الإمام ناصر محمد اليماني
19 - ذو الحجة - 1433 هـ
04 - 11 - 2012 مـ
۱۴-آبان-۱۳۹۱ه.ش.
09:31 صباحاً
ـــــــــــــــــــــ


پاسخ امام مهدی به سعد:
ما با تمام لشکریان خداوند، با مسیح دجال و سپاهش خواهیم جنگید تا بدانند به اذن خداوند و پروردگار عالمیان کدام یک قدرتش بیشتر و مجازاتش دردناک‌تر است...


بسم الله الرحمن الرحيم، والصلاة والسلام على كافة الدعاة إلى الله من المرسلين والأنبياء والأولياء وعلى أئمة الكتاب وآلهم والتابعين الحقّ إلى يوم الدين..

چه خبر است ای سعد! این گونه نمی‌شود! آیا امام مهدی ناصر محمد یمانی را که صاحب علم کتاب است، مانند امام کذاب احمد الحسن الیمانی می‌دانی؟ از خدا بترس ای مرد؛ مگر از کسانی هستی که فرق بین دوغ و دوشاب را نمی‌دانند؟ مگر نمی‌دانی احمد الحسن الیمانی عراقی، مردم را به شرک به خدا و توسل به انبیا و اولیا دعوت می‌کند؟ اما دعوت امام مهدی ناصر محمد یمانی را درست برعکس دعوت احمد الحسن عراقی می‌یابید؛ چون من مردم را به عبادت خداوند یکتا و بی‌شریک و عدم توسل به انبیا و اولیا فرا می‌خوانم؛ ای مرد تو را چه می‌شود که بین حق و باطل تفاوت قائل نمی‌شوی؛ یا مگر با این قصد به سراغ ما آمده‌ای که مردم را از حق بازداشته و آن را منحرف سازی؟ ای مرد! اگر قصدت به فتنه انداختن انصار پیشگام برگزیده در عصر گفتگو قبل از ظهور است تا مانع پیروی آنان از ناصر محمد یمانی شوی، بدان قادر به این کار نیستی، مگر اینکه بیانی بهتر و تأویلی نیکوتر از بیان ناصر محمد یمانی برای آیات قرآن بیاوری.
و اما فتوایت که گفته‌ای: «اگر ناصر محمد یمانی با قرآن حجت می‌آورد؛ احمد حسن الیمانی هم با قرآن دلیل آورده و به آیات آن استناد می‌کند». امام مهدی ناصر محمد یمانی در پاسخت می‌گوید: ای مرد حکمت بسیار ظالمانه است! تو می‌دانی بین احمد حسن الیمانیِ باطل و امام مهدی ناصر محمد یمانی فرق بسیار زیادی هست. ای مرد اگر ناصر محمد یمانی را باطل دانسته و ف
کر می‌کنی قرآن را از خودش تفسیر می‌کند، جناب سعد! بیان خود ر ا که حق‌تر است بیاور و اگر راست می‌گویی بیان خود را با تفصیل از قرآن تفسیر کن. سعد را با آنها [راستگویان] کاری نیست و اگر حق را ببیند از آن تبعیت نمی‌کند. ممکن است یکی از حق‌جویان سؤال کند: «از کجا می‌دانید که اگر سعد نسبت به حق بصیرت پیدا کند هم، پیرو آن نخواهد بود؟» . بدون اینکه به سعد ظلم کرده باشیم در پاسخ این سؤال، به حق می‌گوییم: کسانی که در بیانات به دنبال نقطه ضعفی هستند تا ولو شده در یک مورد در برابر ناصر محمد یمانی حجت بیاورند [که نمی‌توانند]، چنین مردمی هدایت‌پذیر نیستند چون به دنبال حق نمی‌گردند و اگر هم نسبت به حق بصیرت پیدا کنند؛ از آن رومی‌گردانند.

ای سعد! بین تو و انصار به حق حکم کرده و می‌گوییم: بیانی بیاور که از بیانات امام مهدی ناصر محمد یمانی هدایتگرتر باشد. اگر چنین کردی، برای انصار روشن خواهد شد که ناصر محمد یمانی گمراه است و وارد تاریخ خواهی شد، چون مسلمانان را از گمراه شدن توسط ناصر محمد یمانی نجات داده‌ای [البته اگر او گمراه و گمراه کننده باشد] و اگر چنین نکنی [که نمی‌کنی] ؛ از خدا بترس و مانع حق مشو که گرفتار غضب شدید پروردگار عالمیان خواهی شد. می‌بینم که مجادله تو عقیم است چون با لغات، بازی می‌کنی و برهان علمی نداری و می‌خواهی انحراف ایجاد کنی. باز هم تکرار کرده و می‌گویم: اگر صادقی؛ برای یکی از بیاناتی که امام ناصر محمد یمانی برای آیات کتاب آورده است: بیانی هدایتگرتر بیاور. وسلامٌ على المرسلين، والحمد لله ربّ العالمين.

برای مثال برهان مبین از آیات محکم قرآن عظیم که دال بر فتنه آشکار (جهریة) شیطان است. خداوند تعالی می‌فرماید:
{وَاسْتَفْزِزْ مَنِ اسْتَطَعْتَ مِنْهُمْ بِصَوْتِكَ وَأَجْلِبْ عَلَيْهِمْ بِخَيْلِكَ وَرَجِلِكَ وَشَارِكْهُمْ فِي الْأَمْوَالِ وَالْأَوْلَادِ وَعِدْهُمْ ۚ وَمَا يَعِدُهُمُ الشَّيْطَانُ إِلَّا غُرُورًا(۶۴)} صدق الله العظيم [الإسراء].
این فتنه «جهریة» شیطان است ؛ یعنی آشکار با شما سخن می‌گوید و او را می‌بینید و اما «استفزاز» یعنی: او بعد از اینکه تمام مردم هدایت شدند و خداوند آنان را در راه راست [صراط مستقیم] قرار داد، تلاش می‌کند تا آنان را ازعالم نور خارج و به ظلمات ببرد؛ پس مسیح کذاب می‌رسد تا مردم را نسبت به ایمان به خداوند رحمن دچار فتنه کند. برای همین خداوند تعالی می‌فرماید:
{الم (۱) أَحَسِبَ النّاس أَنْ يُتْرَكُوا أَنْ يَقُولُوا آمَنَّا وَهُمْ لَا يُفْتَنُونَ (۲)}صدق الله العظيم [العنكبوت].
از آنجا که مسیح کذاب خروج می‌کند تا مردم را بعد از آنکه هدایت شدند؛ به فتنه بیندازد؛ خداوند تعالی می‌فرماید: {وَاسْتَفْزِزْ مَنِ اسْتَطَعْتَ مِنْهُمْ بِصَوْتِكَ} یعنی هریک از آنان را که توانستی با صدایت از نور خارج و به ظلمات ببر؛ این یعنی فتنه «جهریة». {وَأَجْلِبْ عَلَيْهِمْ بِخَيْلِكَ} و لشکرت را به سوی آنان روان کن؛ این لشکر؛ لشکری حقیقی است که در عالم واقعی وجود دارد. بله لشکر او در زمین مفروشه مستقرند؛ زمینی که شما از آن آگاه نیستید و خداوند درآیات محکم کتابش خبر آن را برای شما آورده‌است و در ضمن این فرموده خداوند تعالی از آن ذکر به میان آمده:
{وَالْخَيْلَ وَالْبِغَالَ وَالْحَمِيرَ لِتَرْكَبُوهَا وَزِينَةً وَيَخْلُقُ مَا لاَ تَعْلَمُونَ (۸) وَعَلَى اللّهِ قَصْدُ السَّبِيلِ وَمِنْهَا جَآئِرٌ} صدق الله العظيم [النحل].
و اما «الجائر»: این مصنوعاتی است که انسان با استفاده از آفریده‌های خداوند ساخته است و قبلا «الجائر» را توضیح داده‌ایم. «الجائر» همان وسایل مسافرت امروزی است، مانند کشتی وهواپیما و اتوموبیل و اتوبوس و قطار. و همین‌طور وسایل سفر دجال که شما از آنها بی‌خبرید؛ آنها نیزآفریده‌های خداوند در زمین دارای دو مشرق هستند و شما از آن بی اطلاعید و فرموده خداوند تعالی شامل آنها نیز می‌شود:
{وَالْخَيْلَ وَالْبِغَالَ وَالْحَمِيرَ لِتَرْكَبُوهَا وَزِينَةً وَيَخْلُقُ مَا لاَ تَعْلَمُونَ (۸)} صدق الله العظيم .
وبه اذن خداوند ما بر آنها غالب شده و پیروز خواهیم بود. برخلاف افترایی که به ما زده شده؛ امام مهدی و مسیح عیسی‌بن‌مریم با لشکریانشان از برابر مسیح دجال به کوه‌ها نمی‌گریزند. این روایتی است که شیطان برای اولیایش می‌خواند تا گمراه‌تان کند. حکمت خبیثانه آن هم در این است که زمان خروج مسیح کذاب و سپاه یأجوج و مأجوجش؛ مؤمنان بر طبق این روایت دروغ از برابرشان به بالای کوه‌ها بگریزند و دیگر شیطان و سپاهش برخوردی با مؤمنان نداشته باشند و لشکر امام مهدی و وزیرش مسیح عیسی بن مریم به کوه‌ها بگریزند. هیهات هیهات به پروردگارآسمان‌ها و زمین قسم! اگر مسیح کذاب خروج کند، ما با تمام لشکریان خدا با مسیح کذاب و سپاهش جنگ خواهیم کرد؛ تا به اذن پروردگار عالمیان بدانند کدام یک قدرت‌مندتربوده و عذابش سهمگین‌تر است.
ای مردم! شیطان رجیم به شما نمی‌گوید که شیطان رجیم ملک هاروت است، او به شما نمی‌گوید که مسیح کذاب است؛ بلکه خود را مسیح عیسی‌بن‌مریم معرفی می‌کند و برای همین هم به او کذاب گفته می‌شود چون مسیح عیسی‌بن‌مریم حق نیست و پسر مریم سخنی که سزاوار او نیست را بر زبان نمی‌آورد. علت بازگشت مسیح عیسی‌بن‌مریمِ حقّ [ صلى الله عليه وعلى أمّه وأسلّم تسليماً] هم همین است، چون خداوند می‌داند مسیح کذاب می‌خواهد از شخصیت مسیح عیسی بن مریم تقلید و سپس ادعای ربوبیت کند.
ای جماعت انصار! سعد و امثال او شما را مشغول نکرده و از دعوت مردم عالم [براساس بصیرت آمده از نزد پروردگار] و تبلیغ بیان حق قرآن باز ندارد. بی تردید سعد می‌خواهد شما را مشغول کند تا از دعوت مردم با بصیرت آمده از نزد پروردگار باز مانید، پس برای او وزنی قائل نشوید؛ او از کسانی است که هدایت نمی‌شود. ما از خلال گفتگوی او با انصار متوجه این امر شدیم. انصار با بیانات امام مهدی با او سخن گفتند، اما او از همه آنها روگرداند، انگار که اصلا آنها را نشنیده و یا نخوانده‌است. درحالی‌که کلمه به کلمه آنها را خوانده اما نکته‌ای که بتواند با آن اعتراض کند و بیان و تفسیر بهتری برایش بیاورد؛ پیدا نکرده است. در برابر او حجت آورده‌اید و همین کافی است و حکم را به حق‌جویان می‌سپاریم و موضوع را می‌بندیم تا بیش از این وقتتان را هدر ندهد. پس از جاهلان روبرگردانید.
وسلامٌ على المرسلين، والحمد لله ربّ العالمين..
أخوكم؛ الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني.

اقتباس المشاركة 69236 من موضوع ردّ الإمام المهديّ إلى سعد : سوف نقاتل المسيحَ الكذّاب وجيوشَه بكافة جند الله، وليعلمن أيّنا أشدّ بأساً وأشدّ تنكيلاً بإذن الله ربّ العالمين ..

[ لمتابعة رابط المشاركـة الأصلية للبيـان ]
https://nasser-alyamani.org/showthread.php?p=69231

الإمام ناصر محمد اليماني
19 - ذو الحجة - 1433 هـ
04 - 11 - 2012 مـ
09:31 صباحاً
( بحسب التقويم الرسمي لأمّ القرى )
ـــــــــــــــــــــ


ردّ الإمام المهديّ إلى سعد :
سوف نقاتل المسيحَ الكذّاب وجيوشَه بكافة جند الله، وليعلمن أيّنا أشدّ بأساً وأشدّ تنكيلاً بإذن الله ربّ العالمين ..



بسم الله الرحمن الرحيم، والصلاة والسلام على كافة الدعاة إلى الله من المرسلين والأنبياء والأولياء وعلى أئمة الكتاب وآلهم والتابعين الحقّ إلى يوم الدين..
ما هكذا تورد الإبل يا سعد! فهل جعلت صاحب علم الكتاب الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني كمثل الإمام الكذّاب أحمد الحسن اليماني؟ فاتّقِ الله يا رجل، فهل أنت من الذين لا يفرّقون بين الحمير والبعير؟ أفلا تعلم إنّ أحمد الحسن اليماني العراقي يدعو إلى الشرك بالله وإلى التوسل بالأنبياء والأولياء؟ ولكنّي الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني تجد دعوتي العكس تماماً لدعوة أحمد الحسن العراقي لكوني أدعو إلى عبادة الله وحده لا شريك له وعدم التوسل بالأنبياء والأولياء، فما خطبك يا رجل لا تفرّق بين الحقّ والباطل، أم جئتنا لتصدّ عن الحقّ وتبغيها عوجاً؟ ويا رجل، لئن أردت فتنة الأنصار السابقين الأخيار في عصر الحوار من قبل الظهور عن اتّباع ناصر محمد اليماني فلن تستطيع حتى تأتي ببيانٍ لآيات القرآن خيراً من بيان ناصر محمد اليماني وأحسن تأويلاً.

وأمّا فتواك من عند نفسك وقولك: "إذا كان ناصر محمد اليماني يجادل بالقرآن فكذلك أحمد الحسن اليماني يجادل بالقرآن ويستشهد بآيات". ومن ثم يردّ عليك الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني وأقول: ما أظلم حكمك من رجل! وإنك لتعلم الفرق العظيم بين الباطل أحمد حسن اليماني العراقي والإمام المهديّ ناصر محمد اليماني. ويا رجل، إن كنت ترى ناصر محمد اليماني على باطلٍ وأنّه يفسر القرآن من عند نفسه فآتنا بالبيان الأحقّ يا سعد، وفصّله من القرآن العظيم تفصيلاً إن كنت من الصادقين، وليس سعد منهم في شيء، ولو أبصر سعد الحقّ لما اتّبعه. وربّما يودّ أحد الباحثين عن الحقّ أن يقول: "وما يدريك أنّ سعد لو يُبصر الحقّ لما اتّبعه؟". ومن ثمّ نردّ عليه بالحقّ من غير ظلمٍ ونقول: إنّ الذين تجدونهم فقط يبحثون عن ثغراتٍ لعلهم يقيمون الحجّة على ناصر محمد اليماني ولوفي نقطةٍ واحدةٍ - ولن يستطيعوا - أولئك قومٌ لا يهتدون لكونهم لا يبحثون عن الحقّ، ولو أبصروا الحقّ لكانوا عنه معرضين.

ويا سعد، لسوف نحكم بينك وبين الأنصار بالحقّ ونقول: ائْتِ بالبيان الأهدى من بيان الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني، فإن فعلت فسوف يتبيّن للأنصار أنّ ناصر محمد اليماني على ضلالٍ وتدخل التاريخ من أوسع أبوابه فتنقذ المسلمين من أن يضلّهم ناصر محمد اليماني إن كان من الضالّين المُضلّين، وإن لم تفعل ولن تفعل فاتّقِ الله ولا تصدّ عن الحقّ فتنال غضباً على غضبٍ من ربّ العالمين. وأرى جدالك جدالاً عقيماً لكونك تجادل بالكلام وليس بسلطان العلم وتبغيها عوجاً، وأكرر وأقول: هاتِ البيانَ الأهدى لأيٍّ من آيات الكتاب التي فصّلها الإمام ناصر محمد اليماني إن كنت من الصادقين. وسلامٌ على المرسلين، والحمد لله ربّ العالمين.

فعلى سبيل المثال البرهان المبين لفتنة الشيطان الجهريّة في محكم القرآن العظيم، قال الله تعالى:
{وَاسْتَفْزِزْ مَنِ اسْتَطَعْتَ مِنْهُمْ بِصَوْتِكَ وَأَجْلِبْ عَلَيْهِمْ بِخَيْلِكَ وَرَجِلِكَ وَشَارِكْهُمْ فِي الْأَمْوَالِ وَالْأَوْلَادِ وَعِدْهُمْ ۚ وَمَا يَعِدُهُمُ الشَّيْطَانُ إِلَّا غُرُورًا} صدق الله العظيم [الإسراء:64]. وتلك فتنة الشيطان الجهريّة يكلمكم وأنتم ترونه، وإنما الاستفزاز: هو أن يُخرج النّاس من النّور إلى الظلمات من بعد هداية النّاس جميعاً وبعد أن جعلهم الله أمّةً واحدةً على الصراط المستقيم ومن ثمّ يصل المسيح الكذاب لفتنة النّاس عن الإيمان بالرحمن. ولذلك قال الله تعالى: {الم (1) أَحَسِبَ النّاس أَنْ يُتْرَكُوا أَنْ يَقُولُوا آمَنَّا وَهُمْ لَا يُفْتَنُونَ (2)}صدق الله العظيم [العنكبوت].

وبما أنّ المسيح الكذّاب الشيطان الرجيم سيخرج لفتنة النّاس من بعد الهدى ولذلك قال الله تعالى:
{وَاسْتَفْزِزْ مَنِ اسْتَطَعْتَ مِنْهُمْ بِصَوْتِكَ}، أي أَخْرِجْ من استطعت منهم من النّور إلى الظلمات بصوتك أي في الفتنة الجهريّة، وأجلب عليهم بخيلك وتلك خيولٌ على الواقع الحقيقي، ونعم إنّ خيوله من خيول الأرض المفروشة لا تحيطون بها علماً، وقد أخبركم الله عنها في محكم كتابه وتدخل من ضمن بيان قول الله تعالى: {وَالْخَيْلَ وَالْبِغَالَ وَالْحَمِيرَ لِتَرْكَبُوهَا وَزِينَةً وَيَخْلُقُ مَا لاَ تَعْلَمُونَ (8) وَعَلَى اللّهِ قَصْدُ السَّبِيلِ وَمِنْهَا جَآئِرٌ} صدق الله العظيم [النحل:8-9].

فأما الجائر: فهي مصنوعة من خلق الله فقد سبق بيان الجائر، وهي سفن اليوم والطائرات والسيارات والقاطرات والقطارات، وكذلك خيول الدجال لا تحيطون بها علماً وهي من خلق الله في أرض المشرقين لا تحيطون بها علماً، وهي كذلك تدخل ضمن قول الله تعالى: {وَالْخَيْلَ وَالْبِغَالَ وَالْحَمِيرَ لِتَرْكَبُوهَا وَزِينَةً وَيَخْلُقُ مَا لاَ تَعْلَمُونَ (8)} صدق الله العظيم .

وإنّا فوقهم قاهرون بإذن الله وعليهم منتصرون، ولن يهرب الإمام المهديّ والمسيح عيسى ابن مريم إلى رؤوس الجبال بجيشهم هرباً من المسيح الكذّاب كما يفتري علينا المفترون، وتلك رواية تلاها الشيطان على أوليائه ليضلّوكم، والحكمة الخبيثة منها هي حتى إذا خرج المسيح الكذّاب وجيوشه من يأجوج ومأجوج ومن ثم يهرب المؤمنون من قتالهم إلى رؤوس الجبال لتصديق الرواية المفتراة، ثم لا يجد المسيح الكذّاب ويأجوج ومأجوج أي مواجهةٍ من المؤمنين لكون جيش الإمام المهديّ ووزيره المسيح عيسى ابن مريم انهزموا إلى الجبال. وهيهات هيهات وربّ الأرض والسماوات لئن خرجوا إلينا فإنّنا سوف نقاتل المسيح الكذاب وجيوشه بكافة جند الله، وليعلمن أيّنا أشدّ بأساً وأشدّ تنكيلاً بإذن الله ربّ العالمين.

ويا أيها النّاس، إنَّ الشيطان الرجيم لن يقول لكم إنّه الشيطان الرجيم الملك هاروت، ولن يقول لكم إنّه المسيح الكذّاب؛ بل سوف يقول لكم إنّه المسيح عيسى ابن مريم، ولذلك يُسمّى المسيح الكذّاب لكونه ليس المسيح عيسى ابن مريم وما كان لابن مريم أن يقول ما ليس له بحقّ، ولذلك لا بدّ من عودة المسيح عيسى ابن مريم الحقّ - صلى الله عليه وعلى أمّه وأسلّم تسليماً - لكون الله يعلم أنّ المسيح الكذّاب يريد أن ينتحل شخصيّة المسيح عيسى ابن مريم فيدّعي الربوبيّة.

ويا معشر الأنصار، لا يشغلكم سعد وأمثاله عن الدعوة إلى الله على بصيرةٍ من ربّكم بالتبليغ لبيان القرآن إلى العالمين، وإنّما يريد سعد أن يشغلكم عن الدعوة إلى الله على بصيرةٍ من ربّكم فلا تقيموا له وزناً فإنه من الذين لا يهتدون، وقد تبيّن لنا أمره من خلال حواره مع الأنصار، وقد جادلتموه ببيانات الإمام المهديّ فأعرضَ عنها جميعاً وكأنّه لم يسمعها أو لم يقرأها؛ بل قرأها حرفاً حرفاً ولم يفنّد في نقطة فيها فيأتي بالبيان الأحسن تفسيراً، وقد أقمتم عليه الحجّة وكفى، ونترك الحكم للباحثين عن الحقّ ونقوم بغلق الموضوع حتى لا يضيع وقتكم أكثر،
فأعرضوا عن الجاهلين.

وسلامٌ على المرسلين، والحمد لله ربّ العالمين..
أخوكم؛ الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني.
ـــــــــــــــــــــ

اضغط هنا لقراءة البيان المقتبس..