم ناكِسي رؤوسِكم مَساء يوم الجُمعة ليلة السّبت كونها لم تحدُث ليلة النِّصف المُنتَظَرةِ مساء الجمعة ليلة السبت فأخزاكم الله في الليلة المباركة بعد غروب شمس يوم السبت ليلة الأحد (ليلة غرة شهر رمضان الشَّرعيّة)، وكذلك أخزاكُم الله ليلة النِّصف ليلة الخامس عشر مِن رمضان (ليلة اكتمال البَدْر بِدقّة مُتناهية) بعد غروب شمس يوم السبت ليلة الأحد؛ فكلٌّ بحسب غروب شمس يوم السّبت ليلة الأحد بسبب انقضاء آية التَّحذير بالقَمَر النَّذير فعاد القَمَر إلى مسارِه الطبيعي في غُرَّة رمضان للشهر الحالي بعد غروب شمس يوم السبت ليلة الأحد لحكمةٍ مِن الله؛ لكي يخزيكم في ليلة البَدْر الفَلَكيّ بحساب الغُرة الشرعيّة أنَّها بَعد غروب شمس يوم السبت ليلة الأحد (كلٌّ بِحسب أفُق غروب شمسه بالعين المُجرَّدة) كما حَدَث في شهر رمضان الحالي كونه لم يحدث فيه إدراكٌ فشاهَد العالَم بأسرِه هِلال شهر رمضان مساء السبت بتاريخ 30 شعبان لعامكم هذا 1443 بعد انقضاء آية الإدراك الكَونيّة ولم يَحدُث إدراكٌ في شهر رمضان الجاري،
    ونُكَرِّر ونُذَكِّر أنَّه لم يَحدُث إدراكٌ في شهر رمضان الحالي لكي تُشاهِدوا هلال شهر رمضان بالعين المُجرَّدة مساء يوم السبت ليلة الأحد فَمِن ثَمّ وجدتم ليلة النِّصف لشهر رمضان حدثَت كذلك بعد غروب شمس يوم السبت ليلة الأحد ليلة النِّصف مِن رمضان كونكم شهِدتُّم هِلال غُرّة رمضان الشرعيّة مساء يوم السبت ليلة الأحد بتاريخ واحد رمضان برغم أنه تاريخ ثلاثين شعبان، وهلال غُرَّة شَهْر رمضان هي بعد غروب شمس السبت ليلة الأحد، تصديقًا لقول الله تعالى: {شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِي أُنزِلَ فِيهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِّلنَّاسِ وَبَيِّنَاتٍ مِّنَ الْهُدَىٰ وَالْفُرْقَانِ ۚ فَمَن شَهِدَ مِنكُمُ الشَّهْرَ فَلْيَصُمْهُ ۖ وَمَن كَانَ مَرِيضًا أَوْ عَلَىٰ سَفَرٍ فَعِدَّةٌ مِّنْ أَيَّامٍ أُخَرَ ۗ يُرِيدُ اللَّهُ بِكُمُ الْيُسْرَ وَلَا يُرِيدُ بِكُمُ الْعُسْرَ وَلِتُكْمِلُوا الْعِدَّةَ وَلِتُكَبِّرُوا اللَّهَ عَلَىٰ مَا هَدَاكُمْ وَلَعَلَّكُمْ تَشْكُرُونَ ‎﴿١٨٥﴾‏} صدق الله العظيم [سورة البقرة].

    وأذهَبَ الله عِلم علماء الفَلَك ليُخزيهم فَلَكَمْ صَدُّوا عن آية الإدراك، وأكثَر عُلماء الفَلَك صَمتوا مِن بعد ما تبيَّن لهم أنه الحقّ وسبب صمتهم كون الآية مُتعَلِّقة بخليفة الله المهديّ ناصر محمد اليمانيّ، وكان مِن المفروض أن يَشهدوا فقط بِما عَلِموا - أن الشَّمس حقًّا أدرَكَت القَمَر فَوُلِد الهِلال مِن قبل كسوف الاقتران المركزيّ واجتمعَت به الشمس وقد هو هلالًا - فهذه آية كونيّة؛ آية التَّصديق لخليفة الله المهديّ ناصر محمد اليماني
    مَضت وانقَضَت وهي نذيرٌ للبَشَر، لطالَما حاجَجت العالمين بها سنينًا عددًا وكان يُصدِق الله خليفته بالآية الكونيّة فيبدر القَمَر مِن قبل موعده، فانقضَت وانتهَت بتاريخ ثلاثين شعبان لعامكم هذا 1443 فشاهدتم هِلال رمضان مَسَاء يوم السبت ليلة الأحد بتاريخ 1 - رمضان - 1443 هجريًّا.

    فقد شاهدتم الهِلال بِأُمِّ أعينكم كما يشاهدونه الأُمَم بِأمّ أعينهم جميعًا حين يتمّوا عِدة شعبان ثلاثين يومًا؛ كما شاهدتموه بأمّ أعينكم، فهل حدثت ليلة النصف بحِساب الغُرَّة الفلَكيّة كونه حدث الاقتران المَركَزيّ صَبَاح يوم الجمعة؟ ولم تحدُث غُرَّة شهر رمضان فلكيًّا وشرعيًّا إلَّا مَساء يوم السبت ليلة الأحد، فلَكَم حَذَّرتكم أن لا تصوموا حتى تشهدوا هِلال رمضان وأن لا تفطروا حتى تشهدوا الهِلال، فها أنتم صَوَّمتُم المُسلمين في تاريخ ثلاثين شعبان فلا تُفَطِّروا المُسلمين قبل رؤية هلال شوَّال.

    فتعالوا لنُعلِّمكم مِن القرآن العظيم عن غُرّة شوال لعامكم هذا 1443، فبناءً على فتوى الله في مُحكَم كتابه القرآن العظيم بأن مَن شَهِد مِنكم هِلال شهر رمضان فحتمًا سوف يُكمِل عدته ثلاثين يومًا حتى يشهَد هِلال شَوَّال تصديقًا لقول الله تعالى:
    {شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِي أُنزِلَ فِيهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِّلنَّاسِ وَبَيِّنَاتٍ مِّنَ الْهُدَىٰ وَالْفُرْقَانِ ۚ فَمَن شَهِدَ مِنكُمُ الشَّهْرَ فَلْيَصُمْهُ ۖ وَمَن كَانَ مَرِيضًا أَوْ عَلَىٰ سَفَرٍ فَعِدَّةٌ مِّنْ أَيَّامٍ أُخَرَ ۗ يُرِيدُ اللَّهُ بِكُمُ الْيُسْرَ وَلَا يُرِيدُ بِكُمُ الْعُسْرَ وَلِتُكْمِلُوا الْعِدَّةَ وَلِتُكَبِّرُوا اللَّهَ عَلَىٰ مَا هَدَاكُمْ وَلَعَلَّكُمْ تَشْكُرُونَ ‎﴿١٨٥﴾‏} صدق الله العظيم [سورة البقرة].

    فَبِما أنَّكم شَهِدتُّم هِلال غُرَّة واحد رمضان مساء يوم السبت ليلة الأحد فهذا يعني أن غُرَّة رمضان الأولى هي الأحد كونه لم يحدُث إدراكٌ في شهر رمضان لعامكم هذا 1443، فهذا يعني أنَّكم حتمًا سوف تُكمِلون عِدّة رمضان ثلاثين يومًا (يوم الإثنين) بمعنى أنَّ ليلة صيام رمضان كانت الأحد، وليلة النصف كانت الأحد، وتسعة وعشرون رمضان الأحد، وثلاثين رمضان الإثنين، فتَشهَدوا هِلال شوال بعد غروب شمس الإثنين ليلة الثلاثاء فَمِن ثمَّ تُعلِنوا عيد الفطر المُبارَك (غُرَّة شوال) الثلاثاء تنفيذًا لأمر الله في قول الله تعالى:
    {شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِي أُنزِلَ فِيهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِّلنَّاسِ وَبَيِّنَاتٍ مِّنَ الْهُدَىٰ وَالْفُرْقَانِ ۚ فَمَن شَهِدَ مِنكُمُ الشَّهْرَ فَلْيَصُمْهُ ۖ وَمَن كَانَ مَرِيضًا أَوْ عَلَىٰ سَفَرٍ فَعِدَّةٌ مِّنْ أَيَّامٍ أُخَرَ ۗ يُرِيدُ اللَّهُ بِكُمُ الْيُسْرَ وَلَا يُرِيدُ بِكُمُ الْعُسْرَ وَلِتُكْمِلُوا الْعِدَّةَ وَلِتُكَبِّرُوا اللَّهَ عَلَىٰ مَا هَدَاكُمْ وَلَعَلَّكُمْ تَشْكُرُونَ ‎﴿١٨٥﴾‏ صدق الله العظيم [سورة البقرة].

    ولسوف يَحِلّ الخِزْي على الذين سوف يُعانِدون أمْر خليفة الله المهديّ ناصر محمد اليمانيّ كونهم سوف يُكمِلون عدة رمضان ثلاثين يومًا بالأحد ولكنَّهم لن يجدوا هلال شوال بالأُفُق الغَربيّ مساء يوم الأحد ليلة الأثنين برغمِ أنَّه تاريخ ثلاثين رمضان ليلة واحد وثلاثين بِأُفُق كافة الوطن العربيّ والإسلاميّ؛ فلا ولَن يُشاهِدوا هِلال شوال بعد غروب شمس الأحد ليلة الإثنين، فكيف تُفَطِّرون النَّاس في رمضان قبل رؤية هلال شوال؟! فقَد عَلِم كافة المُسلمين أنَّ عُلماء الفَلَك صَوَّموا المُسلمين في شعبان قبل ليلة صيام رمضان، ولكنَّ الطَّامة الكُبرى هو أن يُفَطِّروا المُسلمين قبل نهاية رمضان لعامكم هذا 1443، ولم يَعتَبِر المُسلمون أنّهم صَوَّموهم في شعبان، فقد تبيَّن لكافّة شعوب المُسلمين أنَّ ليلة النِّصف لشهر رمضان الحالي هي حقًّا بَعد غروب شمس يوم السبت ليلة الأحد كون غُرّة رمضان الشرعيّة هي ليلة الأحد، فاتَّبعوني أهدِكم صِراطًا سويًّا، فلو كان أوَّل صيام رمضان لقُلنا لا مُشكِلة صوموا حسب إعلان دوَلِكُم ولكن أن تُفَطِّروا شعوب المُسلمين الإثنين بتاريخ ثلاثين رمضان فهذه جَريمة نكراء!

    فأبشِروا بالأسَد؛ فيروس تسونامي العَالَميّ الغيرِ مَسبوق الذي يعصف بالصّين للإطاحة بحكومة الرئيس الصينيّ شي جين وقتله، وقريبًا تسمعون بإعلان مَصَرع شي جين؛ يصرعه الله فنختَار لهم رئيسًا مِنهم على الصين إلى حين.

    وسلامٌ على المُرسَلين والحمدُ لله ربّ العالمين..
    خليفةُ الله المُختَار بأمرٍ مِن الله الواحد القَهَّار؛ الإمام المهديّ ناصر محمد اليمانيّ.
    __________________
    اضغط هنا لقراءة البيان المقتبس..


  3. افتراضي هشدار درباره آسمان گرفتگی [کسوف سماوی] در روزی از روزها....

    - 43 -
    امام مهدي ناصر محمد اليمانيّ
    25 - رمضان - 1443 ه‍ـ
    26 - 04 - 2022 مـ
    ۶ - اردیبهشت - ۱۴۰۱ ه.ش.
    01:14 بعد از ظهر
    (بحسب التقويم الرسمي لأمّ القرى)

    [لمتابعة رابط المشاركة الأصلية للبيان]
    ___________

    هشدار درباره آسمان‌گرفتگی [کسوف سماوی] در روزی از روزها...

    بسم الله الواحد القهار؛
    ای مردم جهان! آیا تا به حال چیزی در مورد «آسمان‌گرفتگی» شنیده‌اید؟ باز هم از هر انسان عاقلی سؤال می‌کنم: آیا تا به حال از دانشمندان فیزیک اخترشناسیِ عالم، چیزی در مورد «آسمان‌گرفتگی» شنیده‌اید؟ اما آنها چیزی درباره آن نمی‌دانند، چون دانش آنها محدود به تعیینِ زمان وقوع خورشیدگرفتگی و ماه‌گرفتگی است. ولی من،‌ خلیفه‌ی خدا، مهدی ناصر محمد یمانی از «آسمان‌گرفتگی» بی‌نظیری به شما خبر می‌دهم که تاکنون در تاریخ جهان سابقه نداشته‌است و ناشی از نزدیک شدن کوکب سقر و رسیدن آن به مکانی بسیار نزدیک است. با اینکه کوکب سقر قبلاً هم از کنار زمین عبور کرده‌است ولی تنها باعث خورشیدگرفتگی کلیِ جهانی می‌شد و تمام مردمی که در منطقه زمانی «روز» بودند، آن را می‌دیدند. در زمان عبور سقر، پیشینیان شما می‌دیدند که فقط باعث خورشیدگرفتگی می‌شود و البته این خورشیدگرفتگی، جهانی و در تمام مناطق عالم قابل رؤیت بود، همان‌ طور که در زمان رسول الله ابراهیم و لوط علیهم الصلاة و السلام رخ داد و برای همین در فرموده خداوند تعالی آمده‌است که ملائکه به نبی الله لوط گفتند:
    {قَالُوا۟ یَـٰلُوطُ إِنَّا رُسُلُ رَبِّكَ لَن یَصِلُوۤا۟ إِلَیۡكَۖ فَأَسۡرِ بِأَهۡلِكَ بِقِطۡعࣲ مِّنَ ٱلَّیۡلِ وَلَا یَلۡتَفِتۡ مِنكُمۡ أَحَدٌ إِلَّا ٱمۡرَأَتَكَۖ إِنَّهُۥ مُصِیبُهَا مَاۤ أَصَابَهُمۡۚ إِنَّ مَوۡعِدَهُمُ ٱلصُّبۡحُۚ أَلَیۡسَ ٱلصُّبۡحُ بِقَرِیب ‎﴿٨١﴾‏} صدق الله العظيم [هود].
    و همانا مقصودشان این بود همسرش را بیدار نکند که همراه با بقیه خانواده‌اش حرکت کنند، بلکه بگذارد در خواب بماند و در میان مردمان مجرمِ آن آبادی رهایش کند، چون زنش هم گرفتار همان بلایی خواهد شد که بر سر اهالی آبادی‌های قوم لوط و ابراهیم علیهم الصلاة و السلام فرود می‌آید. و اما مقصود ملائکه از «وَلَا یَلۡتَفِتۡ مِنكُمۡ أَحَدٌ» این است که برای محافظت از چشم‌هایشان، کسی به پشت سر برنگردد و به خورشید‌گرفتگی نگاه نکند، چون کوکب سقر بعد از طلوع آفتاب در صبحگاه [الضحی] باعث کسوف خورشید خواهد شد. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
    {قالَ هَٰؤُلَاءِ بَنَاتِي إِن كُنتُمْ فَاعِلِينَ ‎﴿٧١﴾‏ لَعَمْرُكَ إِنَّهُمْ لَفِي سَكْرَتِهِمْ يَعْمَهُونَ ‎﴿٧٢﴾‏ فَأَخَذَتْهُمُ الصَّيْحَةُ مُشْرِقِينَ ‎﴿٧٣﴾‏ فَجَعَلْنَا عَالِيَهَا سَافِلَهَا وَأَمْطَرْنَا عَلَيْهِمْ حِجَارَةً مِّن سِجِّيلٍ ‎﴿٧٤﴾} صدق الله العظيم [الحجر].*
    و خداوند تعالی می‌فرماید:
    {فَلَمَّا جَاءَ أَمْرُنَا جَعَلْنَا عَالِيَهَا سَافِلَهَا وَأَمْطَرْنَا عَلَيْهَا حِجَارَةً مِّن سِجِّيلٍ مَّنضُودٍ ‎﴿٨٢﴾‏ مُّسَوَّمَةً عِندَ رَبِّكَ ۖ وَمَا هِيَ مِنَ الظَّالِمِينَ بِبَعِيدٍ ‎﴿٨٣﴾‏}** صدق الله العظیم [سورة هود]
    و سؤالی که مطرح می‌شود این است که چرا قوم ابراهیم و لوط، نتوانستند کوکب سقر را [ولو به فاصله کمی] قبل از عبورش بینند و زمانی آن را مشاهده کردند که خورشید را پوشاند؟ و آن خورشید گرفتگی، رویدادی جهانی بود و تمام کسانی که شاهد طلوع خورشید بودند، می‌توانستند آن را مشاهده کنند.
    پس چرا کلام خداوند در آیات محکم کتابش را تکذیب کرده و سخنان استهزاکنندگان را باور و تصدیق می‌کنید، آیا نمی‌اندیشید؟ یا مگر خداوند در آیات محکم قرآن عظیم، وعده‌ی عبور کوکب سقر را به شما نداده‌است؟ اگر راست می‌گویید برهانتان را بیاورید، یا ما برهان آن را از آیات محکم قرآن عظیم برایتان بیاوریم؟ وقتی می‌گویم از محکمات قرآن، منظورم این است که واقعاً نیازی به تأویل ندارد، بلکه خبری بدون ابهام و صریح و واضح در آیات محکم قرآن عظیم است، تصدیق فرموده خداوند تعالی:
    {وَيَقُولُونَ مَتَىٰ هَٰذَا الْوَعْدُ إِن كُنتُمْ صَادِقِينَ ‎﴿٣٨﴾‏ لَوْ يَعْلَمُ الَّذِينَ كَفَرُوا حِينَ لَا يَكُفُّونَ عَن وُجُوهِهِمُ النَّارَ وَلَا عَن ظُهُورِهِمْ وَلَا هُمْ يُنصَرُونَ ‎﴿٣٩﴾‏ بَلْ تَأْتِيهِم بَغْتَةً فَتَبْهَتُهُمْ فَلَا يَسْتَطِيعُونَ رَدَّهَا وَلَا هُمْ يُنظَرُونَ ‎﴿٤٠﴾}‏ صدق الله العظيم [الأنبياء].
    ولی می‌بینم این بار، کوکب سقر آن‌قدر نزدیک می‌شود که آسمان‌گرفتگی [کسوف سماوی] رخ می‌دهد و تنها باعث خورشیدگرفتگی نمی‌شود، بلکه تمام آسمان را پوشانده و آن را از دیدِ اهل زمین پنهان می‌کند و چقدر این رویداد هولناک است. والله والله این روزی است که بالغین جوان را پیر [و سپید موی] می‌کند، تصدیق فرموده خداوند تعالی:
    {فَكَيْفَ تَتَّقُونَ إِن كَفَرْتُمْ يَوْمًا يَجْعَلُ الْوِلْدَانَ شِيبًا ‎﴿١٧﴾‏ السَّمَاءُ مُنفَطِرٌ بِهِ ۚ كَانَ وَعْدُهُ مَفْعُولًا ‎﴿١٨﴾} صدق الله العظيم [المزمل].
    کسوف مورد انتظار [الكسوف العقيم]، از زمان آفرینش آسمان‌ها و زمین، سابقه نداشته‌است و عذاب یوم عقیم [عذابی بی‌سابقه] بر دروازه‌هاست. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
    {وَلِيَعْلَمَ الَّذِينَ أُوتُوا الْعِلْمَ أَنَّهُ الْحَقُّ مِن رَّبِّكَ فَيُؤْمِنُوا بِهِ فَتُخْبِتَ لَهُ قُلُوبُهُمْ ۗ وَإِنَّ اللَّهَ لَهَادِ الَّذِينَ آمَنُوا إِلَىٰ صِرَاطٍ مُّسْتَقِيمٍ ‎﴿٥٤﴾‏ وَلَا يَزَالُ الَّذِينَ كَفَرُوا فِي مِرْيَةٍ مِّنْهُ حَتَّىٰ تَأْتِيَهُمُ السَّاعَةُ بَغْتَةً أَوْ يَأْتِيَهُمْ عَذَابُ يَوْمٍ عَقِيمٍ ‎﴿٥٥﴾‏} صدق الله العظيم [الحج].
    و بدانید که عبور کوکب سقر، امری حتمی است، پس درست تصمیم بگیرید و به‌سوی پروردگارتان بازگشته و قبل از دیدن عذاب «روز عقیم» [روزی که شدت عذاب آن بی‌سابقه‌ است]، کلام خداوند در آیات محکم قرآن عظیم را تصدیق کنید تا خداوند هنگام عبور سقر از فاصله نزدیک [زمین] آن را برایتان سرد و سلامت قرار دهد. تصدیق نمایید و تکذیب نکنید، هرکس بیان حق خلیفه خدا مهدی را تکذیب کند، رسول الله محمد و امام مهدی ناصر محمد را تکذیب نکرده‌است، بلکه سخنان خداوند و پروردگار عالمیان را تکذیب نموده‌‌است. خداوند تعالی می‌فرماید:
    {قَدْ نَعْلَمُ إِنَّهُ لَيَحْزُنُكَ الَّذِي يَقُولُونَ ۖ فَإِنَّهُمْ لَا يُكَذِّبُونَكَ وَلَٰكِنَّ الظَّالِمِينَ بِآيَاتِ اللَّهِ يَجْحَدُونَ ‎﴿٣٣﴾‏ وَلَقَدْ كُذِّبَتْ رُسُلٌ مِّن قَبْلِكَ فَصَبَرُوا عَلَىٰ مَا كُذِّبُوا وَأُوذُوا حَتَّىٰ أَتَاهُمْ نَصْرُنَا ۚ وَلَا مُبَدِّلَ لِكَلِمَاتِ اللَّهِ ۚ وَلَقَدْ جَاءَكَ مِن نَّبَإِ الْمُرْسَلِينَ ‎﴿٣٤﴾} صدق الله العظيم [الأنعام].
    به هر حال، کافران عرب در زمان تنزیل قرآن عظیم، درخواست عذاب را کردند و خداوند تعالی می‌فرماید:
    {وَإِذْ قَالُوا اللَّهُمَّ إِن كَانَ هَٰذَا هُوَ الْحَقَّ مِنْ عِندِكَ فَأَمْطِرْ عَلَيْنَا حِجَارَةً مِّنَ السَّمَاءِ أَوِ ائْتِنَا بِعَذَابٍ أَلِيمٍ ‎﴿٣٢﴾‏ وَمَا كَانَ اللَّهُ لِيُعَذِّبَهُمْ وَأَنتَ فِيهِمْ ۚ وَمَا كَانَ اللَّهُ مُعَذِّبَهُمْ وَهُمْ يَسْتَغْفِرُونَ ‎﴿٣٣﴾‏} صدق الله العظيم [الأنفال].
    چون موعد عبور آن، در زمان خلیفه‌ی خدا بر تمام عالم، امام مهدی ناصر محمد یمانی است. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
    {وَيَقُولُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَسْتَ مُرْسَلًا ۚ قُلْ كَفَىٰ بِاللَّهِ شَهِيدًا بَيْنِي وَبَيْنَكُمْ وَمَنْ عِندَهُ عِلْمُ الْكِتَابِ ‎﴿٤٣﴾} صدق الله العظيم [الرعد].
    و تصدیق فرموده خداوند تعالی:
    بِسۡمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِیمِ {سَأَلَ سَائِلٌ بِعَذَابٍ وَاقِعٍ ‎﴿١﴾‏ لِّلْكَافِرِينَ لَيْسَ لَهُ دَافِعٌ ‎﴿٢﴾‏ مِّنَ اللَّهِ ذِي الْمَعَارِجِ ‎﴿٣﴾‏ تَعْرُجُ الْمَلَائِكَةُ وَالرُّوحُ إِلَيْهِ فِي يَوْمٍ كَانَ مِقْدَارُهُ خَمْسِينَ أَلْفَ سَنَةٍ ‎﴿٤﴾‏ فَاصْبِرْ صَبْرًا جَمِيلًا ‎﴿٥﴾‏ إِنَّهُمْ يَرَوْنَهُ بَعِيدًا ‎﴿٦﴾‏ وَنَرَاهُ قَرِيبًا ‎﴿٧﴾‏ يَوْمَ تَكُونُ السَّمَاءُ كَالْمُهْلِ ‎﴿٨﴾‏ وَتَكُونُ الْجِبَالُ كَالْعِهْنِ ‎﴿٩﴾‏ وَلَا يَسْأَلُ حَمِيمٌ حَمِيمًا ‎﴿١٠﴾} صدق الله العظیم [المعارج].
    تصدیق فرموده خداوند تعالی:
    {وَيَسْتَعْجِلُونَكَ بِالْعَذَابِ وَلَن يُخْلِفَ اللَّهُ وَعْدَهُ ۚ وَإِنَّ يَوْمًا عِندَ رَبِّكَ كَأَلْفِ سَنَةٍ مِّمَّا تَعُدُّونَ ‎﴿٤٧﴾‏ وَكَأَيِّن مِّن قَرْيَةٍ أَمْلَيْتُ لَهَا وَهِيَ ظَالِمَةٌ ثُمَّ أَخَذْتُهَا وَإِلَيَّ الْمَصِيرُ ‎﴿٤٨﴾‏ قُلْ يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّمَا أَنَا لَكُمْ نَذِيرٌ مُّبِينٌ ‎﴿٤٩﴾‏ فَالَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَهُم مَّغْفِرَةٌ وَرِزْقٌ كَرِيمٌ ‎﴿٥٠﴾‏ وَالَّذِينَ سَعَوْا فِي آيَاتِنَا مُعَاجِزِينَ أُولَٰئِكَ أَصْحَابُ الْجَحِيمِ ‎﴿٥١﴾‏} صدق الله العظیم [الحج].
    و موعد این آسمان‌گرفتگی [کسوف سماوی] نزدیک شده‌است و مشابه چنین واقعه‌ای تا به حال رخ نداده‌ و دلیل آن، نزدیک شدن بسیار زیاد سقر به زمین است و از زمانی که خداوند آسمان‌ها و زمین را آفریده و حرکت خورشید و ماه آغاز شده‌است، سقر در چنین فاصله نزدیکی از زمین قرار نگرفته‌است. و به دلیل نزدیکی زیاد آن به زمین، آسمان‌گرفتگی رخ می‌دهد و سقر تمام آسمان را می‌پوشاند که این امر با طلوع آن از سمت جنوب زمین آغاز می‌شود و سپس شاهدِ دایره‌ی کوکب سقر خواهید بود که جنوب زمین را [از دورترین منطقه جنوب شرقی تا دورترین منطقه جنوب غربی] می‌پوشاند. سپس پیشتر آمده و جهت شرق و غرب را با هم می‌پوشاند و جلوتر می‌آید تا شرق و غرب برعکس شوند و شرق، غرب گردد و غرب، شرق و خورشید از مغرب طلوع خواهد کرد و این روزی است که شب از روز پیشی می‌گیرد و این «یوم عقیم» است که قبل از برپایی قیامت رخ خواهد داد، آیا نمی‌اندیشید؟ پس ایمان بیاورید که خیر شما در آن است همان طور که آن گروه از انصار پیشگام برگزیده‌ای که یقین دارند، ایمان آورده‌اند. این [آتش] بر مومنان سرد و سلامت خواهد بود و به این ترتیب از عذاب روزی که جوانان را پیر می‌کند، در امان خواهید ماند، روزی که در آن آسمان شکافته می‌شود [السما منفطرا] و این وعده‌ای است که وقوع آن حتمی است.
    و حتی اگر شیر ویروس‌ها، ویروس کرونای شدید، یک چهارم بشریت را بکشد، تا زمانی که صاحبان نظریه جهش‌های ویروسی و نظریه گرمایش زمین [ناشی از آلودگی‌های صنعتی] را تصدیق کرده و باور داشته باشید، هرگز سخن حق را تصدیق نخواهید کرد و چه کسی در سخن گفتن، راستگوتر از خداوند است؟ و هرگز به راه درست هدایت نخواهید شد. آن‌گاه پنجاه درصد از بالغینی که باقی مانده‌اند، هلاک خواهند شد و حداقل این است که خداوند بعد از آنکه موهایشان از وحشت و هراس عذاب «یوم عقیم» سپید شد، دعایشان را اجابت کند.
    آیا می‌دانید اگر تصدیق کنید آنچه که از سوی چین می‌آید، شیر ویروس‌ها و عذاب ترکیبی ناشی از اتحاد و ترکیب ویروس‌ها [الأمشاج الشديد الأسد القاصف] و کید متین الهی است نه جهش‌های ویروسی؛ بلکه عذاب «رجز دردناک» [حاصل از اتحاد و ائتلاف ویروسی] است که از نزد پروردگار عالمیان نازل شده‌است، در این صورت، خداوند شما را از آن و از هر بلا و غم بزرگ دیگری نجات خواهد داد؟
    ای جماعت انصار، نگویید: «اگر شیر ویروس‌ها نصف جمعیت بالغ بشر را از بین می‌برد، دیگر برای سقر چه چیزی باقی می‌ماند؟». پس به شما می‌گوییم: نیمی از نصف بالغین باقی می‌مانند. یعنی کووید یک چهارم بشریت را هلاک خواهد کرد و سه چهارم از مردم جهان به صورت عام [اعم از بالغین و کودکان] باقی می‌مانند، چون تنها نصف جمعیتِ بالغ را هلاک خواهد کرد. تکرار کرده و می‌گوییم: چون ویروس رجز دردناک [که ائتلاف ویروسی است] نصف جمعیت بالغ بشر را هلاک خواهد کرد و شما می‌دانید، نصفِ نصف می‌شود یک چهارم و سه چهارم بشریت به صورت عام باقی می‌مانند.
    و نمی‌گوییم تمام کسانی که با کرونا هلاک شده‌اند، در آتش هستند. چون در ابتدای امر، مرگ ناشی از خودِ کرونا، قابل توجه نبود و دلیل مرگ‌ها، خودشان بودند، چیزهایی را مصرف می‌کردند که باعث صدمه بیشتری می‌شد درحالی‌که گمان می‌کردند شفایشان می‌دهد و یا ناشی از مصرف آنتی‌بیوتیک‌ها بود، به خصوص در ابتدای کار؛ پس از خدا تقوا نمایید و به آنان ظلم نکنید. بلکه مقصود ما این است: کسانی در آتش هستند که بعد از اینکه برایشان روشن شد این حق آمده از نزد پروردگارشان است، از آن ناخرسند بوده و اکراه داشتند، پس آتش برایشان کافی است که بد جایگاهی است و جزای مستکبرانی است که نزد خویش یقین کردند این حق آمده از نزد پروردگارشان است، ما مقصودمان اینهاست. پس به برخی از کسانی که با کرونا فوت شدند، ظلم نکنید چون دلیل برخی از مرگ‌ها خودتان و بیمارستان‌هایتان بود نه عذاب کرونا، چون در ابتدای کار، خفیف بود.
    به هر حال، آیا می‌دانید حکمت عذاب‌های خفیف‌تر چیست؟ حکمت آن در این است که شاید به‌سوی خداوندی که پروردگار من و شماست، بازگردید. ولی به دلیل ظهور «رجز» ویروس‌های ائتلافی و هم‌پیمان که در حال حاضر در حال درنوردیدن چین هستند، و قدرتشان با کلمات الهی [کن فیکون] افزایش یافته‌است، انسان‌ها راه فراری از آن ندارند چون دیگر [از فردی به فرد دیگر] سرایت نمی‌کند، بلکه مستقیم از راه هوا منتشر می‌شود. لذا فاصله‌گذاری اجتماعی و قرنطینه، نمی‌تواند شما را حفظ کند چون در فضای باز و هوا حرکت کرده و به برج‌های محکم و حصارهای امنیتی شدیدتان نفوذ می‌کند تا یقین کنید، به حق موجودی زنده و مستقل و قائم به ذات خودش است و بفهمید که خلیفه‌ی خدا، مهدی ناصر محمد یمانی راست می‌گفت که از ابتدای امر فتوا می‌داد آنچه که کووید ۱۹ می‌نامید، موجود زنده‌ای است که بدون نیاز به جسم انسان می‌تواند زندگی کند، چون موجودی زنده و کوچک، مستقل و قائم به ذات خود بوده و مانند سایر ویروس‌های تنفسی که می‌شناسید نیاز ندارد حتماً در بدن انسان زندگی کند.
    هیهات، هیهات، به پروردگار زمین و آسمان‌ها قسم، اینها اسکادرانی [دسته‌ای] از موجودات زنده هستند که با بالشان در هوا پرواز می‌کنند و بال‌ها، شاخک‌های [خارهای] موتوری هستند که از بدنه کروی ویروس بیرون زده‌اند
    و هر چقدر تعداد این باله‌ها بیشتر باشد، سرعت جهش و پرتاب ویروس بیشتر می‌شود. ولی ویروس‌هایی که شاخک‌های بال مانند با سری گرد [مانند سوزن ته گرد] دارند، سرعتشان بیشتر است که به دلیل فشار پنوماتیک موتور بال‌ها به سبب کروی بودن سر شاخک‌های ویروس است و زمانی که این موجود زنده ویروسی بخواهد به جلو بپرد، شاخک خود را به سمت عقب حرکت می‌دهد تا او را به سمت جلو پرتاب کند، مانند گلوله‌ای که در فضا شلیک می‌گردد و با هر بار حرکت شاخک‌ها به سمت عقب و تنها با یک حرکت، ده‌ها کیلومتر به جلو پرت می‌شود. زمانی که می‌خواهد از حرکت بازایستد وتوقف کند، آنها را به سمت جلو برده و نگه می‌دارد تا فشار هوایی که به آن می‌خورد، از برخورد جلوگیری کرده و باعث توقفش گردد. و زمانی که می‌خواهد به سمت راست بپیچد، شاخک‌هایش را به سمت چپ حرکت می‌دهد تا هوا را به سمت راست براند و زمانی که می‌خواهد به سمت چپ برود، شاخک‌ها را به سمت راست حرکت می‌دهد تا به سمت چپ جهش کند. و اما حالت گرد و کروی که در سر هر شاخک می‌بینید، باعث افزایش سرعتش می‌شود که ناشی از فشار هواست و با سرعتی بسیار زیاد به جلو جهش می‌کند و از سریع‌ترین موجودات زنده‌ای است که در هوا پرواز می‌کنند و از روی قاره‌ها و اقیانوس‌ها با سرعتی بسیار بیشتر از هواپیماها عبور می‌کنند.
    من به ناحق مبالغه نمی‌کنم و این چیزی است که خداوند به من نشان داده‌است و توصیفات من در نهایت دقت است و آن‌طور که پزشکان بشری گمان می‌کنند، از شاخک‌ها برای تزریق یاخته به بدن انسان استفاده نمی‌کند. بلکه اینها، بال‌هایی با کلاهک‌های گرد هستند تا سرعت حرکت و جهش آن در هوا را زیاد کنند. این موجود، صورت و دهان دارد و ماده مخدری را وارد خون می‌کند که باعث لخته شدن خون شده و سیستم دفاعی بدن را فلج می‌کند تا قادر به دفاع از جسم نباشد. قادر به حرکات نمایشی بسیاری است و حرکاتش باعث شگفتی و حیرت دیده‌ها می‌گردد. خداوند دستگاهی برایش آفریده است که حرارت بدنش را بر اساس تغییرات آب و هوایی حفظ می‌کند و برای همین است که این موجود زنده قادر است در آب‌وهواهای مختلف زندگی کند.
    همانا که «کید متین الهی» در چین حامل هزاران نوع [ویروس] است، شرکای ائتلاف ویروسی بسیار کشنده که عذاب «رجز دردناک» [حاصل از اتحاد و ائتلاف ویروسی] هستند.
    من نیازی به علوم شما ندارم، اکثر آنها به شدت از حقیقت منحرف بوده و از آن فاصله دارند و برای همین به حق برایتان فتوا می‌دهیم که به اذن خداوند دانشتان به هیچ [صفر در سمت چپ] بدل خواهد شد تا قدر و جايگاه خود و توانایی‌هایتان را بدانید و به این ترتیب خداوند کبرتان را به خواری ‌کشاند و با علمی که از جانب خداوند حکیم و علیم به حق، به این موجود زنده مجهز و مسوَّم اعطا شده‌است، غرور علمیتان را از بین می‌برد. شایسته نیست جز حق چیزی بگویم و جز حق به خدا نسبتی نمی‌دهم و دانشمندان علم طب در مورد آنچه که کرونا می‌نامند گرفتار تناقض هستند و این کرونا نیست. ولی من خلیفه‌ی خدا مهدی ناصر محمد یمانی در مورد آن، چالش‌هایی را مطرح کردم که مخالف دانش شماست. دانشی که در برابر علم کوچک‌ترین سپاهی خداوند، تنها فرضیات و حدس و گمان است و ظن کسی را از حق بی‌نیاز نمی‌کند و غرور فیزیکی شما را از بین برد.
    در مجموعه بیانات مربوط به سلسله «بعوضه خون ای بنی آدم» نکات زیادی در مورد آنچه که کرونا می‌نامید و کرونا نیست، برایتان آوردیم:
    https://nasser-alyamani.org/showthread.php?t=40468
    چون این مانند ویروس‌هاس تنفسی انفلوانزا نیست، بلکه قادر است با خواست و فرمان خدا، تمام سیستم‌های بدن را گرفتار کند. و هیچ کاری را سر خود انجام نمی‌دهد، بلکه فرمانده این سپاهی نوپدید و تجدید شونده [الجنود المستجدة] کسی است که توان مقابله با او را نداشته و در حد و اندازه او نیستید؛ خداوندی که او را آفریده و زیر و بم جسم انسان را به او یاد داده‌است. جسم انسان با توجه به اندازه این موجود، حکم کیهان را برایش دارد و تفاوت زیادی بین اندازه این موجود با اندازه بدن انسان وجود دارد، تفاوتی به اندازه یک مورچه با حجم کره زمین!
    پزشکان بشر دانش طب را فرا خواهند گرفت و می‌بینند گویا این ویروس، انسان را آفریده‌است و از تمام جزئیات جسم انسان و دستگاه‌های پیچیده بدن او آگاه است. با اینکه سلاله بعوضه ناشناخته‌ای که در مورد آن چیزی نمی‌دانید، هیچ چیز از انسان نمی‌داند چراکه این مخلوق، از غیب باخبر نیست و با توجه به اندازه‌‌ی کوچک‌ترین سپاهی خداوند [در کتاب]، در بدن انسانی که برایش حکم یک موجود بسیار غول‌پیکر را دارد گم خواهد شد. مقصودم این نیست که از جنس حشرات ناقل گزنده‌ای است که مرئی و قابل دیدن هستند، بلکه بعوضه‌ ناشناخته‌ای است که حاوی سلاله ویروسی است که در هوا و خشکی و دریا، در زمستان و تابستان و در مناطق استوایی و قطبی و فضایی ماندگاری دارند! در مورد آنچه که کرونا می‌نامید مبالغه نمی‌کنم ولی این کرونا، ویروس تنفسی نیست بلکه موجود زنده‌ی خونی است که در کتاب، بعوضه خون نامیده می‌شود و اسکادرانی دارد که از هواپیماهای جنگی شما سریع‌تر است و دارای موتورهای پر سرعت زیادی است!
    و آخرین آن، اسکادران سونامی جهانی است که از چین می‌آید و به حق می‌گویم که دیگر قرار نیست ناشی از سرایت [از انسان به انسان] باشد تا بدانید من خلیفه‌ی خدا، مهدی ناصر محمد یمانی، از نزد خدا از اموری باخبرم که شما از آنها آگاهی ندارید و در مورد این گونه اخیر، به حق برایتان فتوا می‌دهم و می‌توان گفت دیگر ناشی از سرایت انسان به انسان نیست تا هرکس که هلاک می‌شود بر اساس بینه هلاک شود و هرکس زنده می‌ماند با بینه زنده بماند و از اول کار به شما خبر دادیم این تنها یک بیماری واگیر نیست که سایه‌ای بیندازد و برود، بلکه سپاهیان مجهز و تعلیم‌دیده‌ای هستند که پشت سر هم آمده و با قدرت پیش می‌روند [جنود تترى دفعاتٌ مسوّمةٌ ومعلّمةٌ]. ولی حق این است که بگویم این نوع اخیر دیگر مُسری نیست چون خداوند قدرت تهاجمی به او داده‌است که بتواند به برج‌های محکم در چین حمله کند و به‌سوی باقی عالم در حرکت است.
    شی جین، رئیس‌جمهور چین، تو و دیگر مستکبرانی که گمان می‌کردید قدرتی دارید که کسی یارای غلبه بر آن را ندارد، خداوند شما را به تدریج از جایی می‌گیرد که گمانش را نمی‌کردید. به شما خبر داده بودیم، سپاهی تهاجمی، با قدرت رخنه و نفوذ هستند و سپاهیان حرفه‌ای خداوند به برج‌های آسمان‌خراش رخنه کرده و حمله می‌‌برند، همچنین به قصرها و خانه‌ها و در هر جایی که شما باشید آنها هم هستند. و برای شکار پزشکان، به بیمارستان‌ها حمله می‌کنند، کسانی که با دادن وعده واهی واکسن به بشریت، آنها را امیدوار کردند و باعث به تأخیر افتادن تضرع انسان به درگاه خدا شدند تا زمانی که از واکسن‌ها و قرنطینه‌ها ناامید شوند. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
    {وَلَوْ رَحِمْنَاهُمْ وَكَشَفْنَا مَا بِهِم مِّن ضُرٍّ لَّلَجُّوا فِي طُغْيَانِهِمْ يَعْمَهُونَ ‎﴿٧٥﴾‏ وَلَقَدْ أَخَذْنَاهُم بِالْعَذَابِ فَمَا اسْتَكَانُوا لِرَبِّهِمْ وَمَا يَتَضَرَّعُونَ ‎﴿٧٦﴾‏ حَتَّىٰ إِذَا فَتَحْنَا عَلَيْهِم بَابًا ذَا عَذَابٍ شَدِيدٍ إِذَا هُمْ فِيهِ مُبْلِسُونَ ‎﴿٧٧﴾‏ وَهُوَ الَّذِي أَنشَأَ لَكُمُ السَّمْعَ وَالْأَبْصَارَ وَالْأَفْئِدَةَ ۚ قَلِيلًا مَّا تَشْكُرُونَ ‎﴿٧٨﴾} صدق الله العظيم [المؤمنون].
    درهای عذاب بسیار شدید بر روی شما باز شده‌اند که جزای الحاد شما نسبت به خداوند بزرگی است که آفریننده همه چیز است و تنها خود او بر ملکوتش سیطره دارد. ای جماعت پزشکان و دانشمندان عرصه‌های گوناگون علمی! این امور اتفاقی و بی‌قاعده نیست. ای کسانی که با حقایق فیزیکی دقیق فریفته شدید و فراموش کردید به خداوندی فکر کنید که وضع‌کننده این قوانین فیزیکی در ملکوت طبیعت است و او را پشت سر انداختید انگار که خداوند وجود ندارد، او پاک و منزه و بالاتر از الحاد شما و شریکانی است که برایش قائل می‌شوید.
    به سرعت به دنبال بستن دروازه‌های پکن خواهند بود، مانند شانگهای که در دورترین نقطه شرقی است و می‌گویند: «حجرا محجورا، قرنطینه کامل». این اقدام دیگر مانند قبل فایده‌ای برایتان ندارد، سودی که قرنطینه‌ها در اول کار داشتند، تنها برای این بود که چرخ زندگی و تولید آلاینده‌های کربنی به میزان صد در صد متوقف شود و منجر به فروپاشی نظریه گرمایش زمین ناشی از اثر آلاینده‌ها گردد، باشد که تصدیق کنید دلیل شدت یافتن جنگ خداوند با بلاهای اقلیمی، آن‌طور که ملحدان شما می‌پندارند، ناشی از تجمع کربن تولید شده از صنایع و کارخانه‌های شما در جو نیست. در ابتدای کار، این تدبیر موفق بود تا باعث فروپاشی نظریه تجمع کربن در غلاف جو گردد و دریابید که بلایایی که رخ می‌دهند به دلیل یک جرم آسمانی و کیهانی است، یعنی کوکب سقر که از جنوب زمین در حال نزدیک شدن است و خورشید و ستار‌ه‌ها و تمام آسمان را پوشانده و مانع دیدن آسمان خواهد شد، این کسوف عقیم و بی‌مانند است، این روزی است که قبل از روز قیامت فرا می‌رسد و از نظر شدت عذاب، بی‌سابقه است اگر می‌دانستید....
    پس اعلان کنید در برابر فرمان خدا تسلیم هستید و از خلیفه‌‌ای که خداوند برای شما برگزیده است، خلیفه خدا بر تمام جهان، مهدی ناصر محمد اطاعت ‌کنید.
    این ادعایی بسیار بزرگ است، اگر ناصر محمد یمانی راست بگوید و واقعاً خلیفه‌ای باشد که خداوند برای تمام عالم برگزیده‌است، در مورد خدا چه گمانی دارید؟ شی جین، رئیس‌جمهور چین، ای کسانی که کید متین الهی را از مردم جهان مخفی می‌کنید! آیا [گمان می‌کنید] خداوند کار خود را به انجام نمی‌رساند؟
    و می‌بینم به زودی از جهان درخواست کمک خواهید کرد ولی آنان نه می‌توانند به شما کمک کنند و نه به خودشان و تمام راه‌ها به روی شما بسته خواهد شد و نه قرنطینه کامل و جلوگیری از ارتباط افراد به شما کمک خواهد کرد و نه واکسن قادر است هراس و ترس شدید و مرگی را که گریزی از آن نیست، از مجرمان دور کند! به کجا می‌روید؟
    و اگر گفتید با کووید همزیستی خواهیم کرد، خواهیم گفت چگونه با «مرگ» همزیستی می‌کنید؟ خداوند آن را نفرستاده تا با شما همزیستی و صلح کند؛ بلکه آمده‌است تا شما و تمام مردم عالم را وادار کند تا با خواری و ناتوانی، در برابر خلیفه‌ی خدا مهدی ناصر محمد یمانی، سر خضوع فرود آورند و لعنت بر کسی باد که به خدا نسبت دروغ می‌دهد، یا لعنت بر کسانی باد که نشانه‌های الهی را تکذیب می‌کنند، همانا کسانی که نسبت به پروردگار عالمیان کافر هستند، رستگار نخواهند شد.
    شی جین، رئیس‌جمهور چین، حتی اگر در کتاب از جمله هلاک‌شدگان باشی، من تو را از رحمت خداوند ارحم الراحمین محروم نمی‌دانم. اگر توبه کنید و به درگاه خداوند خضوع کرده و اسلام آورده و تسلیم خدا گردید و خداوند یکتایی که شریکی ندارد، خداوند یگانه را بدون گرفتن شریک عبادت نمایید و بدانید که از عذاب خداوند گریزی ندارید مگر اینکه به‌سوی خود او بگریزید و بدانید که خداوند پناه همگان است و کسی نمی‌تواند خود را از او در امان نگاه دارد، [مورد رحمت خدا قرار می‌گیرید] چراکه می‌دانم پروردگارم قادر است هر کاری انجام دهد. من جز خداوند کمک و یاوری برایتان نمی‌یابم، و با تو با ملایمت سخن می‌گوییم شاید متذکر شوی یا بترسی: پس از خدا تقوا کن ای کسی که از راه خون [آدم و حوا] برادر من هستی.
    به خداوند بزرگ قسم می‌خورم اگر به‌سوی خدا انابه کرده و خضوع نموده و تسلیم شوید و دست‌هایتان را به‌سوی آسمان بالا برده و بگویید: «پروردگارا، ما به خود ظلم کردیم و جز رحمت تو چیزی نداریم و اگر ما را مورد مغفرت خود قرار نداده و بر ما رحم نکنی، از زیان‌کاران خواهیم بود»
    اگر این را با نیَّت عبودیت به درگاه خداوند یکتا و خضوع و اطاعت از خلیفه‌ی خدا مهدی ناصر محمد یمانی و اطاعت از خداوندی که او را آفریده و برگزیده‌است، بر زبان بیاوری، به تو بشارت عزت را می‌دهم اگر استغفار کرده و شکر گزار باشی... و اگر کفر بورزید، حتی با هواپیماهای جنگی و یا غیر نظامی قادر به فرار نیستید. کووید، کید متین خداوند، از طرف پروردگار عالمیان آن را ساقط خواهد کرد. خلبان و کمک خلبان را می‌کشد تا کسی نباشد که آن را هدایت کند و هواپیما به زمین سقوط خواهد کرد، مانند هواپیمای بوئینگی که سقوط کرد. به خداوند بزرگ قسم، نقص فنی در کار نبود بلکه کووید خلبان را به قتل رساند و دلیل سقوط و به زمین خوردن هواپیما، کووید بود و شما می‌دانید که مشکل فنی برای سقوط آن پیدا نکردید.
    شی جین و تمام مستکبرانی که مانند تو هستند، گوش دهید: والله «کید متین الهی» کووید، خود را به هواپیماهای شبح و فوق صوت رسانده و با کشتن خلبان، آنها را ساقط می‌کند، سرعت هواپیماها هر چقدر باشد، کار خود را خواهد کرد. و اگر خداوند فرمان دهد تا به سرعت نور عمل کند، سپاهیان خداوند فرمان خدا را با کلمات الهی و به همان نحوی که از نزد خداوند و پروردگار عالمیان به آنان امر شده‌است، به انجام می‌رسانند.
    از اینکه حوادث رانندگی در جهان زیاد خواهد شد متأسفم. این حوادث به دلیل از پا درآمدن رانندگان با کووید است. مرگ ناشی از کووید در جهان به ده‌ها میلیون نفر رسیده‌است، چون کسانی که با سکته‌های مغزی یا قلبیِ ناگهانی فوت شده‌اند، جزء فوتی‌های سپاه لجوج خدا به حساب نیامده‌اند، درحالی‌که کووید عامل مرگشان است.
    چقدر به شما نصیحت کردم که این بعوضه خون است ای بنی آدم و آن‌طور که شما می‌پندارید تنها یک ویروس آنفلوانزای تنفسی نیست. بلکه فوتی‌های کید متین الهی که از شرقی‌ترین نقطه، از ساحل اقیانوس آرام [از شرقی‌ترین نقطه چین] به‌سوی تمام چین و پکن در حرکت است و سونامی شرقی جهانی را در پی دارد، فقط مرگ حاصل از آن پانصد میلیون از یک میلیارد است، پس کسانی دیگر غیر از امام مهدی را گول بزنید، کسانی که به کلام ملحدان ایمان دارند و از سخنان خداوند و پروردگار عالمیان رو می‌گردانند، مثل مسلمانان عرب.
    پس وای بر مردمان عرب از شرّی که از سمت شرق در حال نزدیک شدن است، مگر کسانی که خداوند به آنان رحم کند. چون آنها از جنگ خداوند که در ابتدای کار بر ضد تکذیب‌کنندگان قرآن عظیم بود، درس نگرفته‌اند. روگردانان از کتاب خداوند، قرآن عظیم، گمان نکنند از عذاب کرونا رهایی دارند و اگر درس نگیرند، همان اتفاقی برایشان رخ می‌دهد که برای ولیعهد سعودی محمد بن سلمان روی داد. انسان‌ها و جنیان و ملائکه الرّحمن شاهد هستند که من ولیعهد سعودی محمد بن سلمان را به چالش کشیدم که در مصاحبه‌ای مطبوعاتی حاضر شود و سخن بگوید یا در ویدیوی صوتی و تصویری مواضع خود را درباره وقایع جدیدی که در جهان رخ می‌دهند، اعلان کند. هیهات هیهات به پروردگار آسمان‌ها و زمین قسم که محمد بن سلمان نمی‌تواند از صفحه تلویزیون سعودی با مردم عالم سخن بگوید مگر اینکه کوه سراة از ته سوزن رد شود، با این ویدیوهای بدون صدا چه کسی را مسخره می‌کنید؟
    آیا عقل مردم ساده‌لوح را به بازی گرفته‌اید؟!
    برای بار آخر به آل سعود نصیحت می‌کنم: به قضا و قدر الهی راضی شوید. ما برای مدتی، از بین خودتان امیری برایتان برگزیدیم، مربی اسب‌ها «متعب بن عبدالله بن عبد العزیز» تا ببینیم آیا عادلانه حکم کرده و سخن درست را می‌گوید یا خیر... و اگر چنین نکرد حتی اگر برادر من از راه پدر و مادرم باشد شخص دیگری را جانشینش می‌کنیم و برای کسب رضایت الهی، با کسی تعارف نداریم. پناه بر خدا که از جاهلان باشیم.
    و تمام عالم درمی‌یابد امام مهدی ناصر محمد یمانی، خلیفه خدا بر تمام عالم است و خداوند، امر خود را به انجام می‌رساند، هرکس می‌خواهد، بخواهد و هرکس نمی‌‌خواهد، نخواهد. و خواهیم دید آیا کسی غیر از خداوند مالک الملک هست که ملک را به کسی که بخواهد بدهد و یا از کسی که بخواهد بگیرد، هرگز.. چقدر ناامید و درمانده شدید.. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
    {قُلِ اللَّهُمَّ مَالِكَ الْمُلْكِ تُؤْتِي الْمُلْكَ مَن تَشَاءُ وَتَنزِعُ الْمُلْكَ مِمَّن تَشَاءُ وَتُعِزُّ مَن تَشَاءُ وَتُذِلُّ مَن تَشَاءُ ۖ بِيَدِكَ الْخَيْرُ ۖ إِنَّكَ عَلَىٰ كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ ‎﴿٢٦﴾} صدق الله العظيم [سورة آل عمران].
    وسَلامٌ على المُرسَلين والحمد لله ربّ العالَمين ..
    خليفة الله على العالم بأسره؛ الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني.
    ---------------------
    * مقصود از {جَعَلْنَا عَالِيَهَا سَافِلَهَا}، این است که پایین‌ترین زمین از زمین‌های هفت‌گانه یعنی کوکب سقر را بالاتر از زمین مادری قرار داد و باران سوء سنگ بر سر آنان ریخته شد.
    ** و زمان فرمان ما که فرا رسید، آنچه را که پایین‌تر از آن بود [کوکب سقر] بر بالای آن [زمین] قرار دادیم و بارانی از سنگ‌هایی از «سجیل منضود» بر آن فرو ریختیم!
    مُّسَوَّمَةً عِندَ رَبِّكَ: تجهیز شده برای انجام مأموریت، در اینجا: با توان عبور از غلاف جو.
    ــــــــــــــــــــــــــــــ

    اقتباس المشاركة 380207 من موضوع سِلسِلة بيانات فَيروس كورونا وسِرّه المَكنون ..

    ​- 43 -
    الإمام المهديّ ناصر محمد اليمانيّ
    25 - رمضان - 1443 ه‍ـ
    26 - 04 - 2022 مـ
    01:14 مساءً
    (بحسب التقويم الرسمي لأمّ القرى)

    [لمتابعة رابط المشاركة الأصلية للبيان]
    ___________


    تحذيرٌ؛ كسوفُ السّماءِ يومًا ما ..


    بسم الله الواحد القهّار..
    أيا مَعشَر البشر، هل قَطّ سمعتم بكسوف السّماء؟! وأكرر السّؤال لكلّ إنسانٍ عاقل: فهل قَطّ علماء الفَلَك الفيزيائين في العالمين عَلَّموكم بكسوف السماء؟! ولكنهم لا يعلمون كون عِلمهم محدودًا بمواعيد كسوف الشمس وخسوف القمر، ولكنّي خليفة الله المهديّ ناصر محمد اليمانيّ نُعَلِّمكم بِكسوف السماء العَقيم (لَم يسبق مثله في تاريخ الدَّهر) بسبب اقتراب كوكب سَقَر إلى مكانٍ قَريب، برغم أنّه سَبَق وأن مَرّ كوكب سَقَر مِن قبل وكان يكسف بالشمس فقط كُسوفًا كُلّيًّا عالميًّا يشهده كافّة من لديهم نهار في العالمين، وكانوا يُشاهدونه - الذين مَرّ عليهم من قبلكم - يكسف بالشمس فقط غير أنّه يحجبها عن أهل الأرض جميعًا فيكون كُسوفًا شمسيًّا كُلّيًّا عالميًّا كَما حَدَث في زمن رسول الله إبراهيم ولوط عليهم الصلاة والسلام، ولذلك قالت الملائكة لنبيّ الله لوط؛ قال الله تعالى:
    {قَالُوا يَا لُوطُ إِنَّا رُسُلُ رَبِّكَ لَن يَصِلُوا إِلَيْكَ ۖ فَأَسْرِ بِأَهْلِكَ بِقِطْعٍ مِّنَ اللَّيْلِ وَلَا يَلْتَفِتْ مِنكُمْ أَحَدٌ إِلَّا امْرَأَتَكَ ۖ إِنَّهُ مُصِيبُهَا مَا أَصَابَهُمْ ۚ إِنَّ مَوْعِدَهُمُ الصُّبْحُ ۚ أَلَيْسَ الصُّبْحُ بِقَرِيبٍ ‎﴿٨١﴾‏} صدق الله العظيم [هود].

    وإنّما يقصدون أنْ لا يُفيق زوجته لتسري مع أهله الباقين؛ بل يتركوها نائمةً في قرية القوم المُجرمين كونه سوف يُصيبها ما أصاب قُرى قَوم لوط وإبراهيم عليهم الصلاة والسلام، وأمّا المقصود بقول الملائكة: "ولا يلتفتْ منكم أحدٌ". أي بالنَّظر لكسوف الشمس، وذلك حِفاظًا على أبصارهم كون مرور كوكب سَقَر سوف يكسف بالشمس بعد شروق الشمس في ميقات الضُّحى تصديقًا لقول الله تعالى:
    {قالَ هَٰؤُلَاءِ بَنَاتِي إِن كُنتُمْ فَاعِلِينَ ‎﴿٧١﴾‏ لَعَمْرُكَ إِنَّهُمْ لَفِي سَكْرَتِهِمْ يَعْمَهُونَ ‎﴿٧٢﴾‏ فَأَخَذَتْهُمُ الصَّيْحَةُ مُشْرِقِينَ ‎﴿٧٣﴾‏ فَجَعَلْنَا عَالِيَهَا سَافِلَهَا وَأَمْطَرْنَا عَلَيْهِمْ حِجَارَةً مِّن سِجِّيلٍ ‎﴿٧٤﴾} صدق الله العظيم [الحجر].

    وقال الله تعالى: {فَلَمَّا جَاءَ أَمْرُنَا جَعَلْنَا عَالِيَهَا سَافِلَهَا وَأَمْطَرْنَا عَلَيْهَا حِجَارَةً مِّن سِجِّيلٍ مَّنضُودٍ ‎﴿٨٢﴾‏ مُّسَوَّمَةً عِندَ رَبِّكَ ۖ وَمَا هِيَ مِنَ الظَّالِمِينَ بِبَعِيدٍ ‎﴿٨٣﴾‏} صدق الله العظيم [هود].

    والسّؤال الذي يطرح نفسه: لماذا لم يرَ قومُ إبراهيم ولوط كوكب سَقَر قُبَيل مروره إلَّا حين حَجَب عنهم الشمس؟
    غير أنّه: كسوفٌ كليٌّ عالميٌّ يشاهده كلُّ من يشاهد شروق الشمس.

    فلماذا تُكَذِّبون بكلام الله في مُحكَم كتابه وتُصَدِّقون المُستهزئين؟ أفلا تعقِلون؟! أم أنّ الله لم يَعدكم في مُحكَم القرآن العظيم بمرور كوكب سَقَر؟ قل هاتوا برهانكم إن كنتم صادقين أو نأتيكم به من مُحكَم القرآن العظيم،
    ولا أقول مِن مُحكَم القرآن وهو يحتمل التأويل؛ بل خبرٌ فصيحٌ وصريحٌ واضحٌ في مُحكَم القرآن العظيم تصديقًا لقول الله تعالى: {وَيَقُولُونَ مَتَىٰ هَٰذَا الْوَعْدُ إِن كُنتُمْ صَادِقِينَ ‎﴿٣٨﴾‏ لَوْ يَعْلَمُ الَّذِينَ كَفَرُوا حِينَ لَا يَكُفُّونَ عَن وُجُوهِهِمُ النَّارَ وَلَا عَن ظُهُورِهِمْ وَلَا هُمْ يُنصَرُونَ ‎﴿٣٩﴾‏ بَلْ تَأْتِيهِم بَغْتَةً فَتَبْهَتُهُمْ فَلَا يَسْتَطِيعُونَ رَدَّهَا وَلَا هُمْ يُنظَرُونَ ‎﴿٤٠﴾}‏ صدق الله العظيم [الأنبياء].

    ولَكنّي أجِد مرور كوكب سَقَر هذه المرة اقترب إلى مَكانٍ قريبٍ؛ لدرجة أنَّها أحدثت كُسوفًا سماويًّا وليس للشمس فحسب؛ بل حجبت السماء بِرُمَّتها عن أهل الأرض، يا للهول! فوالله ثم والله إنَّه لَيومٌ يَشيب مِن فزعه رؤوس الولدان الشَّباب البالغين شيبًا تصديقًا لقول الله تعالى: {فَكَيْفَ تَتَّقُونَ إِن كَفَرْتُمْ يَوْمًا يَجْعَلُ الْوِلْدَانَ شِيبًا ‎﴿١٧﴾‏ السَّمَاءُ مُنفَطِرٌ بِهِ ۚ كَانَ وَعْدُهُ مَفْعُولًا ‎﴿١٨﴾} صدق الله العظيم [المزمل].

    ولم يَحدُث كمثل هذا الكُسوف العَقيم المُرتَقَب مُنذ أن خلق الله السماوات والأرض؛ ذلكم عذاب يوم عقيم على الأبواب تصديقًا لقول الله تعالى: {وَلِيَعْلَمَ الَّذِينَ أُوتُوا الْعِلْمَ أَنَّهُ الْحَقُّ مِن رَّبِّكَ فَيُؤْمِنُوا بِهِ فَتُخْبِتَ لَهُ قُلُوبُهُمْ ۗ وَإِنَّ اللَّهَ لَهَادِ الَّذِينَ آمَنُوا إِلَىٰ صِرَاطٍ مُّسْتَقِيمٍ ‎﴿٥٤﴾‏ وَلَا يَزَالُ الَّذِينَ كَفَرُوا فِي مِرْيَةٍ مِّنْهُ حَتَّىٰ تَأْتِيَهُمُ السَّاعَةُ بَغْتَةً أَوْ يَأْتِيَهُمْ عَذَابُ يَوْمٍ عَقِيمٍ ‎﴿٥٥﴾‏} صدق الله العظيم
    [الحج].

    فاعلموا أنَّ مرور كوكب سَقَر حتميّ المرور، فاحسبوها بشكلٍ صَحيح وارجعوا إلى ربِّكم وصَدِّقوا بكلام الله في مُحكَم القرآن العظيم مِن قبل أن تروا عذاب يومٍ عقيمٍ حتى يجعلها يوم مرورها مِن مكانٍ قريبٍ بَردًا وسلامًا عليكم، فَصَدِّقونِ ولا تُكَذِّبونِ، فَمَن كَذَّب بالبيان الحق لخليفة الله المهدي فوالله ما كَذَّب رسول الله محمد ولا الإمام المهديّ ناصر محمد بل كَذَّب بكلام الله رب العالمين، وقال الله تعالى: {قَدْ نَعْلَمُ إِنَّهُ لَيَحْزُنُكَ الَّذِي يَقُولُونَ ۖ فَإِنَّهُمْ لَا يُكَذِّبُونَكَ وَلَٰكِنَّ الظَّالِمِينَ بِآيَاتِ اللَّهِ يَجْحَدُونَ ‎﴿٣٣﴾‏ وَلَقَدْ كُذِّبَتْ رُسُلٌ مِّن قَبْلِكَ فَصَبَرُوا عَلَىٰ مَا كُذِّبُوا وَأُوذُوا حَتَّىٰ أَتَاهُمْ نَصْرُنَا ۚ وَلَا مُبَدِّلَ لِكَلِمَاتِ اللَّهِ ۚ وَلَقَدْ جَاءَكَ مِن نَّبَإِ الْمُرْسَلِينَ ‎﴿٣٤﴾} صدق الله العظيم [الأنعام].

    وعلى كل حالٍ لقد سألوا كُفَّار العَرَب العذاب يوم تنزيل القرآن العظيم، وقال الله تعالى: {وَإِذْ قَالُوا اللَّهُمَّ إِن كَانَ هَٰذَا هُوَ الْحَقَّ مِنْ عِندِكَ فَأَمْطِرْ عَلَيْنَا حِجَارَةً مِّنَ السَّمَاءِ أَوِ ائْتِنَا بِعَذَابٍ أَلِيمٍ ‎﴿٣٢﴾‏ وَمَا كَانَ اللَّهُ لِيُعَذِّبَهُمْ وَأَنتَ فِيهِمْ ۚ وَمَا كَانَ اللَّهُ مُعَذِّبَهُمْ وَهُمْ يَسْتَغْفِرُونَ ‎﴿٣٣﴾‏} صدق الله العظيم [الأنفال].

    كون ميقات مرورها هو في زمن خليفة الله على العالم بأسرِه الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني تصديقًا لقول الله تعالى: {وَيَقُولُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَسْتَ مُرْسَلًا ۚ قُلْ كَفَىٰ بِاللَّهِ شَهِيدًا بَيْنِي وَبَيْنَكُمْ وَمَنْ عِندَهُ عِلْمُ الْكِتَابِ ‎﴿٤٣﴾} صدق الله العظيم [الرعد].

    وتصديقًا لقول الله تعالى: بِسۡمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِیمِ {سَأَلَ سَائِلٌ بِعَذَابٍ وَاقِعٍ ‎﴿١﴾‏ لِّلْكَافِرِينَ لَيْسَ لَهُ دَافِعٌ ‎﴿٢﴾‏ مِّنَ اللَّهِ ذِي الْمَعَارِجِ ‎﴿٣﴾‏ تَعْرُجُ الْمَلَائِكَةُ وَالرُّوحُ إِلَيْهِ فِي يَوْمٍ كَانَ مِقْدَارُهُ خَمْسِينَ أَلْفَ سَنَةٍ ‎﴿٤﴾‏ فَاصْبِرْ صَبْرًا جَمِيلًا ‎﴿٥﴾‏ إِنَّهُمْ يَرَوْنَهُ بَعِيدًا ‎﴿٦﴾‏ وَنَرَاهُ قَرِيبًا ‎﴿٧﴾‏ يَوْمَ تَكُونُ السَّمَاءُ كَالْمُهْلِ ‎﴿٨﴾‏ وَتَكُونُ الْجِبَالُ كَالْعِهْنِ ‎﴿٩﴾‏ وَلَا يَسْأَلُ حَمِيمٌ حَمِيمًا ‎﴿١٠﴾} [المعارج].

    تصديقًا لقول الله تعالى: {وَيَسْتَعْجِلُونَكَ بِالْعَذَابِ وَلَن يُخْلِفَ اللَّهُ وَعْدَهُ ۚ وَإِنَّ يَوْمًا عِندَ رَبِّكَ كَأَلْفِ سَنَةٍ مِّمَّا تَعُدُّونَ ‎﴿٤٧﴾‏ وَكَأَيِّن مِّن قَرْيَةٍ أَمْلَيْتُ لَهَا وَهِيَ ظَالِمَةٌ ثُمَّ أَخَذْتُهَا وَإِلَيَّ الْمَصِيرُ ‎﴿٤٨﴾‏ قُلْ يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّمَا أَنَا لَكُمْ نَذِيرٌ مُّبِينٌ ‎﴿٤٩﴾‏ فَالَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَهُم مَّغْفِرَةٌ وَرِزْقٌ كَرِيمٌ ‎﴿٥٠﴾‏ وَالَّذِينَ سَعَوْا فِي آيَاتِنَا مُعَاجِزِينَ أُولَٰئِكَ أَصْحَابُ الْجَحِيمِ ‎﴿٥١﴾‏} [الحج].

    واقترب موعِد الكُسوف السماويّ، ولم يحدُث قَطّ مثله مِن قبل بسبب أنَّ سَقَر اقتربت هذه الدورة إلى أقرب نقطةٍ مِن الأرض ما قَطَّ مَرَّت بهذه النقطة مِن بعد أن خلق الله السماوات والأرض وبدأت حركة الشمس والقمر، وبسبب قُربها الشديد مِن الأرض أحدثت كسوفًا سماويًّا؛ أي أنَّها حجَبَت السَّماء قاطبةً بِدءًا مِن شروقها من جهة جنوب الأرض، فَمِن ثمّ تشهدون دائرة كوكب سَقَر يحجب جنوب الأرض مِن أقصى الجنوب الشرقيّ إلى أقصى الجنوب الغربيّ، ثم تتقدَّم فتحجُب جهة الشرق وجهة الغرب معًا، ثم تتقدَّم لِتُحدِث انعكاس الشرق والغرب فيكون الشَرق غربًا ويكون الغرب شرقًا فتطلع الشمس من مغربها؛ ذلكم يوم يسبق الليل النهار؛ فذلكم يوم عقيم من قبل قيام الساعة، أفلا تعقلون؟! فآمنوا خيرًا لكم كما آمن المؤمنون الأنصار السابقون الأخيار الموقنون منهم فتكون على المؤمنين بَردًا وسلامًا فبذلك تتَّقون عذابَ يوم يجعل الولدان شيبًا؛ السماءُ منفطرٌ به كان وعده مفعولًا. وحتى ولو أهَلَك فيروس كورونا الأسد الشديد رُبع البَشَر فما دمتم تُصَدِّقون أصحاب نظريات التحوّرات وأصحاب نظريات الاحتباس الحراريّ فلن تُصَدِّقوا قيلًا، ومَن أصدَق مِن الله قيلًا؟! ولن تهتدوا سَبيلًا، ثم تُهلِك خمسين في المائة من المُتبقين البالغين أو أضعف الإيمان لو استجاب الله دعاءهم فكشف العذاب عنهم بعد أن تَبيَض رؤوسهم مِن فزع عذاب يومٍ عقيمٍ. فهل تعلمون أنَّكم لو تُصَدِّقون بآية عذاب الأمشاج الشديد الأسد القاصف - كيد من الله متين - القادم من الصين أنّه ليس مُجرَّد تحورات فيروسية بل عذاب من رجزٍ أليمٍ مِن رب العالمين فينقذكم الله منه ومن كلّ كربٍ عظيم؟

    فلا تقولوا يا معشر الأنصار: "ماذا بَقي لِسَقَر إذا كان الفيروس الأسد سوف يُهلك نصف البالغين مِن البشر؟ فمن ثم نقول لكم: بَقي نِصف النِّصف مِن تعداد البالغين. بمعنى أنَّ كوفيد سوف يهلك رُبع البشر، فيتبقى ثلاثة أرباع البشرية بشكلٍ عام كونه سوف يُهلِك نصف البالغين فقط. ونكرر ونقول: كون فيروس الرّجز الأليم سوف يُهلِك نِصف البالغين. وأنتم تعلمون أنَّ نِصف النِّصف هو الربع، ويبقى ثلاثة أرباع البشر بشكلٍ عام.

    ولا نقول أنَّ كُلّ الذين هَلَكوا مِن كورونا في النار، كون وفياته بادئ الأمر لا تكاد أن تُذكَر، بل سَبَب الوفيات بادئ الأمر إمَّا بسبب من تلقاء أنفسهم فتعاطوا ما زادهم ضررًا بظنِّهم أنَّه سوف يشفيهم، أو بسبب المضادات الحيويّة، وخصوصًا بادئ الأمر، فاتَّقوا الله فلا تظلموهم؛ بل نقصد أنّ في النار الذين هَلَكوا من بعد ما تبيَّن لهم أنَّه الحقّ من ربهم وهم للحقّ كارهون فالنار حسبهم وبئس القرار جزاء الاستكبار من بعد ما استيقنت أنفسهم أنَّه الحقّ من ربهم أولئك مَن نقصدهم، فلا تظلموا بعض أموات كورونا؛ فمِنها بأسباب من عند أنفسكم ومستشفياتكم وليس بسبب عذاب كورونا كونه خفيفًا بادئ الأمر.

    وعلى كل حال، فهل تدرون عن الحكمة من العذاب الأدنى؟ هي لعلكم ترجعون إلى الله ربي وربكم، ولكن سبب مَجيء رجز التَّحالف الفَيروسي ذي الشركاء الذي يَعصف حاليًا بالصين فيزداد قوةً بكلمات الله فلا مَفَر للناس منه كونه ليس مُعديًا؛ بل عَبر الهواء مُباشرةً ولذلك لن يقيكم منه التباعد الاجتماعيّ ولا الحجورات كونه عَبْر الهواء الطَّلق يخترق البروج المُشيَّدة والحراسات المُشَدَّدَة لتعلموا علم اليقين أنَّه حقًّا كائنٌ حيٌّ بذاته وتعلموا أنَّه صَدَق خليفة الله المهدي ناصر محمد اليماني الذي أفتى مُنذ بادئ الأمر أن ما يسمونه كوفيد تسعة عَشر كائنٌ حيٌّ يعيش بدون جَسَد كونه كائنًا حيًّا صغيرًا يعيش بذاته فلا يلزمه أن لا يعيش إلَّا في جسدٍ كمثل الفيروسات التَنَفُسيّة المعروفة لديكم، هيهات هيهات وربّ الأرض والسماوات إنها كائناتٌ أسرابٌ تَطير في الهواء بواسطة أجنحتها وهي المحركات الشوكيّة النابِتة في كُرة الفيروس، وكُلَّما كثرت الزعانِف كُلَّما زادت انطلاقة الفيروس، ولكن الفَيروس الذي تجدون فيه رأس الدبوس بالزعانف الشوكية مُستَديرًا فهذا شديد السرعة بسبب الضغط الهوائيّ لمُحرِّكات الأجنحة بسبب الاستدارة في رأس أشواك الفيروس، فحين يريد الكائن الحَي الفَيروسي أن يندفع إلى الأمام فإنه يقوم بتحريك شوكِه إلى الخلف فيدفعه إلى الأمام كأنها رصاصة انطلقت في الهواء؛ فَُكلما حرَّك أشواكه إلى الخَلف تدفعه مسافة عشرات الكيلوهات الى الأمام في الحركة الواحدة، وحين يريد التوقُّف ليرسو مِن الطيران فَمِن ثمّ يُحركهُنّ إلى الأمام فتمسكه بِضَغط الهواء من الارتطام ليتوقف، وحين يريد أن يلف يمين فيحرك أشواكه جهة الشِّمال لكي تدفعه بالهواء إلى جهة اليمين، وحين يريد الإتجاه نحو الشِّمال فإنَّه يحرك أشواكه الى جهة اليمين لكي تقذفه باتجاه الشِّمال، وأما الاستدارة التي ترونها برأس كل شوكه فذلك يضاعف سرعته بسبب ضَغط الهواء فيندفع إلى الأمام بسرعة خيالية؛ مِن أسرع الكائنات الحَيّة حين الانطلاق في الهواء؛ عابر القارات والمحيطات؛ أسرع من الطائرات بكثيرٍ.

    فلست أُبالِغ بغير الحقّ فذلك ما أراني الله؛ بل أفتيكم بالوصف الدقيق، وليس أنَّه يستخدم زعانفه لِحَقن الخليّة في الإنسان كَما يزعم أطباء البشر؛ بل هي أجنحة مُستَديرة (رأس الدَّبوس) لِتُمَكِّنه مِن سرعة الانطلاقة في الهواء، وله وجَه وفَم فيقذِف في الدَّم مادةً مُخَدِّرة تُسَبِّب تجلُّط الدَّم فتُخبِل جنود الجهاز المناعيّ عن الدفاع عن الجسم، وله حركات استعراضيّة؛ كَثير التصرُّف وتصرفاته تُذِهل الأبصار! وله جهاز خلقه الله ليحافظ على درجة حرارة جسمه بحسب المناخ، ولذلك فهو كائن حَي يعيش في مختلف المناخات.

    ألا وإنَّ في الصين كيدًا من الله مَتين حامِلات آلاف المُتغيِّرات؛ شُركاء تحالف فَيروسي؛ الأشَدّ فتكًا ذو رجزٍ من عذاب أليم، فلا حاجة لي بمعلوماتكم فأكثرها مضللة كثيرًا عن الحق، ولذلك نفتيكم بالحقّ: إنَّه سوف يجعل عِلمكم صفرًا على الشمال بإذن الله لِتعلَموا قَدْر أنفسكم وقُدرَتكم ليذلّ الله به كبرياءكم ويُذهب به غروركم بِعلومكم بعلمِ كائنٍ حَيِّ مُجهَّزٍ ومُسوَّمٍ مِن لَدُن حكيمٍ عليمٍ بالحقّ والحقّ أقول ولا أقول على الله إلّا الحق، وعُلماء الطِّب يتناقضون في علومهم في شأن ما يسمونه كورونا وما هو بكورونا، ولكنّي خليفة الله المهديّ ناصر محمد اليمانيّ ذَكرت لكم تحَدِّيات في شأنه مُخالفة لعلومكم التي أصبحت بجانب عِلم أصغر جنود الله علوم ظَنِّية ومُجرَّد افتراضات توقعيّة ليس إلّا، ألا وانَّ الظنّ لا يُغني مِن الحقّ شيئًا فأذهَب غرورَكم الفيزيائيّ.

    فلكم وضعنا كثيرًا مِن النِّقاط في (سلسلة بعوضة الدَّم) يا بَني آدم في شأن ما تسمونه كورونا وما هو بكورونا،
    (https://nasser-alyamani.org/showthread.php?t=39341)
    كونَه ليس كأمثال فَيروسات الإنفلونزا التنفسيّة؛ بل يُصيب كافّة أجهزة الجسم بما يشاء الله بأمرٍ من الله، وما يفعل أي شيءٍ عن أمره كون قائد هذه الجنود المُستَجِدَّة قائدًا لستم بِقدّه؛ الله الذي خلَقَها وعَلَّمها تضاريس جِسم الإنسان الكَونيّة بالنسبة لِحجمها، فإن الفرق لعظيم بالنسبة لِحجمها وحَجم الإنسان فكأنه كالفرق بين نملةٍ وحجم الكُرة الأرضيّة!

    ولسوف يعلم أطباء البَشَر كيف هي علوم الطب فيجدون كأنّ هذا الفَيروس هو الذي خَلَق الإنسان! يعلم بكافّة تفاصيل جِسم الإنسان وأجهزة الإنسان المُعقَّدة رغم أنّه لا يعلم عن الإنسان شيئًا كونه مخلوق لا يعلم الغَيب فسوف يَتيه في جسم الإنسان العِملاق العَظيم بالنسبة لأصغر جنود الله في الكتاب (سُلالات بعوضةٍ ما لا تُحيطون بها عِلمًا)،
    ولم أقصِد أنَّها ناموسةٌ مِن اللّادِغات النّاقلات المَرئيّة؛ بل بعوضةٌ ما ذات السّلالات الفَيروسيّة الهوائيّة البريّة البحريّة الشِّتائيّة الصَّيفيِّة الاستوائيِّة القُطبيِّة الفضائيِّة! فلستُ أُبالِغ فيما تُسمُّونه كورونا وما هو بكورونا؛ فَيروس تَنَفُسيّ؛ بل كائن حيّ دَموي يُسمَّى في الكِتاب بَعوضة الدَّم ذات الأسراب أسرعُ من طائراتكم الحَربيّة، فَكَم يَحمِل مِن مُحَرِّكات السّرعة الفائقة! وآخرها أسراب تسونامي العالميّ القادِم من الصين، والحقَّ أقول أنّه لا يكاد أن يكون مُعديًا، وذلك لكي تعلموا أنّي خليفةُ الله المهديّ ناصر محمد اليماني أعلم مِن الله ما لا تعلمون، أفُتيكم بالحقّ أنَّه: لا يكاد الأخير أنْ يكون مُعديًا، ليَهلك مَن هَلك عن بيّنةٍ ويَحيى من حَيّ عن بيّنةٍ. وعلّمناكم مُنذ بدايته أنّه ليس مجرّد وباءٍ عابرٍ غيمةٍ فتزول؛ بل جنود تَترى دفعاتٌ مُسوَّمةٌ ومُعلّمةٌ، ولكن الحقّ أقول أنّ الأخير لا يَكاد أنْ يكون مُعديًا كون الله أعدّه هُجوميًّا يُهاجِم الأبراج المُشيَّدة في الصين وقادم على العالمين، ذلكم كيدٌ مِن الله متينٌ يا شي جين رئيس الصين يا مَن زعموا وغيرهم مِن المُستَكبرين أنّهم القوّة التي لا تُقهَر فاستدرجكم الله من حيث لا تَعلمون، وها نحن عَلّمناكم أنّه جنودٌ اختراقيّةٌ للهجوم، وجنود الله الاختراقيّة المتحرِّفة تهاجم البُروج ناطِحات السّحاب والقُصور والمنازِل وحيثُ ما حَلَلْتُم حَلّ، ويُهاجِم المستشفيات لاصطياد الأطباء الذين أخَّروا البَشر فألهوهم بأمل اللّقاحات عَن التّضرُّع إلى الله حتى يستيئسوا مِن اللّقاحات والحجورات تصديقًا لقول الله تعالى: {۞ وَلَوْ رَحِمْنَاهُمْ وَكَشَفْنَا مَا بِهِم مِّن ضُرٍّ لَّلَجُّوا فِي طُغْيَانِهِمْ يَعْمَهُونَ ‎﴿٧٥﴾‏ وَلَقَدْ أَخَذْنَاهُم بِالْعَذَابِ فَمَا اسْتَكَانُوا لِرَبِّهِمْ وَمَا يَتَضَرَّعُونَ ‎﴿٧٦﴾‏ حَتَّىٰ إِذَا فَتَحْنَا عَلَيْهِم بَابًا ذَا عَذَابٍ شَدِيدٍ إِذَا هُمْ فِيهِ مُبْلِسُونَ ‎﴿٧٧﴾‏ وَهُوَ الَّذِي أَنشَأَ لَكُمُ السَّمْعَ وَالْأَبْصَارَ وَالْأَفْئِدَةَ ۚ قَلِيلًا مَّا تَشْكُرُونَ ‎﴿٧٨﴾} صدق الله العظيم [المؤمنون].

    وفَتح باب العذاب ذي العذاب الشديد جَزاء إلحادكم بالله العظيم خالِق كُلّ شيءٍ والمُسَيطر على ملكوته وحده، فليست فوضى يا مَعشَر الأطباء ومختلَف العلماء في مختلَف المجالات يا من فُتِنْتُم بالحقائق الفيزيائيّة الدّقيقة ونسيتم التّفكُر في الله الذي وضَع الفيزياء في ملكوت الطبيعة فاتخذتموه ورائكم ظِهريًّا، وكأنّ الله لم يكُن شيئًا مذكورًا! سبحانه وتعالى عمّا تُلحِدون وتُشرِكون علوًّا كبيرًا.

    وسرعان ما سوف تَغلِق بكين أبوابها كما في شانغهاي أقصى الشرق فيقولون: "حجرًا محجورًا" ولن ينفعكم ذلك شيئًا كما نفعكم من قبل، وإنّما نفعتكم مِن قبل الحجورات بادئ الأمر ليس إلّا لتوقيف عَجَلة الحياة لِتُوَقِّف الانبعاثات الكربونيّة بنسبة مائة بالمائة لتُحَطِّم نظرية الاحتباس الحراريّ لعلَّكم تُصَدِّقون بأنّ سبب ارتفاع حرب الله بالكوارث المناخيّة ليست بسبب احتباس كربون مصانعكم في الغلاف الجويّ كما يزعم المُلحِدون مِنكم بربّ العالمين، وسبق تأدية هذه المُهِمّة بنجاح بادئ الأمر لِنَسف نظريّة الاحتباس الكربونيّ في الغلاف الجويّ؛ بل لتعلموا أنّ الكوارث بسبب كوكبٍ كَونيّ؛ ذلكم كوكب سَقَر القادِم مِن جنوب الأرض الذي سوف يطمسُ الشمس والنجوم والسماء بِرُمَّتِها فيَحجُب رؤية السماء عنكم؛ ذلكم كسوف عَقيم؛ ذلكم عذاب يومٍ عَقيمٍ قبل قيام الساعة لو كنتم تعلمون.

    فأعلِنوا الاستسلام لأمر الله وأطيعوا خليفة الله المهديّ ناصر محمد المُختار عليكم خليفة الله على العالم بأسرِه.

    وإنّها لَدعوى كبيرة، فما ظنُّكم بربّ العالَمِين إن كان حقًّا ناصر محمد اليماني لَمِن الصّادقين أنّ الله اصطفاهُ خليفتَه على العالَم بأسرِه؟! أليس الله بالغُ أمرِه يا شي جين رئيس الصّين يا مَن يُخفُون عن العالَمين كيدًا مِن الله مَتين؟

    وأراكُم عَمّا قريب سوف تَجأرون إلى العالَمِين لمُساعدَتكم فلا يستطيعون نَصركم ولا لأنفسهم يَنتصرون؛ ولسوف تتقطَّع بكم الأسباب، فلا حجرٌ محجورٌ لمَنع الاختلاط ينفع ولا لقاحٌ يدفعُ عنكم الوجَع والموت فلا فوْتَ للمُجرمين؛ فأين تذهبون؟! وإن قُلتم سوف تتعايشون مع كوفيد فنقول: وكيف تستطيعون التّعايُشَ مع الموت؟ فلم يَبعثه الله ليَتعايش معكم ليجنح للسَّلم؛ بل لإخضاعِكُم والعالَمِين لخليفة الله المهديّ ناصر محمد اليماني وأنتم صاغرون، وإن لعنة الله على مَن افترى على الله كذبًا أو كَذّبَ بآياته إنّه لا يُفلح الكافرون بربّ العالَمِين.

    وإنِّي لا أحجِزُ عنك رحمة الله أرحم الرّاحمين يا أيّها الرئيس الصّينيّ شي جين حتى ولو كنتَ في الكتاب لَمِن الهالكين؛ فإنِّي أعلمُ أنّ ربّي على كل شيءٍ قدير لَئِن تُبتم إلى الله واستَكنتُم وأسلَمتُم واستَسلمتُم لله وحده لا شريك له فعبَدتم الله وحده لا شريك له مُعتَقدين أنَّه لا مَلجأ لكُم مِن عذاب الله إلَّا الفرار مِن عذاب الله إلى الله، فاعلَموا أنّ الله يُجيرُ ولا يُجارُ عليه أحد، ولن تجدوا لكم مِن دون الله وليًّا ولا نصيرًا، ونقول لك قولًا لَيِّنًا لعلَّك تتذكَّر أو تَخشى: فاتَّقِ الله أخي في الدّم مِن حواء وآدم.
    وأقسم بالله العظيم لئِن أنَبتَ إلى الله واستَكنتَ واستَسلَمتَ ورفعتُم أيديكم إلى السّماء فتقولوا:
    «ربّنا ظلمنا أنفسنا فليس لنا سِوى رحمتك فإن لم تغفر لنا وترحمنا لنكوننّ مِن الخاسرين». فإن قلتم ذلك بِنيَّة العبوديّة لله وحده والخضوع والطّاعة لخليفة الله المهديّ ناصر محمد اليماني طاعةً لله الذي خلقه واصطفاه؛ فأبشِر بعِزِّكَ لئن استغفرتَ وشكرتَ، ولئِن كَفرتَ فلن تستطيعوا أن تهرَبوا في الطّائرات لا الحَربيّة ولا المَدنيّة؛ فسوف يُسقِطها كوفيد الكيد الشّديد مِن ربّ العالَمِين فيَقتُل الطّيار ومُساعِدَ الطيّار ليجعل الطّائرة بِلا رُبّان يَسوقُها فتَخِرّ خاويةً على الأرض كمِثل طائرة (بوينج) التي سقطَت، فأقسم بالله العظيم ما كان بها خلَلٌ فنّيٌّ بل قَتَل الطيّار كوفيد فكان وراء إسقاطها فارتطَمت بالأرض، وأنتم تَعلمون أنّكم لم تجدوا السّبب التّقنيّ لإسقاطها.

    فاسمع يا شي جين ومَن على شاكلَتِك مِن المُستكبرين: فوالله إنّ كوفيد كيد الله المتين ليَلحَقُ طائرات الشّبَح والأسرع مِن الصَّوت فيُسقِطها بقتل الطيّار مهما كانت سُرعتها ويَتصرَّف؛ وإذا أمره الله أن يتصرَّفَ في أقرب مِن لمح البصر فيفعلون جنود الله ما يُؤمَرون بكلمات الله كما يُؤمَرون بأمرٍ مِن عند الله ربّ العالَمين.

    ويُؤسِفُني أنّ حوادث السّيارات سوف تكثُر في العالَمين بسبب مَصرع السّائقين بكوفيد؛ بل لَكَم الوفيات مِن كوفيد إلى حدّ الآن؛ عشرات الملايين في العالَمِين! كون أصحاب الجلطات الدِّماغيّة والسّكتة القلبيّة المُفاجِئة لَم يدخلوا ضِمن وفيات جنود الله كوفيد العَنيد؛ وهو السّبب.

    فلكم نصحتُ لكم أنَّها بعوضة الدّم يا بَني آدم وليس مُجرَّد فَيروس انفلونزا تنَفُّسِيٍّ كما تَزعمون؛ بل وفيات كيد الله المَتين الذي انطلقَ مِن أقصى الشّرق مِن ساحل المُحيط الهادي - أقصى شرق الصّين - إلى الصّين وبكين؛ تسونامي شَرقيٍّ عالَميٍّ وفياته وحده خمسمائة مليون مِن كُلّ مليارٍ؛ فلتخدعوا غير الإمام المهديّ مِن الذين يؤمنون بكلام المُلحدين ويُعرِضون عن كلام الله ربّ العالَمين كمثل المسلمين العَرَب.

    فويلٌ للعَرَب مِن شَرٍّ مِن الشَّرق قد اقترَب إلَّا مَن رحِمَ ربّي كونَهم لم يَعتبروا مِن حرب الله مع المُكَذّبين بالقرآن العظيم بادئ الأمر، فلا يَحسبَنَّ المُعرضون عن كتاب الله القرآن العظيم أنّهم في مفازةٍ مِن عذاب كورونا، فإذا لم يَعتَبِروا فسوف يَحدث لهم ما حدث لوَليّ العهد السّعودي محمد بن سلمان؛ فليشهَد الإنس والجان وملائكة الرحمن أنّي أتحدّى وليّ العهد السّعودي محمد بن سلمان أن يظهر يتكلّم في مُؤتمرٍ صحفيٍّ، أو فيديو صوت وصورة عن المواضيع المُستجِدَّة في العالَمين، هيهات هيهات وربّ الأرض والسّماوات لا يستطيع محمد بن سلمان أن يُخاطِب العالَمين مِن شاشة التلفزيون السّعودي حتى تولَجَ جبال سُرات في سَمّ الخِياط! فعلى مَن تضحَكون بالفيديوهات الصّامتة؟ فهل تَستخِفّون بعُقول الناس السُّذَّج؟!

    وأقول لكم يا آل سعود نصيحةً أخيرة: فلتَرضَوا بِقضاء الله وقدَرِه فقد جعلنا عليكم أميرًا مِنكم سائِس الخيل (مُتعب بن عبد الله بن عبد العزيز) إلى حين، لكي ننظر هل يَحكُم عدلًا ويقول فصلًا، ما لم.. استبدلناه بِسِواه حتى لو كان أخي ابن أمّي وأبي لَمَا جامَلتُه على حساب مَرضاة الله، وأعوذ بالله أن أكون مِن الجاهلين، فليَعلم العالَم بأسرِه أنّ الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني خليفة الله على العالَم بأسرِه وأنّ الله بالغُ أمرِه شاء مَن شاء وأبى مَن أبى، ولسوف نعلَم هل غير الله مالِك المُلك يؤتي المُلك مَن يشاء ويَنزِع المُلك مِمَّن يشاء؟ كلَّا وخَسِئتُم! تصديقًا لقول الله تعالى: {قُلِ اللَّهُمَّ مَالِكَ الْمُلْكِ تُؤْتِي الْمُلْكَ مَن تَشَاءُ وَتَنزِعُ الْمُلْكَ مِمَّن تَشَاءُ وَتُعِزُّ مَن تَشَاءُ وَتُذِلُّ مَن تَشَاءُ ۖ بِيَدِكَ الْخَيْرُ ۖ إِنَّكَ عَلَىٰ كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ ‎﴿٢٦﴾} صدق الله العظيم [آل عمران].

    وسَلامٌ على المُرسَلين والحمد لله ربّ العالَمين..
    خليفة الله على العالم بأسره؛ الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني.
    ________
    اضغط هنا لقراءة البيان المقتبس..


  4. افتراضي ویروس شانگهای، حامل عذابی بسیار شدید

    - 44 -
    امام مهدي ناصر محمد اليماني
    17 - شوال - 1443 هـ
    18 - 05 - 2022 مـ
    ۲۸ - اردیبهشت - ۱۴۰۱ ه.ش.
    07:53 صبح
    (بحسب التقويم الرسمي لأمّ القرى)

    [لمتابعة رابط المشاركة الأصلية للبيان]
    https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=382776
    __________

    ویروس شانگهای، حامل عذابی بسیار شدید

    به خداوند بزرگ و عزیز و حمید، خداوند جبارِ واحدِ قهار قسم می‌خورم با فرمان و امرِ خداوند، چین سر فرو آورده و خاضع خواهد شد. به فرمان خداوند عزیز و حمید، تأکید می‌کنم که ویروس شانگهای، عذاب بسیار شدیدی است. شی جین! رئیس‌جمهور چین که سیاست «کووید صفر» را در پیش گرفته‌ای، بدان این ویروس، سرباز ستیزه‌جو و تسلیم‌نشدنی خداوند و کید متین الهی است، برای منتظران، فردا يا امروز نزدیک است. و خداوند جنگ کرونایی خود را تشدید خواهد کرد و
    شمارش معکوس آغاز و زنگ «ساعت صفر» برای مجرمان در چین و تمام کشورهای عالم به صدا درآمده‌است تا از خلیفه خدا بر سراسر جهان، امام مهدی ناصر محمد یمانی اطاعت کنند و مستکبران راهی جز این ندارند که با خواری در برابر فرمان خداوندی که پروردگار من و شماست سر طاعت و سجود فرود آورند، خداوندی که مرا خلیفه‌ی خود بر سراسر عالم قرار داده‌است.
    و منتظر شده و خواهیم دید اگر ناصر محمد یمانی واقعاً خلیفه‌ی خدا بر سراسر عالم باشد، آیا خداوند امر خود را به انجام خواهند رساند؟ در مورد پروردگار عالمیان چه گمانی دارید؟ آیا خداوند امر خود را به انجام نمی‌رساند؟ انگار که زبان حال بزرگان مستکبر بشریت، تصمیم‌گیرندگان و اعضای حکومت‌ها این است: «ای کسی که خود را خلیفه‌ی خدا بر سراسر عالم می‌پنداری، فرمان پروردگارت را در کوزه بگذار و آبش را بخور».
    هرگز چنین نیست، هیهات، هیهات... به خداوند بزرگ که پروردگار زمین و آسمان‌هاست و در آسمان ملکوت اعلی بر عرش خود استیلا دارد قسم! خداوند چین و تمام دولت‌های عالم را وادار می‌کند با خواری در برابر خلیفه‌‌ی او مهدی ناصر محمد یمانی، سر خضوع فرود‌ آورند.

    شی جین پینگ! قبلاً تو و امثال تو را در بیانی که جدیداً در تاریخ 05 - 03 - 2022 مـ [۱۴ - اسفند - ۱۴۰۰ ه.ش.] نوشته شد، دوباره به چالش کشیدم:
    https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=372602
    آن بیان برای کسانی که اهل تذکر و عبرت هستند، حاوی پند و اندرز بود و برای مجرمان، هشدار و انذار. به اذن خداوند واحد قهار، آن بیان، حاوی یادآوری وعده‌ای بود که در اولین بیانی نوشته شد که در تاریخ 05 - 03 - 2020 مـ [۱۵ - اسفند - ۱۳۹۸ ه.ش.] صادر گردید:
    https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=332427
    تا تمام عالم بدانند که علی‌رغم میل و خواست تمام جباران متکبر، خداوند امر خود را به انجام رسانده و کار خود را کامل خواهد کرد. و تک تک مستکبران درمی‌یابند هشدار [و عذاب] چگونه بود. پس منتظر شده و خواهیم دید که آیا ناصر محمد یمانی، خلیفه‌‌ی خدا بر سراسر عالم، در مورد وعده‌ی خداوند به کسانی که از امر او رو می‌گردانند، مستکبرانی مانند رئیس‌جمهور چین، شی جین پینگ و امثال او در عالم راست گفت؟
    و به یقین خواهید دانست که خداوند امر خود را به انجام می‌رساند و مردم عالم را وادار می‌کند سر طاعت در برابر خلیفه‌ی او فرود‌ آورند، ای ملحدان! خداوند تمام شما را وادار خواهد کرد در برابر امر خداوندی که پروردگار من و شماست، به زانو درآمده و سر خضوع فرود آورید. بلکه من حق را برایتان آورده‌ام و خلیفه‌ی خدا مهدی ناصر محمد یمانی اهل بازی و سرگرمی نیست و اگر دروغ گفته باشم، گردن خودم است و هرگز اتفاق بدی برایتان رخ نداده و نخواهد داد. و اگر خلیفه‌‌ای باشم که با فرمان خداوند واحد قهار برگزیده شده‌است، خداوندی که مرا خلیفه‌ی خود بر سرتاسر عالم قرار داده‌است، خواهید دید که پروردگار فرمان خود را با کید الهی و عذاب شدیدی به انجام خواهد رساند
    که مختص هر جبار سرکشی است.
    رئیس‌جمهور چین، شی جین! تو خبر داری خداوند با شاهزاده شرور محمد بن سلمان چه کرد و پدرش هم قبل از او با کووید مرد. شما از هیچ‌یک از آنان در مورد رویداد‌های جدید، صدا و صوتی نشنیده و هرگز نخواهید شنید و یا از آنها سخنی را نمی‌شنوید که درباره رویدادهایی باشند که بعد از تاریخ سوم فوریه ۲۰۲۲ رخ داده‌اند. خداوند آنها را مایه عبرت برای تمام رهبران بشر و تصمیم‌گیرندگانی قرار داد که اهل عبرت و پند گرفتن باشند.
    ای شی جین پینگِ سرکش و لجوج، ای صاحب «کووید صفر»، خداوند از دورترین ناحیه‌ی شرقی چین، دری از عذاب بسیار شدید خود را بر شما گشوده و سربازان «سلاله‌های خون» را به سراغتان فرستاده‌است که نه تو و نه تمام رهبران مستکبر بشریت یارای مقابله با آنها را ندارید تا به یقین دریابید توان مقابله با جنگ خداوندی را که پروردگار من و شماست، ندارید؛ خداوندی که پروردگار و مالک همه چیز است و ملکوت همه‌ چیز در دست اوست و تمام امور به‌سوی او بازمی‌گردند.
    شمارش معکوس آغاز و زنگ «ساعت صفر» کووید، با عذابی شدید، به صدا درآمده‌است، تا چین و تمام ملت‌های جهان بدانند که کووید به حق سربازی است که تحت فرمان خدا بوده و مأموری از جانب خداوند عزیز و حمید است. و شاید رئیس‌جمهور چین، شی جین پینگ بخواهد بگوید: «آیا اینکه می‌گویی خلیفه‌ی خدا و پروردگار عالمیان هستی، سخن حقی است که برایمان آورده‌ای یا از روی بازی و سرگرمی است؟»
    به شی جین و تمام پرسشگران پاسخ داده و می‌گویم: رئیس جمهور چین، شی جین پینگ، گوش کن، اگر یکی از چینیان را به عنوان رئیس یکی از دستگاه‌های حکومتی چین بگماری ولی فرمان تو اطاعت نشود و به مسئولی که انتخاب کرده‌ای گفته شود: «فرمان رئیس‌جمهور شی جین را در کوزه بگذار و آبش را بخور»، شی جین، آیا به شدت عصبانی نشده و در صدد انتقام گرفتن از کسانی برنمی‌آیی که فرمان تو را رد کرده‌اند؟ و جواب رئیس‌جمهور چین شی جین معلوم است، خواهد گفت: «چه کسی در کشور جمهوری خلق چین، جرأت می‌کند از فرمان شی جین سرپیچی کند؟ استخوانش را خرد کرده و می‌جوشانم و سوپش را می‌خورم».
    پس امام مهدی ناصر محمد یمانی پاسخ داده و می‌گوید: پس در مورد خشم خدا چه گمانی داری؟ خداوندی که خشم و کیفرش شدید است، اما در ملکوت بزرگش نسبت به بندگانی که رو به او آورده و با انابه، خواهان هدایت قلبشان باشند، غفور است و توبه آنان را می‌پذیرد. خداوند، مرا خلیفه‌ی خود در زمین و در سرتاسر عالم قرار داده‌است و به دلیل سرپیچی از فرمان بنده و خلیفه‌ی او بر ملکوت سرتاسر عالم، به شدت خشمگین شده‌است. پیش از این به حق فتوا دادیم که آنچه که کووید ۱۹ می‌نامید، درابتدای کار از جمله‌‌ی عذاب‌های خفیف‌تر الهی است، شاید به‌سوی پروردگار عالمیان بازگشته و از [خشم] او به‌سوی خودش فرار کنید.
    شی جین تو را شاخی مغرور و سرسخت می‌بینم که بر «کووید صفر» اصرار می‌ورزی. خلیفه‌ی خدا مهدی ناصر محمد یمانی
    دو سال و اندی قبل به تو وعده کوویدی بسیار شدید و سرسخت را داد که اصلاً با کووید ۱۹ قابل مقایسه نیست.. و امر خداوند فرا رسید تا شاخ‌های سرسخت و لجوج به چالش کشیده‌شده و در هم شکسته شوند، مانند صاحب استراتژی «کووید صفر»، رئیس‌جمهور چین شی جین پینگ. اما من خلیفه‌ی خدا مهدی ناصر محمد یمانی به حق برایتان فتوا می‌دهم که ویروس شانگهای، از شخصی به شخص دیگر سرایت نمی‌کند و با توجه به تعداد بسیار زیادشان، نیازی به سرایت آن از فردی به فرد دیگر نیست، پس به کجا می‌روید؟ و می‌دانم چه می‌گویم، چون دیگر برای انتشار نیاز به سرایت از فردی به فرد دیگر ندارد. در ابتدای کار از فردی به فرد دیگر سرایت می‌کرد تا کشورهای جهان تشویق شوند سیاست قرنطینه و تعطیل کردن جهانی را به‌ کار گیرند و چرخ زندگی به خصوص در کشورهای بزرگ صنعتی متوقف شود تا شاید تمام انسان‌های عاقل متوجه شوند دلیل بلایای اقلیمی، نظریه انتشار گاز دی اکسید کربن، نیست. چون جو آسمانِ زمین، با بارندگی‌هایی که در آسمان تمام کشورهای جهان و در دریاها و خشکی‌ها صورت می‌گیرد از دی اکسید کربن پاک می‌شود و همچنین بادهایی که در تمام طبقات پوششِ جوی آسمان زمین می‌وزند و در گردش هستند، جو آسمان را پاک می‌کنند یعنی با وزش هوا و با آب [باران]، جو آسمان تصفیه می‌گردد. این‌ها ساخته‌ی خداوندی هستند که به دقت آنها را ساخته و پرداخته‌است، تصدیق فرموده خداوند تعالی:
    {وَتَرَى الْجِبَالَ تَحْسَبُهَا جَامِدَةً وَهِيَ تَمُرُّ مَرَّ السَّحَابِ ۚ صُنْعَ اللَّهِ الَّذِي أَتْقَنَ كُلَّ شَيْءٍ ۚ إِنَّهُ خَبِيرٌ بِمَا تَفْعَلُونَ ‎﴿٨٨﴾‏} صدق الله العظيم [سورة النمل].
    و زمین می‌چرخد درحالی‌​​که باد، ابرهای متحرک را در جو آسمان به جایی که خدا بخواهد می‌راند و باران می‌بارد و جو آسمان زمین با کمک آب و هوا، از دود دی اکسید کربنی که از زمین به‌سوی غلاف جوی متصاعد می‌شود، پاکسازی می‌گردد و لذا می‌توانید آسمانی صاف و ستارگانی درخشان را ببینید. اگر خداوند اجازه گیر افتادن [دی اکسید کربن] در جو آسمان زمین را می‌داد، این مواد از زمانی که خداوند بندگانش را‌ آفرید، متراکم شده و کربن حاصل از آتش‌های شما، از مدت‌ها پیش، جو آسمانتان را پوشانده بود. پاک و منزه است خداوند بزرگی که سیاره حاوی زندگی و حیات را با دقتی زیاد و ماهرانه آفریده‌است.
    شما نمی‌توانید وضعیت فیزیکی یا آب‌وهوایی زمین را تغییر دهید، مگر شما آسمان و زمین را آفریده‌اید؟ یا مگر شما هستید که بر آن سیطره دارید؟ پاک و منزه است خداوند واحد قهاری که بر همه چیز سیطره دارد و تغییرات خیر و شرّ فقط و فقط به دست اوست ولی اکثر مردم نمی‌دانند و صاحبان نظریه گرمایش زمین بر اثر احتباس گازها، دروغ می‌گویند.
    در ابتدای کار، خداوند ویروس‌های کرونایی را گسیل داشت که از فردی به فرد دیگر سرایت می‌کردند تا تمام عالم در خانه‌هایشان حبس شوند و انتشار گاز دی اکسید کربن متوقف شود و به این ترتیب دروغ بودن نظریه‌ جهانی که دلیل بلایای آب‌وهوایی را انتشار گاز دی اکسید کربنی می‌داند که از کارخانه‌های بشر متصاعد می‌شوند، روشن گردد. سپس خداوند شدت جنگ اقلیمی خود را بیشتر کرد تا بدانید دلیل وقوع بلایای اقلیمی، بالا رفتن گاز دی اکسید کربن نیست و حتماً دلیل دیگری دارد.
    خلیفه‌ی خدا مهدی از هفده سال پیش فتوا داده‌است که شدت جنگ اقلیمی خداوند بیشتر خواهد شد که دلیل آن، نزدیک شدن کوکب سقر و اثرات آن بر روی خورشید و ماه و زمین و باقی چیزهای اطراف آنهاست که خداوند در مجموعه شمسی آفریده‌ است.
    خلیفه‌ی خدا مهدی ناصر محمد زمانی از ۱۷ سال قبل فتوا داده‌است که
    دلیل افزایش شدت و میزان آنچه که بلایای اقلیمی می‌خوانید، آمدن کوکب سقر است که از اعماق از سمت قطب شمال می‌آید و طبق آنچه که پروردگارم به من آموخته است، این کوکب از فاصله بسیار دوری از شمال آمده و از بالا، خورشید را دور می‌زند و باعث انفجار‌های آتشفشانی پیاپی و غیرعادی در خورشید می‌گردد.
    شاید کسانی که بیانات خلیفه‌ی‌ خدا مهدی ناصر محمد یمانی را پیگیری می‌کنند بخواهند بگویند: «ناصر محمد یمانی، تو را چه می‌شود؟ در بسیاری از بیاناتی که در طی این هفده سال نوشته‌ای در مورد انفجارهای خورشیدی هشدار می‌دهی. ای مرد، شاید از دانش نجوم و فضا و اقلیم و تکنولوژی، بی‌خبری. چون مطالعات فیزیکی در مورد خورشید می‌گوید انفجارهای خورشیدی تأثیری روی آب‌وهوای زمین ندارند و اثرات آنها محدود به اختلال در امواج رادیویی و ارتباطات و شبکه‌های ماهواره‌‌ای است. ناصر محمد یمانی، کجا زندگی می‌کنی که از پیشرفت‌های علمی بی‌خبری؟». پس خلیفه‌ی خدا مهدی ناصر محمد یمانی در پاسختان می‌گوید: به آنچه که می‌خواهم به شما بیاموزم و به فتوای حقی که برایتان خواهم داد، گوش فرا داده و در آن اندیشه کنید. همانا که انفجارهای خورشیدی عامل وقوع چنان سیل‌های ناگهانی هستند که برای دانشمندان اقلیم‌شناسی و هواشناسی قابل پیش‌بینی و تصور هم نیست. منظور من فعالیت عادی خورشیدی که باعث حفظ تعادل زمین و گرمای آن می‌شود نیست. بلکه منظورم آتشفشان‌‌های خورشیدی است که ارتفاع زبانه‌‌های آنها از سطح خورشید و از سمت بالا و پایین و شمال و جنوب، به میلیون‌ها کیلومتر می‌رسد. افزایش انفجارهای خورشیدی از نشانه‌های تصدیق خلیفه‌ خدا مهدی ناصر محمد یمانی هستند، چون من در مورد تکرار و ادامه‌ی آنها به بشریت هشدار داده‌ام که به دلیل عبور کوکب سقر از سمت بالای خورشید تا پایین آن، در حین دور زدنش بین آسمان و زمین است.
    و به زودی شفق قطبی تنها با یک رنگ، رخ خواهد داد، رنگ زرد خالصی که چشمِ بینندگان را خیره می‌کند و رمز و نماد کارت زرد برای کسانی است که از عذاب بزرگ الهی در هراس هستند. اما نشانه‌ها و هشدارها برای کسانی که ایمان نمی‌آورند که خداوند به حق بر ملکوت آسمان‌ها و زمین سیطره دارد و بر ملکوت همه چیز مسلط است، سودی ندارد. ای ملحدان نسبت به پروردگار عالمیان، آیا درباره خدا، آفریدگار آسمان‌ها و زمین، جای شکی هست؟
    خداوند با برخی عذاب‌های خفیف‌تر شما را عذاب کرد شاید به‌سوی او بازگردید ولی شما به خدا پشت کرده‌اید، انگار که خدایی وجود ندارد، سبحان الله! اوست که با «کن فیکون» تمام عالم هستی را از نیستی آفرید، کوکب واحد متراکم «رتق» و سپس کوکب دیگری را خلق کرد تا باعث انفجار و شکافت عظیم گردد تا دریابید که خداوند قادر بر هر کاری است و علم خداوند همه چیز را دربرگرفته‌است. آیا خداوند لطیف و خبیر، از آفریده‌‌های خود بی‌خبر است؟
    به هر حال، از جنگ کیهانی الهی، به جنگ کرونایی خداوند باز می‌گردیم. ویروس کرونای توفنده و کوبنده [العاصِف القاصِف] که در حال درنوردیدن چین است، شانگهای در دورترین نقطه شرقی چین را مرکز و کانون خود قرار داد و این فاجعه‌ای بسیار بزرگ برای جهان است که بر سر مجرمان در چین و تمام عالم فرود می‌آید و شما رئیس‌جمهور چین شی جین، قادر به عاجز کردن [خداوند] نیستید. پس دستان خود را به‌سوی آسمان بلند کرده و اعلان نمایید تسلیم خلیفه خدا و امام جهانی، مهدی ناصر محمد یمانی هستید و در برابر او سر خضوع و فروتنی فرود می‌آورید تا به این ترتیب از خداوند اطاعت کرده و در پیشگاه او سجده کرده باشید، خداوندی که پروردگار من و شما و پروردگار عالمیان است، پروردگار و مالک همه‌چیز است، خداوندی که از شرک و الحاد شما منزه و پاک و بسیار بالاتر است. شی جین، رئیس‌جمهور چین، خداوند قدرتی بی‌انتها [و مجازاتی دردناک] دارد! پس گوش کن و در اطاعت از امر خداوندی که پروردگار من و شماست، در برابر خلیفه خدا مهدی ناصر محمد یمانی، سر خضوع و اطاعت فرود آور. و اگر چنین نکنید، بشارت سرنوشتی مانند سرنوشت شاهزاده مکار و شرور ولیعهد سعودی محمد بن سلمان آل سعود را به شما می‌دهم، به کجا می‌توانید بگریزید؟!
    زنگ «ساعت صفر» کووید همزمان و به یک‌باره برای تمام کسانی که خود را از مکر کید متین الهی، در امان می‌پندارند، به صدا درآمده‌ و جنگ شدید کرونایی آغاز گردیده‌است، شی جین با نظر به اینکه شما حوادث ناشی از کید سرسخت الهی کووید را پنهان می‌کنید، منتظر مانده و خواهیم دید، وضعیت «کووید صفر» در شانگهای ادامه خواهد داشت یا او شما را با یک حمله دسته جمعی که تصورش را هم نمی‌کنید، غافلگیر خواهد کرد؟ چون روی «کووید صفر» اصرار داری، ولی پروردگارم مُصِّر است که تمام کافران لجوج و سرکش را به شدت عذاب نماید، قدرت و جبروتشان هر چه که باشد، قادر به مقابله با کوچک‌ترین لشکر مجهز خدا در کتاب که با فرمان خداوند یاری می‌شوند، نیستند. فقط اینکه به شما بشارت می‌دهم، سپاهی جدید و نیرومند الهی، مُسری نیست، بلکه به صورت مستقیم از هوا شما را مبتلا می‌کند. کووید مرگبار که راه گریزی از آن نیست، هر جا که باشید، به کسی که خدا بخواهد، دست می‌یابد و او را گرفتار می‌کند. یا او را عذاب می‌کند و یا باعث مرگش شود حتی اگر در برج‌های محکم و بلند باشید. او مکر خود را تغییر داده است و دیگر نیازی به فاصله‌گذاری اجتماعی نیست، حتی اگر مجرمان فرار کرده باشند و هریک از آنان به بالای کوهی گریخته باشند، کید متین الهی کووید به آنان دست می‌یابد، جناب شی جین، رئیس‌جمهور چین! و به‌زودیِ زود از مردم جهان درخواست کمک خواهید کرد اما آنان نه به شما و نه به خودشان کمکی نمی‌توانند بکنند، مجرمانی که در برابر خداوند حقیر و کوچک هستند.
    ای تصمیم‌گیرندگان و رهبران مجرم بشریت، هرگز چنین نیست، راه فرار و پناهگاهی وجود ندارد! ای ملت چین [به صورت خاص] و ای تمام ملت‌های جهان [به صورت عام]، قبل از آنکه شب از روز پیشی گیرد، به‌سوی خداوند واحد قهار بگریزید، هیچ‌کس در عالم وجود نمی‌تواند در برابر عذاب شدید خداوندی که پروردگار من و شماست، به کارتان بیاید، راهی ندارید مگر گریختن به‌سوی خدا. راه فرار و پناهگاهی برای گریز از عذاب خدا وجود ندارد، مگر فرار به‌سوی خود خدا، پس به‌سوی خداوندی که پروردگار من و شماست بگریزید که من از سوی او برای شما بیم‌دهنده‌ای آشکارم!
    شاید یکی از استهزاکنندگان خلیفه‌ی خدا مهدی بخواهد بگوید: «ناصر محمد یمانی، به «نشانه هشدار» به بن سلمان، بسنده کن و بگذار ببینیم آیا بعد هشداری که به او داده شد، به آن سرنوشت گرفتار گردید؟ همین برای موعظه و عبرت گرفتن تصمیم‌گیرندگان بشر و خردمندانی که اهل عبرت باشند، کافی است. چون ما از هشدارهای شتاب‌گیرنده و پی‌درپی تو به او در ماه ژانویه و سپس اعلان از پا در آمدنش در ماه فوریه با مرگ بالینی توسط کووید مرگباری که به گمان تو راه گریزی از آن نیست، باخبر هستیم. آیا هنوز تحدی تو برای ظاهر شدن ملک سلمان و ولیعهدش محمد بن سلمان بر صفحه تلویزیون سعودی و سخن گفتن در مورد رویدادهای جهانی که بعد از تاریخ سوم فوریه ۲۰۲۲ رخ داده‌اند، پابرجاست؟ تو زمانی که رئیس‌جمهور ترکیه رجب طیب اردوغان از سعودی دیدار می‌کرد، بیانیه‌ای صادر کردی و اعلان نمودی شبکه‌های خبری و خبرنگاران ، منتظر برگزاری کنفرانس خبری محمد بن سلمان، بعد از دیدار اردوغان نباشند و فتوای تو در مورد عدم برگزاری کنفرانس مطبوعاتی توسط محمد بن سلمان، واقعاً اتفاق افتاد. انگار به درستی آن یقین داشتی و خبر از پا درآمدن محمد بن سلمان با کووید مرگباری که به زعم تو راه گریزی از آن نیست، واقعاً از نزد پروردگار عالمیان آمده‌است. از زمان اعلان تو در مورد از پا درآمدن سلمان و محمد بن سلمان تاکنون، نه ولیعهد سعودی محمد بن سلمان و نه پدرش ملک سلمان، به صورت زنده با صدا و تصویر در انظار حاضر نشده‌اند. آیا تحدی‌های تو همچنان ادامه دارد و دایره این عذاب در حال گسترش است؟»*
    خلیفه‌ی خدا مهدی پاسخ داده و می‌گوید: البته که این‌طور است و به امر خداوند سخت‌کیفر، تحدی‌ها همچنان ادامه دارند و منتظر مانده و خواهیم دید که خداوند با اعضای ستاد حکومتی «متوفی محمد بن سلمان» که این نمایش‌ها و صحنه‌سازی‌ها را ترتیب می‌دهند و با فرمان خدا ستیزه کرده و در برابر آن استکبار می‌ورزند، چه خواهد کرد. وای بر کسانی که از نقاب‌هایی استفاده می‌کنند که آن‌قدر واقعی به نظر می‌آیند که انگار خود ملک سلمان و محمد بن سلمان هستند، اما صدا باعث رسوا شدن کسانی می‌شود که نقش ملک سلمان و محمد بن سلمان را بازی می‌کنند.
    خلیفه‌ی خدا مهدی ناصر محمد یمانی، پیشتر فتوا داده بود که خداوند ولیعهد سعودی محمد بن سلمان را مایه عبرت گروهی از رهبران و تصمیم گیرندگان بشر قرار می‌دهد که اهل عبرت گرفتن باشند. شی جین عبرت نگرفت با اینکه اولین کسی بود که فهمید در آغاز ماه فوریه و قبل از اینکه محمد بن سلمان برای شرکت در مراسم افتتاحیه بازی‌های جهانی المپیک سال ۲۰۲۲ چین، به آن کشور سفر کند، چه اتفاقی برایش افتاده‌است. از قبل به بازیگرانی که نقش محمد بن سلمان و پدرش را بازی می‌کنند و به مجریان و کسانی که دستور آن را می‌دهند و همچنین به کسانی که بازدیدها را انجام می‌دهند تا مردم را از تصدیق نشانه‌های انذاری باز دارند که از نزد خداوند عالمیان می‌آیند، هشدار دادیم. ای عجب از جماعت عرب و غیر عرب! آیا تصمیم‌گیرندگان [اعم از بازدیدکنندگان و میزبانان] از این دروغ بزرگ که در سطح رهبران و تصمیم‌گیرندگان بزرگ در حال اجراست، شرم نمی‌کنند؟
    قبل از اینکه ناگهان خود را در آتش بیابند، از خدا تقوا کنند. چطور با اینکه می‌دانند خلیفه‌ی خدا مهدی ناصر محمد یمانی، به حق از راستگویان است، خود را از مکر خدا در امان می‌پندارند، من مانند شما تنها انسان و بنده‌ای از بندگان خدا هستم. چطور خود را از مکر خداوند واحد قهاری در امان می‌پندارند که حق انتخاب و برگزیدن [خلفا] با اوست؟ آنها اختیار ندارند که به جای خداوند، خلیفه‌ی خدا مهدی منتظر را انتخاب کنند، خداوند بزرگ از آنچه که برایش شریک گرفته می‌شود منزه و والاتر است...
    ای مردم عالم، اگر ناصر محمد یمانی راست بگوید و خلیفه‌ای باشد که با فرمان خداوند واحد قهار برای این امر انتخاب شده‌است، شما از دعوت خلیفه‌ی خدا رو می‌گردانید. من سال‌ها در برابر مجرمان مستکبر شما صبر پیشه کردم. در برابر کسانی که در این دعوت [که رحمتی برای مردم عالم است] اندیشه نکرده و از آن رومی‌گردانند، سال‌ها صبر کرده و برای هلاکتشان عجله نکردم، شاید هدایت شوند. اما صبر و بردباری من باعث بیشتر شدن استکبار و غرور آنان و تلاششان برای بازداشتن مردم از نشانه‌های تصدیق خلیفه‌ی خدا مهدی ناصر محمد یمانی شد. صبرم تمام شد، پس کارم را به خدا می‌سپارم تا اگر بخواهد عذابتان کند و اگر بخواهد شما را ببخشد و هدایتتان نماید. چطور خداوند کسانی را که از انابه و درخواست هدایت قلب و بخشایش گناهشان رو می‌گردانند، عذاب نکند؟
    من به‌خاطر خودم عصبانی نیستم و تنها انسانی مانند شما هستم! هیچ کاری به دست من نیست، بلکه تمام امور به دست خداوندی است که پروردگار من و شماست ولی از دست کسانی که برای خدا، عظمت قائل نیستند، به شدت عصبانی هستم، مستکبرانی که طبق آیات محکم کتاب، در پیشگاه خداوند بسیار حقیر هستند و پروردگار عالمیان در روز قیامت ارزشی برایشان قائل نمی‌شود. پس منتظر مانده و خواهیم دید خداوند به چه کسی عزت داده و چه کسی را خوار می‌کند؟ اگر کسی از شما که به دنبال عزت است، این فتوای خداوند صاحب عزت است که می‌فرماید:
    {الَّذِينَ يَتَّخِذُونَ الْكَافِرِينَ أَوْلِيَاءَ مِن دُونِ الْمُؤْمِنِينَ ۚ أَيَبْتَغُونَ عِندَهُمُ الْعِزَّةَ فَإِنَّ الْعِزَّةَ لِلَّهِ جَمِيعًا ‎﴿١٣٩﴾‏} صدق الله العظيم [سورة النساء].
    و تصدیق فرموده خداوند تعالی:
    {وَلَا يَحْزُنكَ قَوْلُهُمْ ۘ إِنَّ الْعِزَّةَ لِلَّهِ جَمِيعًا ۚ هُوَ السَّمِيعُ الْعَلِيمُ ‎﴿٦٥﴾‏ أَلَا إِنَّ لِلَّهِ مَن فِي السَّمَاوَاتِ وَمَن فِي الْأَرْضِ ۗ وَمَا يَتَّبِعُ الَّذِينَ يَدْعُونَ مِن دُونِ اللَّهِ شُرَكَاءَ ۚ إِن يَتَّبِعُونَ إِلَّا الظَّنَّ وَإِنْ هُمْ إِلَّا يَخْرُصُونَ ‎﴿٦٦﴾‏ هُوَ الَّذِي جَعَلَ لَكُمُ اللَّيْلَ لِتَسْكُنُوا فِيهِ وَالنَّهَارَ مُبْصِرًا ۚ إِنَّ فِي ذَٰلِكَ لَآيَاتٍ لِّقَوْمٍ يَسْمَعُونَ ‎﴿٦٧﴾‏ قَالُوا اتَّخَذَ اللَّهُ وَلَدًا ۗ سُبْحَانَهُ ۖ هُوَ الْغَنِيُّ ۖ لَهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الْأَرْضِ ۚ إِنْ عِندَكُم مِّن سُلْطَانٍ بِهَٰذَا ۚ أَتَقُولُونَ عَلَى اللَّهِ مَا لَا تَعْلَمُونَ ‎﴿٦٨﴾‏ قُلْ إِنَّ الَّذِينَ يَفْتَرُونَ عَلَى اللَّهِ الْكَذِبَ لَا يُفْلِحُونَ ‎﴿٦٩﴾‏ مَتَاعٌ فِي الدُّنْيَا ثُمَّ إِلَيْنَا مَرْجِعُهُمْ ثُمَّ نُذِيقُهُمُ الْعَذَابَ الشَّدِيدَ بِمَا كَانُوا يَكْفُرُونَ ‎﴿٧٠﴾‏} صدق الله العظيم [سورة يونس].
    خدایا، ابلاغ کردم و شاهد بودن خداوند کافی است و بدترین جنبندگان عرب و غیر عرب درخواهند یافت که عاقبت [خیر] از آن چه کسانی است. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
    {وَقَدْ مَكَرَ الَّذِينَ مِن قَبْلِهِمْ فَلِلَّهِ الْمَكْرُ جَمِيعًا ۖ يَعْلَمُ مَا تَكْسِبُ كُلُّ نَفْسٍ ۗ وَسَيَعْلَمُ الْكُفَّارُ لِمَنْ عُقْبَى الدَّارِ ‎﴿٤٢﴾‏} صدق الله العظيم [سورة الرعد].
    وسلامٌ على المُرسَلين والحمد لله رب العالمين.
    ای جماعت انصار و ای انصار خداوند واحد قهار در نقاط مختلف جهان، این بیان را از راه تمام وسایل تبلیغاتی در تمام پایگاه‌های خبری و اطلاع‌رسانی و شبکه‌های اجتماعی و وسایل ارتباط جمعی و خبری از هر نوعی، منتشر کنید. با تمام توانتان صفحات اجتماعی را با این بیان پر کنید و خسته نشده و آرام نگیرید و تنها به دنبال افزودن بر توشه ایمان و استوار ماندن بر تصدیق وعده الهی باشید. شما در میان امتی هستید که بدترین مخلوقات خدا در بین آنها هستند و همچنین برخی از بهترین مخلوقات خدا میانشان‌اند.
    خداوند به زودی سرای فاسقان را به شما نشان خواهد داد و فرجام نیکو از آن متقیان است و زمين از آن خداست، آن را به بندگان صالح خود خواهد داد و در اين سخن، وعده خدا و پیام روشن او برای قومی آمده‌است که خداوند یکتا را بدون گرفتن شریک عبادت می‌کنند. وعده‌ی خدا فرا رسیده‌است و خداوند سبحان به وعده خود عمل می‌کند، تصدیق فرموده خداوند تعالی:
    {وَلَقَدْ كَتَبْنَا فِي الزَّبُورِ مِن بَعْدِ الذِّكْرِ أَنَّ الْأَرْضَ يَرِثُهَا عِبَادِيَ الصَّالِحُونَ ‎﴿١٠٥﴾‏ إِنَّ فِي هَٰذَا لَبَلَاغًا لِّقَوْمٍ عَابِدِينَ ‎﴿١٠٦﴾‏} صدق الله العظيم [سورة الأنبياء].
    و تصدیق وعده خداوند در آیات محکم قرآن عظیم، آنجا که می‌فرماید:
    {وَعَدَ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا مِنكُمْ وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَيَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِي الْأَرْضِ كَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِينَ مِن قَبْلِهِمْ وَلَيُمَكِّنَنَّ لَهُمْ دِينَهُمُ الَّذِي ارْتَضَىٰ لَهُمْ وَلَيُبَدِّلَنَّهُم مِّن بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْنًا ۚ يَعْبُدُونَنِي لَا يُشْرِكُونَ بِي شَيْئًا ۚ وَمَن كَفَرَ بَعْدَ ذَٰلِكَ فَأُولَٰئِكَ هُمُ الْفَاسِقُونَ ‎﴿٥٥﴾‏} صدق الله العظيم [سورة النور].
    و سلام بر رسولان الهی و الحمدلله رب العالمین، خداوند مرا کافی است، هیچ معبودی جز او نیست، تنها بر او توکل کرده‌ام و او پروردگار عرش بزرگ است، خداوند سرپرست شماست! چه سرپرست خوبی و چه یاور نیکویی! بازگشت همه به‌سوی اوست و همه کارها به‌سوی خدا بازمی‌گردد. از خداوندی که پروردگار من و شماست تقوا کنید و بدانید او بر همه کاری تواناست.
    و سلام بر بندگان برگزیده خداوند و کسانی که به نیکی تا یوم الدین از آنان پیروی می‌کنند و خواهند دانست که خداوند بهتر است یا آنچه که با او شریک می‌گیرند؟ پاک و منزه است خداوند بزرگ، مالک ملک و تمام ملکوت، ملک را به هرکس بخواهد، می‌بخشد و از هرکس بخواهد، می‌گیرد. پاک و منزه است خداوند بزرگ، پروردگار من و شما. به هرکس که او را دوست بدارد عزت می‌دهد و هرکس را که با او دشمنی کند، ذلیل و خوار می‌گرداند و خداوند را آن‌گونه که شایسته‌ی اوست، نشناخته‌اند و خواهند دانست که بازگشت امور به‌سوی خداوند است و فرمان خدا همواره روی حساب و برنامه‌ی دقیقی است و به مرحله‌ی اجرا درمی‌آید.
    وسلامٌ على المُرسَلين والحمدُ لله ربّ العالمين..
    خليفةُ الله على العالم بأسِره الإمام المهديّ ناصر محمد اليمانيّ.
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــ
    * دایره عذاب در حال گسترش است و مستکبران را یکی پس از دیگری، در بر خواهد گرفت

    ======== اقتباس =========

    اقتباس المشاركة 382837 من موضوع سِلسِلة بيانات فَيروس كورونا وسِرّه المَكنون ..

    - 44 -
    الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني

    17 - شوال - 1443 هـ
    18 - 05 - 2022 مـ
    07:53 صباحًا
    (بحسب التقويم الرسمي لأمّ القرى)

    [لمتابعة رابط المشاركة الأصلية للبيان]
    https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=382776
    __________


    فَيروس شنغهاي ذو عَذَابٍ شَديدٍ ..



    وأقسم بالله العظيم العزيز الحميد الجبار الواحد القهار لَيتِم إخضاع الصين بأمرٍ مِن الله، وأُعلِن التأكيد بأمر الله العزيز الحميد أن فيروس شنغهاي ذو عَذَابٍ شَديدٍ وجُنديٌ عَنيدٌ وكيد من الله مَتين يا شي جين رئيس الصين يا صاحب صِفْر كوفيد، وإنَّ غَدًا أو اليوم لناظره قريب، ولسوف يرفع الله مِعيار حربه الكورونيّة ودقَّت ساعة الصِّفْر على المُجرمين في الصين وكافة دول العالمين لطاعة خليفة الله على العالم بأسرِه الإمام المهديّ ناصر محمد اليمانيّ والمستكبرون لَمِن الصاغرين سجودًا لأمر الله ربّي وربّكم الذي جعلني خليفته على العالم بأسرِه، ولسوف ننظُر ونَرى هل الله بالغُ أمره إن كان ناصر محمد اليماني حقًّا جعله الله خليفته على العالم بأسرِه؟ فما ظنّكم بربِّ العالمين؟ أليس الله بالغُ أمره؟ فكأنَّ لِسان حال المُستكبرين كُبراء البَشَر مِن صُنَّاع القرار وطواقم حكوماتهم يقولون: "يا مَن يزعم أنه خليفة الله على العالم بأسرِه، بِلّ أمْر ربّك واشرَب ماءه". كلَّا، بَلْ هيهات هيهات.. وأُقسِم بالله العظيم ربّ الأرض والسماوات المَستوي على عرشه في سماء الملكوت الأعلى لَيُخضِعَنَّ الله الصين وكافة دول العالمين لخليفته المهديّ ناصر محمد اليمانيّ وهُم مِن الصَّاغرين.

    ويا شي جين بينغ، سَبَق إعلان التَّحدي لك ولِأمثالك مِن جديد بتاريخ:
    (05 - 03 - 2022)
    (https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=372545)
    ذِكرى للذَّاكرين المُعتَبِرين ونَذيرًا للمجرمين جعلناه بإذن الله الواحد القهار للتذكير بِما وعدناكم به بإذن الله في أوَّل بيان تم إنزاله في تاريخ: (05 - 03 - 2020 مـ)
    (https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=324226)

    وذلك لكي يعلم العالم بأسرِه أنَّ الله بالغُ أمره رغم أنف كل مُتَكبِّرٍ جَبّار، ولسوف يعلم كُلّ مُستَكبِرٍ كيف كان نذير، ولسوف ننظر ونرى أصَدَق خليفة الله على العالم بأسرِه ناصر محمد اليمانيّ بِما وعد به الله المُستكبرين عن أمرِه أمثال رئيس الصين شي جين بينغ ومَن كان على شاكلته في العالمين؟ ولسوف تعلمون علم اليقين أنَّ الله بالِغُ أمرِه بإخضاع العالمين بطاعة خليفته والخضوع والخُنوع لأمر الله ربّي وربّكم أيُّها المُلحدون؛ بل جِئتكم بالحَقّ وما كان خليفة الله المهديّ ناصر محمد اليماني مِن اللاعبين فإن كنت كاذبًا فعليّ كَذبي ولا ولن يصبكم مكروهٌ، وإن كُنت خليفة الله المُختار بأمر الله الواحد القهَّار الذي جعلني خليفته على العالم بأسرِه فسوف تعلمون أنَّ الله بالغُ أمرِه بكيدٍ ذي عذاب شديدٍ مُخصَّصٍ لكلِّ جبّارٍ عنيدٍ، فقد عَلمِت يا شي جين رئيس الصين ماذا فعل الله بالشرير الأمير محمد بن سلمان، وأبوه مات مِن قَبلِه بكوفيد، فلا ولَن تسمعوا منهما مِن أحدٍ بصوت جديد في حَدَثٍ جديدٍ أو تسمعوا لهم رِكزًا من بعد تاريخ: (03 - 02 - 2022 مـ) وجعلهم الله عِبرة لِمَن يعتَبِر لِكافة صُنَّاع القرار مِن قيادات البشر، فاسمَع يا شي جين بينغ أيّها العنيد يا صاحب صِفْر كوفيد، لقد فتح الله عليكم بابًا ذا عذابٍ شديدٍ مِن أقصى شرق الصين فأرسل عليكم جنود سلالات الدَّم لا قِبَل لكم بِها لا أنت ولا كافة المُستكبرين في قيادات البشر، لتعلموا عِلْم اليقين أنَّه لا قِبَل لكم بحرب الله ربّي وربّكم؛ رَبّ كُل شيءٍ ومَليكه؛ مَن بيده مَلكوت كلّ شيء وإلى الله ترجع الأمور.

    ودقَّت ساعة صِفْر كوفيد بعذابٍ شديدٍ لِتعلَم الصين وكافة شعوب العالمين أنَّ كوفيد حقًّا جنود لله مُقيّدة ومأمورة مِن الله العزيز الحميد، وربما يود الرئيس الصيني شي جين بينغ أن يقول: "يا ناصر محمد اليماني، هل جئتنا بالحقّ بأنك خليفة الله رب العالمين أم كنت من اللاعبين؟" فمِن ثم نرد على شي جين وكافة السائلين وأقول: فاسمع يا أيّها الرئيس الصيني شي جين بينغ، فلو أنك جعلت أحد الصينين رئيسًا لأي من أجهزة الحكومة الصينيّة فتمّ عدم قبول طاعة أمرك وقيل للمسؤول الذي اخترته أن يَبِلّ أمر الرئيس شي جين ويشرب ماءه، أليس سوف تغضب يا شي جين غضبًا شديدًا فتسعى للانتقام من الذين رفضوا أمرك؟! ومعلوم جواب الرئيس الصيني شي جين فسوف يقول: "فمَن ذا الذي يجرؤ على عصيان أمر شي جين في جمهورية الصين الشعبيّة؟ فسوف أطحَن عِظامه فأغليها وأشرَب مرقها". فمن ثم يرد عليك الإمام المهدي ناصر محمد اليماني وأقول: فما ظنّك بغضب الله شديد الغضب والعقاب، والغفور التّواب على مَن أنَاب مِن عبيده إلى الله ربه ليهدي قلبه في ملكوته العظيم؟ و قد جعلني الله خليفةً في الأرض على العالم بأسرِه، وقد غضب الله غضبًا شديدًا بسبب عِصيان أمْر عبده وخليفته على ملكوت العالم بأسرِه، وسبقت فتوانا بالحقّ أنَّ ما تسمونه بكوفيد تسعة عشر مِن العذاب الأدنى بادئ الأمر لعلكم ترجعون إلى الله رب العالمين فتفرّوا مِن الله إليه.

    وأراك يا شي جين قَرنًا عاصيًا مُصِرًّا على صِفْر كوفيد وقد وعدك خليفة الله المهديّ ناصر محمد اليماني مِن قبل سنتين وكُسور بكوفيد ذى بأسٍ شديدٍ وعنيدٍ لا مجال للمقارنة بينه وبين كوفيد تسعة عشر، وجاء أمرٌ من عند الله ليتحدَّى به القُرون المتصلّبة العنيدة فيكسرها كأمثال صاحب استراتيجيّة صِفْر كوفيد الرئيس الصينيّ شي جين بينغ،
    ولكني خليفة الله المهدي ناصر محمد اليماني أفتيكم بالحقّ أنَّ فَيروس شنغهاي ليس مُعديًّا بسبب كثرته فلَم يعُد داعي للتَعادِي، فأين تذهبون؟! وأعلَم وأعي ما أقول كونه لَم يعُد داعي للتعَادِي، وإنَّما التَّعادِي بادئ الأمر وذلك لتشجيع دول العالمين على الحَجْر والإغلاق العالميّ لتوقيف عجلة الحياة بالذات في الدول الصناعيّة الكُبرى لكي يعلم كلّ إنسانٍ عاقِلٍ أنَّ نظرية انبعاثات ثاني أُكسيد الكربون ليست هي السبب في الكوارث المناخيّة كونها تُصفّي جو سماء الأرض مِن عادم ثاني أُكسيد الكربون (الأمطار في سماء جميع الأقطار لشعوب البشر وكافة البَرّ والبحر، والرياح في كافة طبقات الغلاف الجويّ في جَو سماء الأرض تَدور) لتصفية جو السماء بالهواء والماء صُنع الله الذي أتقَن كُل شيءٍ تصديقًا لقول الله تعالى: {وَتَرَى الْجِبَالَ تَحْسَبُهَا جَامِدَةً وَهِيَ تَمُرُّ مَرَّ السَّحَابِ ۚ صُنْعَ اللَّهِ الَّذِي أَتْقَنَ كُلَّ شَيْءٍ ۚ إِنَّهُ خَبِيرٌ بِمَا تَفْعَلُونَ ‎﴿٨٨﴾‏} صدق الله العظيم [سورة النمل].

    فالأرض تَدور كما تسوق الرياح السحاب المتحرّك في جو السماء إلى حيث يشاء الله فينزل المَطر فترون السماء صافية وترون النجوم زاهية بسبب تصفية جو سماء الأرض بالماء والهواء مِن عادم ثاني أكسيد الكربون المُتصاعِد مِن الأرض بالغلاف الجوي، فلو تركه الله عالِقًا بجو السماء يتراكم منذ أن خلق الله عباده إذًا لحجب كربون نيرانكم جو سمائكم مُنذ زمن بعيدٍ فسبحان الله العظيم الذي أتقَن صنعه لكوكب الحياة، وما كان لكم أن تُغَيِّروا فيزياء الأرض ومناخها، أم خلقتم السماء والأرض؟ أم أنَّكم المسيطرون؟! فسبحان الله الواحد القهار المُسيطر وبيده وحده التّغيير بالخير والشر ولكن أكثر الناس لا يعلمون، وإنهم لكاذبون أصحاب نظرية الاحتباس الحراريّ فأرسل الله فيروس كورونا مُعديًّا بادئ الأمر حتى يحبِس العالم بأسرِه في بيوتهم فيوقف انبعاثات ثاني أُكسيد الكربون ليُذهِب نظرية الإفك العالميّ المفترى: "أنَّ سَبب كوارث المناخ تُراكم ثاني أُكسيد الكربون المُتصاعِد مِن مصانع البشَر". ثم يرفع معيار حرب الله المناخيّة لتعلموا أنَّ سبب كوارث المناخ ليست بسبب تصاعد ثاني أُكسيد الكربون؛ بل حتمًا بسببٍ آخر،
    وسبقت فتوى خليفة الله المهديّ منذ سبعة عشر عامًا أنه سوف يرتفع مؤشر حرب الله المناخيّة بسبب اقتراب كوكب سقر الذي أثَّر على الشمس والقمر والأرض وما حولهم مِن خلق الله في المجموعة الشمسيّة. وسبقت فتوى خليفة الله المهديّ ناصر محمد اليماني منذ سبعة عشر سنة أنَّ سبب ارتفاع معيار ما تسمونها الكوارث المناخيّة هو بسبب كوكب سَقَر جاء من عُمق الشَّمال القطبيّ، فهكذا علَّمني ربّي أنه يأتي من الشَّمال البعيد فيستدير من أعلى الشمس فيسبب انفجارات براكين شمسيّة تترى على غير العادة.

    وربما يود المتابعون لبيانات خليفة الله المهديّ ناصر محمد اليماني أن يقولوا: "يا ناصر محمد اليمانيّ ما خطبك في كثيرٍ من بياناتك منذ سبعة عشر سنة تُحذِّر من الانفجارات الشمسية ويا رجل لعلك تجهل علوم الفلك والفضاء والمناخ والتكنولوجيا كون الدراسات الفيزيائية للشمس تقول أنّ الانفجارات الشمسيّة ليس منها أي تأثير مناخيّ على الأرض إلَّا فقط تأثير على ذبذبات الراديو والاتصالات وشبكة الأقمار الصناعية، فأين تعيش أنت يا ناصر محمد اليماني عن التطوّر العلميّ؟!" فَمِن ثمّ يرد عليكم خليفة الله المهدي ناصر محمد اليماني وأقول: فاسمعوا واعقلوا ما سوف نُعلّمكم ونفتيكم بالحق؛ إنّ الانفجارات البركانية الشمسية هي التي تسبب كوارث الفيضانات المفاجئة بما لم يكونوا يحتسبون علماء المناخ والأرصاد، ولا أقصد النشاط الشمسيّ العادي الذي يحافظ على تدفئة الأرض والميزان؛ بل براكين شمسيّة؛ تصِل ألسِنة اللهب ارتفاع ملايين الكيلومترات عن سطح الشمس من الأعلى والأدنى والشَّمال والجنوب، وكثرة الانفجارت الشمسيّة من آيات التَّصديق لخليفة الله المهدي ناصر محمد اليماني كَوني حذَّرت البشر من تكرارها واستمرارها بسبب مرور كوكب سَقَر مِن أعلى الشمس وأدناها أثناء الاستدارة بين السماء والأرض،
    ولسوف يحدث عمّا قريب شَفَق قطبيّ يتكوّن مِن لونٍ واحدٍ فقط أصفر فاقع لونه يَسُرّ النَّاظرين؛ رَمز الكارت الأصفر لِمَن يخشى عذاب الله الأكبر، وما تُغني الآيات والنُّذر عن قومٍ لا يؤمنون أنَّ الله هو حقًّا المُسيطِر على ملكوت السماوات والأرض والمُسيطِر على ملكوت كلّ شيءٍ، أفي الله شَكّ فاطر السماوات والأرض أيّها الملحدون بربّ العالمين؟! فقد عذَّبكم بشيءٍ من العذاب الأدنى لعلّكم ترجعون فاتخذتم الله وراء ظهوركم وكأنه غير موجودٍ سبحانه! هو الذي خلق الكون مِن عدم بكُن فَيَكون؛ كوكبًا رَتقًا واحدًا مركومًا ثم خلق كوكَبًا آخَر ليسبِّب الانفجار والانشطار العظيم لتعلموا أنَّ الله على كل شيءٍ قديرٌ وأنَّ الله قد أحاط بكلّ شيءٍ عِلمًا؛ ألا يعلم مَن خلق وهو اللطيف الخبير؟

    وعلى كل حالٍ نَعود من حرب الله الكونيّة إلى حرب الله الكورونيّة؛ فَيروس كورونا العاصِف القاصِف الذي يعصف بالصين، تكوَّنت بؤرته في شنغهاي أقصى شَرق الصين؛ ذلكم طامّة كبرى عالميّة على المجرمين في الصين وفي العالمين وما أنتم بمُعجزين يا أيها الرئيس الصيني شي جين،
    فلترفعوا أيديكم إلى السماء مُعلنين الاستسلام والخضوع والخُنوع لخليفة الله المهديّ الإمام العالَميّ ناصر محمد اليمانيّ طاعةً وسجودًا لله ربّي وربّكم رب العالمين وربّ كل شيءٍ ومَليكه سبحانه عمَّا تُشركون وتُلحدون وتعالى علوًّا كبيرًا وهو شديد المِحال يا شي جين رئيس الصين، فاسمَع واخضَع وأطِع خليفة الله المهديّ ناصر محمد اليماني طاعة لأمر الله ربّي وربّكم؛ ما لم.. فأبشِر بِمصيرٍ كمثل مصير الأمير الماكِر الشّرير ولي العهد السعوديّ محمد بن سلمان آل سعود، فأين الفرار؟! ودقَّت ساعة الصِّفْر لكوفيد الحرب الشديد الكورونيّة دفُعة واحدة على كلّ مَن يأمَن مَكر الله ذا الكَيد المَتين يا شي جين نظرًا لإخفائكم بِما يحدث لديكم مِن كيد كوفيد العَنيد، ولسوف ننظر ونرى هل يستمر صِفْر كوفيد في شنغهاي؟ أم سوف يباغتكم بهجومٍ جماعيّ بِما لم تكونوا تحتسبون نظرًا لإصرارك على صِفْر كوفيد، ولكنّ ربّي مُصرٌّ على عذابٍ شديدٍ لكلّ كفَّارٍ عنيدٍ مَهما كانت قوته وجبروته فلا قِبل له بأصغَر جُند الله المُسوَّمة في الكتاب مؤيَّدة بأمر الله، غير أنّي أُبشركم أن جندي الله الشَّديد الجديد غير مُعدٍ؛ بل يصيبكم مِن الهواء مباشرةً؛ يُدرِكَكُم أينما كُنتم فيَروس الموت فلا فَوت لِمَن يشاء الله أن يُصيبه فيعذبه أو يميته ولو كنتم في بروجٍ مُشيَّدة فقد غيَّر مَكره فلَم يعد داعي للتباعد الاجتماعيّ فحتى لو لاذَ المجرمون بالفرار؛ كُلّ واحدٍ منهم في قِمّة جبل لنال منه كوفيد كيد مِن الله مَتين يا شي جين رئيس الصين، ولسوف تجأرون للعالمين قريبًا جدًا فلا يستطيعون نَصركم ولا لأنفسهم ينتصرون المجرمون صغارٌ عِند الله، كَلَّا لا وزَر يا معشر صُنَّاع القرار المُجرمين من قيادات البشر، فالفرار الفرار إلى الله الواحد القهار يا معشر شعب الصين خاصةً وكافة شعوب العالمين عامةً مِن قبل أن يسبق الليل النهار فلن ينفعكم أحدٌ في الوجود كله من بأس الله ربي وربكم إلّا الفرار إلى الله فلا مَنجى مِن الله ولا مَلجأ من عذاب الله إلّا الفرار من الله إليه، فَفِّروا إلى الله ربي وربكم إنّي لكم منه نذيرٌ مُبين.

    وربما يود أحد المستهزئين بخليفة الله المهديّ أن يقول: "يا ناصر محمد اليماني، فلتكفِ آية التحذير لمحمد بن سلمان فدعنا ننظر هل نال مصيره مِن بعد تحذيره فيكفي به عِظة وعِبرة لِمَن يعتَبِر مِن صُنّاع القرار في البشر وأولي الأبصار كوننا مُطَّلِعين على تحذيرك له المتسارِع تترى في شهر يناير ثم إعلانك بمصرعه في شهر فبراير بكوفيد الموت السريريّ فلا فَوت حسب زعمك، فهل لا تزال تحدياتك للملك سلمان وولي عهده محمد بن سلمان قائمة على أن يظهران في شاشة التلفزيون السعوديّ يتكلمان في مواضيعَ جديدة عالميّة حدثت من بعد تاريخ ثلاثة فبراير لهذا العام 2022 مـ؟ بل أصدرت بيانًا أثناء زيارة الرئيس التركي رجب طيب أردوغان حين كان في السعودية فأعلنت لقنوات الأخبار والصحفيين أن لا ينتظروا مؤتمرًا صحفيًّا لمحمد بن سلمان من بعد زيارة أردوغان وفعلًا تحقَّقَت فتواك في عدم إلقاء مؤتمر صحفي لولي العهد السعودي محمد بن سلمان فكأنَّك على ثقة يقينيّة وخبرٍ من رب العالمين بمصرع محمد بن سلمان بكوفيد الموت فلا فَوت حسب زعمك، وبرغم أنه إلى حد الآن لم يظهر ولي العهد محمد بن سلمان ولا أبوه سلمان في صورة حيّة (صوتًا وصورة) منذ إعلانك بمصرع سلمان ومحمد بن سلمان؛ فهل لا تزال تحدياتك مستمرة والدائرة مُستديرة؟" فَمِن ثم يرد خليفة الله المهدي وأقول:
    اللهم نَعَم لا تزال التحدّيات مُستمرة بأمر الله شديد المِحال، ولسوف ننظر ونرى ما يفعل الله بأصحاب التمثيليّات في طاقم حكومة المَيت محمد بن سلمان المُكابرين والمُستكبرين على أمر الله، فالويل ثم الويل لأصحاب وجوه الأقنعة الواقعيّة التي كأنَّها حقيقيّة للملك سلمان وولي عهده محمد بن سلمان، ولكن الصَّوت يكشِف مُنتحِليّ شخصية سلمان ومحمد بن سلمان، وسبقت فتوى خليفة الله المهدي ناصر محمد اليماني أن الله جعل ولي العهد السعوديّ محمد بن سلمان عِبرة لِمَن يعتَبِر مِن صُنَّاع القرار في قيادات البشر، ولم يعتَبِر شي جين رئيس الصين وهو أوَّل مَن عَلِم بِما حدَث لمحمد بن سلمان في بداية شهر فبراير قُبيل ميعاد سفره إلى الصين لحضور افتتاح ألعاب الأولمبياد العالمي في شهر فبراير لعام 2022 مـ في الصين، وسَبَق تحذير المُمثّلين لشخصية محمد بن سلمان وأبيه والآمِرِين والمشرفين والزائرين لصدّ التَّصديق لآيات النُّذُر مِن الله للعالمين.

    ويا للعجب يا معشر العَجَم والعرَب! ألا يستحيي صُنّاع القرار مِن الكَذِب الكبير - الزائر والمُستَضيف - وعلى مستوى زُعماء كِبار مِن صُنَّاع القرار؟
    فليتَّقوا الله قبل أن يجِدوا أنفسهم فجأة في النَّار، فكيف يأمنون مَكر الله الواحد القهار وهم يعلمون أن خليفة الله المهدي ناصر محمد اليماني حقًّا مِن الصادقين وما أنا إلا عبدٌ لله بشرٌ مثلهم؟ بل كيف يأمنون مَكر الله الواحد القهار مَن اصطفى واختار؟! ما كان لهم الخِيَرة في اصطفاء خليفة الله المهديّ المنتظر مِن دونه سبحان الله العظيم وتعالى عمّا يشركون علوًّا كبيرًا.

    ويا معشر العالمين إن كان ناصر محمد اليماني مِن الصَّادقين خليفة الله المُختار بأمر الله الواحد القهّار وأنتم عن دعوة خليفة الله مُعرضون فَقَد صَبِرت على المُجرمين فيكم المُستكبرين عدَد سنين وصَبِرت على المُعرضين الذين لا يتفكَّرون في دعوة الرحمة للعالمين ولم أستَعجِل بهلاكهم لعلَّهم يهتدون سنين، فما زادهم صبري إلّا استكبارًا وغرورًا وصَدًّا كبيرًا عن حقائق آيات التَّصديق لخليفة الله المهدي ناصر محمد اليماني، ونَفِد صبري وأفوِّض إلى الله أمري إن يشأ يُعذّبكم وإن يشأ يَغفر لكم ويهديكم، فكيف لا يُعذّب من أبى أن يُنيب إلى ربّه ليهدي قلبه ويغفر ذنبه؟! ولست غاضبًا من أجل نفسي، وما عساني أكون إلّا بشرًا مِثلكم؟! فليس لي من الأمر شيءٌ؛ بل الأمر كله لله ربّي وربّكم، ولكني غاضبٌ غضبًا شديدًا من الذين لا يرجون لله وقارًا المُستكبرين وهم الصغار عِند الله في مُحكَم كتابه؛ لا يُقيم الله لهم وزنًا يوم القيامة، ولسوف ننظُر ونرى مَن يعزّه الله ومَن يُهان؟ فمَن أراد العِزّة فإليكم الفتوى من ربّ العزة في قول الله تعالى:
    {الَّذِينَ يَتَّخِذُونَ الْكَافِرِينَ أَوْلِيَاءَ مِن دُونِ الْمُؤْمِنِينَ ۚ أَيَبْتَغُونَ عِندَهُمُ الْعِزَّةَ فَإِنَّ الْعِزَّةَ لِلَّهِ جَمِيعًا ‎﴿١٣٩﴾‏} صدق الله العظيم [سورة النساء].

    وتصديقًا لقول الله تعالى:
    {وَلَا يَحْزُنكَ قَوْلُهُمْ ۘ إِنَّ الْعِزَّةَ لِلَّهِ جَمِيعًا ۚ هُوَ السَّمِيعُ الْعَلِيمُ ‎﴿٦٥﴾‏ أَلَا إِنَّ لِلَّهِ مَن فِي السَّمَاوَاتِ وَمَن فِي الْأَرْضِ ۗ وَمَا يَتَّبِعُ الَّذِينَ يَدْعُونَ مِن دُونِ اللَّهِ شُرَكَاءَ ۚ إِن يَتَّبِعُونَ إِلَّا الظَّنَّ وَإِنْ هُمْ إِلَّا يَخْرُصُونَ ‎﴿٦٦﴾‏ هُوَ الَّذِي جَعَلَ لَكُمُ اللَّيْلَ لِتَسْكُنُوا فِيهِ وَالنَّهَارَ مُبْصِرًا ۚ إِنَّ فِي ذَٰلِكَ لَآيَاتٍ لِّقَوْمٍ يَسْمَعُونَ ‎﴿٦٧﴾‏ قَالُوا اتَّخَذَ اللَّهُ وَلَدًا ۗ سُبْحَانَهُ ۖ هُوَ الْغَنِيُّ ۖ لَهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الْأَرْضِ ۚ إِنْ عِندَكُم مِّن سُلْطَانٍ بِهَٰذَا ۚ أَتَقُولُونَ عَلَى اللَّهِ مَا لَا تَعْلَمُونَ ‎﴿٦٨﴾‏ قُلْ إِنَّ الَّذِينَ يَفْتَرُونَ عَلَى اللَّهِ الْكَذِبَ لَا يُفْلِحُونَ ‎﴿٦٩﴾‏ مَتَاعٌ فِي الدُّنْيَا ثُمَّ إِلَيْنَا مَرْجِعُهُمْ ثُمَّ نُذِيقُهُمُ الْعَذَابَ الشَّدِيدَ بِمَا كَانُوا يَكْفُرُونَ ‎﴿٧٠﴾‏} صدق الله العظيم [سورة يونس].

    اللهم قَد بلَّغت وكفى بالله شهيدًا، ولسوف يعلم أشرّ الدّواب من العَرب والعَجم لِمَن عُقبى الدَّار تصديقًا لقول الله تعالى:
    {وَقَدْ مَكَرَ الَّذِينَ مِن قَبْلِهِمْ فَلِلَّهِ الْمَكْرُ جَمِيعًا ۖ يَعْلَمُ مَا تَكْسِبُ كُلُّ نَفْسٍ ۗ وَسَيَعْلَمُ الْكُفَّارُ لِمَنْ عُقْبَى الدَّارِ ‎﴿٤٢﴾‏} صدق الله العظيم [سورة الرعد].

    وسلامٌ على المُرسَلين والحمد لله رب العالمين.

    ويا معشر الأنصار وأنصار الله الواحد القهار في مختلف أقطار البشَر، فليتم تبليغ هذا البيان بكل وسائل أسباب التبليغ إلى كافة وسائل الأخبار الإعلاميّة ومواقع التواصل الاجتماعيّ وعبر كل وسيلة إخباريّة على مُختلَف أنواعها، فلتمَلأوا الصفحات بالبيان بكل ما أوتيتم من قوة، فلا تَهِنوا ولا تستكينوا ولا تزدادوا إلا إيمانًا وتثبيتًا على التّصديق بوعد الله، فإنكم لفي أمَّةٍ فيها أشرّ خلق الله وفيها مِن خيار خلق الله، ولسوف يريكم الله دار الفاسقين قريبًا، وإنَّ العاقبة للمُتَّقين، وإن الأرض لله يُورثها لعباده الصالحين، وإن في هذا وعدًا مِن الله وبلاغًا لقومٍ عابدين لله وحده لا يشركون به شيئًا، فقد جاء وعد الله فلن يُخلِف الله وعده سبحانه تصديقًا لقوله تعالى:{وَلَقَدْ كَتَبْنَا فِي الزَّبُورِ مِن بَعْدِ الذِّكْرِ أَنَّ الْأَرْضَ يَرِثُهَا عِبَادِيَ الصَّالِحُونَ ‎﴿١٠٥﴾‏ إِنَّ فِي هَٰذَا لَبَلَاغًا لِّقَوْمٍ عَابِدِينَ ‎﴿١٠٦﴾‏} صدق الله العظيم [سورة الأنبياء].

    وتصديقًا لوعد الله في مُحكَم كتابه القرآن العظيم في قول الله تعالى:
    {وَعَدَ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا مِنكُمْ وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَيَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِي الْأَرْضِ كَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِينَ مِن قَبْلِهِمْ وَلَيُمَكِّنَنَّ لَهُمْ دِينَهُمُ الَّذِي ارْتَضَىٰ لَهُمْ وَلَيُبَدِّلَنَّهُم مِّن بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْنًا ۚ يَعْبُدُونَنِي لَا يُشْرِكُونَ بِي شَيْئًا ۚ وَمَن كَفَرَ بَعْدَ ذَٰلِكَ فَأُولَٰئِكَ هُمُ الْفَاسِقُونَ ‎﴿٥٥﴾‏} صدق الله العظيم [سورة النور].

    وسلامٌ على المُرسَلين والحمدُ لله ربّ العالَمين، حسبي الله لا إله إلا هو عليه توكلت وهو ربّ العرش العظيم نِعم المَولى ونِعم النَّصير وإليه المَصير وإلى الله تُرجَع الأمور، فاتَّقوا الله ربّي وربّكم واعلموا أنَّه على كلّ شيءٍ قَدير.

    وسلامٌ على عباده الذين اصطفى ومَن تَبِعهم بإحسانٍ إلى يوم الدين، ولسوف يعلمون آلله خيرٌ أم ما يشركون؟ فسبحان الله العظيم مالك المُلك والملكوت كلّه يؤتي المُلك مَن يشاء وينزع المُلك مِمَّن يشاء، سُبحان الله العظيم ربّي وربّكم يعِز مَن والاه ويذِل مَن عاداه، وما قَدَروا الله حقّ قَدرِه، ولسوف يعلمون أنَّه إلى الله تُرجَع الأمور وكان أمر الله قدرًا مقدورًا.

    وسلامٌ على المُرسَلين والحمدُ لله ربّ العالمين..
    خليفةُ الله على العالم بأسِره الإمام المهديّ ناصر محمد اليمانيّ.
    _________
    اضغط هنا لقراءة البيان المقتبس..


  5. افتراضي هشدار در مورد به حرکت درآمدن «اسکادران‌های عذاب خون»

    - 45 -
    امام مهدي ناصر محمد اليماني
    01 - ذو القعدة - 1443 هـ
    31 - 05 - 2022 مـ
    ۱۰ - خرداد - ۱۴۰۱ ه.ش.
    09:22 صبح
    (بحسب التّقويم الرّسميّ لأمّ القرى)

    [ لمتابعة رابط المشاركة الأصلية للبيان ]
    https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=384283
    ____________

    هشدار در مورد به حرکت درآمدن «اسکادران‌های عذاب خون»

    بِسم الله الرّحمن الرّحيم، پروردگار آسمان‌ها و زمین و آنچه بین آنهاست و پروردگار عرش عظیم، خداوندی که خدایی جز او نیست و بر ملکوت آسمان‌ها و زمین سیطره دارد، پروردگار من و شما، تصدیق فرموده خداوند تعالی:
    {اللَّهُ خَالِقُ كُلِّ شَيْءٍ ۖ وَهُوَ عَلَىٰ كُلِّ شَيْءٍ وَكِيلٌ ‎﴿٦٢﴾‏ لَّهُ مَقَالِيدُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ ۗ وَالَّذِينَ كَفَرُوا بِآيَاتِ اللَّهِ أُولَٰئِكَ هُمُ الْخَاسِرُونَ ‎﴿٦٣﴾‏ قُلْ أَفَغَيْرَ اللَّهِ تَأْمُرُونِّي أَعْبُدُ أَيُّهَا الْجَاهِلُونَ ‎﴿٦٤﴾‏ وَلَقَدْ أُوحِيَ إِلَيْكَ وَإِلَى الَّذِينَ مِن قَبْلِكَ لَئِنْ أَشْرَكْتَ لَيَحْبَطَنَّ عَمَلُكَ وَلَتَكُونَنَّ مِنَ الْخَاسِرِينَ ‎﴿٦٥﴾‏ بَلِ اللَّهَ فَاعْبُدْ وَكُن مِّنَ الشَّاكِرِينَ ‎﴿٦٦﴾‏ وَمَا قَدَرُوا اللَّهَ حَقَّ قَدْرِهِ وَالْأَرْضُ جَمِيعًا قَبْضَتُهُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ وَالسَّمَاوَاتُ مَطْوِيَّاتٌ بِيَمِينِهِ ۚ سُبْحَانَهُ وَتَعَالَىٰ عَمَّا يُشْرِكُونَ ‎﴿٦٧﴾‏} صدق الله العظيم [الزمر].
    رئیس‌جمهور چین، شی جین! ای ملت چین و تمام ملت‌های جهان و بزرگانشان که در برابر فرمان خداوند برای اطاعت از امام مهدی ناصر محمد یمانی، خلیفه‌ی خدا بر عالمیان، استکبار می‌ورزید، قبلاً شما را از تصمیم خداوند برای تداوم جنگ کیهانی و کرونایی بر ضد عالمیان باخبر کردیم؛ یا خودتان به صورت مستقیم با آنچه که کرونا می‌نامید، گرفتار می‌شوید و یا آنچه که حوادث اقلیمی می‌نامید از راه خشکی و دریا و آسمان، در نزدیکی دیارتان فرود می‌آید تا زمان وعده‌ی خدا فرا رسد و مجبور به اطاعت از امام مهدی ناصر محمد یمانی شوید، بنده‌ای که خداوند او را خلیفه‌ی خود بر تمام عالمیان قرار داده‌است. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
    {وَلَوْ أَنَّ قُرْآنًا سُيِّرَتْ بِهِ الْجِبَالُ أَوْ قُطِّعَتْ بِهِ الْأَرْضُ أَوْ كُلِّمَ بِهِ الْمَوْتَىٰ ۗ بَل لِّلَّهِ الْأَمْرُ جَمِيعًا ۗ أَفَلَمْ يَيْأَسِ الَّذِينَ آمَنُوا أَن لَّوْ يَشَاءُ اللَّهُ لَهَدَى النَّاسَ جَمِيعًا ۗ وَلَا يَزَالُ الَّذِينَ كَفَرُوا تُصِيبُهُم بِمَا صَنَعُوا قَارِعَةٌ أَوْ تَحُلُّ قَرِيبًا مِّن دَارِهِمْ حَتَّىٰ يَأْتِيَ وَعْدُ اللَّهِ ۚ إِنَّ اللَّهَ لَا يُخْلِفُ الْمِيعَادَ ‎﴿٣١﴾‏} صدق الله العظيم [الرعد].
    خدایا، مستکبران عالم به تو پشت کرده‌اند، انگار که خداوند سبحان چیزی قابل ذکر نیست، پاک و منزهی تو، بلکه این تو هستی که انسان را آفریدی، انسانی که روزگاری ذکری از او نبود [و وجود نداشت]. خداوندا! من بنده‌ات، به حق «لا اله الا انت» و به حق رحمتی که بر خود فرض نمودی‌ و به حق بزرگی و عظمت رضوان نفست از تو درخواست می‌کنم که با کید متین خود کووید، در چشم بر هم زدنی تمام مجرمان مستکبر جهان را از پا در بیاوری و مرگشان را برسانی، کسانی که اگر راه حقی را که به‌سوی توست، بشناسند، آن را در پیش نمی‌گیرند، آنان از رضوان خداوند ناخشنود بوده و کراهت دارند، پس چگونه خداوند آنان را هدایت فرماید، کسانی که از رضوان الهی کراهت داشته و می‌خواهند نور خداوند برای عالمیان را خاموش کنند و هیهات، هیهات، به پروردگار زمین و آسمان‌ها قسم که خداوند تمام مستکبران فرومایه را هلاک خواهد کرد، بلکه همگی از خشمتان بمیرید چراکه کووید مرگبار [که از آن گریزی نیست] هر جا که باشید و یا به هر صورتی که خدا اراده فرماید، به شما دست خواهد یافت. خداوند خبیثان و ناپاک‌ها را روی هم می‌گذارد، و همه را متراکم ساخته و یک‌جا در دوزخ قرار می‌دهد؛ تصدیق فرموده خداوند تعالی:
    {لِيَمِيزَ اللَّهُ الْخَبِيثَ مِنَ الطَّيِّبِ وَيَجْعَلَ الْخَبِيثَ بَعْضَهُ عَلَىٰ بَعْضٍ فَيَرْكُمَهُ جَمِيعًا فَيَجْعَلَهُ فِي جَهَنَّمَ ۚ أُولَٰئِكَ هُمُ الْخَاسِرُونَ ‎﴿٣٧﴾‏ قُل لِّلَّذِينَ كَفَرُوا إِن يَنتَهُوا يُغْفَرْ لَهُم مَّا قَدْ سَلَفَ وَإِن يَعُودُوا فَقَدْ مَضَتْ سُنَّتُ الْأَوَّلِينَ ‎﴿٣٨﴾‏} صدق الله العظيم [الأنفال].
    خدایا، در عذاب کردن بندگان مجرمت که سنت الهی است، تعجیل بفرما و این سنت خدا بر پیشینیان نیز گذشته است. هیچیک از آنان را بر زمین باقى مگذار! که اگر آنان را باقى گذارى، بندگانت را گمراه مى‌کنند و جز فرزندانى بدکار و کافر نیاورند و غیر از اینان، دیگر بندگانت را با رحمتت هدایت فرما، ای خداوندی که رحمت و علمت، همه‌چیز را در بر می‌گیرد. خداوندا، بندگانی را که در صورت پیدا کردن راه حق پروردگارشان، پیرو آن می‌شوند، هدایت نما. پروردگارا، این بنده‌ات [همان‌طور که به او آموختی] می‌داند، تنها بندگان اهل تفکر و اندیشه، از حقِ آمده از نزد پروردگارشان پیروی می‌کنند و کسانی که اهل تدبر نباشند، پیرو حق نخواهند شد. تصدیق فتوای تو در آیات محکم کتابت، قرآن عظیم:
    {وَلَقَدْ ذَرَأْنَا لِجَهَنَّمَ كَثِيرًا مِّنَ الْجِنِّ وَالْإِنسِ ۖ لَهُمْ قُلُوبٌ لَّا يَفْقَهُونَ بِهَا وَلَهُمْ أَعْيُنٌ لَّا يُبْصِرُونَ بِهَا وَلَهُمْ آذَانٌ لَّا يَسْمَعُونَ بِهَا ۚ أُولَٰئِكَ كَالْأَنْعَامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ ۚ أُولَٰئِكَ هُمُ الْغَافِلُونَ ‎﴿١٧٩﴾‏ وَلِلَّهِ الْأَسْمَاءُ الْحُسْنَىٰ فَادْعُوهُ بِهَا ۖ وَذَرُوا الَّذِينَ يُلْحِدُونَ فِي أَسْمَائِهِ ۚ سَيُجْزَوْنَ مَا كَانُوا يَعْمَلُونَ ‎﴿١٨٠﴾‏ وَمِمَّنْ خَلَقْنَا أُمَّةٌ يَهْدُونَ بِالْحَقِّ وَبِهِ يَعْدِلُونَ ‎﴿١٨١﴾‏ وَالَّذِينَ كَذَّبُوا بِآيَاتِنَا سَنَسْتَدْرِجُهُم مِّنْ حَيْثُ لَا يَعْلَمُونَ ‎﴿١٨٢﴾‏ وَأُمْلِي لَهُمْ ۚ إِنَّ كَيْدِي مَتِينٌ ‎﴿١٨٣﴾‏} صدق الله العظيم [سورة الأعراف].
    خدایا، مجرمان مغضوب درگاهت در چین را بیشتر و بیشتر، گرفتار کید متین ‌خود بفرما و آن را، با کلمات تامه‌ات، از چین به‌سوی جهانیان گسیل دار. خدایا برایت شهادت می‌دهم هر چقدر با سپاهیان صالح خود در آسمان‌ها و زمین، بنده‌ات را یاری کنی، ولی می‌دانم که نصر و پیروزی تنها از نزد توست، پس نام مرا نیز در میان شاهدان بنویس و شاهد بودن خداوند کافی است و پروردگارم از شریکانی که برایش گرفته می‌شوند بسیار والاتر و پاک و منزه است.
    ای مردم! به این خبر گوش فرا داده و در آن اندیشه کنید، خبری که در آیات محکم قرآن عظیم، از نزد خداوندی آمده‌است که پروردگار من و شماست، تا بدانید چه کسی یارانش ضعیف‌تر و ناتوان‌تر و سپاهش کمتر است و بدانید هدايت، هدايت الهی است، پس استواری و ثبات قدم را از او طلب کنید. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
    {۞ وَلَوْ أَنَّنَا نَزَّلْنَا إِلَيْهِمُ الْمَلَائِكَةَ وَكَلَّمَهُمُ الْمَوْتَىٰ وَحَشَرْنَا عَلَيْهِمْ كُلَّ شَيْءٍ قُبُلًا مَّا كَانُوا لِيُؤْمِنُوا إِلَّا أَن يَشَاءَ اللَّهُ وَلَٰكِنَّ أَكْثَرَهُمْ يَجْهَلُونَ ‎﴿١١١﴾‏} صدق الله العظيم [الأنعام]،
    و تصدیق فرموده خداوند تعالی:
    {قُلْ إِنَّمَا أَدْعُو رَبِّي وَلَا أُشْرِكُ بِهِ أَحَدًا ‎﴿٢٠﴾‏ قُلْ إِنِّي لَا أَمْلِكُ لَكُمْ ضَرًّا وَلَا رَشَدًا ‎﴿٢١﴾‏ قُلْ إِنِّي لَن يُجِيرَنِي مِنَ اللَّهِ أَحَدٌ وَلَنْ أَجِدَ مِن دُونِهِ مُلْتَحَدًا ‎﴿٢٢﴾‏ إِلَّا بَلَاغًا مِّنَ اللَّهِ وَرِسَالَاتِهِ ۚ وَمَن يَعْصِ اللَّهَ وَرَسُولَهُ فَإِنَّ لَهُ نَارَ جَهَنَّمَ خَالِدِينَ فِيهَا أَبَدًا ‎﴿٢٣﴾‏ حَتَّىٰ إِذَا رَأَوْا مَا يُوعَدُونَ فَسَيَعْلَمُونَ مَنْ أَضْعَفُ نَاصِرًا وَأَقَلُّ عَدَدًا ‎﴿٢٤﴾‏}
    صدق الله العظيم [الجن].
    آنچه که باعث تأسف من می‌شود این است که اکثر گمراهان، منتظر نزول نشانه‌های تصدیق [عذاب] هستند و لذا متوجه نمی‌شوند این حق آمده از نزد پروردگارشان است، تا اینکه بشارت عذاب دردناک را به آنان بدهم؛ چون با پایان دوران هشدار با «قمر نذیر»، گریزی از بشارت عذاب [التبشیر] نیست.. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
    {فَلَا أُقْسِمُ بِالشَّفَقِ ‎﴿١٦﴾‏ وَاللَّيْلِ وَمَا وَسَقَ ‎﴿١٧﴾‏ وَالْقَمَرِ إِذَا اتَّسَقَ ‎﴿١٨﴾‏ لَتَرْكَبُنَّ طَبَقًا عَن طَبَقٍ ‎﴿١٩﴾‏ فَمَا لَهُمْ لَا يُؤْمِنُونَ ‎﴿٢٠﴾‏ وَإِذَا قُرِئَ عَلَيْهِمُ الْقُرْآنُ لَا يَسْجُدُونَ ۩ ‎﴿٢١﴾‏ بَلِ الَّذِينَ كَفَرُوا يُكَذِّبُونَ ‎﴿٢٢﴾‏ وَاللَّهُ أَعْلَمُ بِمَا يُوعُونَ ‎﴿٢٣﴾‏ فَبَشِّرْهُم بِعَذَابٍ أَلِيمٍ ‎﴿٢٤﴾‏ إِلَّا الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَهُمْ أَجْرٌ غَيْرُ مَمْنُونٍ ‎﴿٢٥﴾‏} صدق الله العظيم [الانشقاق].
    ای خاندان عبدالعزیز بن سعود، قبایل نجران و حجاز عربی! به این خبر گوش داده و بیندیشید:
    بعد از آن که خداوند با ویروس کرونا [کووید کید متین الهی] ابتدا ملک سلمان و سپس ولیعهدش محمد بن سلمان را از پا در آورد و هنگامی که قائم‌مقام وزیر دفاع، امیر خالد بن سلمان، احساس ناامیدی کرد، از کشور عربستان سعودی به‌سوی واشنگتن و سپس به‌سوی ولیّ و یارش، بدترین جنبندگان، دونالد ترامپ گریخت.
    ای خاندان عبدالعزیز بن سعود، قبایل نجد و حجاز عربی! این حق شماست که افراد نقاب‌داری را که در حال حکومت بر شما هستند، شناخته و قبل از اینکه پا به فرار بگذارند، دستگیرشان کنید. شایسته نیست که امام مهدی ناصر محمد یمانی، ندانسته به خدا نسبتی دهد. قبل از اینکه ولیعهد سعودی محمد بن سلمان با کووید مرگباری که از آن گریزی نیست، از پا درآید، ملک بن سلمان بن عبدالعزیز، فوت شد و خالد بن سلمان، به‌سوی کسی گریخته‌است که دشمن خدا و دشمن اوست، یعنی دونالد ترامپ شیطان، کسی که دستور هجوم به مسجد الأقصی را صادر نموده‌است. او و یاران تندروی او در حزب شیطان در کنگره و اسراییل، قصد نابود کردن مسجد الأقصی را دارند. زمان بزرگترین فساد دشمنان خدا از قوم یهود در مسجد الأقصی و اطراف آن فرا رسیده‌است تا خداوند، پلیدان و ناپاکان را از پاکان جدا سازد و سپس از آنان و یارانشان انتقام گیرد. چقدر خلیفه خدا مهدی ناصر محمد یمانی به شما هشدار داد، چقدر مکر آنان را به صورت مفصل برایتان روشن کرده و به شما گفتم همگی از در صلح و آشتی درآمده و صفوفتان را برای دفاع از مقدساتتان، متحد سازید؛ ولی استکبار ورزیده و از این فرمان سرپیچی کردید. و دنیا و آخرتتان را از دست خواهید داد، همان‌طور که ملک سلمان و ولیعهدش، وزیر دفاع محمد بن سلمان و قائم‌مقام وزیر دفاع، خالد بن سلمان بن عبدالعزیز آل سعود، از دست دادند.
    ای خاندان عبدالعزیز، ای قبایل حجاز عربی، ای گارد ملی و ارتش سعودی و ای ملت نجد و حجاز عربی، حق شماست که از اعلیحضرت ملک سلمان و ولیعهدش امیر محمد بن سلمان بخواهید بر صفحه تلویزیون سعودی ظاهر شده و به صورت زنده با صوت و تصویر سخن بگویند. و بگویید ما می‌خواهیم از پادشاهمان ملک سلمان اطاعت کنیم، بیعت او و لیعهدش محمد بن سلمان بر گردن ماست، اگر آن دو زنده هستند، سخن بگویند تا قلبمان مطمئن شود یا دریابیم که ناصر محمد یمانی واقعاً و به حق خلیفه خدا و امام مهدی است که خداوند برای عالمیان برگزیده‌است و راست می‌گوید و لذا از کسی اطاعت کنیم که خلیفه خدا، او را به عنوان پادشاه کشور عربستان سعودی و امیر بر ما انتخاب کرده‌است یعنی «متعب بن سلمان عبدالله بن عبدالعزیز».
    از اجرای اوامر افراد نقاب‌داری که نقش ملک سلمان و ولیعهدش محمد بن سلمان را بازی می‌کنند، اجتناب کرده و اصرار کنید ولیعهد سعودی در انظار ظاهر شده و با صدا و تصویر به صورت زنده خطاب به ملت سعودی سخن بگوید تا قلبشان مطمئن شود و اگر چنین نکردند که هرگز هم نمی‌کنند، برای تمام مردم عالم حقیقت آشکار شده و درمی‌یابند که خلیفه خدا مهدی ناصر محمد یمانی به حق از راستگویان است.
    و خدا را به شهادت می‌گیرم و شاهد بودن خداوند کافی است، شما را از اجرای اوامر نقاب‌داران بر حذر می‌دارم، هر چه زودتر آنان را دستگیر کنید تا خودتان را نجات داده و حفظ کنید. دور امیر «متعب بن عبدالله بن عبدالعزیز» جمع شوید. ما او را به عنوان امیرتان برگزیدیم، پس تا زمانی که در امور شما از خداوند اطاعت می‌کند، از او اطاعت کنید و مهم‌ترین موضوع نقابد‌اران هستند، تا [هر جایی که باشند] پا به فرار نگذارند و خواهید دانست که زنده، مرده است و مرده، زنده و خواهید دانست که خداوند کار خود را به انجام می‌رساند ولی اکثر مردم نمی‌دانند. خدایا ابلاغ کردم، خدایا شاهد باش.
    وسَلامٌ على المُرسَلين والحمد لله ربّ العالَمين..
    خليفه خدا بر سراسر عالم؛ الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني.
    ======== اقتباس =========

    اقتباس المشاركة 384361 من موضوع سِلسِلة بيانات فَيروس كورونا وسِرّه المَكنون ..

    - 45 -
    الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني
    01 - ذو القعدة - 1443 هـ
    31 - 05 - 2022 مـ
    09:22 صباحًا
    (بحسب التّقويم الرّسميّ لأمّ القرى)

    [ لمتابعة رابط المشاركة الأصلية للبيان ]
    https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=384283
    ______________



    تَحذيرُ نَفيرِ أسرابِ الدّم..


    بِسم الله الرّحمن الرّحيم ربّ السّماوات والأرض وما بينهما وربّ العرش العظيم؛ الله لا إله إلا هو المُسيطر على ملكوت السّماوات والأرض ربّي وربّكم تصديقًا لقول الله تعالى: {اللَّهُ خَالِقُ كُلِّ شَيْءٍ ۖ وَهُوَ عَلَىٰ كُلِّ شَيْءٍ وَكِيلٌ ‎﴿٦٢﴾‏ لَّهُ مَقَالِيدُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ ۗ وَالَّذِينَ كَفَرُوا بِآيَاتِ اللَّهِ أُولَٰئِكَ هُمُ الْخَاسِرُونَ ‎﴿٦٣﴾‏ قُلْ أَفَغَيْرَ اللَّهِ تَأْمُرُونِّي أَعْبُدُ أَيُّهَا الْجَاهِلُونَ ‎﴿٦٤﴾‏ وَلَقَدْ أُوحِيَ إِلَيْكَ وَإِلَى الَّذِينَ مِن قَبْلِكَ لَئِنْ أَشْرَكْتَ لَيَحْبَطَنَّ عَمَلُكَ وَلَتَكُونَنَّ مِنَ الْخَاسِرِينَ ‎﴿٦٥﴾‏ بَلِ اللَّهَ فَاعْبُدْ وَكُن مِّنَ الشَّاكِرِينَ ‎﴿٦٦﴾‏ وَمَا قَدَرُوا اللَّهَ حَقَّ قَدْرِهِ وَالْأَرْضُ جَمِيعًا قَبْضَتُهُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ وَالسَّمَاوَاتُ مَطْوِيَّاتٌ بِيَمِينِهِ ۚ سُبْحَانَهُ وَتَعَالَىٰ عَمَّا يُشْرِكُونَ ‎﴿٦٧﴾‏} صدق الله العظيم [الزمر].

    ويا أيها الرئيس الصينيّ شي جين وشَعب الصين وكافة شعوب العالمين وكُبرائهم المُستكبرون على أمر الله بطاعة خليفته على العالَمين - الإمام المهديّ ناصر محمد اليمانيّ - سبق وأن علّمناكم بقرار الله باستمرار حربه الكونيّة والكورونيّة على العالَمين تُصِبكم في أنفسكم مباشرةً بما تُسمونه كورونا أو تحلّ قريبًا مِن دياركم بما تُسمّونها (الكوارث المناخيّة) برًّا وبحرًا وجوًّا حتى يأتي وعد الله بطاعة عبده الذي جعله الله خليفته على العالم بأسره - الإمام المهديّ ناصر محمد اليمانيّ - تصديقًا لقول الله تعالى: {وَلَوْ أَنَّ قُرْآنًا سُيِّرَتْ بِهِ الْجِبَالُ أَوْ قُطِّعَتْ بِهِ الْأَرْضُ أَوْ كُلِّمَ بِهِ الْمَوْتَىٰ ۗ بَل لِّلَّهِ الْأَمْرُ جَمِيعًا ۗ أَفَلَمْ يَيْأَسِ الَّذِينَ آمَنُوا أَن لَّوْ يَشَاءُ اللَّهُ لَهَدَى النَّاسَ جَمِيعًا ۗ وَلَا يَزَالُ الَّذِينَ كَفَرُوا تُصِيبُهُم بِمَا صَنَعُوا قَارِعَةٌ أَوْ تَحُلُّ قَرِيبًا مِّن دَارِهِمْ حَتَّىٰ يَأْتِيَ وَعْدُ اللَّهِ ۚ إِنَّ اللَّهَ لَا يُخْلِفُ الْمِيعَادَ ‎﴿٣١﴾‏} صدق الله العظيم [الرعد].

    اللهم إنّ المُستكبرين في العالَمين اتّخذوك وراء ظهورهم وكأنّك سبحانك لم تَكُن شيئًا مَذكورًا - سبحانك - وأنت الذي خلقت الإنسان ولم يَكُن شيئًا مذكورًا؛ اللهمّ إنّي عبدك أسألك بِحَقّ لا إله إلا أنت وبحقّ رحمتك التي كتبت على نفسك وبحق عظيم نعيم رضوان نفسك أن تصرع بكوفيد كيدك المَتين صَرعةَ الموتِ في لمح البصر فتصرعَ به كافّة المُجرمين المُستكبرين في العالَمين الذين لو علِموا صراط الحقّ إليك لَما اتَّخذوه سبيلًا؛ أولئك كرهوا رِضوان الله، فكيف يهدي الله الذين كرهوا رضوانه ويريدون أن يُطفِئوا نور الله للعالَمين؟! وهيهات هيهات .. فوَربّ الأرض والسّماوات لَيُهلِك الله كُلّ مّستكبرٍ مَهينٍ؛ بل موتوا بغَيظكم أجمعين أينما كنتم فسوف يُدرككُم كوفيد الموت فلا فوت أو كما يشاء الله، ويجعل الله الخبيث بعضه على بعضٍ فيَركمه في نار جهنّم جميعًا، تصديقًا لقول الله تعالى: {لِيَمِيزَ اللَّهُ الْخَبِيثَ مِنَ الطَّيِّبِ وَيَجْعَلَ الْخَبِيثَ بَعْضَهُ عَلَىٰ بَعْضٍ فَيَرْكُمَهُ جَمِيعًا فَيَجْعَلَهُ فِي جَهَنَّمَ ۚ أُولَٰئِكَ هُمُ الْخَاسِرُونَ ‎﴿٣٧﴾‏ قُل لِّلَّذِينَ كَفَرُوا إِن يَنتَهُوا يُغْفَرْ لَهُم مَّا قَدْ سَلَفَ وَإِن يَعُودُوا فَقَدْ مَضَتْ سُنَّتُ الْأَوَّلِينَ ‎﴿٣٨﴾‏} صدق الله العظيم [الأنفال].

    اللهمّ عجّل للمُجرمين مِن عبادك سُنَّتهم في العذاب، وقد مَضَت سُنّة الأوّلين، فلا تَذر منهم على الأرض ديّارًا؛ إنّك إن تَذرهُم يُضِلّوا عبادك فلا يلدوا إلّا فاجرًا كفّارًا، اللهم واهدِ ما دون ذلك مِن عبادك برحمتك يا مَن وسِعتَ كُلّ شيءٍ رحمةً وعِلمًا، اللهمّ فاهدِ الذين لو علِموا الحقّ مِن ربِهم لاتَّبعوه، اللهمّ إنّي عبدك أعلم كما علّمتَني أنّه لن يتَّبِع الحَقّ مِن ربّهم إلّا الذين يَعقِلون مِن عبادك وأنّه لا يتَّبع الحقّ الذين لا يعقِلون تصديقًا لفتواك في مُحكم كتابك في القرآن العظيم: {وَلَقَدْ ذَرَأْنَا لِجَهَنَّمَ كَثِيرًا مِّنَ الْجِنِّ وَالْإِنسِ ۖ لَهُمْ قُلُوبٌ لَّا يَفْقَهُونَ بِهَا وَلَهُمْ أَعْيُنٌ لَّا يُبْصِرُونَ بِهَا وَلَهُمْ آذَانٌ لَّا يَسْمَعُونَ بِهَا ۚ أُولَٰئِكَ كَالْأَنْعَامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ ۚ أُولَٰئِكَ هُمُ الْغَافِلُونَ ‎﴿١٧٩﴾‏ وَلِلَّهِ الْأَسْمَاءُ الْحُسْنَىٰ فَادْعُوهُ بِهَا ۖ وَذَرُوا الَّذِينَ يُلْحِدُونَ فِي أَسْمَائِهِ ۚ سَيُجْزَوْنَ مَا كَانُوا يَعْمَلُونَ ‎﴿١٨٠﴾‏ وَمِمَّنْ خَلَقْنَا أُمَّةٌ يَهْدُونَ بِالْحَقِّ وَبِهِ يَعْدِلُونَ ‎﴿١٨١﴾‏ وَالَّذِينَ كَذَّبُوا بِآيَاتِنَا سَنَسْتَدْرِجُهُم مِّنْ حَيْثُ لَا يَعْلَمُونَ ‎﴿١٨٢﴾‏ وَأُمْلِي لَهُمْ ۚ إِنَّ كَيْدِي مَتِينٌ ‎﴿١٨٣﴾‏} صدق الله العظيم [الأعراف].

    اللهمّ فضاعِف كيدك المَتين على المُجرمين المغضوب عليهم في العالَمين في الصين، ومِن الصين إلى العالَمين بكلماتك التّامّات، اللهمّ إنّي أشهدُك أنّه مهما أيَّدتَ عبدك مِن جنودك الصّالحين في السّماوات والأرض فإنّي أعلمُ إنَّما النّصر مِن عندك فاكتُبني مع الشّاهدين وكفى بالله شهيدًا سبحانك ربّي وتَعالَيت عمَّا يُشرِكون عُلوًّا كبيرًا.

    يا أيها الناس اسمَعوا واعقِلوا هذا الخبر في مُحكم القرآن العظيم مِن الله ربّي وربّكم لِتعلموا مَن أضعف ناصرًا وأقلّ عددًا، واعلَموا أنّ الهدى هدى الله فاسألوه التّثبيت، تصديقًا لقول الله تعالى: {۞ وَلَوْ أَنَّنَا نَزَّلْنَا إِلَيْهِمُ الْمَلَائِكَةَ وَكَلَّمَهُمُ الْمَوْتَىٰ وَحَشَرْنَا عَلَيْهِمْ كُلَّ شَيْءٍ قُبُلًا مَّا كَانُوا لِيُؤْمِنُوا إِلَّا أَن يَشَاءَ اللَّهُ وَلَٰكِنَّ أَكْثَرَهُمْ يَجْهَلُونَ ‎﴿١١١﴾‏} صدق الله العظيم [الأنعام]، وتصديقًا لقول الله تعالى: {قُلْ إِنَّمَا أَدْعُو رَبِّي وَلَا أُشْرِكُ بِهِ أَحَدًا ‎﴿٢٠﴾‏ قُلْ إِنِّي لَا أَمْلِكُ لَكُمْ ضَرًّا وَلَا رَشَدًا ‎﴿٢١﴾‏ قُلْ إِنِّي لَن يُجِيرَنِي مِنَ اللَّهِ أَحَدٌ وَلَنْ أَجِدَ مِن دُونِهِ مُلْتَحَدًا ‎﴿٢٢﴾‏ إِلَّا بَلَاغًا مِّنَ اللَّهِ وَرِسَالَاتِهِ ۚ وَمَن يَعْصِ اللَّهَ وَرَسُولَهُ فَإِنَّ لَهُ نَارَ جَهَنَّمَ خَالِدِينَ فِيهَا أَبَدًا ‎﴿٢٣﴾‏ حَتَّىٰ إِذَا رَأَوْا مَا يُوعَدُونَ فَسَيَعْلَمُونَ مَنْ أَضْعَفُ نَاصِرًا وَأَقَلُّ عَدَدًا ‎﴿٢٤﴾‏} صدق الله العظيم [الجن].

    ويُؤسِفُني أنّ الضّالين أكثرهم لا يُوعون أنّه الحقّ مِن ربّهم حتى أبَشِّرهم بعذابٍ أليمٍ بسبب انتظار آيات عذابِ التّصديق، فلا مَفَرّ مِن التّبشير بعد انقضاء آيات القمر النّذير، تصديقًا لقول الله تعالى: {فَلَا أُقْسِمُ بِالشَّفَقِ ‎﴿١٦﴾‏ وَاللَّيْلِ وَمَا وَسَقَ ‎﴿١٧﴾‏ وَالْقَمَرِ إِذَا اتَّسَقَ ‎﴿١٨﴾‏ لَتَرْكَبُنَّ طَبَقًا عَن طَبَقٍ ‎﴿١٩﴾‏ فَمَا لَهُمْ لَا يُؤْمِنُونَ ‎﴿٢٠﴾‏ وَإِذَا قُرِئَ عَلَيْهِمُ الْقُرْآنُ لَا يَسْجُدُونَ ۩ ‎﴿٢١﴾‏ بَلِ الَّذِينَ كَفَرُوا يُكَذِّبُونَ ‎﴿٢٢﴾‏ وَاللَّهُ أَعْلَمُ بِمَا يُوعُونَ ‎﴿٢٣﴾‏ فَبَشِّرْهُم بِعَذَابٍ أَلِيمٍ ‎﴿٢٤﴾‏ إِلَّا الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَهُمْ أَجْرٌ غَيْرُ مَمْنُونٍ ‎﴿٢٥﴾‏} صدق الله العظيم [الانشقاق].

    ويا آل عبد العزيز بن سعود، ويا قبائل نَجد والحِجاز العربي، فاسمَعوا واعقِلوا هذا الخبر:
    فبعد أن صَرعَ الله المَلِك سَلمان بفيروس كورونا وبعد أن صَرعَ الله وليّ عهده محمد بن سلمان بكوفيد كيد الله المتين؛ فلَمَّا استَيأسَ نائب وزير الدّفاع الأمير خالد بن سلمان فَرَّ مِن المملكة العربيّة السعوديّة إلى واشنطن ثُمَّ إلى وليّه ترامب أشرّ الدّواب.

    ويا معشر آل عبد العزيز بن سعود، ويا قبائل نَجد و الحِجاز العربي، فَلَكُم الحقّ أن تعلَموا مَن شخصيّات المُقَنَّعين الذين يَحكُمونكم وتُلقوا القبض عليهم قَبل أن يَلوذوا بالفِرار، وما كان للإمام المهديّ ناصر محمد اليمانيّ أن يقول على الله ما لم يعلَم، فقد تُوفِّي الملِك سلمان بن عبد العزيز قُبَيل مَصرع وليّ العهد السّعوديّ محمد بن سلمان بكوفيد الموت فلا فوت، وفَرَّ خالد بن سلمان إلى عدُوّ الله وعدوِّه الشيطان دونالد ترامب الذي أمَر باقتِحام المسجد الأقصى ويريدون هدمَه وأولياؤه مِن المُتطرِّفين في حزب الشيطان في الكونغرس وإسرائيل، وجاءت ذروة فساد أعداء الله مِن اليهود في المسجد الأقصى وما حوله لِيَمِيز الله الخَبيث مِن الطيّب ثمّ ينتقم الله منهم ومِن أوليائهم، فلكم حذَّركم خليفة الله المهديّ ناصر محمد اليمانيّ وفصّلتُ مَكرَهم تفصيلًا وقلتُ لكم أن ادخُلوا في السِّلم كافّةً ووحِّدوا صفَّكم للدِّفاع عن مُقدَّساتِكم فاستكبَرتكم وعصَيتُم الأمر، ولسوف تخسَرون الدّنيا والآخرة كما خسِرَها الملِك سلمان ووليّ عهده وزير الدّفاع محمد بن سلمان ونائب وزير الدّفاع خالد بن سلمان بن عبد العزيز آل سعود.

    ويا آل عبد العزيز، ويا قبائل الحِجاز العربيّ، ويا معشر الحرس الوطنِيّ، ويا معشر الجيش السعوديّ، ويا معشر شعب نجد والحِجاز العربيّ، فلَكُم الحقّ أن تُطالبوا صاحب السّمُوّ المَلكيّ الملِك سلمان ووليّ عهده الأمير محمد بن سلمان بالظّهور على شاشة التّلفزيون السّعوديّ صوتًا وصورةً حيّةً، وقولوا نحن نريد أن نُطيع مَليكنا الملِك سلمان ففي ذِمَّتنا له بيعة ووليّ عهده محمد بن سلمان إن كانا حَيَّان يُرزَقان فليتكلّمَا حتى تطمئِنّ قلوبنا، أو نعلم أنّ ناصر محمد اليماني حقًّا خليفة الله الإمام المهديّ على العالَمين وأنّه لَمِن الصّادقين، ثمّ نُطيع مَن اختاره خليفة الله لنا مَلِكًا على المملكة العربيّة السعوديّة الأمير (متعب بن عبد الله بن عبد العزيز آل سعود)، فاحذروا تنفيذ أوامر المُقنَّعينِ المُنتحلين شخصيّة الملِك سلمان ووليّ عهده محمد بن سلمان، وأصِرّوا على ظهور وليّ العهد السّعوديّ محمد بن سلمان يتكلم تكليمًا بالصّوت والصّورة الحيّة في خطابٍ للشعب السّعودي لتَطمئِنّ قلوبهم، وإن لم يفعلوا ولن يفعلوا فمِن ثمّ تكشف الحقيقة عن ساقها للعالَمين فيعلَمون أنّ خليفة الله المهديّ ناصر محمد اليماني حقًّا لمِن الصّادقين.

    وأشهِد الله وكفى بالله شهيدًا أنّي أُحَذِّركم تنفيذ أوامر المُقنَّعين؛ فليتِمّ القَبْض عليهم عاجلًا غير آجلٍ حتى تُنقِذوا أنفسكم، فالتَفُّوا حول الأمير (متعب بن عبد الله بن عبد العزيز آل سعود) فقد جعلناه مَلِكًا عليكم فأطيعوه ما أطاع الله فيكم، وأهمّ شيءٍ المُقنَّعين - مِن أين ما كانوا - فلا يلوذوا بالفِرار، ولسوف تعلمون أنّ الحيّ ميّتٌ وأنّ الميِّت حيٌّ؛ ولسوف تعلمون أنّ الله بالغُ أمرِه ولكنّ أكثر الناس لا يعلَمون، اللهم قَد بَلَّغت اللهم فاشهَد.

    وسَلامٌ على المُرسَلين والحمد لله ربّ العالَمين..
    خليفة الله على العالم بأسرِه؛ الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني.
    __________________
    اضغط هنا لقراءة البيان المقتبس..


  6. افتراضي جو بایدن! فرش [قرمز] پهن کن....

    - 46 -
    امام مهدي ناصر محمد اليماني
    04 - ذو الحجة - 1443 هـ
    03 - 07 - 2022 مـ
    ۱۲ – تیر – ۱۴۰۱ ه.ش.
    01:30 بعد از ظهر
    (بحسب التّقويم الرّسميّ لأمّ القرى)

    [ لمتابعة رابط المشاركة الأصلية للبيان ]
    https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=389044
    ______________

    جو بایدن! فرش [قرمز] پهن کن....

    بِسم الله الرّحمن الرّحيم، خداوندِ عزیزِ جبار که از تمام مستکبران این دنیای دروغگو انتقام می‌کشد مگر کسی که پروردگارم به او رحم کند...
    رئیس‌جمهور آمریکا، جو بایدن، رئیس‌جمهور سابق آمریکا بوش کوچک، این سخنی است که به اذن خدا به شما می‌گویم: در برابر کاخ سفید فرش قرمز پهن کرده و آماده‌ی استقبال از خلیفه‌‌ی خدا بر سراسر عالم، امام مهدی ناصر محمد یمانی باشید که به زودی میهمان ایالات متحده آمریکا خواهد بود و پروردگار من حق است و من چیزی جز حقیقت بر زبان نمی‌آورم. ناصر محمد یمانی شوخی نمی‌کند، اگر امام مهدی ناصر محمد یمانی، به‌ حق خلیفه‌ی خدا بر سراسر عالم باشد، در مورد خداوندی که او را به عنوان خلیفه‌ی خود بر سراسر عالم [خشکی و دریا] برگزیده‌است، چه گمانی دارید؟ ای جماعت عرب و غیر عرب! آیا خداوند، امر خود را به انجام نمی‌رساند؟! درباره کسی که خدا با اوست، چه گمانی دارید؟ چرا خودتان را از گرفتاری و اندوه بزرگ قارعه‌های جنگ کیهانی و کرونایی خداوند حفظ نمی‌کنید؟ شما همتا و هم‌آورد خداوند و پروردگار عالمیان نیستید.
    به آیه‌ای که خداوند به من فرمان داده‌است تا برای تمام مردم عالم تلاوت کنم، گوش فرا داده و در آن اندیشه کنید:
    بسم الله الرحمن الرحيم
    {قُلِ اللَّهُمَّ مَالِكَ الْمُلْكِ تُؤْتِي الْمُلْكَ مَن تَشَاءُ وَتَنزِعُ الْمُلْكَ مِمَّن تَشَاءُ وَتُعِزُّ مَن تَشَاءُ وَتُذِلُّ مَن تَشَاءُ ۖ بِيَدِكَ الْخَيْرُ ۖ إِنَّكَ عَلَىٰ كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ ‎﴿٢٦﴾‏}
    صدق الله العظيم [آل عمران].
    و بله این از آیات محکم و ام الکتاب قرآن عظیم است و این‌گونه فرمان خداوند به من رسیده‌است تا آن را تلاوت کنم و وحی جدیدی نیست، بلکه بیان حق قرآن مجید است که در عالم واقعیات و حقایق، شاهد درستی و حقانیت آن هستید.
    رئیس‌جمهور آمریکا، جو بایدن! پروردگارم حق است و من به حق، آیات قرآن را که سخنی قاطع و جداکننده‌ی حق و باطل است بر زبان می‌آورم، این سخنی بیهوده و شوخی نیست: آمریکا و روسیه و چین و بریتانیا و تمام دولت‌های بزرگ و کوچک عالم بدانند قادر به مقابله با جنگ کیهانی و کرونایی خداوند نیستند. بلکه شما در این جنگ که فرماندهی آن با خداوند عزیز و حمید است، وارد مرحله‌ بلایای بسیار بزرگ جَوّی و اقلیمی و همچنین تشدید جنگ سپاهیان قدرتمند کووید شده‌اید. کوویدی از راه رسیده‌است که علی‌رغم نداشتن مثقال ذره‌ای نشانه‌ی بالینی، بسیار قدرتمند و سخت‌کیفر است و تنها نشانه‌ی آن، این است که هرکس مبتلا شود در کمتر از یک چشم بر هم زدن می‌میرد، مرگی که راه گریزی از آن نیست.
    من، خلیفه‌ی خدا مهدی ناصر محمد یمانی، در توصیف کید متین الهی، کووید، غیر از حق، چیزی به خدا نسبت نمی‌دهم. تنها چیزی که می‌گویم این است که: این کووید، مجرمان را از پا درمی‌آورد و برای اینکه کید متین الهی را دقیق‌تر وصف کرده باشم، نمی‌گویم: در چشم بر هم زدنی آنان را از پا درمی‌آورد؛ هیهات، هیهات، به پروردگار زمین و آسمان‌ها قسم که کووید، کید متین الهی، فرد مبتلا را در کمتر از یک چشم بر هم زدن از پا درمی‌آورد و این به دلیل قدرت زیادی است که کید متین الهی به واسطه کلمات [قدرت] خداوند از آن برخوردار شده‌است. منظور من آن‌ گونه‌ای است که مختص مجرمان مستکبر است، به طوری که به محض ابتلا، دیگر فرصتی برای وصیت یا بازگشت به‌سوی خانواده‌شان ندارند و این هدیه‌ی پروردگار عالمیان برای آنان است، کسانی که برای خداوند و خلیفه‌ی او وزنی قائل نیستند. یا مگر شما توانسته‌اید منشأ سپاهیان الهی کرونا را پیدا کنید و دریابید خداوند از کجا آنها را به جنگ شما فرستاده‌است؟ ما از همان اول، به حق شما را به چالش کشیدیم که اگر می‌توانید منشأ کرونا را پیدا کنید، تصدیقِ فرموده‌ی خداوند تعالی:
    {فَذَرْنِي وَمَن يُكَذِّبُ بِهَٰذَا الْحَدِيثِ ۖ سَنَسْتَدْرِجُهُم مِّنْ حَيْثُ لَا يَعْلَمُونَ ‎﴿٤٤﴾‏ وَأُمْلِي لَهُمْ ۚ إِنَّ كَيْدِي مَتِينٌ ‎﴿٤٥﴾} صدق الله العظيم [القلم].
    شما آیات کوچک [صغری] الهی را تکذیب کردید و
    نوبت سپاهیانی رسید که به فرمان پروردگارشان مجهز به کید متین هستند، خداوند و آفریننده و رهبری که به آنان رموز آفرینش انسان و نحوه‌ی جنگ با او را آموزش داده‌است. خداوند سپاه خود را برای جنگ جهانی سرنوشت‌ساز بر ضد تصمیم‌گیرندگان عرب و گروهی از تصمیم‌گیرندگان غیر عرب [که خدا بخواهد] و ملت‌هایشان، تجهیز کرده‌است.
    و به زودی زود، چهره‌های زیادی از صفحه‌ی تلویزیون‌ها پنهان خواهند شد، به خصوص بسیاری از رهبران و تصمیم‌گیرندگان عرب و برخی از تصمیم‌گیرندگان غیر عربی که خدا بخواهد. آنان مانند ملک سلمان و ولیعهدش محمد بن سلمان از پا درمی‌آیند. خداوند به خالد بن سلمان، رهبر این نمایش‌ها و صحنه‌سازی‌ها و به تصمیم‌گیرندگان عرب و غیر عربی که به آن رضایت داده و مردم را از تصدیق نشانه‌ی پند و عبرت باز می‌دارند،
    به میهمانان و میزبانان [این نمایش‌ها] نیز همین وعده را داده است.
    بسیار باعث تعجب است، جو بایدن چطور با مردگان ملاقات خواهد کرد تا در کشور عربستان سعودی با آنان جلسه و نشست برگزار کرده و به توافقات امنیتی و اقتصادی برسد؟ این امری عجیب است! بلکه بسیار بسیار عجیب است!
    جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا، اگر تو واقعاً در پی حقیقت باشی، اتفاقی برایت نمی‌افتد و خدا از نفس تو آگاه‌تر است، پس به درگاه پروردگارت انابه کن تا قلبت را هدایت فرماید.
    شاید جو بایدن بخواهد بگوید: «ناصر محمد یمانی! آیا هنوز تحدی تو پابرجاست و می‌گویی که کووید مرگباری که گریزی از آن نیست، ملک سلمان و ولیعهدش محمد بن سلمان را از پا درآورده‌است؟ چون زمان دیدار جو بایدن از جزیرة العرب نزدیک شده‌است».
    پس خلیفه‌ی خداوند، مهدی ناصر محمد یمانی در پاسخ می‌گوید: به خدا قسم که همین طور است جو! من به خداوند باعزت و حکیم اعتماد کامل داشته و با سربلندی این را اعلان می‌کنم: نه فقط آنها، بلکه گروه دیگری هم هستند که هنوز به آنان ملحق نشده‌اند و نصیبی [از عذاب‌] همانند نصیب یارانشان دارند. به آنان نصیحت کردیم که عبرت گرفته و در برابر امر خداوند سر خضوع فرود آورده و از خلیفه‌ی او اطاعت کنند و شکرگزار باشند و هم خودشان و هم ملتشان را هدایت کنند که خداوند بر عزت آنان می‌افزاید. چقدر آنها را به‌ حق نصیحت کردیم تا تصمیمی بگیرند که خیرشان در آن است، اما کاری غیر از آنچه که به آنان گفته شد، انجام دادند و به‌ جای عبرت گرفتن، می‌بینید تلاش می‌کنند [به خیال خود] خداوند را عاجز کرده و از قدر الهی گریخته و مردم را از نشانه‌های عبرت و پند برای عالمیان باز دارند. تصمیم محکم بر توطئه گرفتند و اصرار دارند تا مردم را از تصدیق باز دارند، پس خداوند هم بر ضد مکر آنها، مکر می‌کند، تصدیق فرموده‌ی خداوند تعالی:
    {أَمْ أَبْرَمُوا أَمْرًا فَإِنَّا مُبْرِمُونَ ‎﴿٧٩﴾‏ أَمْ يَحْسَبُونَ أَنَّا لَا نَسْمَعُ سِرَّهُمْ وَنَجْوَاهُم ۚ بَلَىٰ وَرُسُلُنَا لَدَيْهِمْ يَكْتُبُونَ ‎﴿٨٠﴾}‏ صدق الله العظيم [الزخرف].
    کسانی که نقاب ملک سلمان و ولیعهدش محمد بن سلمان را
    [به رهبری بازیگر اصلی خالد بن سلمان] بر چهره زده‌اند، چقدر عقل مردم را به بازی گرفتند. بله می‌بینید کسانی که نقاب ملک سلمان و ولیعهدش محمد بن سلمان را بر چهره زده و نقش آنها را بازی می‌کنند، با میهمانانی که در اطرافشان هستند صحبت می‌کنند، میزبان و میهمان در این نمایش‌ها هم‌دست و همراه هستند ولی نه ملک سلمان و نه ولیعهدش محمد بن سلمان از راه تلویزیون به صورت مستقیم و زنده با صوت و تصویر با مردم عالم سخن نخواهند گفت و پیرامون موضوعات جدیدی که بعد از روزهای آغازین فوریه (سوم فوریه ۲۰۲۲) رخ داده‌اند، اظهار نظر نخواهند کرد مگر شتر از سوراخ سوزن بگذرد.

    همانا که خداوند آنها را مایه عبرت تصمیم‌گیرندگان گردانید و اشراف و بزرگان دیگری به آنان ملحق خواهند شد و نمی‌دانم آیا خداوند تا روز برگزاری اجلاس سران خلیج به‌ آنان فرصت می‌دهد یا آنان را از مناصبشان [یک‌راست] به آتش جهنمی می‌افکند که جاودان در آن خواهند ماند و تو کسی را پیدا نمی‌کنی تا به ملاقاتش بروی جو بایدن. سران عرب می‌دانند و می‌فهمند و آگاه هستند که ناصر محمد یمانی چه می‌گوید. اما در برابر بیم‌دهنده و نشانه هشدار، گردن‌کشی کرده و استکبار می‌ورزند انگار که از همه‌چیز بی‌خبرند، درحالی‌که [به خوبی] آگاه هستند ناصر محمد یمانی راست می‌گوید و مجنون نیست و ندانسته و از روی ظن و گمان به خدا نسبت نمی‌دهد، جناب جو بایدن، پس برای استقبال از خلیفه‌ی خدا مهدی ناصر محمد یمانی در واشنگتن مقابل کاخ سفید فرش پهن کن چون خداوند حتما شما را وادار خواهد کرد در برابر خلیفه‌ی خدا مهدی ناصر محمد یمانی گردن فروآورده و خضوع کنید.
    بلکه اگر ناصر محمد یمانی به حق خلیفه‌ی خدا بر سراسر عالم باشد، خداوند تمام ملت‌های عالم را وادار خواهد کرد در برابر خلیفه‌ی خدا و بنده‌اش ناصر محمد یمانی سر خضوع فرود‌ آورند. جو بایدن! به اذن خداوند عزیز و حمید می‌گویم: «خلیفه‌ی تمام عالم». پس از شکرگزاران باش که در این صورت خداوند بر عزت تو می‌افزاید و من وعده‌ی قطعی به تو می‌دهم و این شوخی نیست. داستان مرگ ملک سلمان و ولیعهدش محمد بن سلمان را دنبال کنید:
    https://nasser-alyamani.org/showthread.php?t=44358
    وسَلامٌ على المُرسَلين والحمد لله ربّ العالَمين..
    خلیفه‌ی خدا بر سراسر عالم؛ امام مهدي ناصر محمد اليماني.
    ــــــــــــــــــــــــــ


    ======== اقتباس =========

    اقتباس المشاركة 389159 من موضوع سِلسِلة بيانات فَيروس كورونا وسِرّه المَكنون ..

    - 46 -
    الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني
    04 - ذو الحجة - 1443 هـ
    03 - 07 - 2022 مـ
    01:30 مساءً
    (بحسب التّقويم الرّسميّ لأمّ القرى)

    [ لمتابعة رابط المشاركة الأصلية للبيان ]
    https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=389044
    ______________


    اِفرِش السّجاد يا جو بايدن ..


    بِسم الله الرّحمن الرّحيم العَزيز الجبّار المُنتَقم مِن كلِّ مُستَكبرٍ في هذا العالم الكذَّاب إلَّا مَن رَحِم ربّي.

    ويا أيّها الرئيس الأمريكيّ جو بايدن، ويا أيّها الرئيس السّابق بوش الأصغر، هي كلمةٌ أقولها بإذن الله؛ أقول: اِفرشوا السّجاد الأحمر في بوّابة البيت الأبيض وكونوا مُستعدِّين لاستقبال خليفة الله على العالم بأسره الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني ضيفًا على الولايات المُتَّحِدة الأمريكيّة عمّا قريبٍ وربّي الله الحقّ والحقّ أقول؛ وما كان ناصر محمد اليماني مِن اللّاعبين، فإذا كان الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني حقًّا خليفة الله على العالم بأسرِه فما ظنّكم بالله الذي اصطفاه خليفة الله على العالم بأسرِه بَرِّه وبحره؟ أليس الله بالغ أمره يا معشر العَجَم والعَرَب؟! فما ظنّكم بِمَن كان الله معه؟ فلماذا لا تُوَفِّرون على أنفسكم كرب قوارع حربِ الله الكونيّة والكورونيّة؟ فلستم كُفوًا لله ربّ العالَمين.

    فاسمَعوا واعقِلوا هذه الآية التي أمرني ربّي أن أتلوها للعالَمين كما يلي:
    بسم الله الرحمن الرحيم
    {قُلِ اللَّهُمَّ مَالِكَ الْمُلْكِ تُؤْتِي الْمُلْكَ مَن تَشَاءُ وَتَنزِعُ الْمُلْكَ مِمَّن تَشَاءُ وَتُعِزُّ مَن تَشَاءُ وَتُذِلُّ مَن تَشَاءُ ۖ بِيَدِكَ الْخَيْرُ ۖ إِنَّكَ عَلَىٰ كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ ‎﴿٢٦﴾‏} صدق الله العظيم [آل عمران].

    ونَعم هي مِن آيات أمّ الكتاب المُحكَمات في القرآن العظيم، فهكذا جاء أمر الله أن أتلوها فلا وحي جديد؛ بل البيان الحقّ للقرآن المجيد تَجدوه الحقّ على الواقع الحقيقيّ.

    ويا أيّها الرئيس الأمريكيّ جو بايدن، فالحقّ ربّي والحقّ أقول بالقول الفصل وما هو بالهزل: لَتعلَم أمريكا وروسيا والصين وبريطانيا وكافّة الدّول العُظمى والصُّغرى أنّه حقًّا لا قِبَلَ لهم بحرب الله الكونيّة والكورونيّة؛ بل دخلتُم في مرحلة حرب القوارع المُناخيّة الكبرى وكوفيد الجنديّ الشّديد بقيادة الله العزيز الحميد،
    وجاء كوفيد الأشدّ بأسًا وتنكيلًا برغم أنه ليس له أعراض مَرَضيّة ولا مِثقال ذرّة غير عَرَضٍ واحد فقط وهو: الموت فلا فوت لمن أصابه في لمحِ البصر.

    غير أنّي خليفة الله المهديّ ناصر محمد اليماني الذي لا يقول على الله إلَّا الحقّ عن وصفِ كوفيد كيد مِن الله متين أنه يَصرعُ المُجرمين؛ وحتى أكون دقيقًا في وصفِ كيد الله المتين فلا أقول أنّه يَصرع في لَمحِ البَصَر هيهات هيهات..
    فوربّ الأرض والسّماوات إنّ كوفيد كيد مِن الله متين يَصرَع مَن أصابَه في أقرب مِن لَمح البَصَر مِن شِدّة قُوّته بكلمات الله ذي الكيد المتين، وأقصد النّوع المُخصَّص للمُجرمين المُستَكبِرين فلا يستطيعون توصيةً ولا إلى أهلهم يَرجِعون؛ هديّة لهم مِن ربّ العالَمين (للذين لم يُقيموا لله ولا لخليفته وزنًا). أم إنَّكم وَجدتُم مَنشأ جُنود الله كورونا مِن أين غَزاكم الله بها؟! كما أعلنّا التّحدِّي بالحقّ مِن بادئ الأمر أن تستطيعوا أن تَعلَموا مَنشأ كورونا تصديقًا لقول الله تعالى: {فَذَرْنِي وَمَن يُكَذِّبُ بِهَٰذَا الْحَدِيثِ ۖ سَنَسْتَدْرِجُهُم مِّنْ حَيْثُ لَا يَعْلَمُونَ ‎﴿٤٤﴾‏ وَأُمْلِي لَهُمْ ۚ إِنَّ كَيْدِي مَتِينٌ ‎﴿٤٥﴾} صدق الله العظيم [القلم].

    فقد كَذَّبتُم بآيات الله الصُّغرى وجاء قَدَر جنودٍ لله ذات كَيدٍ مَتينٍ بأمر ربّها خالقها وقائدها ومُعَلِّمها كيف خَلَق الإنسان وكيف تغزوه، وسَوَّمَها الله لمعركةِ الحَسمِ العالميّة الفاصِلة لصُنّاع القرار العَرَب وما شاء الله مِن العجم ومِن شعوبهم، ولسوف يختفي كثيرٌ عن الشاشات التلفزيونيّة عمّا قريبٍ جدًّا؛ كثيرٌ مِن القِيادات مِن صُنّاع القرار في العرب بالذّات وما شاء الله مِن العَجم فيَصرعهم كمِثل الذي صرعَ الله به الملِك سلمان ووليّ عهده محمد بن سلمان ووعدَ الله به كذلك خالد بن سلمان كبير المُمثِّلين والرَّاضين الصّادين عن التّصديق لآية العِظة والعِبرة مِن صُنّاع القرار العرب والعجم، والضّيف والمُستَضيف.

    فيا للعجب الشّديد كيف سوف يَزور جو بايدن الأموات لكي يَعقِد معهم اجتماعاتٍ ولقاءاتٍ واتِّفاقيّات أمنيّة واقتصاديّة في المملكة العربيّة السعوديّة؟ إنّ هذا لشيءٌ عُجاب! بل أعجَب مِن العُجاب!

    ويا أيّها الرئيس الأمريكيّ جو بايدن إذا كنتَ حقًّا باحثًا عن الحقِّ فلن يُصيبك شيءٌ والله أعلمُ بما في نفسك، فأنِب إلى ربّك ليهدي قلبك. وربّما يودّ جو بايدن أن يقول: "يا ناصر محمد اليماني فهل لا تزال تحدّياتُك قائمةً أنه صَرَع كوفيد الموت فلا فَوْت الملِك سلمان ووليّ عهده محمد بن سلمان؟ كون موعد زيارة جو بايدن اقتربَ لجزيرة العرب". فمِن ثمّ يردّ عليك خليفة الله المهديّ ناصر محمد اليماني وأقول: اللهمّ نعم يا جو بكلِّ ثقةٍ واعتزازٍ بالله العزيز الحكيم بل وغيرهم لم تلحَق بهم لهم ذنوبٌ مثل ذنوب أصحابهم؛ نَصحناهم أن يَعتَبروا فيخضَعوا لأمر الله بطاعة خليفته ويَشكروا فيَهدوا أنفسهم وشعوبهم فيزيدهم الله عِزًّا الى عِزّهم، فَلَكَم نَصحنا لهم بالحقّ أن يختاروا ما فيه الخير لأنفسهم فبدَّلوا غير الذي قيل لهم، فبدَلَ أن يعتبروا تَراهم يَسعَون مُعاجِزين ليَصدُّوا عن آيات العِظة والعِبرة للعالمين، فأبرَموا أمرًا ليَصدّوا الناس عن التّصديق فأبرَم الله أمرًا مُضادًّا من عنده تصديقًا لقول الله تعالى: {أَمْ أَبْرَمُوا أَمْرًا فَإِنَّا مُبْرِمُونَ ‎﴿٧٩﴾‏ أَمْ يَحْسَبُونَ أَنَّا لَا نَسْمَعُ سِرَّهُمْ وَنَجْوَاهُم ۚ بَلَىٰ وَرُسُلُنَا لَدَيْهِمْ يَكْتُبُونَ ‎﴿٨٠﴾}‏ صدق الله العظيم [الزخرف].

    فلكَم استَخفّوا بعقول الناس أصحاب الوُجوه المُقنَّعة للملِك سلمان ووليّ عهده محمد بن سلمان بقيادة المُمَثِّل الذي استخفَّ بعُقول الشّعوب (خالد بن سلمان)، ونَعم تجدون أصحاب الوُجوه المُقنَّعة سلمان ووليّ عهده محمد بن سلمان المُنتَحِلين يُكَلِّمون مَن حَولَهم مِن المُستضيفين فهم مُتّفقِون على التَّمثيل (الضّيف والمُستَضِيف) ولكنّهم لا يُكلِّمون العالَمين عبر شاشة التّلفاز صوتًا مَسموعًا وصورةً حيّةً على الهواء مُباشرةً في مواضيع جديدة حدثَت منذ مَطلع فبراير
    (03 - 02 - 2022 مـ) لا الملِك سلمان ولا وليّ عهده محمد بن سلمان حتى يولَج الجَمَل في سَمِّ الخِياط، وإنّما جعلهم الله عِبرةً لصُنّاع القرار ولسوف يَلحَقُ بهم بَهوات فلا أدري هل يُمهلهُم الله إلى يوم انعقاد القمّة الخليجيّة أم يُقيلُهم الله مِن مَناصبهم إلى نار جهنّم خالدين فلا تجد مَن تزور يا جو بايدن كونَ قادة العرب يَعونَ ويَعقِلون ويَفهمون ما يقوله ناصر محمد اليماني، فتمادوا بالنُّذُر واستكبَروا فكأنّهم لا يعلَمون وهم يعلَمون أنّ ناصر محمد اليماني مِن الصّادقين وما كنتُ بمجنونٍ أقول على الله بالظّنّ يا جو بايدن، فافرِش السّجاد لاستقبال خليفة الله المهديّ ناصر محمد اليماني في واشنطن أمام البيت الأبيض كون الله حتمًا سوفَ يُخضِع أعناقكم لخليفة الله المهديّ ناصر محمد اليماني؛ بل ويُخضِع الله شُعوب العالم بأسرِه لخليفة الله وعبده إن كان ناصر محمد اليماني حقًّا خليفة الله على العالم بأسرِه؛ وأقول: بأسرِه يا جو بايدن بإذن الله العزيز الحميد. فكن مِن الشّاكرين يا جو بايدن يَزِدك الله عِزًّا إلى عِزِّك؛ أعِدُك بالقول الفصل وما هو بالهزل، فتابِعوا قصة وفاة الملك سلمان ووليّ عهده محمد بن سلمان.
    https://nasser-alyamani.org/showthread.php?t=44282

    وسَلامٌ على المُرسَلين والحمد لله ربّ العالَمين..
    خليفة الله على العالم بأسرِه؛ الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني.
    __________________
    اضغط هنا لقراءة البيان المقتبس..

    __________________

  7. افتراضي از پا درآمدن امیر خالد بن سلمان...

    -47-
    امام مهدي ناصر محمد اليمانيّ
    19 - ذو الحجة - 1443 هـ
    18 - 07 - 2022 مـ
    ۲۷ - تیر - ۱۴۰۱ه.ش.
    05:57 صبح
    (بحسب التقويم الرسمي لِأُمّ القُرى)

    [لمتابعة رابط المشاركة الأصلية للبيان]
    https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=391460

    _______

    از پا درآمدن امیر خالد بن سلمان...

    خداوند تعالی می‌فرماید:
    {أَمْ أَبْرَمُوا أَمْرًا فَإِنَّا مُبْرِمُونَ ‎﴿٧٩﴾‏ أَمْ يَحْسَبُونَ أَنَّا لَا نَسْمَعُ سِرَّهُمْ وَنَجْوَاهُم ۚ بَلَىٰ وَرُسُلُنَا لَدَيْهِمْ يَكْتُبُونَ ‎﴿٨٠﴾} صدق الله العظيم. [الزخرف]
    ای مردم جهان، خداوند با سومین نشانه، آیات خود را تصدیق و تقویت کرد و خالد بن سلمان از پا درآمد تا هركه هلاک مى‌شود با حجت آشکار و روشن هلاک شود و هركه زنده مى‌ماند با حجت آشکار و روشن زنده بماند [اشاره به آیه کریمه سوره انفال: لِّيَهْلِكَ مَنْ هَلَكَ عَن بَيِّنَةٍ وَيَحْيَىٰ مَنْ حَيَّ عَن بَيِّنَةٍ ۗ وَإِنَّ اللَّهَ لَسَمِيعٌ عَلِيمٌ ‎﴿٤٢﴾‏].
    خليفة الله المهديّ ناصر محمد اليمانيّ.
    ======== اقتباس =========

    اقتباس المشاركة 391681 من موضوع سِلسِلة بيانات فَيروس كورونا وسِرّه المَكنون ..

    - 47 -
    الإمام المهديّ ناصر محمد اليمانيّ
    19 - ذو الحجة - 1443 هـ
    18 - 07 - 2022 مـ
    05:57 صباحًا
    (بحسب التقويم الرسمي لِأُمّ القُرى)


    [لمتابعة رابط المشاركة الأصلية للبيان]
    https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=391460
    _______


    مَصرَعُ الأمير خالد بن سلمان ..


    قال الله تعالى: {أَمْ أَبْرَمُوا أَمْرًا فَإِنَّا مُبْرِمُونَ ‎﴿٧٩﴾‏ أَمْ يَحْسَبُونَ أَنَّا لَا نَسْمَعُ سِرَّهُمْ وَنَجْوَاهُم ۚ بَلَىٰ وَرُسُلُنَا لَدَيْهِمْ يَكْتُبُونَ ‎﴿٨٠﴾} صدق الله العظيم [سورة الزخرف].

    يا معشَر البَشَر، لقد عَزَّز الله بثالثٍ وصَرَع خالد بن سلمان ليهلك مَن هَلَك عن بَيِّنة ويحيى مَن حَيَّ عن بَيِّنة.

    خليفة الله المهديّ ناصر محمد اليمانيّ.
    ________
    اضغط هنا لقراءة البيان المقتبس..





  8. افتراضي از پا در آمدن پادشاه و امیران، نشانه‌‌‌ای بزرگ است...

    - 48 -
    امام مهدي ناصر محمد اليماني
    23 - ذو الحجة - 1443 هـ
    22 - 07 - 2022 مـ
    ۳۱ – تیر – ۱۴۰۱ ه.ش.
    10:36 صبح
    (بحسب التّقويم الرّسميّ لأمّ القرى)

    [لمتابعة رابط المشاركة الأصلية للبيان]
    https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=392234
    ___________


    از پا درآمدن پادشاه و امیران، نشانه‌‌ای بزرگ است...

    به نام خداوند واحد قهار...
    ای مردم جهان، هر انسانی می‌تواند به برادر انسانش دروغی را نسبت دهد، فرقی ندارد او را متهم به دزدی کند یا هر دروغ و بهتان دیگری را به او نسبت دهد، انسان ممکن است نتواند ثابت کند آنچه که تهمت‌زننده به او نسبت داده‌، دروغ است چون برای اثبات بی‌گناهیش نیاز به ادله و برهان دارد. لذا تا زمانی که با شواهد و برهان‌های قطعی، حکم علیه متهم صادر نشود، فرد بی‌گناه به‌شمار می‌آید مگر اینکه کسی به دروغ ادعای مرگ انسانی را بکند که همچنان در قید حیات بوده و آزادانه [و راست راست] می‌گردد. اما چنین دروغی به زیانِ دروغگوست و او را ناامید کرده و به مقصودش نمی‌رساند و به سرعت رسوایش می‌کند؛ چون انسان زنده، حتماً سخن خواهد گفت و افشای دروغ در مورد مرگ افراد بسیار سهل وآسان است، چون زنده بودن فردی که توان سخن گفتن دارد، بی‌اساس بودن دروغ را آشکار خواهد کرد و انسان زنده با مردم سخن خواهد گفت و همه مردم درمی‌یابند فلانی دروغگوست. والله که یکی از بهترین و ارزشمندترین عادات در نزد اعراب، این بود که دروغ را خصلتی مذموم و ننگی بزرگ برای دروغگو می‌دانستند، به خصوص اگر دروغ او باعث آزار و اذیت برادر انسانش گردد و در نزد پروردگارش بار بهتان و گناه بزرگی را بر دوش دارد. تصدیقِ فرموده‌ی خداوند تعالی:
    {إِنَّ الَّذِينَ يُؤْذُونَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ لَعَنَهُمُ اللَّهُ فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ وَأَعَدَّ لَهُمْ عَذَابًا مُّهِينًا ‎﴿٥٧﴾‏ وَالَّذِينَ يُؤْذُونَ الْمُؤْمِنِينَ وَالْمُؤْمِنَاتِ بِغَيْرِ مَا اكْتَسَبُوا فَقَدِ احْتَمَلُوا بُهْتَانًا وَإِثْمًا مُّبِينًا ‎﴿٥٨﴾‏} صدق الله العظيم [الأحزاب].
    چقدر در این دوران، شمار دروغگویان به ویژه در میان اعراب [و به صورت کلی در تمام جهان] زیاد است، درحالی‌که نام دیگری بر آن نهاده و آن را «سیاست و حکمت» می‌خوانند! پس می‌گوییم: چقدر این سیاست و حکمت شما در دروغ گفتن به ملت‌هایتان، سیاست و حکمت زشت و بدی است. در تعامل با دیگران، دروغگویی خصلتی بسیار بد و زشت است، اینکه انسان دروغ گفته و به دیگران کاری را که نکرده‌اند، نسبت دهد یا به قول خود وفا نکند یا به عهد و وعده خود وفادار نماند.
    و شاید یکی از تردیدکنندگان بخواهد بگوید: «ناصر محمد یمانی! کار تو عجیب است. هر کس بیان تو را بخواند، گمان می‌کند تو از راستگوترین انسان‌ها هستی و آنان را به‌سوی درست‌ترین راه هدایت می‌کنی! ولی [نه تنها] در مورد از پا درآمدن ملک سلمان و ولیعهدش، محمد بن سلمان دروغ گفتی، بلکه با سومین [نشانه] که از پا درآمدن امیر خالد بن سلمان است، به زعم خود آنها را تقویت کردی. ای مرد! تو را چه می‌ شود، چه اتفاقی برایت افتاده است؟ ای مرد، نمی‌توانیم بگوییم دچار جنون شده‌ای، چون اگر کسی در دیگر بیانات تو که حاوی تبیین و بیان قرآن عظیم است، تدبر کند؛ با شهادت عقلش مواجه می‌شود که حق را به تو داده و کسی را دروغگو می‌داند که بیان تو از قرآن عظیم را تکذیب کند. عقل به هیچ‌وجه دیوانه بودن تو را نمی‌پذیرد. هر کس به عقلش فرصت بدهد تا در بیانات تو تدبر کند، می‌بیند که عقلش در برابرت تسلیم می‌شود چون طبیعتِ منطقی عقل این است که در کنار حق بایستد و در برابر آن سر فرو آورد و تنها خردمندان متذکر این امر شده و پند می‌گیرند. ناصر محمد یمانی! من در بیانات تو از قرآن عظیم تدبر کردم و در یک قدمی این بودم که تصدیق کنم واقعاً و به حق خلیفه‌ی خدا، مهدی هستی ولی فتنه‌ی ملک سلمان و محمد بن سلمان که به ادعا و زعم تو با کووید مرگباری که راه گریزی از آن نیست از پا درآمده‌اند، شکست خورد. چون ملک سلمان در تاریخ دهم ذی الحجه [ماه جاری] به صورت ویدیویی در شبکه سعودی ظاهر شد و به مناسبت مراسم حج سخنرانی کرد. ولیعهد سعودی هم در اجلاس سران خلیج در ۱۷ ذی الحجه [ماه جاری] بر صفحه تلویزیون سعودی ظاهر شد و در حضور جوزف بایدن رئیس جمهور آمریکا و گروه نه نفری [تسعة رهط] از سران عرب به صورت صوتی و تصویری با مردم سخن گفت. شیخ ناصر محمد یمانی، آیا عقل ما را دست کم گرفته و بازی می‌دهی؟؟! از خدا یاری باید خواست، ما نظر مثبتی به تو داشتیم و تو را یگانه امید امتی می‌دانستیم که جانش به لبش رسیده و از هر طرف عرصه بر او تنگ گشته و به صورت کامل محاصره شده‌است. ما گمان می‌کردیم تو فرج و راه نجات همه هستی».
    پس خلیفه‌ی خدا بر سراسر عالم، امام مهدی ناصر محمد یمانی در پاسخ شما می‌گوید: در برابر نسبت‌های ناروای شما، از خدا استمداد می‌طلبم. من خلیفه‌ی خدا مهدی، به اذن الهی انسانی زیرک و باهوش هستم و مانند افراد احمقی نیستم که بزرگترین نمایش دروغین تاریخ بشریت از زمان آفرینش پدرمان آدم توسط خداوند را باور کردند
    و من در بازداشتن مستکبران در مقیاسی وسیع و در سطح تصمیم‌گیرندگان عرب و غیر عرب، برنامه‌ی خودم را دارم و می‌دانم آنها نمی‌توانند ملک سلمان و ولیعهدش محمد بن سلمان را زنده کنند تا در مورد رویدادی سخن بگویند که بعدِ از پا درآمدن ملک سلمان و ولیعهدش محمد بن سلمان رخ داده‌است، گرچه این رویداد جدید که بعد از مرگ آنها رخ داد، عالم را به لرزه درآورد و تمام دولت‌‌ها و مردم جهان از آن سخن می‌گویند. این حادثه، «جنگ روسیه بر ضد اوکراین» است. و از آنجا که می‌دانم ملک سلمان و ولیعهدش در زمان حیاتشان در هیچ ویدیویی حتی یک کلام درباره جنگ روسیه و اوکراین سخنی نگفته‌اند، و از زمان اختراع تلویزیون [با توانایی ضبط و پخش صوتی و تصویری] و حتی وسایل اطلاع‌رسانی قبل‌تر از آن [از قبیل رادیو]، این دو در مورد این جنگ هیچ سخن ضبط شده‌ای ندارند، لذا می‌بینید ناصر محمد یمانی در تمام بیانات مربوط به «مجموعه بیانات به چالش کشیدن آل سلمان»
    https://nasser-alyamani.org/showthread.php?t=44358
    یک شرط اساسی برایشان قائل می‌شود و آن شرط این است که ویدیویی جدید از ملک سلمان و ولیعهدش محمد بن سلمان پخش کنند که در آن درباره موضوع جدیدی سخن بگویند که بعد از تاریخ سوم فوریه ۲۰۲۲ رخ داده‌است و آن رویداد، «جنگ روسیه علیه اوکراین» است. چون این واقعه، مشهورترین رویدادی است که بعد از مرگ ملک سلمان و ولیعهدش رخ داده و تمام عالم از آن سخن می‌گویند و نقل محافل دولتی و مردمی ‌است. تمام عالم در مورد قضیه جنگ روسیه ضد اوکراین صحبت می‌کنند به‌جز این دو نفر که بعد از ظاهر شدن در انظار، [فقط] از بحران کرونا که اقتصاد جهان را درنوردید سخن می‌گویند، کما اینکه ملک سلمان در مورد «بلایای آب و هوایی و اقلیمی علاوه بر همه‌گیری کرونا» صحبت کرد که به گفته او به اقتصاد جهان ضربه زده‌است و ندیدید بگوید: «علاوه بر بحران جنگ روسیه و اوکراین»، چون جنگ روسیه و اوکراین پس از مرگ ملک سلمان رخ داد و ملک سلمان قبل از مرگش تنها از همه‌گیری کرونا که به اقتصاد و بهداشت و سلامت جهان ضربه شدیدی زد خبر داشت به علاوه سخنانی که در مورد بلایای اقلیمی بر زبان آورد. و از آنجایی که جنگ روسیه و اوکراین، در دوران زندگی ملک سلمان، رخ نداده‌است، لذا در ویدیوی سخنرانی دهم ذی الحجه، ملک سلمان اشاره‌ای به آن نکرد چون این ویدیوی جعلی با استفاده از سخنانی که ملک سلمان از قبل در ویدیوهای مختلف گفته بود مونتاژ شده‌است و ویدیویی از او پیدا نکردند که در آن درباره جنگ روسیه و اوکراین سخن گفته باشد چراکه این امر بعد از مرگ ملک سلمان رخ داد. و همچنین بزرگترین دروغ تاریخ بشریت از زمانی که خداوند آدم و حوا را آفرید، ظاهر شدن ولیعهد سعودی محمد بن سلمان در اجلاس سران خلیج با حضور رئیس‌جمهور آمریکا جو بایدن بود. محمد بن سلمان هم از همه‌گیری کرونا که به اقتصاد جهان از نظر مالی و بهداشتی ضربه بزرگی زد، سخن گفت و همچنین از جنگ یمن و آتش‌بس آن یاد کرد. ولی جنگ روسیه ضد اوکراین دلیل دعوت برای برگزاری فوری اجلاس جده بود و دیدید که انگار محمد بن سلمان در سیاره‌ای دیگر زندگی می‌کند و لذا از رویداد جدید جهانی یعنی جنگ روسیه و اوکراین به کلی بی‌خبر است. دیدید که انگار ملک سلمان و ولیعهدش محمد بن سلمان از رویداد جدیدی که در صحنه جهان رخ داده‌است یعنی جنگ روسیه ضد اوکراین خبری نداشته و در آن حضور ندارند.
    و از آنجایی که من می‌دانم قبل از وقوع جنگ روسیه علیه اوکراین، مرگ باعث ناپدید شدن ملک سلمان و محمد بن سلمان از صحنه شده‌است، لذا می‌گویم جاعلین و صحنه‌سازان هرگز قادر نیستند چیزی بیاورند که در آن ملک سلمان یا ولیعهدش محمد بن سلمان در آن به جنگ روسیه و اوکراین اشاره‌ کنند چون واقعیت این است که پادشاه و ولیعهدش [از زمانی که خداوند آنها را خلق کرده است] هرگز در هیچ ویدیویی به موضوع جنگ روسیه و اوکراین نپرداخته‌اند. و اینجاست که صحنه‌سازان و جاعلین درمانده و ناتوان می‌شوند چون به هیچ‌وجه ویدیو یا حتی یک فایل صوتی رادیویی از آنها پیدا نمی‌کنند که در آن از جنگ روسیه و اوکراین سخن گفته باشند. و لذا بر این اساس به حق [و بدون هیچ ظلمی] حکم می‌دهم که ویدیوی سخنرانی ملک سلمان در تاریخ دهم ذی الحجه سال ۱۴۴۳هـ [منطبق با ۱۴۰۱ ه.ش.] و همچنین ویدیوی سخنرانی ولیعهد محمد بن سلمان در اجلاس جده امسال [۱۴۴۳هـ] هردو، ویدیوهایی جعلی و ساختگی از مردگان و اموات [ملک سلمان و ولیعهدش محمد بن سلمان] است. سپس با فرمان خداوند بازیگر قابل و مهم [خطرناک] این نمایش، امیر خالد بن سلمان از پا درآمد و به این نمایش و بازیگری پایان داده شد. و نبرد پایان یافت و صحنه‌سازی‌ها و نمایش‌ها در کشور عربستان سعودی شکست خورد. خداوند خالد بن سلمان را به جزای کارش رساند و آنان را نشانه «اندرز و عبرت» کسانی قرار داد که با خداوند و خلیفه‌ی او امام مهدی ناصر محمد یمانی مخالفت و دشمنی کنند.
    ای آل سلمان! در مورد کسی که خدا با اوست، چه گمانی دارید؟ والله، تالله، بالله، انس و جن قادر نیستند بر او غالب گردند، یعنی ای خلیفه‌ی «الرحمن» در پیشگاه کسی که تو را به خلافت برگزیده‌است، هرچه می‌خواهی بخواه [که در اسرع وقت عملی خواهد شد،] و خداوند سبحان، تو را رسوا و ذلیل نخواهد کرد، تا زمانی که به خدا افترا نزده‌ای که تو را خلیفه خدا بر سراسر عالم کرده‌است، بدان خداوند امر خود را به انجام می‌رساند، خداوند کسی را که او را دوست بدارد و به ولایت برگزیده باشد، ذلیل نمی‌کند و کسی را که با او دشمنی نماید، به عزت نمی‌رساند. پاک و منزه است خداوند بزرگی که پروردگار من و شماست.
    ای آل سلمان بن عبدالعزیز و ای کسانی که در تمام عالم به آنان کمک کرده و از یارانشان هستید، شما توان مقابله با مکر خداوندی که پروردگار عالمیان است، ندارید، پس تسلیم شدن خود را اعلان کنید، شما شریک خدا در حکم او برای انتخاب خلیفه‌‌اش نیستید، خداوند از این شرک پاک و منزه و بسیار برتر و والاتر است. چه کسی قوی‌تر و قدرتمندتر از خداوندی است که پروردگار عالمیان است، خداوندی که ملحدان نسبت به او الحاد ورزیده و او را انکار می‌کنند؟ اگر این طور است، جنگ کیهانی و کرونایی خداوند را متوقف کنند!
    پیش از این شما را از دلیل علمی جنگ کیهانی خداوند که زمین بشری را تحت تأثیر قرار داده‌است باخبر کردیم و گفتیم این حوادث ناشی از نزدیک شدن کوکب سقر است و می‌شنوم آنان که اهل تدبر و اندیشه نیستند می‌گویند: «باید بلایای اقلیمی را در حد خود متوقف ساخت» سبحان الله العظیم! ای جماعت تصمیم‌گیرندگان! توان و قدرت شما در برابر قدرت خداوند واحد قهار چه می‌تواند باشد؟! آیا در [آفرینش و تسلط بر] آسمان و زمین و آب‌وهوا و اقلیم، مشارکت دارید؟! بگو اگر راست می‌گویید، دلیل و برهانتان را بیاورید و خداوند تعالی می‌فرماید:
    {قُلْ أَرَأَيْتُم مَّا تَدْعُونَ مِن دُونِ اللَّهِ أَرُونِي مَاذَا خَلَقُوا مِنَ الْأَرْضِ أَمْ لَهُمْ شِرْكٌ فِي السَّمَاوَاتِ ۖ ائْتُونِي بِكِتَابٍ مِّن قَبْلِ هَٰذَا أَوْ أَثَارَةٍ مِّنْ عِلْمٍ إِن كُنتُمْ صَادِقِينَ ‎﴿٤﴾‏ وَمَنْ أَضَلُّ مِمَّن يَدْعُو مِن دُونِ اللَّهِ مَن لَّا يَسْتَجِيبُ لَهُ إِلَىٰ يَوْمِ الْقِيَامَةِ وَهُمْ عَن دُعَائِهِمْ غَافِلُونَ ‎﴿٥﴾‏} صدق الله العظیم [الأحقاف].
    و خداوند تعالی می‌فرماید:
    {قُلْ أَرَأَيْتُمْ شُرَكَاءَكُمُ الَّذِينَ تَدْعُونَ مِن دُونِ اللَّهِ أَرُونِي مَاذَا خَلَقُوا مِنَ الْأَرْضِ أَمْ لَهُمْ شِرْكٌ فِي السَّمَاوَاتِ أَمْ آتَيْنَاهُمْ كِتَابًا فَهُمْ عَلَىٰ بَيِّنَتٍ مِّنْهُ ۚ بَلْ إِن يَعِدُ الظَّالِمُونَ بَعْضُهُم بَعْضًا إِلَّا غُرُورًا ‎﴿٤٠﴾‏ ۞ إِنَّ اللَّهَ يُمْسِكُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ أَن تَزُولَا ۚ وَلَئِن زَالَتَا إِنْ أَمْسَكَهُمَا مِنْ أَحَدٍ مِّن بَعْدِهِ ۚ إِنَّهُ كَانَ حَلِيمًا غَفُورًا ‎﴿٤١﴾‏ وَأَقْسَمُوا بِاللَّهِ جَهْدَ أَيْمَانِهِمْ لَئِن جَاءَهُمْ نَذِيرٌ لَّيَكُونُنَّ أَهْدَىٰ مِنْ إِحْدَى الْأُمَمِ ۖ فَلَمَّا جَاءَهُمْ نَذِيرٌ مَّا زَادَهُمْ إِلَّا نُفُورًا ‎﴿٤٢﴾‏ اسْتِكْبَارًا فِي الْأَرْضِ وَمَكْرَ السَّيِّئِ ۚ وَلَا يَحِيقُ الْمَكْرُ السَّيِّئُ إِلَّا بِأَهْلِهِ ۚ فَهَلْ يَنظُرُونَ إِلَّا سُنَّتَ الْأَوَّلِينَ ۚ فَلَن تَجِدَ لِسُنَّتِ اللَّهِ تَبْدِيلًا ۖ وَلَن تَجِدَ لِسُنَّتِ اللَّهِ تَحْوِيلًا ‎﴿٤٣﴾‏ أَوَلَمْ يَسِيرُوا فِي الْأَرْضِ فَيَنظُرُوا كَيْفَ كَانَ عَاقِبَةُ الَّذِينَ مِن قَبْلِهِمْ وَكَانُوا أَشَدَّ مِنْهُمْ قُوَّةً ۚ وَمَا كَانَ اللَّهُ لِيُعْجِزَهُ مِن شَيْءٍ فِي السَّمَاوَاتِ وَلَا فِي الْأَرْضِ ۚ إِنَّهُ كَانَ عَلِيمًا قَدِيرًا ‎﴿٤٤﴾‏} صدق الله العظيم [فاطر].
    چقدر در حق خداوند و پروردگار عالمیان، از خطوط قرمز عبور کرده‌اید، انگار که شما خودتان خالق و‌ آفریننده‌ی خودتان هستید و انگار این شما هستید که آسمان‌ها و زمین را آفریده و خزائن رحمت پروردگارم به دست شماست! یا انگار شما بر همه ملکوت تسلط دارید! اگر چنین است تمام توانتان را جمع کرده و انفجارات خورشیدی را متوقف کنید که دلیل وقوع آن چیزی است که «
    گرمایش زمین بر اثر پدیده‌ی گلخانه‌ای» می‌نامید، مسبب این امر در آسمان است نه زمین، پس اگر راست می‌گویید، شرّ کوکب سقر را که از سمت جنوب خورشید و زمین در حال نزدیک شدن است، از خود دور کنید.
    در نوشته‌های خلیفه‌ی خدا هیچ تناقضی وجود ندارد، این شما هستید که سخنان متناقض می‌گویید. چقدر پشت سر هم به ملت‌هایتان دروغ گفتید، چه در مورد دلیل قارعه‌های اقلیمی و چه در مورد قارعه جنگ کرونا، اما فتواهای خلیفه‌ خدا امام مهدی ناصر محمد یمانی حق هستند و درستی آنها با علم و منطق در عالم واقعیات و حقایق برایتان روشن می‌شود. این فتواها مانند کوه، محکم و استوارند چون بر اساس حقایق علمی هستند که در کتاب خداوند، قرآن عظیم در تمام زمینه‌ها آمده‌است و اولین آن «کوکب رتق» و «کوکب سقر» است که دلیل علمی وقوع انفجار در کوکبی است که آسمان‌ها و زمین را در خود داشت. تصدیقِ فرموده‌ی خداوند تعالی:
    {أَوَلَمْ يَرَ الَّذِينَ كَفَرُوا أَنَّ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ كَانَتَا رَتْقًا فَفَتَقْنَاهُمَا ۖ وَجَعَلْنَا مِنَ الْمَاءِ كُلَّ شَيْءٍ حَيٍّ ۖ أَفَلَا يُؤْمِنُونَ ‎﴿٣٠﴾‏ وَجَعَلْنَا فِي الْأَرْضِ رَوَاسِيَ أَن تَمِيدَ بِهِمْ وَجَعَلْنَا فِيهَا فِجَاجًا سُبُلًا لَّعَلَّهُمْ يَهْتَدُونَ ‎﴿٣١﴾‏ وَجَعَلْنَا السَّمَاءَ سَقْفًا مَّحْفُوظًا ۖ وَهُمْ عَنْ آيَاتِهَا مُعْرِضُونَ ‎﴿٣٢﴾‏ وَهُوَ الَّذِي خَلَقَ اللَّيْلَ وَالنَّهَارَ وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ ۖ كُلٌّ فِي فَلَكٍ يَسْبَحُونَ ‎﴿٣٣﴾‏} صدق الله العظيم [الأنبياء].
    چقدر به تصمیم‌گیرندگان در حکومت‌های بشری هشدار دادم که خداوند را انکار نکرده و نادیده نگیرید. کفر مطلق خود را نسبت به دروغ تاریخی نظریه
    «گرمایش زمین بر اثر پدیده‌ی گلخانه‌ای» اعلان کردم، نظریه‌ای که گرمایش زمین را ناشی از دی اکسید کربن کارخانه‌های بشر می‌داند. شما دروغ گفته و حق را تکذیب کردید. ای دانشمندان اقلیم شناسی، اگر به خاطر بازداشتن مردم از دعوت حق پروردگارتان توبه نکنید، خداوند به دلیل کفر و الحادتان نسبت به خداوند بزرگ و والا مقام، شما را لعنت خواهد کرد.
    و به حق درباره جنگ کیهانی خدا که به اراده الهی علیه برخی از اهالی زمین در جریان است، برایتان فتوا دادیم که اثراتِ از راه دور کوکبِ عذابِ «سقر» عامل این رویدادهاست. آتش‌فشان‌های بزرگی در خورشید تنوره کشیده و آن را به جوش و خروش درآورده‌اند که با ایجاد مناطقِ کم‌فشار جوّی، باعث سیل‌های پی‌درپی می‌گردد [فیضانات الماء المنهمر] و همچنین عامل ایجاد توفان‌ها و گردبادهای دریایی و توفان‌های حاوی آتش است. توفان‌های حامل آتش، باعث آتش سوزی در جنگل‌های زمین شده و سپس به بادهایی تبدیل می‌شوند که باعث شعله‌ور شدن آتش و گسترش غیر معمول آن به سمت خانه‌ و دیارتان می‌گردد. تمام قارعه‌های جنگ کیهانی خداوند که بر سر اهالی زمین فرود می‌آیند به دلیل نزدیک شدن کوکب عذاب «سقر» است که از سمت جنوب خورشید و زمین در حال نزدیک شدن می‌باشد و از طرف قطب شمال آمده‌است. و به دلیل نزدیک شدن کوکب عذاب، آثار جنگ اقلیمی خداوند بر زمین، شدت پیدا کرده‌است. تصدیقِ فرموده‌ی خداوند تعالی:
    {قُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَمَا يُبْدِئُ الْبَاطِلُ وَمَا يُعِيدُ ‎﴿٤٩﴾‏ قُلْ إِن ضَلَلْتُ فَإِنَّمَا أَضِلُّ عَلَىٰ نَفْسِي ۖ وَإِنِ اهْتَدَيْتُ فَبِمَا يُوحِي إِلَيَّ رَبِّي ۚ إِنَّهُ سَمِيعٌ قَرِيبٌ ‎﴿٥٠﴾‏ وَلَوْ تَرَىٰ إِذْ فَزِعُوا فَلَا فَوْتَ وَأُخِذُوا مِن مَّكَانٍ قَرِيبٍ ‎﴿٥١﴾‏ وَقَالُوا آمَنَّا بِهِ وَأَنَّىٰ لَهُمُ التَّنَاوُشُ مِن مَّكَانٍ بَعِيدٍ ‎﴿٥٢﴾‏ وَقَدْ كَفَرُوا بِهِ مِن قَبْلُ ۖ وَيَقْذِفُونَ بِالْغَيْبِ مِن مَّكَانٍ بَعِيدٍ ‎﴿٥٣﴾‏ وَحِيلَ بَيْنَهُمْ وَبَيْنَ مَا يَشْتَهُونَ كَمَا فُعِلَ بِأَشْيَاعِهِم مِّن قَبْلُ ۚ إِنَّهُمْ كَانُوا فِي شَكٍّ مُّرِيبٍ ‎﴿٥٤﴾‏} صدق الله العظيم [سبأ].
    و هرکس که علوم امام مهدی ناصر محمد یمانی را به سرقت ببرد و به صاحب این علوم و منبع آن اشاره‌ای نکند، بداند که کووید مرگبار در کمین اوست و کسی که با خدا و خلیفه‌ی او مخالفت کرده و دشمنی بورزد، دری از عذاب بسیار شدید را [که به رویش باز می‌شود] از خود دور کند و کید متین الهی کووید به سراغش خواهد رفت، مانند همانی که خداوند با آن ملک سلمان و ولیعهدش محمد بن سلمان را از پا درآورد و سومین نشانه تقویت برای تحکیم آیات الهی هم [که وعده‌ی آن را از قبل به شما داده بودیم] از راه رسید تا اندرز و عبرتی باشد، شرور خطرناک و مجرم بزرگ امیر خالد بن سلمان. ولی گمان نمی‌کنم این مجرمان عبرت بگیرند و این مستکبران نیز مانند فرعون، مصرانه به استکبار خود ادامه خواهند داد. فرعون با اینکه دید دریا در برابر چشمان او و لشکریانش از هم شکافته شد و هر بخش مانند کوهی عظیم بر روی هم قرار گرفت و آب مانند بنیانی استوار و یکپارچه، همچون دیواری به آسمان سر برکشیده از سمت راست و چپ، نگاه داشته شد و در میان آن راهی خشک برای عبور بنی‌اسراییل فراهم گردید، در چنین شرایطی آیا فرعون و لشکرش نباید توقف می‌کردند و به جای عبور از آن معبر و تعقیب موسی و قومش، می‌گفتند: شهادت می‌دهیم خدایی جز خداوند نیست و شهادت می‌دهیم موسی و هارون رسولان خداوند هستند و تسلیم درگاه خداوند و پروردگار عالمیان هستیم؟ ولی به دلیل استکبار ورزیدن فرعون و لشکرش، در آن زمان گوش و چشم‌هایشان به کارشان نیامد با اینکه با چشمشان شاهد بودند دریا در برابرشان شکافته شده‌است. چقدر امروز شبیه دیروز است و داستان کسانی که در برابر خلیفه‌ی خدا مهدی ناصر محمد یمانی استکبار ورزیده
    و با او مخالفت و با دعوت او دشمنی می‌کنند، همانند پیشینیان است. اینان در حقیقت با خداوندی که مرا برگزیده ‌است، دشمنی می‌کنند و چه کسی یارای مقابله با خداوند سخت‌کیفر را دارد؟
    به هر حال، این بیان را که حاوی موضوعات متعددی است با عرض تسلیت خاص به آل عبدالعزیز و تسلیت به تمام آل سعود به پایان می‌رسانیم. به خاطر از پا درآمدن ملک سلمان و ولیعهدش محمد بن سلمان و همچنین از پا درآمدن قائم مقام وزیر دفاع، خالد بن سلمان به آنان تسلیت گفته و دستور می‌دهیم امیر متعب بن عبدالله بن عبدالعزیز را به عنوان پادشاه کشور عربی حجاز [که مرزهای آن همان محدوده کشور عربستان سعودی است] منصوب نمایند تا امنیت کشور و ملت آن و همچنین مقدسات اسلامی تأمین شود.
    متعب بن عبدالله! اگر از فرمان ما اطاعت کردند، بر توست که تمام امیران مناطق کشور را در منطقه حکومتیشان ابقا کنی تا ببینیم کووید متین الهی چه کسانی از آنها را باقی می‌گذارد و در مورد هر واقعه‌ای در وقت خودش سخن خواهیم گفت. هرکس از آل سلمان زنده بماند و کووید مرگبار او را از پا درنیاورد، کسی نمی‌تواند به او صدمه‌ای برساند چه مرد باشد و چه زن. پس منتظر خواهیم ماند و خواهیم دید کووید شدید الهی چه کسانی را باقی می‌گذارد و پروردگار از حالشان آگاه‌تر است.
    و اما در مورد امیر محمد بن سلمان که گرفتار مرگ بالینی است، از او به شدت حراست و مراقبت کن اگر نه جسدش متورم و متعفن خواهد شد.
    ای آل سعود! اگر فرمان خلیفه‌ی خدا مهدی ناصر محمد یمانی را اجرا نکرده و به سرعت و بدون تأخیر امیر متعب بن عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود را به پادشاهی منصوب نکنید، کسی جز خودتان را ملامت و سرزنش نکنید چون نیروهای واکنش سریع [پلیس کووید کید متین الهی] در کمین شما هستند.
    ای قبایل نجد و حجاز به حفظ امنیت و آرامش عمومی پایبند باشید و به
    امنیت زمین مقدس خللی وارد نکنید.
    و به پروردگار عالمیان قسم می‌خورم که پروردگار عالمیان هر کسی را که از فرمان من سرپیچی کند، با کید متین الهی کووید از پا درمی‌آورد، همچنین مجرمانی که عبرت نگرفته و در برابر فرمان خداوند استکبار بورزند، از پا درخواهد آورد، فرقی ندارد در سعودی باشند یا در یمن و یا دیگر حکومت‌ها و ملت‌های عالم.
    منتظر می‌مانیم تا روشن گردد از میان تصمیم‌گیرندگان عرب و غیر عرب، چه کسانی باقی می‌مانند، پس هر سخن در وقت خودش. خداوند بهتر می‌داند که در قلب بندگانش نسبت به خلیفه و بنده‌ی خدا امام مهدی ناصر محمد یمانی، چه می‌گذرد. کسی که تمنا و آرزو داشته باشد حق، نه آن‌طور که نفس حسود و کینه‌توز خودش می‌خواهد، بلکه آن‌گونه که خداوند سبحان دوست دارد و راضی است، به منصه ظهور برسد، از اولیای الهی است و بیمی بر او نیست و اندوهگین نخواهد شد.
    اما کسانی که می‌‌بینند در نفسشان از خلیفه‌ی خدا مهدی ناصر محمد یمانی ناراحت و ناخشنود هستند، بدانند تنها کسانی ازخلیفه‌ خدا امام مهدی ناخشنود هستند که خداوند از آنان ناخشنود و ناخرسند باشد، مگر کسی که به درگاه خدا بازگردد و با توبه و انابه از او درخواست کند که قلبش را هدایت فرموده و از گناهانش درگذرد. بدانید خداوند غفور و رحیم است و سرانجام نیک از آن متقیان است و زمین از آن خداست و آن را به بندگان صالح خود واگذار می‌نماید و این پیامی روشن برای مردم عبادت‌پیشه است، کسانی که خداوند را به یگانگی عبادت کرده و هیچ‌چیز را با او شریک نمی‌گیرند.
    و آنچه را که خداوند فرمان داده‌است بگوییم، بر زبان می‌آوریم:
    {رَبَّنَا لَا تُزِغْ قُلُوبَنَا بَعْدَ إِذْ هَدَيْتَنَا وَهَبْ لَنَا مِن لَّدُنكَ رَحْمَةً ۚ إِنَّكَ أَنتَ الْوَهَّابُ ‎﴿٨﴾‏ رَبَّنَا إِنَّكَ جَامِعُ النَّاسِ لِيَوْمٍ لَّا رَيْبَ فِيهِ ۚ إِنَّ اللَّهَ لَا يُخْلِفُ الْمِيعَادَ ‎﴿٩﴾‏} صدق الله العظيم [آل عمران].

    وسَلامٌ على المُرسَلين والحمد لله ربّ العالَمين..
    خليفة الله وعبده المهدي؛ ناصر محمد اليماني.
    ـــــــــــــــــــــــ

    ======== اقتباس =========

    اقتباس المشاركة 392331 من موضوع سِلسِلة بيانات فَيروس كورونا وسِرّه المَكنون ..

    - 48 -
    الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني
    23 - ذو الحجة - 1443 هـ
    22 - 07 - 2022 مـ
    10:36 صباحًا
    (بحسب التّقويم الرّسميّ لأمّ القرى)

    [لمتابعة رابط المشاركة الأصلية للبيان]
    https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=392234
    ___________


    مَصرَعُ المَلكِ وأُمَراءٍ آيةٌ كُبرى ..


    بِسم الله الواحد القهار..
    أيا مَعشَر البَشر، إنّ أيّ إنسانٍ يستطيع أن يَكذِبَ على أخيه الإنسان سواءً يتَّهمُه بالسّرقة أو يَفتري عليه أيّ زورٍ وبُهتانٍ، فقد لا يستطيع الإنسان أن يُفَنِّد زورَ أخيه الإنسان المُفتَري عليه كونه يحتاج إلى برهانِ تَبرئتِه، وكذلك المُتَّهَم بَريءٌ حتى تَثبُتَ إدانته بالبرهان القطعيِّ الدَّلالة إلا أن يَفتري الإنسان بإعلان مَوت أيّ إنسانٍ وهذا الإنسانُ لا يزال على قيد الحياة وحُرًّا طَليقًا، فأمّا هذه الكذبة فهي خيبَةٌ على صاحبها؛ فسُرعان ما ينفضِح صاحبها كون الإنسان الحَيّ حتمًا سوف يتكلّم فما أبسط كشف الكذب على الموت، كون الكذّاب تكشِفُ زيفَ كِذبته حياةُ الشّخص المُتكلِّم، كون الحيّ سوف يُكلِّم الناس ثم يَعلَم الناس أنّ فُلانًا كَذَّابٌ. ألا والله إنّها كانت مِن أفضل شِيَم وقِيَم العرب أنّهم يعتبرون الكذب مِن الصّفات المذمومة وعيب الشّوم على مَن يكذِب خصوصًا حين يكون في كِذبتِه أذى على أخيه الإنسان فقد احتمل بهتانًا وإثمًا عظيمًا عند ربّه تصديقًا لقول الله تعالى: {إِنَّ الَّذِينَ يُؤْذُونَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ لَعَنَهُمُ اللَّهُ فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ وَأَعَدَّ لَهُمْ عَذَابًا مُّهِينًا ‎﴿٥٧﴾‏ وَالَّذِينَ يُؤْذُونَ الْمُؤْمِنِينَ وَالْمُؤْمِنَاتِ بِغَيْرِ مَا اكْتَسَبُوا فَقَدِ احْتَمَلُوا بُهْتَانًا وَإِثْمًا مُّبِينًا ‎﴿٥٨﴾‏} صدق الله العظيم [الأحزاب].

    وما أكثر الكَذَّابين في العرب خاصّةً وفي العالم عامّةً في هذا الزمان وجعلوا له اسمًا آخر (سياسة وحِكمة)! فمن ثم نقول: لَبِئسَ السيّاسة سياستكم وبِئس الحِكمة حِكمَتكم بالكذب على شعوبكم وبِئس الصِّفة أن يكون الشّخص كذَّابًا في تعامله مع الآخرين يقول الكذب زورًا وبهتانًا على الآخرين بما لم يفعلوا أو لا يفي بقوله ولا يَفي بعهده ووعده.

    وربما يودّ أحد المُمتَرين أن يقول: "عَجبٌ أمرك يا ناصر محمد اليماني! فمَن يقرأ بيانك هذا فيظنّ أنك مِن أصدق الناس قيلًا وأهداهُم سبيلًا، ولكنّ كِذبتك بمصرع المَلك سلمان ووليّ عهده محمد بن سلمان، بل وعزَّزتَ بثالثٍ حسب زعمِك وهو الأمير (خالد بن سلمان)، فما خطبُك يا رجل وماذا دهاك؟! ويا رجل لَئِن قلنا أصابك جنونٌ ولكنّ مَن يتدبَّر بياناتك الأخرى في بيانك للقرآن العظيم فيَجد عقله يشهد أنّ الحقّ معك وأنّ الكذّاب هو مَن يُكَذِّب ببيانك للقرآن العظيم؛ فلا يقبل العقل أن يَصِفَك بالجنون إطلاقًا، ذلك لمَن أعطى بيانك تَدبُّر العقل فيجِد عقلَه ينصاعُ معك كون العقل بطبيعته مَنطقيًّا ينصاعُ مع الحقّ وما يتذكَّر إلَّا أولو الألباب، ويا ناصر محمد اليماني لقد تدبَّرتُ بيانك للقرآن العظيم وكنتُ قابَ قوسين أو أدنى مِن أن أُصَدِّق أنّك حقًّا خليفة الله المهديّ ولكن فتنة مصرع سلمان ومحمد بن سلمان بكوفيد الموت فلا فوت حسب زعمِك باءت بالفشل كونه ظهر المَلك سلمان في خطابِ الحجّ في تاريخ
    العاشر مِن ذي الحجّة في الشّهر الجاري عبر فيديو في القناة السعوديّة، وكذلك ظهر وليّ العهد السعوديّ بالصوت والصورة يُكَلِّم الناس تكليمًا في شاشة التلفزيون السّعوديّ في القِمّة الخليجيّة في تاريخ (السابع عشر مِن شهر ذي الحجّة في الشهر الجاري) وبحضور الرئيس الأمريكيّ (جوزيف بايدن) وبحضور تسعة رهطٍ مِن زعماء العرب؛ فهل تستخِفّ بعقولنا يا شيخ ناصر محمد اليماني؟! الله المستعان فقد كان فيك ظنٌّ حسنٌ والأمل الوحيد للأمة بعد أن ضاق خِناقها واستكملت حلقاتها، فكنّا نظنّك الفرج والمَخرج للجميع".

    فمِن ثمّ يردّ خليفة الله على العالم بأسرِه الإمام المهديّ ناصر محمد اليمانيّ وأقول: الله المستعان على ما تَصِفون، وإنّي خليفة الله المهديّ ذكيٌّ بإذن ربّي ولستُ غبيًّا كمِثل الأغبياء الذين صدّقوا أكبر كذبة تمثيليّةٍ في تاريخ البشريّة منذ أن خلق الله أبونا آدم؛ فأنا عامل حسابي لطريقة صدِّ المُستكبِرين على أوسع نطاقٍ وعلى مُستوى صُنّاع القرار في العَرَب والعَجَم، وأعلم أنّهم لا يستطيعون أن يقوموا بإحياء الملك سلمان ووليّ عهده محمد بن سلمان ليتكلّما في موضوعٍ حدثَ مِن بعد مصرع الملك سلمان ووليّ عهده محمد بن سلمان رغم أنّ هذا الموضوع الجديد الذي حدث مِن بعد موتهم هَزَّ العالم بل أصبَح حديث كافّة حكومات العالم وشعوبهم ألا وهو
    (حرب روسيا على أوكرانيا)، وبما أنّي أعلم أنّ الملك سلمان ووليّ عهده ما قَطّ نطقَت ألسنتهم في حياتهم بذكر حرب روسيا على أوكرانيا في أيّ فيديو منذ اكتشاف الإنسان عِلم التّلفاز بالصّوت والصّورة أو حتى في أقدم وسائل الإعلام (الراديو) ولذلك تجدوا أنّ ناصر محمد اليماني يجعل في كل بيانٍ في (سلسلة قصة تحدي آل سلمان)
    https://nasser-alyamani.org/showthread.php?t=44282
    شرطًا أساسيًّا عليهم في أي فيديو جديدٍ للملك سلمان ووليّ عهده محمد بن سلمان أن يتكلَّما في موضوعٍ جديدٍ حدث مِن بعد تاريخ (03 - 02 - 2022 مـ) ألا وهو حدثُ (حرب روسيا على أوكرانيا) كونه أشهر حَدثٍ جديدٍ مِن بعد موت الملِك سلمان ووليّ عهده الذي أصبح حديث السّاحة العالميّة أجمعين وحديث حكومات العالمين وحديث شعوبهم، فجميعهم يتكلّمون عن قضيّة حرب روسيا على أوكرانيا غير اثنين ظهرا يتكلَّمان عن أزمة كورونا التي عصفَت باقتصاد العالَم! كما تكلم بذلك الملك سلمان عن كوارث المناخ إضافةً إلى تكلُّمه عن جائحة كورونا التي قال أنّها عصفَت باقتصاد العالم، ولم تجدوه يقول إضافةً إلى أزمة حرب روسيا وأوكرانيا وذلك كون حرب روسيا وأوكرانيا حدثت مِن بعد موت الملِك سلمان، وقبل موت الملِك سلمان فلا يعلمُ سلمان إلَّا بجائحة كورونا التي عصفت باقتصاد العالم وصِحَّتهم إضافةً إلى ذِكره لكوارث المناخ، وبما أنّ الملك سلمان لم تحدُث في عهده حرب روسيا وأوكرانيا ولذلك لم يذكرهم الملك سلمان في فيديو خطاب العاشر مِن ذي الحجة كونها تمّت فبركة ما ذكَره لسان الملِك سلمان مِن قبل؛ فتمّ تجميعه مِن فيديوهاتٍ شتّى إلَّا حرب روسيا وأوكرانيا فلم يجدوا له فيديو ذَكَر ذلك كون حرب روسيا وأوكرانيا لم تحدُث إلَّا مِن بعد موت الملك سلمان.

    وكذلك الكذبة الأكبر في تاريخ البشر منذ أن خلق الله آدم وحواء وهي ظهور وليّ العهد السعوديّ (محمد بن سلمان) في قمّة الخليج وبحضور الرئيس الأمريكيّ جو بايدن، كذلك تكلَّم محمد بن سلمان عن جائحة كورونا التي عصفَت باقتصاد العالم صحيًّا وماليًّا، وكذلك حرب اليمن والهُدنة، ولكنّ الموضوع الذي كان سبب الدعوة للانعقاد الطارئ لقمّة جدة وهو بسبب الحرب الروسيّة على أوكرانيا فتجدون محمد بن سلمان كأنه يعيش في كوكبٍ آخر فلا يعلم بالحدث العالميّ الجديد وهي حرب روسيا وأوكرانيا على الإطلاق! بل وجدتم أنّ الملك سلمان ووليّ عهده محمد بن سلمان فكأنّهم غائبين عن حديث السّاحة العالميّة (حرب روسيا على أوكرانيا)! وبما أنّي أعلم أنّ الموت غَيَّب الملك سلمان ومحمد بن سلمان قبل وقوع حَدَث حرب روسيا على أوكرانيا وعليه: فلا ولن يستطيع المُفبركون أن يأتوا بذكر حرب روسيا وأوكرانيا على لسان الملك سلمان ووليّ عهده محمد بن سلمان كون الملك ووليّ عهده ما قَطّ جابوا سيرة حرب روسيا وأوكرانيا بأيّ فيديو منذ أن خلقهم الله، إذًا فهنا يقفُ المُفبركون عاجزين كونهم لم يجدوا لهما فيديو أو حتى صوتًا في راديو تَكَلَّموا قَطّ عن حرب روسيا وأوكرانيا.

    وعليه أحكُم بالحَقِّ مِن غير ظلمٍ على أنّ فيديو خطاب الملك سلمان بتاريخ (عشرة ذي الحجّة لعامكم هذا 1443 هـ) وكذلك فيديو خطاب وليّ العهد محمد بن سلمان في قمّة جدة لعامكم هذا (1443 هـ) فيديوهان باطلان مُزوَّران على الأموات المَلِك سلمان ووليّ عهده محمد بن سلمان فمِن ثمّ تمّ حسم معركة التّمثيل بأمرٍ مِن عند الله بمصرع المُمثِّل الجَدير والخَطير الأمير (خالد بن سلمان)، وحُسِمَت المعركة وفَشِلت الفبركة في المملكة العربيّة السّعوديّة وأذاق الله خالد بن سلمان وبال أمره وجعلهم الله عِظةً وعِبرةً لمَن يُشاقِق الله وخليفته الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني.

    ويا آل سلمان فما ظنّكم بمَن كان الله معه؟ فوالله وتالله وبالله العظيم لا يغلبُه الإنس والجان؛ يعني تَدَلَّل يا خليفة الرّحمن بين يديّ مَن استخلفَك فلن يُخزيك ولن يذلَّك الله سبحانه، فما دُمتَ لم تفترِ على الله أنّه جعلك خليفة الله على العالم بأسرِه فاعلَم أنّ الله بالغ أمره فما ذلّ مَن والاه وما عزّ مَن عاداه سبحان الله العظيم رَبّي وربّكم.

    ويا آل سلمان بن عبد العزيز وأولياءهم في العالمين أجمعين فلستُم كُفوًا لمَكر الله ربّ العالمين، فأعلِنوا الاستسلام فلستُم شركاءً لله في حُكمه في اختيار خليفة الله؛ سبحان الله العظيم وتعالى علوًّا كبيرًا! فمن ذا الذي هو أشدّ قوةً مِن الله ربّ العالمين الذي يُلحد به المُلحدون؟! إذًا فليوقِفوا حرب الله الكونيّة والكورونيّة.

    وسبقَ وأن علّمناكم عن السبب العِلميّ لحرب الله الكونيّة التي أثَّرت على أرض البشر وأنه بسبب اقتراب كوكب العذاب (سَقَر)، وأسمعُ الذين لا يعقِلون يقولون: "يجب توقيف الكوارث المناخيّة عند حدِّها" ويا سبحان الله العظيم! فما عسى قدرتكم تكون يا معشر صناع القرار إلى قدرة الله الواحد القهار؟! فهل لكم شِركٌ في السماء والأرض ومُناخها؟! قل هاتوا برهانكم إن كنتم صادقين
    ، وقال الله تعالى: {قُلْ أَرَأَيْتُم مَّا تَدْعُونَ مِن دُونِ اللَّهِ أَرُونِي مَاذَا خَلَقُوا مِنَ الْأَرْضِ أَمْ لَهُمْ شِرْكٌ فِي السَّمَاوَاتِ ۖ ائْتُونِي بِكِتَابٍ مِّن قَبْلِ هَٰذَا أَوْ أَثَارَةٍ مِّنْ عِلْمٍ إِن كُنتُمْ صَادِقِينَ ‎﴿٤﴾‏ وَمَنْ أَضَلُّ مِمَّن يَدْعُو مِن دُونِ اللَّهِ مَن لَّا يَسْتَجِيبُ لَهُ إِلَىٰ يَوْمِ الْقِيَامَةِ وَهُمْ عَن دُعَائِهِمْ غَافِلُونَ ‎﴿٥﴾‏} [الأحقاف].

    وقال الله تعالى: {قُلْ أَرَأَيْتُمْ شُرَكَاءَكُمُ الَّذِينَ تَدْعُونَ مِن دُونِ اللَّهِ أَرُونِي مَاذَا خَلَقُوا مِنَ الْأَرْضِ أَمْ لَهُمْ شِرْكٌ فِي السَّمَاوَاتِ أَمْ آتَيْنَاهُمْ كِتَابًا فَهُمْ عَلَىٰ بَيِّنَتٍ مِّنْهُ ۚ بَلْ إِن يَعِدُ الظَّالِمُونَ بَعْضُهُم بَعْضًا إِلَّا غُرُورًا ‎﴿٤٠﴾‏ ۞ إِنَّ اللَّهَ يُمْسِكُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ أَن تَزُولَا ۚ وَلَئِن زَالَتَا إِنْ أَمْسَكَهُمَا مِنْ أَحَدٍ مِّن بَعْدِهِ ۚ إِنَّهُ كَانَ حَلِيمًا غَفُورًا ‎﴿٤١﴾‏ وَأَقْسَمُوا بِاللَّهِ جَهْدَ أَيْمَانِهِمْ لَئِن جَاءَهُمْ نَذِيرٌ لَّيَكُونُنَّ أَهْدَىٰ مِنْ إِحْدَى الْأُمَمِ ۖ فَلَمَّا جَاءَهُمْ نَذِيرٌ مَّا زَادَهُمْ إِلَّا نُفُورًا ‎﴿٤٢﴾‏ اسْتِكْبَارًا فِي الْأَرْضِ وَمَكْرَ السَّيِّئِ ۚ وَلَا يَحِيقُ الْمَكْرُ السَّيِّئُ إِلَّا بِأَهْلِهِ ۚ فَهَلْ يَنظُرُونَ إِلَّا سُنَّتَ الْأَوَّلِينَ ۚ فَلَن تَجِدَ لِسُنَّتِ اللَّهِ تَبْدِيلًا ۖ وَلَن تَجِدَ لِسُنَّتِ اللَّهِ تَحْوِيلًا ‎﴿٤٣﴾‏ أَوَلَمْ يَسِيرُوا فِي الْأَرْضِ فَيَنظُرُوا كَيْفَ كَانَ عَاقِبَةُ الَّذِينَ مِن قَبْلِهِمْ وَكَانُوا أَشَدَّ مِنْهُمْ قُوَّةً ۚ وَمَا كَانَ اللَّهُ لِيُعْجِزَهُ مِن شَيْءٍ فِي السَّمَاوَاتِ وَلَا فِي الْأَرْضِ ۚ إِنَّهُ كَانَ عَلِيمًا قَدِيرًا ‎﴿٤٤﴾‏} صدق الله العظيم [فاطر].

    فلكَم تجاوَزتم الخطوط الحمراء في حقّ الله ربّ العالمين فكأنَّكم مَن خلقتُم أنفسكم وكأنَّكم مَن خلقتُم السّماوات والأرض أو بأيديكم خزائن رحمة ربّي أو كأنَّكم أنتم المُسيطرون! إذًا فأجمِعوا أمرَكم وأوقفوا الانفجارات الشمسيّة فمنها سبب ما تسمّونه (الاحتباس الحراريّ) فسببه مِن السماء وليس مِن الأرض، واصرِفوا عنكم شرَّ كوكب سَقَر المُقترِب مِن جنوب الشمس والأرض إن كنتم صادقين، وما تناقضَ خليفة الله في شيءٍ ممّا كتبَ وأنتم تتناقضون، فلكَم كذَبتم على شعوبكم كذبةً وراء كذبة؛ سواءً في أسباب القوارع المناخيّة أو قوارع حرب كورونا، ولكنّ فتاوى خليفة الله المهديّ ناصر محمد اليمانيّ هي الحَقّ تتبيّن لكم بالعلم والمنطق على الواقع الحقيقيّ ثابتة ثبوتَ الجبال كونها تأسّست على علمٍ في كتاب الله القرآن العظيم في جميع الحقائق العلميّة بدءًا مِن كوكب الرَّتق وكوكب سقر الذي كان السّبب العلميّ لانفجار كوكب السماوات والأرض تصديقًا لقول الله تعالى: {أَوَلَمْ يَرَ الَّذِينَ كَفَرُوا أَنَّ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ كَانَتَا رَتْقًا فَفَتَقْنَاهُمَا ۖ وَجَعَلْنَا مِنَ الْمَاءِ كُلَّ شَيْءٍ حَيٍّ ۖ أَفَلَا يُؤْمِنُونَ ‎﴿٣٠﴾‏ وَجَعَلْنَا فِي الْأَرْضِ رَوَاسِيَ أَن تَمِيدَ بِهِمْ وَجَعَلْنَا فِيهَا فِجَاجًا سُبُلًا لَّعَلَّهُمْ يَهْتَدُونَ ‎﴿٣١﴾‏ وَجَعَلْنَا السَّمَاءَ سَقْفًا مَّحْفُوظًا ۖ وَهُمْ عَنْ آيَاتِهَا مُعْرِضُونَ ‎﴿٣٢﴾‏ وَهُوَ الَّذِي خَلَقَ اللَّيْلَ وَالنَّهَارَ وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ ۖ كُلٌّ فِي فَلَكٍ يَسْبَحُونَ ‎﴿٣٣﴾‏} صدق الله العظيم [الأنبياء].

    فلكم حذّرتُ صنّاع القرار في حكومات البشر أن لا تتّخذوا الله وراء ظهوركم وأعلَنت الكُفر المُطلَق بنظريّة احتباسكم الحراريّ - كذبةً تاريخيّةً - أنه بسبب ثاني أُكسيد كربون مصانِع البشر، وكذبتم ولعنكم الله بكُفركم وإلحادكم بالله العليّ العظيم إذا لم تتوبوا يا علماء المناخ عن صدِّكم عن دعوة الحقّ مِن ربكم، وأفتَيناكم بالحقّ أنّ سبب حرب الله الكونيّة على مَن يشاء مِن أهل الأرض أنها بسبب تناوش كوكب العذاب سَقَر، والشمس تفور بالبراكين التّنوريّة الكُبرى وسبّبت المُنخفَضات الجويّة بفيضانات الماء المُنهَمِر وتُسبّبُ أعاصير البحر وأعاصير فيها نارٌ تحرق غابات أرض البشر فمن ثم تتحول إلى ريحٍ لتسعيرها وتسييرها نحو دياركم بشكلٍ غير مألوفٍ، وكلّ ما يحدُث لأهل الأرض مِن قوارع حرب الله المناخيّة هو بسبب اقتراب كوكب العذاب سَقَر مِن جنوب الشمس والأرض آتٍ مِن الشمال القطبيّ؛ فرفَع الله تناوش الحَرب المناخيّة بسبب اقتراب كوكب العذاب تصديقًا لقول الله تعالى: {قُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَمَا يُبْدِئُ الْبَاطِلُ وَمَا يُعِيدُ ‎﴿٤٩﴾‏ قُلْ إِن ضَلَلْتُ فَإِنَّمَا أَضِلُّ عَلَىٰ نَفْسِي ۖ وَإِنِ اهْتَدَيْتُ فَبِمَا يُوحِي إِلَيَّ رَبِّي ۚ إِنَّهُ سَمِيعٌ قَرِيبٌ ‎﴿٥٠﴾‏ وَلَوْ تَرَىٰ إِذْ فَزِعُوا فَلَا فَوْتَ وَأُخِذُوا مِن مَّكَانٍ قَرِيبٍ ‎﴿٥١﴾‏ وَقَالُوا آمَنَّا بِهِ وَأَنَّىٰ لَهُمُ التَّنَاوُشُ مِن مَّكَانٍ بَعِيدٍ ‎﴿٥٢﴾‏ وَقَدْ كَفَرُوا بِهِ مِن قَبْلُ ۖ وَيَقْذِفُونَ بِالْغَيْبِ مِن مَّكَانٍ بَعِيدٍ ‎﴿٥٣﴾‏ وَحِيلَ بَيْنَهُمْ وَبَيْنَ مَا يَشْتَهُونَ كَمَا فُعِلَ بِأَشْيَاعِهِم مِّن قَبْلُ ۚ إِنَّهُمْ كَانُوا فِي شَكٍّ مُّرِيبٍ ‎﴿٥٤﴾‏} صدق الله العظيم [سبأ].

    ومَن يَستَرقُ مِن علوم الإمام المهديّ ناصر محمد اليمانيّ ولم ينسِبها لصاحبها فإنّ كوفيد الموت له لبالمرصاد، ومَن يُشاقِق الله وخليفته فليصرف عنه بابًا ذا عذابٍ شديدٍ (كوفيد مِن الله متينٍ) كمثل الذي صرعَ الله به الملك سلمان ووليّ عهده محمد بن سلمان والتّعزيز الثالث الذي وعدناكم به مِن قبل للعِظة والعِبرة؛ ذلكم الشّرير الخطير والمُجرِم الكَبير الأمير (خالد بن سلمان) ولا أظن المُجرمين يعتبرون بل سوف يُصرّون مُستكبرين كما استكبر فرعون مصر الذي شاهد البَحر انفلق أمام عينيه وجنوده وكان كُلُّ فِرقٍ كالطّود العظيم؛ ماء ماسِك كالبنيان المَرصوص وكأنه جدارٌ في السماء عن اليمين والشمال وبينهم طريقٌ في البحر يبَسًا لعبور بني إسرائيل، أليس مِن المفروض أن يتوقّف فرعون وجنوده عن العبور لِمُطاردة موسى وقومه فيقول أشهد أن لا إله إلا الله وأشهد أنّ رسل الله موسى وهارون وأنا مِن المسلمين لربّ العالمين؟ ولكن بسبب استكبار آل فرعون وجنودهم فلم يُغنِ حينها سَمعهم ولا أبصارهم وهم يشاهدون البحر المُنفَلِق أمام أعينهم! وما أشبه اليوم بالبارحة في شأن كلّ مَن يَستكبرُ على خليفة الله المهديّ ناصر محمد اليماني أو يُشاقِّني ويحاربُ دعوتي؛ فقد شاقّ الله الذي اصطفاني، فمن ذا الذي هو كُفوًا لله شديد العقاب؟!

    وعلى كلّ حالٍ نَختِم هذا البيان المُتعَدِّد المواضيع بتعزية آل عبد العزيز خاصةً وآل سعود عامّةً بمصرع الملك سلمان ووليّ عهده محمد بن سلمان ومصرع نائب وزير الدّفاع خالد بن سلمان ونأمرهم بتنصيب الأمير (متعب بن عبد الله بن عبد العزيز) مَلِكًا على مملكة الحجاز العربيّة على نفس حدود المملكة العربيّة السعوديّة لحماية أمن المَملكة وشعبها والمُقَدَّسات الإسلاميّة.

    ويا متعب بن عبد الله، لئن أطاعوا الأمر فلتُبقِ كافّة أمراء مناطِق المملكة على إماراتهم لكي ننظر ما يُبقي كوفيد الله المتين منهم فَلِكُلِّ حادثٍ حديث، ومَن تبَقَّى مِن آل سلمان حَيًّا ولم يَصرعه كوفيد الموت فلا يمسّهم أحدٌ بسوءٍ سواءً الذّكور أو الإناث، ولسوفَ ننظر ما يُبقى كوفيد الله الشّديد مِنهم فربّهم أعلم بهم.

    وبالنسبة للأمير محمد بن سلمان صاحب المَوت السّريري فلتجعل عليه حراسةً مُشَدَّدةً ما لم يتورّم وينتَن جسده.

    ويا آل سعود إذا لم تُنَفِّذوا أمر خليفة الله المهديّ ناصر محمد اليمانيّ بتعجيل تنصيب الأمير (متعب بن عبد الله بن عبد العزيز آل سعود) عاجِلًا غير آجلٍ فلا تلوموا إلَّا أنفسكم؛ فإنّ قوّات التّدخل السّريع - شُرطة كوفيد ذات الكيد المتين - لَكُم لبالمرصاد.

    ويا معشر قبائل نجدٍ والحجاز، فاِلتَزموا بالأمْن والسّكينة العامّة ولا تُخِلُّوا بأمْن الأرض المُقدَّسة.

    وأقسم بربّ العالمين أنّ مَن يُخالِف أمري لَيَصرَعه ربّ العالمين بكوفيد كيده المَتين كما سوف يصرعُ المُجرمين الذين لا يعتَبرون وعلى أمر الله يستكبرون سواءً يكونوا في السعوديّة أو في اليمن أو في حكومات وشعوب العالمين، وسوف ننظر ما يُبقي مِن صنّاع القرار في العَرَب والعَجَم فلكلّ حادثٍ حديثٍ فهو أعلم بما في قلوب عبيده نحو خليفة الله وعبده الإمام المهديّ ناصر محمد اليمانيّ، فمن تمنَّى أن
    يحقّ الله الحقّ كما يُحبُّ الله ويرضى هو سبحانه وليس كما تهواه نفسه الحَسود الحَقود فهو مِن أولياء الله لا خوفٌ عليهم ولا هم يحزنون، وأمّا الذين يجدون في أنفسهم حَرَجًا وكُرهًا لخليفة الله المهديّ ناصر محمد اليمانيّ؛ فمن ذا الذي يكره خليفة الله الإمام المهديّ إلَّا مَن كَرهَه الله؟! إلَّا مَن تاب وأناب إلى ربّه ليهديَ قلبه ويغفر ذنبه فاعلموا أنّ الله غفورٌ رحيمٌ وأنَّ العاقبة للمُتّقين وأنّ الأرض لله يورثها عباده الصالحين وأنّ في هذا لبلاغٌ لقومٍ عابدين؛ يعبدون الله وحده لا يُشرِكون به شيئًا.

    ونقول ما أمرَنا الله أن نقول: {رَبَّنَا لَا تُزِغْ قُلُوبَنَا بَعْدَ إِذْ هَدَيْتَنَا وَهَبْ لَنَا مِن لَّدُنكَ رَحْمَةً ۚ إِنَّكَ أَنتَ الْوَهَّابُ ‎﴿٨﴾‏ رَبَّنَا إِنَّكَ جَامِعُ النَّاسِ لِيَوْمٍ لَّا رَيْبَ فِيهِ ۚ إِنَّ اللَّهَ لَا يُخْلِفُ الْمِيعَادَ ‎﴿٩﴾‏} صدق الله العظيم [آل عمران].

    وسَلامٌ على المُرسَلين والحمد لله ربّ العالَمين..
    خليفةُ الله وعبدُه المهدي؛ ناصر محمد اليمانيّ.
    ____________

    اضغط هنا لقراءة البيان المقتبس..


  9. افتراضي فوری به تمامی انصارم و هر مسلمانی که به یگانگی خداوند و پروردگار عالمیان ایمان دارد.

    ​- 49 -
    امام مهدي ناصر محمد اليمانيّ
    24 - محرَّم - 1444 هـ
    22 - 08 - 2022 مـ
    ۳۱ - مرداد - ۱۴۰۱ ه.ش.

    08:07 صبح
    (بحسب التّقويم الرّسميّ لأمّ القرى)

    [ لمتابعة رابط المشاركة الأصلية للبيان ]
    https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=394848
    ______________


    فوری به تمامی انصارم و هر مسلمانی که به یگانگی خداوند و پروردگار عالمیان ایمان دارد.

    سلام خدا و رحمت و برکات او بر شما حبیبان خداوند، انصار پیشگام برگزیده و تمام مسلمانانی که توحیدگوی خداوند و پروردگار عالمیان هستند و هیچ‌چیز را با او شریک نمی‌گیرند، با تمام توانتان، ملت‌های جهان را با اعلانِ تنها راه‌‌حل برای [پایان دادن] به قارعه جنگ کرونایی و اقلیمی [خداوند] نجات دهید. لذا تمام انصار در نقاط مختلف عالم و تمام پژوهشگرانی که می‌خواهند خودشان و امتشان را نجات دهند، [برای تبلیغ] آستین همت بالا زده و شتاب کنند.
    به خداوند بزرگی که استخوان‌های پوسیده و پراکنده را زنده می‌کند قسم، تنها چیزی که می‌تواند تمام این عالم را از قارعه جنگ کرونایی و اقلیمی نجات دهد، راه‌حلی است که در بیانی آمده‌ که در تاریخ ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ ه.ش. با عنوان:
    «راه‌حل برای عذاب کوبنده [قارعه] جنگ کرونا و جنگ تغییرات اقلیمی و آب‌وهوایی»
    https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=357252
    نوشته بودیم که حاوی کلامی قاطع و به دور از بیهوده‌گویی و شوخی برای اعلانِ تنها راه‌حل این قضایا بود.
    ای مسلمانان، همت کنید و با اعلان آن به تمام مردم عالم، خودتان و تمام عالم را نجات دهید، چقدر پاداش و اجر کسانی که با تمام توان و امکانات از راه تمام وسایل الکترونیکی در اعلان بیان «راه‌حل برای عذاب کوبنده [قارعه] جنگ کرونا و جنگ تغییرات اقلیمی و آب‌وهوایی» مشارکت می‌کنند تا به نجات ملت‌ها کمک نمایند زیاد است.
    والله سیاره زمین وارد محدوده‌ی قرمز کوکب عذاب سقر شده‌است که از سمت جنوب زمین به صورت کاملاً ناگهانی بر مردم عالم طلوع خواهد کرد و لعنت خداوند بر دروغگویان باد.
    خدایا از بس در طول ۱۸ سال، بر طبق فرمان تو شب و روز و بدون کوچک‌ترین تناقض [در بیاناتم] این مردم را از عذاب تو بر حذر داشتم، انگشتانم خسته شده‌است. آیا گمان می‌کنید وضعیت عالم و ملت‌های جهان درحال حاضر مانند زمان آغاز دعوت جهانی مهدویت در همانند چنین ماهی در محرم سال ۱۴۲۶ مطابق مارس ۲۰۰۵ م [اسفند ۱۳۸۳ ه.ش.] است؟! یعنی از ۱۸ سال قبل من شب‌ و روز به صورت مستمر در حال هشدار دادن به بشریت در مورد تأثیرات ناشی از نزدیک شدن کوکب عذاب سقر به زمین هستم، جرم آسمانی که از خط قطب شمال آمده و به زودیِ زود از سمت قطب جنوب زمین طلوع خواهد کرد. سال‌ها پیش به بشریت در مورد تندبادهایی هشدار داده‌ام که حاوی آتش هستند و خداوند ناگهانی آنها را می‌فرستد که در اول کار شعله‌هایی را به جان جنگل‌ها و بیشه‌های بشر می‌اندازند و سپس تبدیل به بادهایی می‌شوند که باعث شعله‌ور شدن و گسترش آن به‌سوی خانه و دیارشان می‌گردد و در مورد عذاب تندبادها و توفان‌های دریایی و عذاب گردبادها [تورنادوها] در خشکی هشدار دادم که هرچه را که خدا بخواهد از بنیان، ویران می‌کنند و در مورد سیل «العرم» در یمن و در دره «ارم ذات العماد» و توفان‌ آب سیل‌آسا از آسمان [ماء منهمر، آبی که با شدت و میزان زیاد از آسمان فرو می‌ریزد] هشدار دادم و در مورد کوه‌های یخ که به ترکش‌های تگرگ تجزیه می‌شوند هشدار دادم، همچنین از جنگ صاعقه‌هایی بی‌سابقه که به خواست خدا به برخی اصابت کرده و از گروهی دیگر بازداشته می‌شوند. [بشریت] را از آتش‌فشان‌ها و زلزله‌ها بر حذر داشتم و آنان را از شکاف و گسل [و فرونشست] در زمین به دلیل کثرت سیل‌ها و طغیان‌ها بر حذر داشتم و در مورد سیل کوه‌های گِلی-سنگی [جبال الرکامیه]* هشدار دادم. به دلیل اشباع شدن کوه با آب، تمام کوه به سیلی از سنگ و گِل بدل شده و کوه‌های گِلی-سنگی [جبال الرکامیه] تماماً فروریخته و به شکل سیلی خانمان برانداز از سنگ و گلِ ویرانگر درمی‌آید. و در مورد جنگ بی‌سابقه‌ی شهاب‌سنگ‌هایی که به صورت پنهان از دیده‌ها در اطراف زمین هستند «الجواری الخنس» هشدار دادم و از سیارک «الراجفة» و از «الرادفة» [آنان] را بر حذر داشتم. در مورد عذاب باد عقیم [بادی که از نظر شدت بی‌مانند است] هشدار دادم، در مورد قطعات کوه‌های یخ حاوی تگرگ که به شدت سرد بوده و از قطب شمال زمین آمده و جزیرة العرب را فرا می‌گیرد، كوه‌های یخ با ترکش‌هایی از تگرگ [كسفُ جبالٍ شظايا مِن برَدٍ] هشدار دادم. و به حق برای شما فتوا دادم تمام این حوادث به علت اثراتِ از راه دور [تناوش] کوکب عذاب سقر است که با نزدیک شدن به زمین، روی آن تأثیر می‌گذارد. همانا که در حال حاضر سقر با رنگ سیاه پوشیده‌ شده‌است. آیا ماه را در حالت محاق می‌توانید ببینید؟ و آتش سیاه به هنگام نزدیک شدن و قبل از عبورش [از کنار زمین]، به رنگ سیاه است تا آن را نبینید و به صورت ناگهانی به سراغتان آمده و حین طلوع به رنگ قرمز درمی‌آید و شما را بهت زده می‌کند و قادر نیستید آن را از خود دور کنید و مهلت داده نمی‌شوید ای جماعتی که کوکب عذاب را دروغ خوانده و منکر وجود آن هستید. تصدیقِ فرموده‌ی خداوند تعالی:
    {قُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَمَا يُبْدِئُ الْبَاطِلُ وَمَا يُعِيدُ ‎﴿٤٩﴾‏ قُلْ إِن ضَلَلْتُ فَإِنَّمَا أَضِلُّ عَلَىٰ نَفْسِي ۖ وَإِنِ اهْتَدَيْتُ فَبِمَا يُوحِي إِلَيَّ رَبِّي ۚ إِنَّهُ سَمِيعٌ قَرِيبٌ ‎﴿٥٠﴾‏ وَلَوْ تَرَىٰ إِذْ فَزِعُوا فَلَا فَوْتَ وَأُخِذُوا مِن مَّكَانٍ قَرِيبٍ ‎﴿٥١﴾‏ وَقَالُوا آمَنَّا بِهِ وَأَنَّىٰ لَهُمُ التَّنَاوُشُ مِن مَّكَانٍ بَعِيدٍ ‎﴿٥٢﴾‏ وَقَدْ كَفَرُوا بِهِ مِن قَبْلُ ۖ وَيَقْذِفُونَ بِالْغَيْبِ مِن مَّكَانٍ بَعِيدٍ ‎﴿٥٣﴾‏ وَحِيلَ بَيْنَهُمْ وَبَيْنَ مَا يَشْتَهُونَ كَمَا فُعِلَ بِأَشْيَاعِهِم مِّن قَبْلُ ۚ إِنَّهُمْ كَانُوا فِي شَكٍّ مُّرِيبٍ ‎﴿٥٤﴾‏} صدق الله العظيم [سبأ].
    من بر اساس فرمانی که پروردگار من و شما، پروردگار عالمیان به من داده‌است، از آیات محکم قرآن عظیم این‌ها را به تفصیل بیان و تشریح کردم و هیچ‌چیز را از خودم نیاوردم، بلکه برهان علمی آنها را قبل از وقوعشان، از قرآن عظیم برایتان آوردم تا شاید تکذیب‌کنندگان، آیات الهی را که برای عالمیان روشن کردیم، در واقعیات به صورت حقیقی و مشهود ببینند و آنها را بشناسند، مثل همین وضعیتی که امروز کره زمین گرفتار آن است و این‌ها تنها عذاب‌های خفیف‌تر هستند که به علت نزدیک شدن کوکب عذاب سقر به بالاترین شدت خود رسیده‌اند، شاید که بازگردید و این تلاشی است برای نجات مردم عالمیان تا حین طلوعش از سمت قطب جنوب بر مردم و درحالی‌که من در میان شما هستم، بر تمام عالمیان سرد و سلامت گردد. ولی این آتش تنها برای کسانی سرد و سلامت خواهد بود که دعوتگر الهی را تصدیق کرده و به او ایمان آورده و پیرو او شوند و از خدا و خلیفه‌ی او مهدی ناصر محمد یمانی اطاعت کنند.
    ای ملت‌های جهان! من عمری است که در میان شما هستم و ۱۸ سال است که شما را ندا می‌دهم، از چنین ماهی در ۱۸ سال قبل، یعنی ماه محرم جاری و سوالی که مطرح می‌شود این است آیا نشانه‌های الهی را که در مورد آنها به شما هشدار دادیم ندیدید؟ از جمله قارعه‌های جنگ اقلیمی خداوند به دلیل نزدیک شدن کوکب عذاب سقر، آیا از دید شما وضعیت کره زمین طبیعی و مانند روزی است که خداوند مرا برانگیخت؟ یا به حق شاهد هستید که زمین به دلیل نزدیک شدن چیزی رنج می‌برد؟ ما قبل از نزدیک شدن کوکب عذاب سقر که باعث طلوع خورشید از مغرب می‌گردد، به شما هشدار دادیم و لعنت خداوند بر دروغگویان و تکذیب‌کنندگان باد. چطور است که من و انصارم تلاش می‌کنیم شما را نجات دهیم و شیاطین بشر، صاحبان نظریه «گرمایش زمین بر اثر پدیده‌ی گل‌خانه‌ای» در تلاش هستند که شما و خودشان را هلاک کنند تا همراه آنها در آتش جهنم باشید!
    همچنین قارعه جنگ کرونا را از همان زمانی که آغاز شد، به تفصیل برایتان روشن کردیم و سپس تفاصیل جنگ جهانی کرونا را با جزئیات آن از اول، در تاریخ پنجم مارس ۲۰۲۰ [۱۵ اسفند ۱۳۹۸ ه.ش.] یعنی نزدیک سه سال قبل در بیانی که با این عنوان نوشته بودیم، آوردیم:
    «ویروس کرونا از عذاب‌های خفیف‌تر قبل از عذاب بزرگ است شاید بازگردند...»
    https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=332427
    هیچ تناقضی در بیانات من نیست ولی دانشمندان طب و اقلیم‌شناسان، این مردمان ملحد سکولار، هزار بار سخنان متناقض گفتند و شما را از راه حق بازداشتند. پس از خدا تقوا کنید. والله انسان عاقل دو بار از یک سوراخ گزیده نمی‌شود ولی بازدارندگان شما [از حق]، دانشمندان طب هزار بار و دانشمندان اقلیم‌شناس نیز هزار بار شما را گزیده‌اند! چون نظریه به اصطلاح «گرمایش زمین بر اثر پدیده‌ی گل‌خانه‌ای» می‌گوید تأثیرات شدید آن سال ۲۱۰۰ مـ آغاز می‌شود ولی من به حق برایتان فتوا دادم که خداوند برای نظریه «گرمایش زمین بر اثر پدیده‌ی گل‌خانه‌ای» برهانی نازل نفرموده‌است، بلکه از کتاب خدا قرآن عظیم به شما خبر دادم که قارعه جنگ اقلیمی به دلیل نزدیک شدن کوکب عذاب سقر است. عقلتان را از سطح عقل گاوی که تفکر نمی‌کند، به سطح عقل بشر ارتقا دهید سپس در بیانات خلیفه‌ی خدا مهدی ناصر محمد یمانی اندیشه کنید و ببینید آیا ناصر محمد یمانی راست می‌گوید یا از دروغگویان است؟
    کره زمین وارد محدوده قرمز کوکب عذاب سقر شده‌است که از جنوب و جنوب شرقی و جنوب غربی بر زمین طلوع کرده و کسوف آسمانی بسیار بزرگی رخ خواهد داد و تمام آسمان را از شما پنهان می‌کند. چقدر عذاب آن روز سخت است و از شدت هول و هراسِ آن موی جوانانی که کافر باشند، سفید می‌شود. تصدیقِ فرموده‌ی خداوند تعالی:
    {فَكَيْفَ تَتَّقُونَ إِن كَفَرْتُمْ يَوْمًا يَجْعَلُ الْوِلْدَانَ شِيبًا ‎﴿١٧﴾‏ السَّمَاءُ مُنفَطِرٌ بِهِ ۚ كَانَ وَعْدُهُ مَفْعُولًا ‎﴿١٨﴾‏ إِنَّ هَٰذِهِ تَذْكِرَةٌ ۖ فَمَن شَاءَ اتَّخَذَ إِلَىٰ رَبِّهِ سَبِيلًا ‎﴿١٩﴾‏} صدق الله العظيم [المزمل]،
    مجرمان و بازدارندگان از شیاطین بشر و بازدارندگان مستکبر، شما را از آیات هشدار و انذار دور و منحرف نکنند، که در برابر عذاب خدا به کار شما نخواهند آمد.
    در هر حال، ای ملت‌های جهان و دولت‌هایشان، ما قبلاً راه‌حل نهایی و قطعی برای قارعه جنگ کرونایی و اقلیمی را برایتان نوشته بودیم پس در آن تدبر کنید که خیر شما در آن است و من از جانب خدا به شما در مورد عذاب شدیدی که در پیش روی شماست، هشدار می‌دهم. و با حول و قوه الهی شما را به چالش می‌کشم که اگر می‌توانید راهی برای حل قارعه جنگ کیهانی و کرونایی خداوند پیدا کنید! راهی ندارید مگر عمل به فتوایی که در بیان «راه‌حل برای عذاب کوبنده [قارعه] جنگ کرونا و جنگ تغییرات اقلیمی و آب‌وهوایی» اعلان کردیم.
    خدایا از خستگی‌ام و از ناتوانی دستانم به تو شکایت می‌کنم از بس که به عرب و غیر عرب هشدار دادم. چقدر در طول این ۱۸ سال، شب و روز بیدار ماندم و برای نجاتشان تلاش کردم که به درگاه خداوند استغفار و توبه کنند و از کتاب خدا قرآن عظیم پیروی کرده و از خلیفه خدا و بنده‌اش مهدی ناصر محمد یمانی اطاعت نمایند. خدایا اگر می‌دانی به تو افترا نزده‌ام و تو پروردگارم، مرا به عنوان خلیفه‌ی خود بر تمام عالم برگزیده‌ای، توان و قدرت عظیم خود را به آنان نشان بده و تو به حق امر خود را به انجام می‌رسانی و گردن تمام عالم را در برابر خلیفه‌ات فرود آور و خاضع فرما، هرکس می‌خواهد بخواهد و هرکس نمی‌خواهد نخواهد. و اگر دروغ بگویم، بر گردن من است و به شما بدی و آسیبی نمی‌رسد و چه کسی ظالم‌تر از افترازننده به خداوند است و حکم با خداوندی است که بهترین جداکننده حق و سریع‌ترین تدبیرکننده [اسرع الماکرین] است.
    به فرمان خداوند بشارت می‌دهم که چین خاضع خواهد شد، خداوند با جنگ کرونایی و طغیان‌های رودخانه‌ای و سیل‌های بی‌سابقه‌ای که به سویشان گسیل می‌دارد، چین و تمام عالم را در برابر خلیفه خدا مهدی ناصر محمد یمانی خاضع می‌کند. ما به مردم عالم اعلان می‌کنیم که چین و شی جین که مدعی کووید صفر هستند، اعلان خواهند کرد از کنترل قارعه جنگ بسیار شدید کرونایی و همچنین کنترل قارعه جنگ اقلیمی خداوند ناتوان هستند و وقت آن رسیده‌است، پس شاهد باشید.
    وسَلامٌ على المُرسَلين والحمد لله رب العالمين..
    خليفة الله على العالم بأسره؛ الإمام المهدي ناصر محمد اليماني.
    ـــــــــــــــــ
    * توضیح تکمیلی از طرف امام: کوه «الرکامیة» کوهی است که از سنگ‌های منفصل و گل تشکیل شده و کوه سنگی یکپارچه و سخت نیست.

    ======== اقتباس =========

    اقتباس المشاركة 394924 من موضوع سِلسِلة بيانات فَيروس كورونا وسِرّه المَكنون ..

    ​- 49 -
    الإمام المهديّ ناصر محمد اليمانيّ
    24 - محرَّم - 1444 هـ
    22 - 08 - 2022 مـ
    08:07 صباحًا
    (بحسب التّقويم الرّسميّ لأمّ القرى)

    [ لمتابعة رابط المشاركة الأصلية للبيان ]
    https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=394848
    ______________


    عاجِلٌ إلى كُلّ أنصاري وكل مُسلِم يُوَحِّد الله رَبّ العالَمين ..


    سَلامُ الله عليكم ورحمته وبركاته يا أحباب الله الأنصار السّابقين الأخيار ويا كُلِّ مُسلمٍ يُوَحِّدُ الله ربّ العالَمين لا يُشرِك بالله شيئًا، فلتُنقِذوا شعوب العالم مَا اسْتَطعتُم وذلك بإعلان الحَلِّ الوحيد لقارعة حرب كورونا والمناخ؛ وذلك أن يُشَمِّر كافّة الأنصار في مُختلَف الأقطار وكافَّة الباحثين الذين يُريدون أن يُنقِذوا أنفسهم ويُنقِذوا أُمّتَهم.

    وأُقسِم بالله العظيم مَن يُحيِي العِظام وهي رَميم أنّه لن يُنقِذ هذا العالم بأسرِه مِن قارعة حرب كورونا والمناخ إلَّا ما جاء في إعلان الحلّ الوحيد بالقول الفصلِ وما هو بالهزل؛ ذلكم البيان الذي كتبناه بتاريخ (03 - 08 - 2021 مـ) بالعنوان التالي:

    (الحَلُّ لقارعةِ حربِ كورونا والمناخ ..)

    https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=357218

    فالهِمَّة يا مسلمين بإعلانه للعالمين لتُنقِذوا أنفسكم وتُنقِذوا العالم بأسرِه، فما أعظم أجر مَن شارك في إعلان بيان الحلّ لقارعة حرب كورونا والمناخ ليُساعِد في إنقاذ شعوب البشر ما استطاع بكلّ حيلةٍ ووسيلةٍ إلكترونيّةٍ، فوالله إنّ كوكب الأرض دخل في مجال الخَطِّ الأحمَر لكوكب العذاب سَقَر الذي سوف يُشرِق مِن جنوب الأرض بغتةً على العالَمين وأنّ لعنة الله على الكاذبين.

    اللهم إنَّها كَلَّت أناملي لكثرة ما حذَّرتُ الناس مِن عذابك كما أمرتني على مدار ثمانية عشر عامًا ليلًا ونهارًا، ولم أتناقَض في شيءٍ؛ فهل تظنّون وضعَ العالم والشعوب سواء مُنذ بدء الدّعوة المهديّة العالميّة في مثل هذا الشهر (شهر محرم لعام 1426 هـ الموافق شهر مارس لعام 2005 مـ) يعني قبل ثمانية عشر عامًا؟ وأنا مستمرٌّ الليل والنّهار أُحَذِّر البشر تأثُّر الأرض بسبب اقتراب كوكب العذاب سَقَر الآتي مِن خَطِّ القُطب الشّمالي فيُشرِق على الأرض قريبًا جدًّا مِن القُطب الجنوبي، وحَذَّرتُ البشر مُنذ سنين كثيرة مِن أعاصير يُرسِلها الله بغتةً فيها نارٌ لتقبِس - بادئ الأمر - غابات البشر ثم تتحوّل إلى رِيحٍ لتسعير النار وتسيير نار الإعصار نحو الدِّيار، وحَذَّرتُ مِن عذاب أعاصير بَحريّة، وعذاب أعاصير قَمعيّة بريّة تُدَمِّر ما يشاء الله مِن البُنيان، وحَذَّرتُ مِن سَيل العَرم في اليمن ووادي إرم ذات العِماد وطوفانات ماءٍ مُنهَمِرٍ مِن السماء، وحَذّرتُ مِن كِسَف جبال تتجزّأ إلى شظايا مِن برَدٍ، وحَذّرتُ مِن حرب الصّواعق بشكلٍ غير مَسبوق فيُصيب بها مَن يشاء ويصرفها عَمَّن يشاء، وحذرتُ مِن براكين وزلازل، وحذرتُ مِن تَصَدُّع الأرض بسبب كثرة الفيضانات، وحَذَّرت مِن سيول الجِبال الرُكاميّة بسبب تَشبُّع الجبل بالماء؛ يتحوّل الجبل برُمَّته إلى سيلٍ مِن أحجارٍ وطينٍ فتَخرُّ الجبال الركاميّة هدًّا برُمَّتها؛ سيلًا جارفًا مِن أحجارٍ وطينٍ مُدمِّرٍ، وحَذَّرتُ مِن حرب النّيازك بشكلٍ غير مَسبوقٍ (الجواري الخُنَّس المُختفيات مِن حول الأرض)، وحَذَّرتُ من كُويكب الرّاجفة والرّادفة، وحَذَّرتُ مِن عذاب الرّيح العقيم؛ كِسَف مِن جبالٍ مِن برَدٍ فيها صِرٌّ شديدٌ تأتي مِن الشَّمال الأرضيّ القُطبيّ فتعمّ الجزيرة العربيّة؛ كسفُ جبالٍ شظايا مِن برَدٍ.

    وأفتيتكم بالحقّ أنّ كل هذه الأحداث هي بسبب تَناوش كوكب العذاب سَقَر فتأثَّرت أرضُ البَشَر بسبب اقترابه، إلَّا أنّ سقر الآن مُكتَسيّةٌ باللون الأسود؛ فهل ترون القمر في المحاق؟ واللون الأسود نار سَوداء حين اقترابها وقبل مرورها حتى لا ترونها فتأتيكم بغتةّ فتتحوَّل إلى اللون الأحمر حين شروقها فتبهتكم فلا تستطيعون ردّها ولا أنتم تُنظَرون يا معشر المُكذِّبين بكوكب العذاب، أفلا تُصدّقون بقول الله تعالى: {قُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَمَا يُبْدِئُ الْبَاطِلُ وَمَا يُعِيدُ ‎﴿٤٩﴾‏ قُلْ إِن ضَلَلْتُ فَإِنَّمَا أَضِلُّ عَلَىٰ نَفْسِي ۖ وَإِنِ اهْتَدَيْتُ فَبِمَا يُوحِي إِلَيَّ رَبِّي ۚ إِنَّهُ سَمِيعٌ قَرِيبٌ ‎﴿٥٠﴾‏ وَلَوْ تَرَىٰ إِذْ فَزِعُوا فَلَا فَوْتَ وَأُخِذُوا مِن مَّكَانٍ قَرِيبٍ ‎﴿٥١﴾‏ وَقَالُوا آمَنَّا بِهِ وَأَنَّىٰ لَهُمُ التَّنَاوُشُ مِن مَّكَانٍ بَعِيدٍ ‎﴿٥٢﴾‏ وَقَدْ كَفَرُوا بِهِ مِن قَبْلُ ۖ وَيَقْذِفُونَ بِالْغَيْبِ مِن مَّكَانٍ بَعِيدٍ ‎﴿٥٣﴾‏ وَحِيلَ بَيْنَهُمْ وَبَيْنَ مَا يَشْتَهُونَ كَمَا فُعِلَ بِأَشْيَاعِهِم مِّن قَبْلُ ۚ إِنَّهُمْ كَانُوا فِي شَكٍّ مُّرِيبٍ ‎﴿٥٤﴾‏} صدق الله العظيم [سبأ]؟

    وفَصَّلتُ للعالمين مِن مُحكَم القرآن العظيم تفصيلًا بحسب ما أمرني رَبّي وربّكم (الله ربّ العالمين) ولم أقل شيئًا مِن عند نفسي؛ بل آتيكم بسلطان عِلمه مِن القرآن العظيم مِن قبل الحَدَث، وذلك لكي يرى المُكَذِّبون آيات الله التي بَيَّنّاها للعالمين على الواقع الحقيقيّ فيعرفونها كما هو حال كوكب أرض العالَمين اليوم؛ وليس إلَّا مِن العذاب الأدنى الأشَدّ في العِيار بسبب اقتراب كوكب العذاب سَقَر لعلَّكم ترجعون مُحاوِلًا إنقاذ العالمين وذلك حتى تكون بردًا وسلامًا على العالمين حين شروقها مِن جِهة القُطب الجنوبيّ وأنا فيكم، ولكن تكون بردًا وسلامًا على مَن صَدَّق وآمَن واتَّبع داعي الله وأطاع الله وخليفته المَهديّ ناصر محمد اليمانيّ.

    ويا معشر شعوب العالم لقد لبثتُ فيكم عُمرًا وأنا أناديكم منذ ثمانية عَشر عامًا في مثل شهر محرَّم هذا الجاري قبل ثمانِ عشرة سنةً، والسّؤال الذي يطرح نفسه ألم تُشاهِدوا آيات الله التي حَذَّرناكم منها (قوارع حرب الله المناخيّة بسبب اقتراب كوكب العذاب سقر)؟ أم إنّكم ترون حال الأرض طبيعيًّا كمثل يوم بعثني الله إليكم؟! أم إنّكم حقًّا ترون أنّ الأرض حَقًّا تُعاني مِن شيءٍ ما اقترب مِن الأرض؟! وحَذَّرناكم قبل اقتراب كوكب العذاب سَقَر والذي سوف يُسَبِّب طلوع الشمس من مغربها، وأن لعنة الله على الكاذبين؛ فكيف أنّي وأنصاري نسعى لإنقاذكم، وشياطين البشر أصحاب نظريّة الاحتباس الحراريّ يسعَون لهلاكِكم وهلاكِ أنفسهم لتكونوا معهم سواءً في نار الجحيم! وكذلك فصّلنا لكم قارعة حَرب كورونا تفصيلًا حين بدأت فمِن ثمّ أُنَزِّل التّفصيل لحرب كورونا العالميّة وفصّلناها تفصيلًا مِن البداية في تاريخ: (05 - 03 - 2020 مـ) مِن قبل ما يُقارب ثلاث سنين في البيان الذي كتبناه بعنوان:

    (فيروس كورونا من العذاب الأدنى دون العذاب الأكبر لعلهم يرجِعون ..)
    https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=324226

    وما تناقضتُ في شيءٍ، وعلماء الطبّ والمناخ تناقَضوا ألف مرةٍ فصدّوكم عن سبيل الحقّ - قومٌ علمانيون مُلحِدون - فاتَّقوا الله، فوالله إنّ الإنسان العاقل لا يُلدَغ مِن جُحرٍ مَرَّتين وأنتم لَدغكم الصَّادُّون مِن عُلماء الطبّ ألف مرةٍ وعُلماء المناخ ألف مرة؛ كون نظريّة الاحتباس الحراريّ المَزعومة يقصدون أن يتبيّن تأثيرها الشديد بدءًا من عام 2100 مـ ولكنّي أفتيتُكم بالحقّ أنّ نظريّة الاحتباس الحراريّ ما أنزل الله بها مِن سلطانٍ؛ بل عَلَّمتكم مِن كتاب الله القرآن العظيم أنّ قارعة حرب المُناخ بسبب اقتراب كوكب العذاب سَقَر، فترفَّعوا مِن عقول البَقَر التي لا تتفكّر إلى عقول البشر، ثمّ تدبّروا في بيانات خليفة الله المهدي ناصر محمد اليماني فانظروا أصَدق ناصر محمد اليماني أم كان مِن الكاذبين؟ فقد صار كوكب الأرض في مَجال الخَطِّ الأحمر لكوكب العذاب سَقَر والذي سوف يُشرِق على الأرض مِن الجنوب والجنوب الشرقيّ والجنوب الغربيّ مُحدِثًا كسوفًا سماويًّا عظيمًا؛ أي يَحجُب عنكم السماء برُمَّتها؛ فيا له مِن عذاب يومٍ عسيرٍ يبيَضُّ مِن هولِه شَعرُ الولدان الشباب شيبًا لمَن كفر منهم تصديقًا لقول الله تعالى: {فَكَيْفَ تَتَّقُونَ إِن كَفَرْتُمْ يَوْمًا يَجْعَلُ الْوِلْدَانَ شِيبًا ‎﴿١٧﴾‏ السَّمَاءُ مُنفَطِرٌ بِهِ ۚ كَانَ وَعْدُهُ مَفْعُولًا ‎﴿١٨﴾‏ إِنَّ هَٰذِهِ تَذْكِرَةٌ ۖ فَمَن شَاءَ اتَّخَذَ إِلَىٰ رَبِّهِ سَبِيلًا ‎﴿١٩﴾‏} صدق الله العظيم [المزمل]، فلا يَصُدَّنَّكم المُجرمون الصادّون عن آيات النّذُر مِن شياطين البشر والصّادون المُستكبرون فلن يُغنوا عنكم مِن عذاب الله شيئًا.

    وعلى كل حالٍ يا معشر شعوب العالم وحكوماتهم لقد سَبَق وأن كتبنا الحَلّ الجذريّ لقارعة حرب كورونا والمناخ فتدبَّروه خيرًا لكم فإنّي نذيرٌ لكم مِن الله بين يَدَي عذابٍ شديدٍ، وأتحدّاكم بحول الله وقوّته أن تجدوا لكم حَلًّا لقارعة حرب الله الكونيّة والكورونيّة إلَّا ما أفتيناكم به في بيان إعلان الحل لقارعة حرب كورونا والمناخ.

    "اللهم إنّي أشكو إليك إرهاقي وكَلَّت يداي لِكَثرة ما أنذرتُ العَرَب والعَجَم؛ لَكَم سهرتُ اللياليَ والأيامَ على مدار ثمانِ عشرة سنة وأنا أحاول إنقاذهم أن يستغفروا الله ويتوبوا إليه ويتّبعوا كتاب الله القرآن العظيم ويطيعوا خليفة الله وعبده المهديّ ناصر محمد اليمانيّ، اللهم إن كنت تعلم أنّي لم أفتَرِ عليك أنّك ربِّي اصطفيتني خليفتك على العالم بأسرِه اللهم فأرِهم عظيم قوّتك وقُدرتك وأنّك حقًّا بالغُ أمرك، واخضِع أعناق العالمين لخليفتك شاء مَن شاء وأبى مَن أبى".

    وإن كُنت كاذبًا فَعَليّ كذبي فلن يُصيبكم مكروهٌ؛ فمَن أظلم ممّن افترى على الله كَذِبًا؟ فالحُكم لله خير الفاصلين وأسرَع الماكرين.

    وأُبَشِّر بأنّ أمر الله سوف يُخضِع الصين فيُرسل عليهم حَربًا كورونيّةً وفيضاناتٍ غير مسبوقةٍ ليُخضِع الله الصين وكافّةً العالمين لخليفة الله المهديّ ناصر محمد اليمانيّ، ونحن نُعلِن للعالمين أنّ الصين وشي جين أصحاب صفر كوفيد سوف يُعلِنون فُقدان السّيطرة على قارعة حرب الله الكورونيّة شديدة البأس وفُقدان السّيطرة على قارعة حرب الله المُناخيّة، وآن الأوان فكونوا على ذلك مِن الشّاهدين.

    وسَلامٌ على المُرسَلين والحمد لله رب العالمين..
    خليفة الله على العالم بأسره؛ الإمام المهدي ناصر محمد اليماني.
    _____________
    اضغط هنا لقراءة البيان المقتبس..


  10. افتراضي نشانه‌های پیروزی قارعه کرونا در افق هویدا می‌شود، واکسن‌ها قادر به پیشگیری نیستند، درمان‌ها فایده‌ای ندارند و قرنطینه قادر به جلوگیری از کید متین الهی نیست. از خدا به‌سوی او بگریزید که من از نزد خدا آشکارا به شما هشدار می‌دهم

    - 50 -
    امام مهدي ناصر محمد اليمانيّ
    20 - صفر - 1444 هـ
    16 - 09 - 2022 مـ
    ۲۵ – شهریور – ۱۴۰۱ ه.ش.
    04:18 صبح
    (بحسب التّقويم الرّسميّ لأم القُرى)

    [لمتابعة رابط المشاركة الأصلية للبيان]
    https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=396664
    __________

    نشانه‌های پیروزی قارعه کرونا در افق هویدا می‌شود، واکسن‌ها قادر به پیشگیری نیستند، درمان‌ها فایده‌ای ندارند و قرنطینه قادر به جلوگیری از کید متین الهی نیست. از خدا به‌سوی او بگریزید که من از نزد خدا آشکارا به شما هشدار می‌دهم

    بسم الله الواحد القهار...
    به تمام بشریت اعلان می‌کنم:
    نشانه‌های پیروزی قارعه کرونا در افق هویدا می‌شود، واکسن‌ها قادر به پیشگیری از آن نیستند، درمان‌ها فایده‌ای ندارند و قرنطینه قادر به جلوگیری از کید متین الهی نیست. از خدا به‌سوی او بگریزید که من از نزد خدا آشکارا به شما هشدار می‌دهم. پس خلیفه‌ی خدا بر عالمیان، امام مهدی ناصر محمد یمانی را تصدیق و باور کنید، نه دانشمندان سکولار و مادی‌گرایی را که نسبت به خداوند و پروردگار عالمیان ملحد هستند، کسانی که به خدا پشت کرده و خود را از مکر خداوندی که پروردگار من و آنها و پروردگار همه‌چیز و مالک آن است، در امان می‌پندارند؛ خداوندی که بر ملکوت آسمان‌ها و زمین سیطره دارد؛ خداوندی که شما را آفریده‌است، یا مگر شما، خودتان آفریننده‌ی خود هستید؟ آیا فکر نمی‌کنید؟! او را عبادت کنید و از او بترسید.
    ای ملت‌های جهان، شاهد و گواه اعلان سازمان جهانی بهداشت باشید که به شما بشارت داده‌است پایان پاندمی کرونا نزدیک است. هیهات، هیهات! به پروردگار زمین و آسمان‌ها قسم که خداوند آن [کرونا] را بیهوده به‌سوی شما نفرستاده است، پاک و منزه است او؛ بلکه خداوند امری را [با ارسال کرونا] مقدر فرموده که بی‌تردید محقّق خواهد شد..
    در هر صورت نمی‌خواهم آنچه را که از تاریخ پنجم مارس۲۰۲۰ میلادی [۱۵ اسفند ۱۳۹۸] برایتان نوشته‌ام دوباره بیاورم.
    https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=332427
    خلیفه‌ی خدا مهدی ناصر محمد یمانی حتی یک کلمه‌ی متناقض در مورد کرونا نیاورده‌است و تفاصیل آن از همان اول، بیان شده‌اند. من، نه از جانب خودم، بلکه با فرمان خداوند تحدی‌ها را برایتان نوشته و شما را از استراتژی جنگ جهانی کووید باخبر کردم تا دستانتان را به‌سوی آسمان بالا ببرید و اعلان کنید در برابر پروردگار عالمیان تسلیم هستید و از فرمان خداوند برای اطاعت از خلیفه‌‌ی او امام مهدی ناصر محمد یمانی، خلیفه‌‌ی خدا بر سراسر عالم، پیروی کنید.
    پیش از این، برایتان به خداوند بزرگ قسم خوردم که تمام واکسن‌هایتان را به زباله‌دان خواهید ریخت، نه برخی از آنها را، بلکه همه‌ی واکسن‌ها را. می‌بینم شرکت‌های واکسن‌سازی، واکسن‌های بیشتری نسبت به قبل تولید می‌کنند و زمان آن است که همه آنها را به دلایل صرفاً علمی در زباله بیندازند، تا از واکسن‌هایتان ناامید شوید چون هیچ نفعی برایتان ندارند. تا جایی که حتی پروفسورهای لشکر سفیدپوش که شما را امیدوار کرده و باعث می‌شوند در بازگشت به خدا و تضرع به درگاه او تأخیر کنید هم ناامید و درمانده شوندئ[تا از کسی پیروی کنید که با بصیرت الهی، کتاب خداوند، قرآن عظیم، شما را به‌سوی او دعوت می‌کند] و همچنین برای مأیوس کردن ملت‌ها از انتظار برای واکسن‌هایی که در برابر عذاب الهی به هیچ کاری نمی‌آیند، همگی با مکر سپاه خداوند غافلگیر خواهند شد، سربازان واکنش سریع که برای پیروزی قاطع در نبرد، فرستاده شده‌اند. مکری از نزد خداوند و پروردگار عالمیان که آنها را مجهز ساخته و آموزش داده و از جایی که نمی‌دانید، به جنگ شما فرستاده‌است.
    آنها در انتظار اجرای فرامین خداوند هستند تا جنگ جهانی آیات الهی، قارعه اومیکرون اکس اکس لارج [XXL] آغاز شود و ما قبلاً به شما هشدار داده بودیم که در مرحله مانور خود هستند تا شما را بیم دهند که استحکامات دفاعیتان به هیچ کاری نخواهند آمد، شاید که بازگردید. اما این هشدارها تنها باعث مکر بیشتر شما در برابر آیات الهی شد و گمان کردید واکسن‌هایتان کارساز خواهند بود.
    و زمان آن رسیده‌است تا خداوند با مدد جدید و شدید خود از دسته عذاب «رجز دردناک»*، بر شدت جنگ خود بیفزاید به‌طوری که قابل قیاس با کرونای قبل از آن نیست، تا مجرمان از مکر خداوند چیزهایی را ببینند که تصورش را هم نمی‌کردند. مکر تنها در تغییر ژنتیکی نیست، بلکه قبلاً به شما خبر دادیم که کرونای اول با کووید واکنش سریع که کید متین الهی است، به هیچ وجه قابل مقایسه نیست. این مکر سریع الهی است، تصدیق‌ فرموده‌ی خداوند تعالی:
    {وَإِذَا أَذَقْنَا النَّاسَ رَحْمَةً مِّن بَعْدِ ضَرَّاءَ مَسَّتْهُمْ إِذَا لَهُم مَّكْرٌ فِي آيَاتِنَا ۚ قُلِ اللَّهُ أَسْرَعُ مَكْرًا ۚ إِنَّ رُسُلَنَا يَكْتُبُونَ مَا تَمْكُرُونَ ‎﴿٢١﴾‏ } صدق الله العظيم [سورة يونس ].
    نمی‌خواهیم بیشتر از این توضیح دهیم تا گمان نکنید قصد داریم مردم را از تمامی واکسن‌‌هایی که بر ضد نشانه‌های الهی می‌سازید، بازداریم. ولی خداوند با فرستادن مدد برای کوچک‌ترین سربازان ذکرشده‌اش در کتاب [قرآن]، مکرش سریع‌تر است، سلاله‌های بعوضه ناشناخته‌ای که هیچ چیز درباره آن نمی‌دانید. چقدر به شما نصیحت کردیم آن‌گونه که می‌پندارید، قادر به مهار کردن آن نیستید. شما هرگز قادر به محاصره و محصور کردن آن نیستید، بلکه او شما را محصور کرده و در عمق خانه‌هایتان به محاصره می‌کشاند. از خدا باید یاری طلبید، چگونه می‌توانید سربازانی را شکست دهید که خداوند، رهبر، معلم، یاور و تجهیزکننده‌ی آنهاست؟
    دانش شما در برابر دانش خداوند چه می‌تواند باشد؟ تنها بخش بسیار کوچکی از علم به شما داده‌شده‌است، تا یقین کنید حد و اندازه شما چقدر است و بدانید که واقعاً به چیزی از علوم خداوند دست نمی‌یابید مگر آنچه که خداوند سبحان که خدایی جز او نیست اراده کند.. اگر الهه‌ای دارید که می‌تواند شما را از مکر خدا حفظ کند، الآن وقت آن است که به جای خدا، آنان را بخوانید تا اگر راست می‌گویید، دعایتان را استجابت کنند.
    رئیس‌جمهور چین، «شی جین»! برج‌ها و قرنطینه‌ها به کارتان نمی‌آید و فقط اقتصادتان را نابود کردید، هم اقتصادتان نابود می‌شود و هم جان‌هایتان. این آخرین هشدار به شی جین مدعیِ دروغ «کووید صفر» و موعظه و نصیحتی به ملت چین است، تا مساجد خدا را که بسته‌اند، باز کنند و از [عذاب] خدا به‌سوی خدا [به مساجد و اطراف آن] بگریزند و به درگاه خداوند تضرع کنید، بر شما باد دعای شفا که در تاریخ ۲۶ رمضان ۱۴۴۱[۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ه.ش.] نوشتیم و طبق فتوای خداوند و پروردگار عالمیان، خداوند آگاه از غیب و بخشنده گناهان، این بیان برای کسی که توبه و انابه کند، حاوی شفای آن چیزی است که در سینه‌هاست.
    https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=332430
    ای جماعت عرب و غیر عرب! قارعه‌ی بلا و اندوه، جنگ جهانی کرونایی کووید، تشدید خواهد شد، قارعه جنگ کیهانی - اقلیمی خداوند نیز شدت خواهد یافت. کی درخواهید یافت آنکه پشت قارعه‌ی جنگ جهانی کرونایی کووید است، همانی است که پشت قارعه جنگ اقلیمی است، خداوندی که پروردگار من و شماست و بر ملکوت آسمان‌ها و زمین و ملکوت همه چیز سیطره دارد و بازگشت شما به‌سوی اوست!
    پس تنها در برابر خداوند یکتا سجده کنید، تنها خداوند را عبادت نمایید و خداوند را به یگانگی و بدون قرار دادن شریکی برای او بخوانید و شهادت دهید:
    «أن لا إله إلا الله وأن محمدًا رسول الله، وأن خليفة الله المهديّ؛ ناصر محمد اليمانيّ».
    و ما این بیان را تنها برای این نوشتیم تا عذری در پیشگاه خدا باشد و شاید از خداوند سخت‌کیفر تقوا کنید، خداوندی که میان ما به حق گشایش و داوری خواهد کرد و او اسرع الحاسبین است.

    وسلام على المرسلين، والحمد لله رب العالمين..
    خليفة الله الإمام المهديّ؛ ناصر محمد اليمانيّ.
    ________________
    * بیان لغوی کلمه «رجز» :
    https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=333262
    بیان « عذاب رجز» :
    https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=332590
    https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=332588


    ======== اقتباس =========

    اقتباس المشاركة 396726 من موضوع سِلسِلة بيانات فَيروس كورونا وسِرّه المَكنون ..

    - 50 -
    الإمام المهديّ ناصر محمد اليمانيّ
    20 - صفر - 1444 هـ
    16 - 09 - 2022 مـ
    04:18 صباحًا
    (بحسب التّقويم الرّسميّ لأم القُرى)

    [لمتابعة رابط المشاركة الأصلية للبيان]
    https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=396664
    __________


    انتصارُ قارعةُ كورونا يلوح بالأفُق؛ فلا لقاحاتٌ تَدفَع، ولا عِلاجاتٌ تنفَع، ولا حجوراتٌ تمنَعُ كيدًا من الله مَتينًا؛ فَفِرّوا من الله إليه إنّي لكم منه نذيرٌ مُبيْن ..


    بِسم الله الواحد القهّار..
    أُعلِن لكافّة شُعوب البشر: انتصارُ قارعة كورونا يلوح بالأفُق؛ فلا لقاحاتٌ تَدفَع، ولا علاجاتٌ تَنفَع، ولا حجوراتٌ تمنَع من كيدٍ من الله مَتين؛ فَفِرِّوا من الله إليه إنّي لكم منه نذيرٌ مُبيْن، فَصَدِّقوا خليفة الله على العالمين الإمام المهديّ ناصر محمد اليمانيّ ولا تُصَدِّقوا العلمانيِّين المُلحدين بربِّ العالمين الذين اتخذوا الله وراء ظهورهم آمنين مَكر الله ربي وربّهم وربُّ كُلِّ شيءٍ ومليكه المُسَيطِر على ملكوت السماوات والأرض الذي خلقكم، أم أنكم الذين خلقتم أنفسكم؟ أفلا تعقلون؟! فإيّاه فاعبدوا وإيّاه فارهبوا.

    ويا معشر شُعوب العالمين، كونوا شُهداء على إعلان مُنَظَّمة الصّحة العالميّة التي تُبشركم بقُرب انتهاء جائحة كورونا، وهيهات هيهات! وربُّ الأرض والسماوات ما أرسلهُ الله عبثًا - سبحانه - إلَّا ليقضي الله أمرًا كان مفعولًا.

    وعلى كل حال، لا أريد أن أعيد ما كتبته لكم منذ تاريخ: (05 - 03 - 2020 مـ)
    https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=324226

    فلا تناقض لدى خليفة الله المهديّ ناصر محمد اليمانيّ في شأن كورونا ولو بكلمةٍ واحدةٍ، وسَبَق التفصيل مُنذ البداية وكتبتُ لكم التَّحديّات بأمر الله وليست من عندي، وعَلَّمناكم بإستراتيجيّة حرب كوفيد العالميّة حتى ترفعوا أيديكم إلى السّماء مُعلنين الاستسلام لرَبِّ العالمين فتطيعوا أمر الله بطاعة خليفته الإمام المهديّ ناصر محمد اليمانيّ (خليفة الله على العالم بأسرِه).

    وسَبَق وأن أقسمت لكم بالله العظيم أنكم سوف تُلقون لقاحاتكم في المزبلة أجمعين؛ وليس بعض منها بل أجمعين
    ، وأرى شركات اللقاحات صنعوا بِما كسبوا لقاحاتٍ أكثر مِن ذي قبل، وآن الآوان ليُلقوا بها جميعًا في القمامة بسببٍ علميٍّ بحتٍ، وذلك حتى تَستَيئِسوا مِن لقاحاتكم كونها أصلًا لم تنفعكم شيئًا، ولكن حتى يَستَيئِس بروفيسورات الجيش الأبيض الذين يُمَنّونكم، وأخَّروكم عن الرُّجوع إلى الله والتّضرُّع اليه ليكشف عنكم عذابه لتَتَّبِعوا داعي الله ببصيرة كتابه القرآن العظيم، وكذلك لتَستَيئِس الشُعوب من الانتظار للقاحاتٍ لا تُغني من عذاب الله شيئًا، وسوف يتفاجأون بِمَكْر جنودٍ لله ذات التّدخل السّريع لِحَسم المعركة؛ مَكْر من الله ربِّ العالمين؛ هو الذي سَوَّمها وعَلَّمها وغزاكم بها من حيثُ لا تعلمون، وهي في انتظار تنفيذ أوامر الله فتشنّ حَرب قارعة آيات أوميكرون (إكس إكس لارج) العالميّة، وسَبَق أن أنذرناكم أنها كانت في مرحلة مناورةٍ تُنذركم أنها لن تنفعكم تحصيناتكم الدفاعيّة لعلَّكم ترجعون، وما زادكم ذلك إلَّا مَكرًا في آيات الله بزعمكم بلقاحاتكم، وآن الآوان ليزيدها الله بِمَدَدٍ جديدٍ وشديدٍ من عذاب الرِّجز الأليم لا مجال للمقارنة بينه وبين ما قبله مِن كورونا لِيَجِد المجرمون مِن مَكْر الله ما لم يكونوا يحتسبون، وليس في مكر التغيير الجينومي فحسب بل نبأناكم من قبل أنه لا مجال للمقارنة بين كورونا الأول وكوفيد التّدخل السّريع (كيد من الله متين سريع المكر) تصديقًا لقول الله تعالى: {وَإِذَا أَذَقْنَا النَّاسَ رَحْمَةً مِّن بَعْدِ ضَرَّاءَ مَسَّتْهُمْ إِذَا لَهُم مَّكْرٌ فِي آيَاتِنَا ۚ قُلِ اللَّهُ أَسْرَعُ مَكْرًا ۚ إِنَّ رُسُلَنَا يَكْتُبُونَ مَا تَمْكُرُونَ ‎﴿٢١﴾‏} صدق الله العظيم [سورة يونس].

    فلا نريد أن نوَضِّح أكثر حتى لا تزعموا أنمّا نصُدُّ عن اللقاحات التي تصنعونها ضد آيات الله أجمعين، ولكن الله أسرَع مكرًا بِمَدَد أصغر جنوده في الكتاب؛ سُلالات بعوضةٍ ما لا تحيطون بها عِلمًا، فلَكَم وعظناكم أنكم لا ولن تستطيعوا كَبْح جِماحها كما تزعمون ولن تستطيعوا مُحاصرتها؛ بل هي من تضرب الحِصار عليكم؛ بل و تحاصركم في عُقْر داركم، والله المستعان، فكيف تستطيعون هزيمة جنودٍ الله قائدها ومُعَلّمها وناصرها ومُسَوِّمها؟ فما عساه يكون عِلمُكم إلى عِلم الله؟! وما أوتيتم من العلم إلَّا قليلًا لتعلموا عِلم اليقين قَدْر أنفسكم وتعلموا أنكم حقًّا لا تُحيطون بشيءٍ من عِلم الله إلَّا بما شاء الله سبحانه لا إله غيره، فإن كان لَكُم آلهةٌ تمنعكم مِن مَكْر الله فهذا وقتها، فادعوهم من دون الله ليستجيبوا دعائكم إن كنتم صادقين.

    ويا أيها الرئيس الصيني (شي جين بينغ)، إنّها لن تنفعكم أبراجكم وحجوراتكم، وفقط دَمَّرتم اقتصادكم؛ ثم يزهق اقتصادكم وأرواحكم
    ، وتَحذيرٌ أخيرٌ لشي جين صاحِب كذبة (صِفر كوفيد) وموعظةٌ لشعب الصين أن يفتحوا مساجِد الله المُغلَقة وإليها وحواليها يَفِرُّون مِن الله إليه؛ فتتضرَّعون إلى الله، وعليكم بدعاء الشِّفاء الذي كتبناه في بيانٍ بتاريخ: (26 - رمضان - 1441) حسب فَتوى الله رَبِّ العالمين عَلَّام الغيوب غَفَّار الذّنوب أنَّ في ذلك البيان شفاء لِما في الصّدور لِمَن تاب وأناب.
    https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=329951

    ويا معشَر العَجَم والعَرَب، لسوف يشتدّ كَرْب قارِعة حَرْب كوفيد العالَميّة الكورونيّة، وقارِعة حَرْب الله الكَونيّة المُناخيّة، فمتى سوف تعلمون أن الذي وراء قارعة حَرْب كوفيد (كورونا) العالميّة هو ذاته الذي وراء قارعة الحَرْب المُناخيّة (اللهُ ربّي وربّكم المُسَيطِر على مَلَكوت السماوات والأرض والمُسَيطِر على مَلَكوت كُلِّ شيءٍ وإليه تُرجَعون)؟!

    فاسجدوا لله وحده، واعبدوه وحده، وادعو الله وحده لا شريك له، واشهدوا أن لا إله إلا الله وأن محمدًا رسول الله، وأن خليفة الله المهديّ ناصر محمد اليمانيّ
    .

    وما كتبنا هذا البيان إلَّا معذرةً إلى الله ولعلَّكم تَتَّقون الله شديد العِقاب الذي سوف يفتَح بيننا بالحَقِّ وهو أسرَع الحاسبين
    .

    وسلامٌ على المُرسَلين، والحمد لله رَبّ العالمين..
    خليفة الله الإمام المهديّ؛ ناصر محمد اليمانيّ.
    ________________
    اضغط هنا لقراءة البيان المقتبس..



صفحة 5 من 7 الأولىالأولى ... 34567 الأخيرةالأخيرة
المواضيع المتشابهه
  1. مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 03-06-2020, 04:09 AM
  2. بیانات تصویری امام مهدی ناصر محمد یمانی
    بواسطة فاطمه في المنتدى فارسي
    مشاركات: 10
    آخر مشاركة: 29-04-2020, 10:15 AM
  3. مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 31-01-2016, 05:21 AM
  4. مشاركات: 4
    آخر مشاركة: 04-12-2015, 05:16 AM
  5. مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 31-05-2014, 12:35 PM
ضوابط المشاركة
  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •